Дорожный контроль | ФОРУМ - ГАИ - ВИДЕО - ФОТО
https://roadcontrol.org.ua/forum/

Aliexpress. Вопросы и ответы.
https://roadcontrol.org.ua/forum/viewtopic.php?f=10&t=41542
Страница 7 из 10

Автор:  Backfire [ 01 дек 2016, 10:49 ]
Заголовок сообщения:  Re: Aliexpress. Вопросы и ответы.

Накопал еще заяву в интернете (кто нибудь такое пробовал подавать?)
УДППЗ "Укрпошта"
01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Харківська дирекція УДППЗ "Укрпошта"
83000, м. Місто, вул. Вулиця, 77
ВІД КОГО
АДРЕСА
тел. ______________

ЗАЯВА
ПРО РОЗШУК МІЖНАРОДНОГО ПОШТОВОГО ВІДПРАВЛЕННЯ
ТА ВІДШКОДУВАННЯ ЗБИТКІВ

___ _________ 2016 року на моє ім’я, __________________________, та на мою поштову адресу (____________________________________) було надіслано міжнародне поштове відправлення (посилка) повітряним видом транспорту, Package ID: ____________, Tracking number ____________
Зазначені ім'я та адреса відправника: ___________________________________
Зазначені ім'я та адреса одержувача: ___________________________________
Відправлення було упаковане у ящик з гофрокартону розміром ___х___х___ сантиметрів, вагою _____ килограмів та вміщало:
1)______________________;
2)______________________;
3)______________________.
Оголошена вартість поштового відправленнія ____ (_________) доларів США і __ центів. Вартість послуг поштового зв'язку складає ___ (__________) доларів США і ___ цента, включаючи: поштовий тариф – ____ (________) доларів США і ___ цент; комісія за відправку – ___ (______) доларів США і ___ центів; комісія банку – ____(_____) долар США і ____ цента.
Максимальні строки надходження міжнародних поштових відправлень із ____ повітряним видом транспорту відповідно до актів Всесвітнього поштового союзу - вичерпані, але до теперішнього часу повідомлення про надходження поштового відправлення до _____________________, на мою абонентську поштову скриньку не доставлялось. При особистих відвідуваннях відділу доставки ________________ мені також повідомляли, що відповідне поштове відправлення на мою адресу не надходило.
Відповідно до п. 123 Постанови Кабінету Міністрів України № 270 від 05.03.2009 р «Про затвердження Правил надання послуг поштового зв'язку» (далі – ПОСТАНОВА) Адресат (тобто одержувач) має право за додаткову плату подати заяву про розшук відправленого йому реєстрованого поштового відправлення. ПОСТАНОВА не налагає на Адресата обмежень щодо вибору територіального підрозділу установи оператора поштового зв’язку, до якого Адресат має право звернутись з заявою.
Відповідно до норм Всесвітнього поштового союзу та згідно із ст. 5 Наказу Державного комітету зв'язку та інформатизації України № 50 від 18.03.2003 р. «Про затвердження Правил виплати відшкодування операторами поштового зв'язку збитків, завданих унаслідок ненадання чи неналежного надання послуг з пересилання міжнародних поштових відправлень» (далі – ПРАВИЛА), за повну втрату (пошкодження) відправлення з оголошеною цінністю, посилки з оголошеною цінністю оператори поштового зв'язку несуть матеріальну відповідальність перед користувачами у сумі оголошеної цінності в СПЗ та вартості послуг поштового зв'язку за пересилання відправлення, за винятком плати за оголошену цінність; за порушення термінів пересилання міжнародного поштового відправлення на території України адресату виплачується різниця між вартістю послуг поштового зв’язку за пересиланням відправлення повітряним та наземним видами транспорту. Згідно з п. 14 ПРАВИЛ, відшкодування повинно бути виплачене не пізніше ніж за три місяці від дня, наступного за днем подання заяви.
У зв’язку з наведеним вище ПРОШУ:
1. Розшукати міжнародне поштове відправлення, відправлене на мою адресу.
2. Відшкодувати мені завдані збитки відповідно до ПРАВИЛ.
3. Розглянути моє звернення у порядку та в строк відповідно до закону України «Про звернення громадян», дати письмову відповідь по суті викладених питань.
ДОДАТКИ:
- квитанція про сплату за послуги з розшуку поштового відправлення відповідно до затверджених тарифів УДППЗ "Укрпошта";
- ксерокопія паспорта ____________________ ___ №______, ______________________________ __.__._____ р, завірена особистим підписом;
- копія комерційного інвойса на поштове відправлення.

