Дорожный контроль | ФОРУМ - ГАИ - ВИДЕО - ФОТО
https://roadcontrol.org.ua/forum/

ГФС готовит список автомобилей, нарушивших таможенный режим,
https://roadcontrol.org.ua/forum/viewtopic.php?f=108&t=43950
Страница 28 из 43

Автор:  freeman john [ 15 ноя 2017, 17:19 ]
Заголовок сообщения:  Re: ГФС готовит список автомобилей, нарушивших таможенный ре

Цитата:
Правительство Украины предлагает доработать законопроект №7286 «О внесении изменений в некоторые законодательные акты Украины относительно усиления ответственности за отдельные правонарушения в сфере безопасности дорожного движения» и внести в него пункт, предусматривающий обязательное прохождение госрегистрации для всех автомобилей на иностранных номерах в течение 10 дней после пересечения государственной границы Украины, — передает Автотема.

Данное правило будет распространяться на все автомобили с еврономерами, которые ввозятся на территорию Украины более чем на 90 дней. При этом, госрегстрация таких машин в Украине будет производиться без изменения номерных знаков и регистрационных данных автомобиля. Таким образом, у автомашин останется иностранная регистрация, но правоохранители будут осведомлены, что машина находится на украинской территории и кто является водителем. Трудно сказать, будет ли данная процедура основанием для легального использования «евроблях» в Украине, или же просто машины, нарушившие правила пребывания в Украине, будет легче отслеживать правоохранителям.

Ни порядок такой регистрации, ни суммы пошлин и сборов пока не озвучивались. Если законопроект одобрит Верховная Рада, то правительство будет обязано в трехмесячный срок разработать механизм регистрации «евроблях».

Некоторые эксперты полагают, что правительство Украины попросту хочет создать реестр автомобилей с еровномерами, которые используются на территории Украины для идентификации реальных водителей, управляющих такими транспортными средствами. Довольно часто автомобили на еврономерах, становясь виновниками ДТП, сбегают с места аварии, а установить личность водителя нет возможности. Принятие данного законопроекта позволит быстро установить личность водителя «евробляхи» и предъявить ему обвинение.

На днях во многих специализированных украинских СМИ появилась информация о том, что автомобили с иностранной регистрацией, которые нарушили сроки пребывания на территории Украины, будут конфисковываться. Насколько реальна данная угроза для водителей «евроблях», покажет время.

Автор:  lentai [ 30 ноя 2017, 10:22 ]
Заголовок сообщения:  Re: ГФС готовит список автомобилей, нарушивших таможенный ре

Цитата:
УКРАЇНА МАЛИНОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ОСОБА_1

_____________________________________________________________________________ Справа №521/18104/16-а

Номер провадження №2-а/521/47/17

ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

10 жовтня 2017 року м.Одеса

Малиновський районний суд м. Одеси в складі:

судді Маркарової С.В.

за участю секретаря судового засідання Іськової В.О.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом ОСОБА_2 до Першого заступника начальника Одеської митниці Державної фіскальної служби України ОСОБА_3, Одеської митниці Державної фіскальної служби України про визнання протиправною та скасування постанови, -

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_2 в межах встановленого ст. 99 КАС України строку звернувся до суду з вищезазначеним адміністративним позовом.

В обґрунтування свої вимог позивач послався на те, що постановою Одеської митниці ДФС від 21.10.2016 року в справі про порушення митних правил №0606/50000/17 його було визнано винним у вчинені порушення митних правил, передбачених ст. 485 МК України та накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу у розмірі 300 відсотків несплаченої суми митних платежів.

ОСОБА_2 вказував, що згідно цієї постанови його правопорушення полягало в тому, що він, керуючи транспортним засобом з польською реєстрацією марки BMW 320 D, номерний знак RJS40XE, який ввезений на територію України нерезидентом в пільговому режимі, використовував автомобіль як товар в інших цілях, ніж ті, у звязку з якими було надано такі пільги.

