Текущее время: 28 мар 2024, 22:39

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 66 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5  След.
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Re: Помогите с 469ч2
СообщениеДобавлено: 28 янв 2014, 09:11 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 14 фев 2013, 00:23
Сообщений: 357
Авто: поляк
Город: Кривой Рог
По постанове на счет нарушения ПДД 29,2 в судебном реестре не нашел ни одного выигранного дела((
Может ктото ткнет пальцем?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Помогите с 469ч2
СообщениеДобавлено: 28 янв 2014, 16:26 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 14 фев 2013, 00:23
Сообщений: 357
Авто: поляк
Город: Кривой Рог
По 469,2
Вот что считает таможня на счет "митного оформлення"
Цитата:
Відповідно до ч. 1 та ч. 4 ст. 102 МК України митний режим транзиту завершується вивезенням товарів, транспортних засобів комерційного призначення, поміщених у цей митний режим, за межі митної території України. Таке вивезення здійснюється під контролем митного органу призначення. Митний режим транзиту також завершується поміщенням товарів, транспортних засобів комерційного призначення в інший митний режим при дотриманні вимог, встановлених цим Кодексом. Сукупність дій, що підлягають виконанню відповідними особами і митними органами з метою дотримання вимог законодавства України з питань державної митної справи, є митними формальностями (пункт 29 статті 4 Митного кодексу України). Виконання митних формальностей, необхідних для випуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення визначається як митне оформлення (пункт 23 статті 4 Митного кодексу України). Відповідно до частини першої статті 246 Митного кодексу України метою митного оформлення є забезпечення дотримання встановленого законодавством України порядку переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України. Частиною четвертою статті 255 Митного кодексу України визначено, що митне оформлення вважається завершеним після виконання всіх митних формальностей, визначених цим Кодексом відповідно до заявленого митного режиму. Отже, невиконання особою дій, визначених законодавством України з метою завершення митного режиму транзит щодо вказаного автомобіля, унеможливлює надання митним органом дозволу на користування та/або розпорядження цим автомобілем, щодо якого здійснюється митне оформлення. Митне оформлення в такому випадку не може вважатись закінченим.

Также.
Цитата:
Стаття 69. Митний контроль після пропуску товарів і
транспортних засобів

Незалежно від закінчення операцій митного контролю,
оформлення та пропуску товарів і транспортних засобів митний
контроль за ними може здійснюватися, якщо є достатні підстави
вважати, що мають місце порушення законодавства України чи
міжнародного договору України, укладеного в установленому законом
порядку, контроль за виконанням яких покладено законом на митні
органи.

Такий контроль здійснюється на підставі письмового
розпорядження керівника митного органу або особи, яка його
заміщує.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Помогите с 469ч2
СообщениеДобавлено: 28 янв 2014, 23:38 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 22 сен 2011, 14:54
Сообщений: 183
Авто: Chrysler G Voyager
Город: Днепродзержинск
PSY писал(а):
P/S: Ну это если ты сам заезжал, если нет там другая песня...

У меня другая песня.
Как будут разворачиваться события в этом случае?
Я на въезде (из Украины) в машине сидел, а перегонщик с моим паспортом на таможню сходил и мы развернувшись уехали.
Протокола еще нет (не останавливали).

_________________
https://www.youtube.com/channel/UCbEwMyair5TAgw2UGt6Muwg


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Помогите с 469ч2
СообщениеДобавлено: 29 янв 2014, 00:07 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 05 фев 2013, 11:13
Сообщений: 158
Авто: BMW 535D E60
Город: Днепропетровск
Цитата:
Відповідно до ч. 1 та ч. 4 ст. 102 МК України митний режим транзиту завершується вивезенням товарів, транспортних засобів комерційного призначення, поміщених у цей митний режим, за межі митної території України. Таке вивезення здійснюється під контролем митного органу призначення. Митний режим транзиту також завершується поміщенням товарів, транспортних засобів комерційного призначення в інший митний режим при дотриманні вимог, встановлених цим Кодексом.