Дата
Підпис

Автор:  djmixer [ 01 дек 2016, 13:08 ]
Заголовок сообщения:  Re: Aliexpress. Вопросы и ответы.

Я колись пробував подавати таке, коли загубилася посилка із китая, але проблема в тому, що гроші повертаються, але повертаються у сумі яку оцінив продавець, і повертаються гроші не вам, а продавцеві в Китай. Поки ви не отримали посилку вона є власністю відправника.

Автор:  Backfire [ 07 фев 2017, 23:23 ]
Заголовок сообщения:  Re: Aliexpress. Вопросы и ответы.

С сегодняшнего дня Aliexpress отменяет возможность «эконом-доставки» без трек-номера в Украину .
7 февраля 2017 года, популярный китайский интернет-магазин Aliexpress ужесточает правила доставки товаров для Украины, Беларуси и России.
http://seller.aliexpress.com/notices/article-2174.html

Автор:  Sans [ 08 фев 2017, 00:20 ]
Заголовок сообщения:  Re: Aliexpress. Вопросы и ответы.

Backfire писал(а):
С сегодняшнего дня Aliexpress отменяет возможность «эконом-доставки» без трек-номера в Украину
переведи. Я китайский не понимать

Автор:  legionary [ 08 фев 2017, 01:25 ]
Заголовок сообщения:  Re: Aliexpress. Вопросы и ответы.

Sans
https://translate.google.com/translate? ... t=&act=url

Автор:  Backfire [ 08 фев 2017, 07:56 ]
Заголовок сообщения:  Re: Aliexpress. Вопросы и ответы.

Sans писал(а):
Backfire писал(а):
С сегодняшнего дня Aliexpress отменяет возможность «эконом-доставки» без трек-номера в Украину
переведи. Я китайский не понимать

Короче очередное покращення для UA.
Китайцы сами намахивают не хило. У меня с распродаж 11.11.2016 три заказа дальше китайского почтового отделения с трек-кодами не двинулись.
А хохлы опять виноваты.

Автор:  parihmaher [ 08 фев 2017, 08:50 ]
Заголовок сообщения:  Re: Aliexpress. Вопросы и ответы.

Backfire писал(а):
Sans писал(а):
Backfire писал(а):
С сегодняшнего дня Aliexpress отменяет возможность «эконом-доставки» без трек-номера в Украину
переведи. Я китайский не понимать

Короче очередное покращення для UA.
Китайцы сами намахивают не хило. У меня с распродаж 11.11.2016 три заказа дальше китайского почтового отделения с трек-кодами не двинулись.
А хохлы опять виноваты.

Опыт подсказывает что больше 3-х месяцев нет смысла ждать, скорей всего уже не приедет. У меня у самого одна посылка с 11.11 где то зависла, хотя я уже получал посылки заказанные в этом году.
В любом случае копеечные заказы теперь станет заказывать дороже.

Автор:  freeman john [ 08 фев 2017, 11:49 ]
Заголовок сообщения:  Re: Aliexpress. Вопросы и ответы.