Позивач стверджував, що постанова митного органу є протиправною, оскільки суперечить положенням Митного Кодексу України, в його діях відсутній склад адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 485 цього кодексу, оскаржувана постанова прийнята із порушенням порядку притягнення до відповідальності, без повного дослідження обєктивної та субєктивної сторони складу адміністративного правопорушення.

Представник позивача в судовому засіданні адміністративний позов підтримав.

Представник відповідача в судовому засіданні адміністративний позов не визнав.

Дослідивши обставини справи та наявні докази, надані учасниками процесу в обґрунтування своїх вимог та заперечень, суд вважає, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав:

05.05.2016 року працівниками Ізмаїльського відділу поліції ГУНП в Одеської області м. Ізмаїл на перехресті проспекту ОСОБА_4 та вулиці Кишинівської був зупинений легковий автомобіль марки «BMW 320D», д/н RJS40XE, номер кузова - WBAAL71030CD26151, зареєстрований в Польщі, під керуванням позивача.

Одеською митницею Державної фіскальної служби України проведена перевірка законності керування вищезазначеним транспортним засобом ОСОБА_2

З листа Львівської митниці ДФС від 22.07.2016 №11307/13-70-20/9/29 встановлено, що 13.02.2016 року відділом митного оформлення №4 митного поста «Шегині» Львівської митниці ДФС було здійснено митне оформлення та пропуск на митну територію України транспортного засобу марки «BMW 320D», д/н RJS40XE, під керуванням громадянина ОСОБА_5 Skowron Mieczyslaw по смузі руху «червоний коридор» в митному режимі «тимчасове ввезення до одного року» на підставі паспорту громадянина та техпаспорту на автомобіль.

За ст. 103 Митного Кодексу України тимчасове ввезення - це митний режим, відповідно до якого іноземні товари, транспортні засоби комерційного призначення ввозяться для конкретних цілей на митну територію України з умовним повним або частковим звільненням від оподаткування митними платежами та без застосування заходів нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності і підлягають реекспорту до завершення встановленого строку без будь-яких змін, за винятком звичайного зносу в результаті їх використання.

Відповідно до ст. 380 Митного Кодексу України тимчасове ввезення громадянами-нерезидентами на митну територію України транспортних засобів особистого користування дозволяється на строк до одного року.

Цей строк може бути продовжено органами доходів і зборів з урахуванням дії обставин непереборної сили та особистих обставин громадян, які ввезли такі транспортні засоби, за умови документального підтвердження цих обставин, але не більш як на 60 днів.

Транспортні засоби особистого користування, що тимчасово ввозяться на митну територію України громадянами-нерезидентами, не підлягають письмовому декларуванню та звільняються від подання документів, що видаються державними органами, уповноваженими здійснювати види контролю, зазначені у статті 319 цього Кодексу.

Пропуск таких транспортних засобів через митний кордон України здійснюється без застосування до них заходів гарантування, передбачених розділом Х цього Кодексу.

Тимчасове ввезення громадянами-резидентами транспортних засобів особистого користування, що класифікуються за товарними позиціями 8702, 8703, 8704 (загальною масою до 3,5 тонни), 8711 згідно з УКТ ЗЕД та причепів до них товарної позиції 8716 згідно з УКТ ЗЕД дозволяється на строк до одного року під письмове зобовязання про їх зворотне вивезення за умови письмового декларування в порядку, передбаченому законодавством України для громадян, після сплати всіх митних платежів, які відповідно до закону підлягають сплаті при імпорті таких транспортних засобів.

Тимчасове ввезення громадянами-резидентами на митну територію України інших транспортних засобів особистого користування дозволяється на строк до одного року під письмове зобовязання про їх зворотне вивезення за умови письмового декларування в порядку, передбаченому законодавством України для громадян, та із застосуванням до них заходів гарантування, передбачених розділом Х цього Кодексу.