Итак из этого соответственно следует что "митний режим транзиту" ты не завершил! И соответственно находишься сейчас в данном режеме, поскольку товар не вывезен и решим не изменен!

Цитата:
Сукупність дій, що підлягають виконанню відповідними особами і митними органами з метою дотримання вимог законодавства України з питань державної митної справи, є митними формальностями (пункт 29 статті 4 Митного кодексу України). Виконання митних формальностей, необхідних для випуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення визначається як митне оформлення (пункт 23 статті 4 Митного кодексу України). Відповідно до частини першої статті 246 Митного кодексу України метою митного оформлення є забезпечення дотримання встановленого законодавством України порядку переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України.


Из этого следует что неоходимо выполнить определенные формальности для того что бы тачка покинула Украину.

Цитата:
Частиною четвертою статті 255 Митного кодексу України визначено, що митне оформлення вважається завершеним після виконання всіх митних формальностей, визначених цим Кодексом відповідно до заявленого митного режиму.


То есть ты приехал на пункт подал все документы, они забили все в комп, и поместили тебя в один из существующих режимов вот и оформление законченно.

Цитата:
Отже, невиконання особою дій, визначених законодавством України з метою завершення митного режиму транзит щодо вказаного автомобіля, унеможливлює надання митним органом дозволу на користування та/або розпорядження цим автомобілем, щодо якого здійснюється митне оформлення. Митне оформлення в такому випадку не може вважатись закінченим.


А теперь самое вкусное!!! :lol: :lol: :lol: "Отже, невиконання особою дій, визначених законодавством України з метою завершення митного режиму транзит" - вот тут они и признали то что тачка в режиме транзит, а если товар помещен в один из такоженых режимов значит таможенное оформление его законченно, и действий для начала "митного оформлення" с целью завершения режима транзит ты не совершал, значит машина по прежнему находится в режиме транзит!
"щодо вказаного автомобіля, унеможливлює надання митним органом дозволу на користування та/або розпорядження цим автомобілем, щодо якого здійснюється митне оформлення." - это вообще полный блед который типо говорит о том что тачка в прострации летает то есть не в одном из таможенных режимов не находится... А как же так если выше указано что она помещенна в режим транзит ? ))))))
"Митне оформлення в такому випадку не може вважатись закінченим." - И гениальнейший вывод))) Конечно оно не может быть завершено так как оно уже давным давно завершено еще когда машина была помещена в режим транзит ))) А второй раз завершится не начавшись оно не может )))))


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Помогите с 469ч2
СообщениеДобавлено: 29 янв 2014, 00:09 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 05 фев 2013, 11:13
Сообщений: 158
Авто: BMW 535D E60
Город: Днепропетровск
ivancapoeira писал(а):
А тут именно утверждения что машина - товар и то, что при повторном больше штраф и возможно конфискация.

По какой статье больше шраф?
По какой статье конфискация?

Чем конкретно пытаются пугать?


Последний раз редактировалось PSY 29 янв 2014, 00:12, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Помогите с 469ч2
СообщениеДобавлено: 29 янв 2014, 00:10 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 05 фев 2013, 11:13
Сообщений: 158
Авто: BMW 535D E60
Город: Днепропетровск
ivancapoeira писал(а):
А тут именно утверждения что машина - товар и то, что при повторном больше штраф и возможно конфискация.

По какой статье больше шраф?
По какой статье конфискация?

Чем конкретно пытаются пугать?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Помогите с 469ч2
СообщениеДобавлено: 29 янв 2014, 00:31 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 05 фев 2013, 11:13
Сообщений: 158
Авто: BMW 535D E60
Город: Днепропетровск
Относительно 29.2 тут тоже можно поездить по мозгам... :lol:

"ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабінету Міністрів України від 7 вересня 1998 р. N 1388"
"ПОРЯДОК державної реєстрації (перереєстрації) и прошие БЛА БЛА БЛА".....

