ivancapoeira писал(а):
По 469,2
Вот что считает таможня на счет "митного оформлення"
Цитата:
Відповідно до ч. 1 та ч. 4 ст. 102 МК України митний режим транзиту завершується вивезенням товарів, транспортних засобів комерційного призначення, поміщених у цей митний режим, за межі митної території України. Таке вивезення здійснюється під контролем митного органу призначення. Митний режим транзиту також завершується поміщенням товарів, транспортних засобів комерційного призначення в інший митний режим при дотриманні вимог, встановлених цим Кодексом. Сукупність дій, що підлягають виконанню відповідними особами і митними органами з метою дотримання вимог законодавства України з питань державної митної справи, є митними формальностями (пункт 29 статті 4 Митного кодексу України). Виконання митних формальностей, необхідних для випуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення визначається як митне оформлення (пункт 23 статті 4 Митного кодексу України). Відповідно до частини першої статті 246 Митного кодексу України метою митного оформлення є забезпечення дотримання встановленого законодавством України порядку переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України. Частиною четвертою статті 255 Митного кодексу України визначено, що митне оформлення вважається завершеним після виконання всіх митних формальностей, визначених цим Кодексом відповідно до заявленого митного режиму. Отже, невиконання особою дій, визначених законодавством України з метою завершення митного режиму транзит щодо вказаного автомобіля, унеможливлює надання митним органом дозволу на користування та/або розпорядження цим автомобілем, щодо якого здійснюється митне оформлення. Митне оформлення в такому випадку не може вважатись закінченим.
Также.
Цитата:
Стаття 69. Митний контроль після пропуску товарів і
транспортних засобів
Незалежно від закінчення операцій митного контролю,
оформлення та пропуску товарів і транспортних засобів митний
контроль за ними може здійснюватися, якщо є достатні підстави
вважати, що мають місце порушення законодавства України чи
міжнародного договору України, укладеного в установленому законом
порядку, контроль за виконанням яких покладено законом на митні
органи.
Такий контроль здійснюється на підставі письмового
розпорядження керівника митного органу або особи, яка його
заміщує.
Тут идет очень тонкая и хитрая игра терминами и понятиями.
Все очень скользко, но вот первая ниточка:
Цитата:
Ст4 25) митний режим - комплекс взаємопов'язаних правових норм, що відповідно до заявленої мети переміщення товарів через митний кордон України визначають митну процедуру щодо цих товарів, їх правовий статус, умови оподаткування і обумовлюють їх використання після митного оформлення;
Тоесть митний режим уже после митного оформлення.
А вот:
Цитата:
Стаття 90. Митний режим транзиту
1. Транзит - це митний режим, відповідно до якого товари та/або транспортні засоби комерційного призначення переміщуються під митним контролем між двома органами доходів і зборів України або в межах зони діяльності одного органу доходів і зборів без будь-якого використання цих товарів, без сплати митних платежів та без застосування заходів нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності.
Явно подкрутили под себя.
Транзит не предусматривает использование, но на что тогда дается 10 дней?
С их логикой Тимчасове ввезення тоже подпадает под 492/2... бред, хотя хорошо структурирован.
А єто тогда куда засунуть?-
Цитата:
Стаття 381. Особливості ввезення громадянами транспортних засобів особистого користування з метою транзиту через митну територію України
1. Громадянам дозволяється ввозити транспортні засоби особистого користування з метою транзиту через митну територію України
А "транзит" смотрим выше.
Получается, что вся соль в терминах "использовать/перемещать".
Если используешь - нарушил.
Если перемещаешь - не нарушил.
По логике получается - перемещение транспортного средства в режиме транзит не есть "использование".
Врядли суд захочет вникать...