Строки, передбачені абзацами першим та другим цієї частини, можуть бути продовжені органами доходів і зборів з урахуванням дії обставин непереборної сили та особистих обставин громадян, які ввезли транспортні засоби, за умови документального підтвердження цих обставин, але не більш як на 60 днів.

Тимчасово ввезені транспортні засоби особистого користування можуть використовуватися на митній території України виключно громадянами, які ввезли зазначені транспортні засоби в Україну, для їхніх особистих потреб.

Транспортні засоби особистого користування, що класифікуються за товарною позицією 8903 згідно з УКТ ЗЕД, можуть використовуватися громадянами, які ввезли їх в Україну, а також громадянами-резидентами та громадянами-нерезидентами, які мають належний дозвіл користувача права на тимчасове ввезення, за умови використання транспортного засобу від імені і згідно з інструкціями користувача права на тимчасове ввезення.

Такі транспортні засоби не можуть використовуватися для цілей підприємницької діяльності в Україні, бути розкомплектовані чи передані у володіння, користування або розпорядження іншим особам.

Тимчасово ввезені транспортні засоби особистого користування повинні бути вивезені за межі митної території України з дотриманням строків, установлених відповідно до вимог цього Кодексу, або поміщені у митні режими відмови на користь держави, знищення або руйнування чи можуть бути оформлені для вільного обігу на митній території України за умови сплати митних платежів, які відповідно до закону підлягають сплаті при імпорті таких транспортних засобів.

Відповідно до ст. 485 Митного кодексу України використання товарів, стосовно яких надано пільги щодо сплати митних платежів, в інших цілях, ніж ті, у звязку з якими було надано такі пільги є адмністративнмм правопорушенням.

Зогляду напункти57, 59, 60 частини першої ст.4 Митного Кодексу України можна дійти висновку, щотранспортні засоби особистого користування, якими громадяни користуються для власних потреб, єтоварами.

Пунктом 3 ч. 3 ст. 293 Митного кодексу України передбачено, що особами, на яких покладається обовязок із сплати митних платежів, є особи відповідальні за дотримання митного режиму у разі недотримання положень цього кодексу щодо користування та розпорядження товарами або виконання інших вимог і умов, установлених цим Кодексом для застосування митних режимів, що передбачають умовне і повне або часткове звільнення від сплати митних платежів.

Як встановлено в процесі розгляду справи позивач керував спірним транспортним засобом не для цілі підприємницької діяльності, на підставі довіреності від громадянина ОСОБА_5 Skowron Mieczyslaw.

Вказані обставини підтверджуються показаннями допитаного в суді свідка ОСОБА_6, не спростовані відповідачем.

Представником відповідача так само визнаний факт ввезення на територію України спірного автомобілю нерезидентом для особистих потреб.

Враховуючи викладене, така обєктивна сторона правопорушення, передбаченого ст.485 Митного Кодексу України як використання товарів, стосовно яких надано пільги щодо сплати митних платежів, в інших цілях, ніж ті, у звязку з якими було надано такі пільги відсутня.

Фактичне керування ОСОБА_2 спірним транспортним засобом з метою особистого користування є ідентичним з тією метою для якої цей транспортний засіб був ввезений на територію України, хоча і іншою особою, що не порушує вимог ст.485 Митного Кодексу України.

При вирішенні спору суд враховує також, що висновок про виявлення факту порушення митних правил, який відповідно до ст. 360 МК України є підставою для порушення справи про порушення митних правил, повинен робитись виключно за умови достатності даних, що вказують на наявність складу правопорушення, елементом якого є вина суб'єкта.

Обставинами, які свідчать про наявність чи відсутність вини правопорушника, є, крім іншого, ступінь складності і неоднозначності класифікації тих чи інших дій та застосування діючого законодавства.

Так, суд погоджується із доводами позивача, що він не цікавився, хто ввіз на митну територію України вищезазначений транспортний засіб, так само не знав, інеповинен був знати в якому режимі було ввезено транспортний засіб і чи були на нього отримані будь-які митні пільги, а відповідно не міг мати прямий умисел на вчиненнябудь-якогопорушення митних правил, оскільки не є ані власником транспортного засобу, ані особою, відповідальною за дотримання правил митного режиму.