Так вот есть там раздел называется "Державна реєстрація ввезених в Україну транспортних засобів" ТЫЦ СЮДА

Так вот раздел этот описывает такие моменты как:
Регистрация "коли транспортні засоби перебували в експлуатації за межами України і були зареєстровані у відповідних органах іншої держави"
"Державна реєстрація транспортних засобів під зобов'язання про їх зворотне вивезення"
"Державна реєстрація тимчасово ввезених на митну територію України транспортних засобів, що належать дипломатичним представництвам та консульським установам"

Но нет ни слово про то как зарегистрировать транспортное средство которое находится в режиме ТРАНЗИТ или даже ВВ но по другим условиям...

Соответственно раз нет процедуры регистрации которая бы предусматривала регистрацию ТС которые находятся в режиме транзит, значит и регистрировать их не нужно, а главное НЕВОЗМОЖНО! А как можно оштрафовать человека за невыполнение действия которое невозможно выполнить в рамках действующего законодательства? :lol: :lol: :lol: Ты что должен был както незаконно его поставить на регу? Законодательные акты сделать этого не позволяют и не ТРЕБУЮТ так как в постанове опять таки не сказано про постановку средств в режиме транзит! :lol: :lol: :lol: :lol:


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Помогите с 469ч2
СообщениеДобавлено: 29 янв 2014, 00:40 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 22 сен 2011, 14:54
Сообщений: 183
Авто: Chrysler G Voyager
Город: Днепродзержинск
ivancapoeira писал(а):
По 469,2
Вот что считает таможня на счет "митного оформлення"
Цитата:
Відповідно до ч. 1 та ч. 4 ст. 102 МК України митний режим транзиту завершується вивезенням товарів, транспортних засобів комерційного призначення, поміщених у цей митний режим, за межі митної території України. Таке вивезення здійснюється під контролем митного органу призначення. Митний режим транзиту також завершується поміщенням товарів, транспортних засобів комерційного призначення в інший митний режим при дотриманні вимог, встановлених цим Кодексом. Сукупність дій, що підлягають виконанню відповідними особами і митними органами з метою дотримання вимог законодавства України з питань державної митної справи, є митними формальностями (пункт 29 статті 4 Митного кодексу України). Виконання митних формальностей, необхідних для випуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення визначається як митне оформлення (пункт 23 статті 4 Митного кодексу України). Відповідно до частини першої статті 246 Митного кодексу України метою митного оформлення є забезпечення дотримання встановленого законодавством України порядку переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України. Частиною четвертою статті 255 Митного кодексу України визначено, що митне оформлення вважається завершеним після виконання всіх митних формальностей, визначених цим Кодексом відповідно до заявленого митного режиму. Отже, невиконання особою дій, визначених законодавством України з метою завершення митного режиму транзит щодо вказаного автомобіля, унеможливлює надання митним органом дозволу на користування та/або розпорядження цим автомобілем, щодо якого здійснюється митне оформлення. Митне оформлення в такому випадку не може вважатись закінченим.

Также.
Цитата:
Стаття 69. Митний контроль після пропуску товарів і
транспортних засобів

Незалежно від закінчення операцій митного контролю,
оформлення та пропуску товарів і транспортних засобів митний
контроль за ними може здійснюватися, якщо є достатні підстави
вважати, що мають місце порушення законодавства України чи
міжнародного договору України, укладеного в установленому законом
порядку, контроль за виконанням яких покладено законом на митні
органи.

Такий контроль здійснюється на підставі письмового
розпорядження керівника митного органу або особи, яка його
заміщує.