Цитата:
Украинский почтовый оператор отреагировал на изменения в политике интернет-гиганта

Со вчерашнего дня AliExpress ужесточил правила доставки в Украину. Из-за недобросовестных покупателей, а также частых краж товаров, китайских торговцев обязали отправлять все заказы с трекинг-номером. С одной стороны, это сделает доставку безопаснее, а с другой – дороже. По словам регионального директора по развитию AliExpress, Марка Завадского продавцы могут учесть доставку в стоимости товара.

Украинский почтовый оператор Укрпошта уже прокомментировал изменения в политике интернет-гиганта. Отметив, что для покупателей процесс заказа товаров из Китая изменится минимально.
Укрпочта, совместно с AliExpress и Сainiao (логистической компанией группы Alibaba) уже начали разработку нового продукта с частичным трекингом для экономичной доставки. Укрпочта добавит возможность отслеживания посылки, сохранив при этом бесплатную доставку в максимально сжатые сроки. Это решение будет особенно интересным продавцам недорогих массовых товаров. О деталях совместного продукта будет сообщено дополнительно.

Автор:  Antares [ 10 мар 2017, 22:48 ]
Заголовок сообщения:  Re: Aliexpress. Вопросы и ответы. Кэшбэк сервис

Растолкуйте, кто в теме, в чем фишка "кэшбэк сервиса" ?
Кто пользовался?
Сообщение, не относящиеся к теме
Стремно как то давать данные своей карты левой конторе...

Автор:  ironic [ 14 мар 2017, 16:41 ]
Заголовок сообщения:  Re: Aliexpress. Вопросы и ответы.

Кэшбэк это партнерка обычная по сути

Из проверенных и украинских вот https://payback.ua/

Автор:  Antares [ 26 мар 2017, 21:00 ]
Заголовок сообщения:  Re: Aliexpress. Вопросы и ответы.

Я понимаю значение слов, партнерка, дружба, etc , но не понимаю смысла программы. Есть продавец с товаром за 10 $ , есть площадка, с комиссией скажем 20 %, есть покупатель который за 12$ приобретает товар - все довольны, но появляется "партнерка" которая ещё делает довольным покупателя. За чей счет спрашивается? - Площадка теряет прибыль, или продавец?
В чем суть?

Автор:  Beatle [ 27 мар 2017, 11:01 ]
Заголовок сообщения:  Re: Aliexpress. Вопросы и ответы.

Если кому нужен купон на 5 баксов - http://s.aliexpress.com/Znmy2iA7 регаете новый акк, получаете купон...

Автор:  Backfire [ 03 апр 2017, 19:10 ]
Заголовок сообщения:  Re: Aliexpress. Вопросы и ответы.

Beatle писал(а):
Если кому нужен купон на 5 баксов - http://s.aliexpress.com/Znmy2iA7 регаете новый акк, получаете купон...

А больше нету купонов, а то наша не успела на раздачу! :)

Автор:  Beatle [ 03 апр 2017, 20:32 ]
Заголовок сообщения:  Re: Aliexpress. Вопросы и ответы.

Backfire писал(а):
А больше нету купонов, а то наша не успела на раздачу! :)

Пока нету... :(

Автор:  Backfire [ 16 апр 2017, 11:46 ]
Заголовок сообщения:  Re: Aliexpress. Вопросы и ответы.

Beatle писал(а):
Backfire писал(а):
А больше нету купонов, а то наша не успела на раздачу! :)

Пока нету... :(

Нашел новый:
http://m.aliexpress.com/coupon/getCoupo ... 8-VnYZvQVf

Создал новую почту.
Создал новый акк.
Получил купон.
Прошла оплата. Карточка не моя. Кум платил со своего компьютера.
Пришло на почту что оплата прошла.
Через 15 минут али заругалось, закрыло заказ, вернуло купон и поставило деньги на возврат.

И где собака зарыта.
P.S.
Правда адрес доставки указывал свой(который есть у них).

Страница 7 из 10 Часовой пояс: UTC + 2 часа
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/