Так само суд враховує, що на час вирішення спору закон не забороняє автовласникові-іноземцю передавати управління своєю машиною водієві-українцю, ніяких документів про передачу права керування на авто не потрібно, тому що довіреність не є обов'язковим документом.

В даному випадку порушень з боку водія не має.

Суд критично оцінює також визначення митницею митної вартості автомобіля, яка була прийнята до розрахунку несплачених митних платежів та вплинула на відповідальність позивача.

Як вбачається з показань допитаного в суді свідка ОСОБА_7 - головного державного інспектора ОМДФС за наявних у митниці відомостей про спірний транспортний засіб був застосований не основний метод, а метод аналогій із використанням Інтернет сайту МОБАЙЛ ДЄ.

Таке визначення митної вартості автомобілю не суперечить Наказу «Про затвердження ОСОБА_4 товарознавчої експертизи та оцiнки дорожнiх транспортних засобiв» від 24.11.2003 року № 142/5/2092.

Згідно із службовою запискою заступника начальника митного поста «Ізмаїл» Одеської митниці ДФС ОСОБА_8 від 23.06.2016 року, митна вартість спірного транспортного засобу, згідно відомостей мережі Інтернет складає 186064, 86 гривень.

Поряд із тим, за експертним дослідження ринкової вартості автомобіля «BMW 320D», д/н RJS40XE станом на 05.05.2016 рік остання склала 25391 гривень, що еквівалентно 1007 дол.США.

Вказане дослідження було проведено ФОП ОСОБА_4 на підставі кваліфікованого свідоцтва оцінювача №8059 від 08.06.2013 року.

Статтею 530 МК України визначено, що законність та обґрунтованість постанови митниці у справі про порушення митних правил можуть бути перевірені судом або центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, а постанови центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, - судом у зв'язку з поданням адміністративного позову або в порядку контролю. Перевірка законності та обґрунтованості постанови у справі про порушення митних правил судом здійснюється у порядку, встановленому Кодексом адміністративного судочинства України.

Підставами для скасування постанови про накладення адміністративного стягнення за порушення митних правил або про припинення провадження у справі про порушення митних правил, встановлених ст. 531 МК України є: відсутність у діях особи, яка притягується до відповідальності, ознак порушення митних правил; необ'єктивність або неповнота провадження у справі або необ'єктивність її розгляду; невідповідність викладених у постанові висновків фактичним обставинам справи; винесення постанови неправомочною особою, безпідставне недопущення до участі в розгляді справи особи, притягнутої до відповідальності, або її представника, а також інше обмеження прав учасників провадження у справі про порушення митних правил та її розгляду; неправильна або неповна кваліфікація вчиненого правопорушення; накладення стягнення, не передбаченого цим Кодексом. Підставами для скасування чи зміни постанови про накладення адміністративного стягнення за порушення митних правил або про припинення провадження у справі про порушення митних правил можуть бути визнані й інші визначені законами обставини.

Вирішуючи спір суд враховує, що за ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

З наявних у справі доказів суд дійшов висновку, що відповідач в порушення ч. 3 ст. 2 КАС України прийняв рішення про притягнення ОСОБА_2 до адміністративної відповідальності не обґрунтовано, тобто без повного дослідження обєктивної та субєктивної сторони складу адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 485 МК України, дійшовши передчасного висновку про доведеність його вини у вчиненні адміністративного правопорушення.

Керуючись ст.ст. 1, 4, 8, 9, 11, 21, 105, 158-163, 183-2, 256 КАС України, -



ПОСТАНОВИВ:

Позов ОСОБА_2 до Першого заступника начальника Одеської митниці Державної фіскальної служби України ОСОБА_3, Одеської митниці Державної фіскальної служби України про визнання протиправною та скасування постанови задовольнити.