Тут идет очень тонкая и хитрая игра терминами и понятиями.
Все очень скользко, но вот первая ниточка:
Цитата:
Ст4 25) митний режим - комплекс взаємопов'язаних правових норм, що відповідно до заявленої мети переміщення товарів через митний кордон України визначають митну процедуру щодо цих товарів, їх правовий статус, умови оподаткування і обумовлюють їх використання після митного оформлення;

Тоесть митний режим уже после митного оформлення.
А вот:
Цитата:
Стаття 90. Митний режим транзиту
1. Транзит - це митний режим, відповідно до якого товари та/або транспортні засоби комерційного призначення переміщуються під митним контролем між двома органами доходів і зборів України або в межах зони діяльності одного органу доходів і зборів без будь-якого використання цих товарів, без сплати митних платежів та без застосування заходів нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності.

Явно подкрутили под себя.
Транзит не предусматривает использование, но на что тогда дается 10 дней?
С их логикой Тимчасове ввезення тоже подпадает под 492/2... бред, хотя хорошо структурирован.
А єто тогда куда засунуть?-
Цитата:
Стаття 381. Особливості ввезення громадянами транспортних засобів особистого користування з метою транзиту через митну територію України
1. Громадянам дозволяється ввозити транспортні засоби особистого користування з метою транзиту через митну територію України

А "транзит" смотрим выше.
Получается, что вся соль в терминах "использовать/перемещать".
Если используешь - нарушил.
Если перемещаешь - не нарушил.

По логике получается - перемещение транспортного средства в режиме транзит не есть "использование".
Врядли суд захочет вникать...

_________________
https://www.youtube.com/channel/UCbEwMyair5TAgw2UGt6Muwg


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Помогите с 469ч2
СообщениеДобавлено: 29 янв 2014, 00:52 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 22 сен 2011, 14:54
Сообщений: 183
Авто: Chrysler G Voyager
Город: Днепродзержинск
Вот тут уточнение:
Цитата:
5) випуск товарів - надання органом доходів і зборів права на користування та/або розпорядження товарами, щодо яких здійснюється митне оформлення, відповідно до заявленої мети;

Это не выпуск из страны.
Хотя здесь похоже и вся фишка:
Цитата:
відповідно до заявленої мети

Поместив в режим транзит - таможня выпустила товар (дала разрешение на использование для перемещения), чем и завершила митне оформлення відповідно до заявленого митного режиму.

_________________
https://www.youtube.com/channel/UCbEwMyair5TAgw2UGt6Muwg


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Помогите с 469ч2
СообщениеДобавлено: 29 янв 2014, 07:41 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 14 фев 2013, 00:23
Сообщений: 357
Авто: поляк
Город: Кривой Рог
PSY

Они играют с термином в данном контексте.
Я заехал, меня записали в транзит и митне оформлення с контролем закончено.
Потом когда закончился транзит, наступает автоматически митний контроль с формальностями и оформлением, пока я не выеду.
Тоесть 20 дней (10+10 просрочки) машина без контроля. А потом в случае невыезда автоматически становится под оформление или контроль пока не выедет.
Вот тут типа и наступает ответственность за нарушение.
Может пробовать както доказать, что авто комерческое и его таможня поставила в транзит с нарушением, а должна была в ВВ?
По реестру не могу найти ни одного выигранного дела по 469,2.
Как связать 29,2 и таможню ума не приложу.
В пункте 29,2 не написано ничегопо поводу режимов, по поводу личного или комерческого.
Больше 2 месяцев и ппц, регистрируйте.
Я начальнику батальона говорю, мол а если доказать, что таможня ошиблась? Он говорит, что не имеет значение, мол я гражданин Украины, вообще нельзя ездить на иностранных тачках.
Понятно, что закон как дышло. Но хочется повернуть его именно в свою сторону.
А тут как известно, любая запятая может сыграть роль...
Про постанову регистрации почитаю.
На счет моих заявлений о конвенции ГАИ сказало, что мой автомобиль не может подпадать под нее. Мол комерческий транспорт это тот транспорт, который возит грузы, людей и т.п. А не мою попу в коммерческих целях.
Короче каша, и я уверен, что она будет мешаться и мешаться...


