Текущее время: 29 мар 2024, 07:15

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 2 ] 
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: ст. 122 ч. 1
СообщениеДобавлено: 05 июл 2011, 22:44 
Не в сети
Прохожий
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 14 апр 2011, 20:30
Сообщений: 8
Откуда: Ukraine
Авто: Hyundai
Город: Donetsk
Мой первый суд. Бадался с TrueCAM. Я самоучка в данном вопросе, так что если есть критика - жду.

До Хххххххххххх районного суду м. Донецька
Позивач: Ххххххх Ххххххх Ххххххх, який мешкає за адресою: м. Донецьк, вул. Ххххххх, будинок Х/ХХ
Відповідач-1: Управління УДАІ УМВС України в Донецькій області, 83023, м. Донецьк, вул.. Ходаковського, будинок 10, тел.: 062 345 23 30, електронна адреса невідома.
Відповідач-2: Інспектор ІДПС УДАІ УМВС України прапорщик ІДПС Хххххххх взводу батальна ДПС, Хххххххх Хххххх Ххххххх, 83023, м. Донецьк, вул. Ходаковського, будинок 10, тел.: невідомий, електронна адреса невідома.

АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ
Про визнання противоправними дій інспектора ДПС Ххххххх О.М. та скасування постанови серії АН1 №ХХХХХХ від Х березня 2011 року у справі про адміністративне порушення, передбачене ч.1 ст. 122 КпАП України.

Х березня 2011 року прапорщиком ІДПС Ххххххххх взводу батальна ДПС Хххххх Ххххх Хххххх, у відношенні мене було складено постанову в справі про адміністративне порушення серії АН1 №ХХХХХХ від ХХ.03.2011 року нібито за перевищення швидкості руху.
Зазначену постанову вважаю незаконною та такою, що не відповідає фактичним обставинам справи, вимогам закону та підлягає скасуванню за наступних підстав.
Х березня 2011 року приблизно об ХХ:ХХ я рухався по трасі Маріуполь-Донецьк на своєму власному автомобілі марки «ХХХХХХ» державний номер ХХХХХХХ зі швидкістю 80 кілометрів на годину, як було вказано на спідометрі, та був зупинен співробітниками ДАІ, як пізніше дізнався, за перевищення швидкості руху – 82 кілометри на годину.