Визнати протиправною та скасувати постанову в справі про порушення митних правил №0606/50000/16 від 21.10.2016 року винесеною Одеською митницею Державної фіскальної служби України про притягнення ОСОБА_2 до адміністративної відповідальності за ст. 485 МК України.



Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Одеського апеляційного адміністративного суду через Малиновський районний суд м.Одеси шляхом подачі апеляційної скарги протягом 10-ти днів з дня проголошення.


Суддя С.В. Маркарова

Автор:  may [ 30 ноя 2017, 14:52 ]
Заголовок сообщения:  Re: ГФС готовит список автомобилей, нарушивших таможенный ре

И поляки озадачились ;)

Rząd chce ograniczyć sztuczny ruch na granicy z Ukrainą

Автор:  Sans [ 01 дек 2017, 17:28 ]
Заголовок сообщения:  Re: ГФС готовит список автомобилей, нарушивших таможенный ре

lentai писал(а):
Цитата:
Суддя С.В. Маркарова

все красиво расписала. Только одно забыла указать - для авто старше 2010 года 300% от неуплаченных пошлин равно 0,00 грн.

Автор:  Sans [ 03 дек 2017, 17:20 ]
Заголовок сообщения:  Re: ГФС готовит список автомобилей, нарушивших таможенный ре

Вот и гендиректор ассоциации автоимпортеров желчью изводится от решения суда
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=709314132594364&id=100005473502267

Автор:  road [ 06 дек 2017, 05:57 ]
Заголовок сообщения:  Re: ГФС готовит список автомобилей, нарушивших таможенный ре

Sans писал(а):
lentai писал(а):
Цитата:
Суддя С.В. Маркарова

все красиво расписала. Только одно забыла указать - для авто старше 2010 года 300% от неуплаченных пошлин равно 0,00 грн.


Решение суда откровенно левое. Мотив судьи - это то что "не было изменения цели использования товара". То есть авто завозилось
иностранцем для личных целей, а использовалось украинцем для личных целей, а не для предпринимательских целей. Потому
не было изменения цели, а раз не было - значит и не было нарушения.

Однако судья почему то забыла процитировать в решении статью 380 ТК

4. Тимчасово ввезені транспортні засоби особистого користування можуть використовуватися на митній території України виключно громадянами, які ввезли зазначені транспортні засоби в Україну, для їхніх особистих потреб.

Такі транспортні засоби не можуть використовуватися для цілей підприємницької діяльності в Україні, бути розкомплектовані чи передані у володіння, користування або розпорядження іншим особам.


Итак, положение закона нам четко говорит: "Тимчасово ввезені транспортні засоби особистого користування можуть використовуватися на митній території України виключно громадянами, які ввезли зазначені транспортні засоби в Україну, для їхніх особистих потреб.

Когда водитель-украинец садился за руль авто с иностранными номерами, он что не знал положение ст.380 ТК? Так не знание закона
не освобождает от ответственности.

Иначе, завтра ЛЮБОЙ гражданин Украины кладет в себе в карман боевой пистолет Макарова, его принимает полиция, а он говорит-
"Я не знал что по закону пользоваться боевым пистолетом могут только правоохранительные органы".

А суд пишет_ ну человек не знал ведь? Отпускаем, его вины нет в использовании боевого пистолета

Автор:  Sans [ 07 дек 2017, 00:41 ]
Заголовок сообщения:  Re: ГФС готовит список автомобилей, нарушивших таможенный ре

road писал(а):
Решение суда откровенно левое. Мотив судьи - это то что "не было изменения цели использования товара". То есть авто завозилось
иностранцем для личных целей, а использовалось украинцем для личных целей, а не для предпринимательских целей. Потому
не было изменения цели, а раз не было - значит и не было нарушения.

Однако судья почему то забыла процитировать в решении статью 380 ТК

4. Тимчасово ввезені транспортні засоби особистого користування можуть використовуватися на митній території України виключно громадянами, які ввезли зазначені транспортні засоби в Україну, для їхніх особистих потреб.