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Помогите с 469ч2
СообщениеДобавлено: 29 янв 2014, 09:21 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 14 фев 2013, 00:23
Сообщений: 357
Авто: поляк
Город: Кривой Рог
PSY
Шли вторые сутки перечитывания реестра судебных дел по 469 статье.
Вот что получилось нарыть.
http://reyestr.court.gov.ua/Review/34647906
В кратце.
469,2 подразумевает что я должен либо изменять состояние товаров, либо користуватись ТА розпоряджатись товаром.
Изменять состояние я не изменял.
А вот во втором тут небольшая загвоздка.
Цитата:
Представник позивача заявлені позовні вимого підтримав та доповнив , відповідно до ч. 2 ст. 469 МК України адміністративна відповідальність наступає за зміну стану товарів , митне оформлення яких не закінчено , користування та розпорядження ними без дозволу митного органу. Виключне користування товарами митне оформлення яких не закінчено , без дозволу митного органу , не становить складу порушення митних правил, передбаченого ст. 469 ч. 2 МК України. Оскільки таке правопорушення повинно бути вчинене шляхом користування та розпорядження товарами .

Решение:
Цитата:
Судом встановлено, що 24 вересня 2013 року заступником начальника Запорізької митниці Міндоходів начальником УБК та МП, радником митної служби першого рангу ОСОБА_8 було складено постанову про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_2 на підставі ч. 2 ст. 469 МК України в справі про порушення митних правил № 0189/11200/13 та накладено адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі 8 500 гривень.

Частина 2 ст. 469 МК України передбачає адміністративну відповідальність за користування та розпорядження товарами без дозволу митного органу.

Диспозицією ст. 469 ч. 2 МК України передбачена адміністративна відповідальність, зокрема, за користування та розпорядження товарами, митне оформлення яких не закінчено, без дозволу митного органу.

Аналіз вказаної норми закону дає підстави вважати, що виключне користування товарами, митне оформлення яких не закінчено, без дозволу митного органу, не становить складу порушення митних правил, передбаченого ч. 2 ст. 469 МК України, оскільки з обєктивної сторони таке правопорушення повинно бути вчинене шляхом користування та розпорядження товарами.

Так, в оскаржуваній постанові відповідачем зазначено, що позивач керував, тобто користувався транспортним засобом, ввезеним в режимі транзиту та митне оформлення якого не закінчено. Разом з тим, належні і допустимі докази того, що позивач розпорядився цим транспортним засобом, в матеріалах адміністративної справи щодо позивача відсутні.

Думаю брать лопату и копать в данном направлении.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Помогите с 469ч2
СообщениеДобавлено: 29 янв 2014, 09:28 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 14 фев 2013, 00:23
Сообщений: 357
Авто: поляк
Город: Кривой Рог
Оказывается можно попробовать отмазаться от 469ч2 статьи, в случае если ездил один человек, а завозил на Украину другой.
http://reyestr.court.gov.ua/Review/34662086


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Помогите с 469ч2
СообщениеДобавлено: 29 янв 2014, 15:53 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 22 сен 2011, 14:54
Сообщений: 183
Авто: Chrysler G Voyager
Город: Днепродзержинск
Что-то мне не понятно последнее решение:
Получается, что авто может завезти не резидент на транзит и отдать резиденту, а сам навсегда уехать.
И штрафовать должны ввозившего, а к ездящему претензий кроме
Цитата:
ст. 126 КУпАП, якщо буде керувати транспортом без відповідних документів на право керування (посвідчення водія і реєстраційних документів на цей транспортний засіб).
нету?
Слишком все просто...
Может проплачено?

_________________
https://www.youtube.com/channel/UCbEwMyair5TAgw2UGt6Muwg


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Помогите с 469ч2
СообщениеДобавлено: 29 янв 2014, 17:05 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 14 фев 2013, 00:23
Сообщений: 357
Авто: поляк
Город: Кривой Рог
у нас в Украине ты должен иметь права. доки на машину.
так что возможно с вариантом ввез отдал и уехал.
но как быть с 29.2 все равно не понятно...
Плюс разные суды трактуют по разному.
главное не изменять состояние и либо использовать либоираспоряжаться...


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Помогите с 469ч2
СообщениеДобавлено: 29 янв 2014, 18:53 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 09 фев 2011, 19:02
Сообщений: 142
Авто: есть
Город: Азовское море
Мне кажется в первом решении неплохая позиция, при условии что тебе вменили именно користування та розпорядження.
Она простая и главное понятная, любой судья проймёт, это теория права. Понятие "Користування и розпорядження". У тебя не должно быть права розпоряджатись в принципе, т.к. ты не собственник (и если нет доверенности на такие действия). Даже если есть, то таможня факт распоряжения доказать не сможет, по крайней мере пояснить в чём оно выражалось. У тебя просто користування- езда на авто.
Ниже выдержка из википедии, для понимания.

Цитата:
Складовими суб’єктивного права власності є правомочності – володіння, користування і розпорядження.

Правомочність володіння – це юридично забезпечена можливість власника бути в безпосередньому фактичному зв’язку з річчю. Володіння треба розуміти як постійну можливість матеріального зв’язку власника з річчю. При наявності юридичних підстав володіння називають титульним. Воно пов’язане з волевиявленням власника. Володіння може бути фактичним і юридичним, законним, незаконним і давнішнім.

Фактичне володіння може виникнути як на законній підставі, так і внаслідок протиправного заволодіння. Через це наявності лише фактичного володіння недостатньо, щоб визнати його законним. Потрібні юридичні підстави такого володіння, його юридичний титул. Законне володіння називається титульним володінням.

Незаконне володіння не спирається на правову основу, тому його називають безтитульним. Незаконне володіння в свою чергу може бути добросовісним і недобросовісним. Добросовісне може бути давнішнім. Недобросовісне володіння може бути самовільним, насильницьким, підробленим.

Правомочність користування – це заснована на законі можливість вилучення корисних властивостей речі для задоволення потреб власника чи інших осіб. Право користування може належати не тільки власникам, але й іншим особам на підставі, зокрема, цивільно-правових договорів або адміністративних актів.

Правомочність розпорядження – це закріплена нормами права за власником можливість визначити долю належної йому речі шляхом знищення, відчуження або передачі її в тимчасове володіння іншим особам.

По 29.2 -PSY правильно писал если у тебя транзит ты не можешь поставить на учёт.
Пиши запрос на таможню, можно ли в режиме транзит совершать какие-либо действия с товаром - авто, в частности поставить авто на временный учёт в гаи.
Ответ должен быть НЕТ, "да" они просто не напишут, это противоречит ст. 90 ТКУ:

Цитата:
Стаття 90. Митний режим транзиту

1. Транзит - це митний режим, відповідно до якого товари та/або транспортні засоби комерційного призначення переміщуються під митним контролем між двома органами доходів і зборів України або в межах зони діяльності одного органу доходів і зборів без будь-якого використання цих товарів, без сплати митних платежів та без застосування заходів нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності.

- это один из аргументов иска по по 29.2.
И ещё. Не надо самому доказывать в суде что ты не мог ничего с авто делать. Суды ленивые, им надо чтобы кто-то уже дал высновок за них. Получай ответ и давай его суду.
И вообще, мне кажется что будущие заперечення таможни в деле о 469 ч.2 это основа твоего иска по 29.2. ;)
Тебе по идее надо подавать иск на отмену 29.2 и зупиняти его до рассмотрения 469.2 или как вариант зупиняти для надання доказив - ответов таможни по твоим действиям с транзитным товаром.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 66 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5  След.

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 7


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
cron