Такі транспортні засоби не можуть використовуватися для цілей підприємницької діяльності в Україні, бути розкомплектовані чи передані у володіння, користування або розпорядження іншим особам.


Итак, положение закона нам четко говорит: "Тимчасово ввезені транспортні засоби особистого користування можуть використовуватися на митній території України виключно громадянами, які ввезли зазначені транспортні засоби в Україну, для їхніх особистих потреб.

Когда водитель-украинец садился за руль авто с иностранными номерами, он что не знал положение ст.380 ТК? Так не знание закона
не освобождает от ответственности.

Иначе, завтра ЛЮБОЙ гражданин Украины кладет в себе в карман боевой пистолет Макарова, его принимает полиция, а он говорит-
"Я не знал что по закону пользоваться боевым пистолетом могут только правоохранительные органы".

А суд пишет_ ну человек не знал ведь? Отпускаем, его вины нет в использовании боевого пистолета

Твое утверждение левое, т.к. сутью дела есть именно нарушение ст. 385. Что там писали таможенники в возражениях к иску неизвестно, но скорее что-то упомянули о коммерческом использовании, поэтому судья и прокомментировала это.
В любом случае имеют место нарушения, кроме стамбулки, но за каждое нарушение свое наказание. А так же дыры, которые дают право заплатить штраф и ездить.

Автор:  road [ 07 дек 2017, 01:37 ]
Заголовок сообщения:  Re: ГФС готовит список автомобилей, нарушивших таможенный ре

Sans писал(а):
Твое утверждение левое, т.к. сутью дела есть именно нарушение ст. 385. Что там писали таможенники в возражениях к иску неизвестно, но скорее что-то упомянули о коммерческом использовании, поэтому судья и прокомментировала это.
В любом случае имеют место нарушения, кроме стамбулки, но за каждое нарушение свое наказание. А так же дыры, которые дают право заплатить штраф и ездить.


Данное решение суда подается как "оправдывающие законность" езды на литовском автомобиле который был завезен иностранцем
и передан украинцу для пользования. Однако, мы не видели протокола и постановления таможни, потому, если брать во внимание
ошибку таможни - то этим просто воспользовались, и никакого "революционного" решения тут нет.

Однако, в любом случае, судья НЕ УКАЗАЛА что согласно ст.380 ТК - авто завезенным иностранцем может управлять только лицо
которое его завезло. И Украинец не имеет права садится за руль такого автомобиля априори. Не знание закона не освобождает
от ответственности.

Иначе: 1) Я не знал что можно перевозить наркотики - не знал, ну тогда не виновен 2) Я не знал что нельзя пьяным садится
за руль - не знал, значит не виновен 3) Я не знал что нельзя превышать скорость - не знал, не виновен.

Так получается?

Автор:  legionary [ 07 дек 2017, 02:07 ]
Заголовок сообщения:  Re: ГФС готовит список автомобилей, нарушивших таможенный ре

road
ну не знать закон и не знать статус данного авто - это разные вещи, пример некорректен, я принял на работу беглого уголовника, все по закону - запись, приказ, строка в трудовой, а теперь мне вменяют это же в вину, хотя проверять статус и разыскивать преступников не моя задача совсем.

Автор:  legionary [ 07 дек 2017, 02:18 ]
Заголовок сообщения:  Re: ГФС готовит список автомобилей, нарушивших таможенный ре

причем даже не так, меня, принявшего на работу уголовника, пытаются судить за то что я сбежал с тюрьмы :)

Автор:  road [ 07 дек 2017, 04:18 ]
Заголовок сообщения:  Re: ГФС готовит список автомобилей, нарушивших таможенный ре

legionary писал(а):
road
ну не знать закон и не знать статус данного авто - это разные вещи, пример некорректен, я принял на работу беглого уголовника, все по закону - запись, приказ, строка в трудовой, а теперь мне вменяют это же в вину, хотя проверять статус и разыскивать преступников не моя задача совсем.


По Законам Украины гражданин Украины НЕ может использовать автомобиль на иностранных номерах, если он его не завез.
Прежде чем сесть за руль такого авто, украинец должен себя спросить: а я завозил этот автомобиль в Украину? Нет, потому
я не имею права им управлять. Не знание закона - не освобождает от ответственности.

Я уже привел пример с оружием: Украинец не знал, что нельзя носить боевой ПМ. Его приняли за незаконное ношение
огнестрельного оружия. А украинец говорит: Так я не знал, что нельзя носить! И суд приговорил: ну раз не знал, значит не виновен!

Что касается вашего примера: законы Украины не запрещают принимать на работу беглых уголовников потому приняв на работу
беглого уголовника - вы ничего не нарушили. Вы бы нарушили - если бы должность предусматривала проверку на судимость.

Автор:  road [ 07 дек 2017, 04:20 ]
Заголовок сообщения:  Re: ГФС готовит список автомобилей, нарушивших таможенный ре

legionary писал(а):
причем даже не так, меня, принявшего на работу уголовника, пытаются судить за то что я сбежал с тюрьмы :)


Вы не сбегали из тюрьмы - потому вы не можете быть наказаны за это. А вот управление автомобилем на иностранных номерах это нарушение закона
если им управляет человек, который этот автомобиль физически не завозил в Украину.

Автор:  artobstrel [ 07 дек 2017, 10:03 ]
Заголовок сообщения:  Re: ГФС готовит список автомобилей, нарушивших таможенный ре

Судья пишет:
Цитата:
Так само суд враховує, що на час вирішення спору закон не забороняє автовласникові-іноземцю передавати управління своєю машиною водієві-українцю, ніяких документів про передачу права керування на авто не потрібно, тому що довіреність не є обов'язковим документом.
как же "закон не забороняє" если все с точностью до наоборот?

Автор:  legionary [ 07 дек 2017, 15:08 ]
Заголовок сообщения:  Re: ГФС готовит список автомобилей, нарушивших таможенный ре

road писал(а):
legionary писал(а):
причем даже не так, меня, принявшего на работу уголовника, пытаются судить за то что я сбежал с тюрьмы :)

Вы не сбегали из тюрьмы - потому вы не можете быть наказаны за это. А вот управление автомобилем на иностранных номерах это нарушение закона
если им управляет человек, который этот автомобиль физически не завозил в Украину.

так погоди, я не сбегал из тюрьмы, так и он не ввозил автомобиль, не передавал управление, какие претензии к нему могут быть? какие он обязательства перед таможней нарушает и причем ТК к нему?

Автор:  Sans [ 07 дек 2017, 15:41 ]
Заголовок сообщения:  Re: ГФС готовит список автомобилей, нарушивших таможенный ре

road писал(а):
Данное решение суда подается как "оправдывающие законность" езды на литовском автомобиле который был завезен иностранцем
и передан украинцу для пользования. Однако, мы не видели протокола и постановления таможни, потому, если брать во внимание
ошибку таможни - то этим просто воспользовались, и никакого "революционного" решения тут нет.

Однако, в любом случае, судья НЕ УКАЗАЛА что согласно ст.380 ТК - авто завезенным иностранцем может управлять только лицо
которое его завезло. И Украинец не имеет права садится за руль такого автомобиля априори. Не знание закона не освобождает
от ответственности.

Иначе: 1) Я не знал что можно перевозить наркотики - не знал, ну тогда не виновен 2) Я не знал что нельзя пьяным садится
за руль - не знал, значит не виновен 3) Я не знал что нельзя превышать скорость - не знал, не виновен.

Так получается?
запрета управления нету ни в одном законе. Есть косвенный запрет использования. И то наказание должно нести лицо, которое передало право пользования. Ведь человек, который приобрел нерастаможенную мобилку не несет ответственности за контрабанду этой мобилки.

Страница 28 из 43 Часовой пояс: UTC + 2 часа
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/