Текущее время: 29 янв 2020, 12:38

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 75 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 18 янв 2012, 19:16 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 10 май 2010, 11:39
Сообщений: 4146
Откуда: Газета ДК
Авто: пешеход
Город: Столица
Vovka28 писал(а):
Привет хотел тебе писать! а можешь мне скинуть Постанову буду ГАИ показывать когда будут тормозит

aphalinПо многочисленным просьбам выкладывай иск и постановление тут в теме, будем юзать!

_________________
Засудження - розкіш тільки для пасивних спостерігачів.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 18 янв 2012, 19:34 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 17 авг 2011, 18:08
Сообщений: 3898
Авто: .
Город: Киев
LMD-Star писал(а):
Vovka28 писал(а):
Привет хотел тебе писать! а можешь мне скинуть Постанову буду ГАИ показывать когда будут тормозит

aphalinПо многочисленным просьбам выкладывай иск и постановление тут в теме, будем юзать!
Вони тут були, но ссилки на фотки з піссі.інфо здохли.
Постанова:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Позовної заяви скана нормального немає, обходьтесь текстом:
Сообщение, не относящиеся к теме
До Київського окружного адміністративного суду
01133, м. Київ, бульвар Лесі Українки, 26

Позивач:



Відповідач: Міністерство внутрішніх справ України
01024, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10
Тел. (044)2560333


ПОЗОВНА ЗАЯВА
про визнання дій протиправними

Предметом даного адміністративного позову є протиправна відмова Міністерства внутрішніх справ України у наданні інформації під час розгляду запиту на інформацію.

Суть справи:

26.07.2011 до Міністерства внутрішніх справ України було направлено запит на інформацію щодо роз’яснень окремих процесуальних положень реалізації прав працівників міліції в деяких ситуаціях, визначених п. 21-1 ст. 11 Закону України «Про міліцію», а саме під час зупинок транспортних засобів в разі проведення цільових заходів (операції, відпрацювання, оперативні плани), та зокрема про підстави, територіальні межі проведення цільових заходів, посадових осіб, які оголошують про проведення цільових заходів, належність нормативних документів про проведення цільових до публічної інформації з обмеженим доступом, наявність підтвердних документів у працівників міліції, які здійснюють зупинки транспортних засобів та тривалість зупинки транспортного засобу з причин проведення цільових заходів.

05.08.2011 від МВС України надійшла відповідь на інформаційний запит, в якій не міститься відповіді по суті запиту. Зокрема зазначено нормативні документи якими керується міліція при зупинці транспортного засобу, хоча дана інформація не була запитуваною. Відповіді на питання інформаційного запиту МВС не надало, мотивуючи це тим, що вони відносяться до публічної інформації з обмеженим доступом згідно Закону України «Про доступ до публічної інформації».

Ненадання МВС України відповіді на питання по суті запиту на інформацію є протиправним за таких підстав:

Запит на інформацію був поданий на підставі і в порядку Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі Закон), а, отже, розгляд запиту регламентується цим Законом.

Згідно ст. 6 Закону інформацією з обмеженим доступом є: конфіденційна інформація; таємна інформація; службова інформація. Обмеження доступу до інформації здійснюється відповідно до закону при дотриманні сукупності таких вимог:
1) виключно в інтересах національної безпеки, територіальної цілісності або громадського порядку з метою запобігання заворушенням чи злочинам, для охорони здоров'я населення, для захисту репутації або прав інших людей, для запобігання розголошенню інформації, одержаної конфіденційно, або для підтримання авторитету і неупередженості правосуддя;
2) розголошення інформації може завдати істотної шкоди цим інтересам;
3) шкода від оприлюднення такої інформації переважає суспільний інтерес в її отриманні.

Відповідно до ст. 7 цього Закону конфіденційна інформація - інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб'єктів владних повноважень, та яка може поширюватися у визначеному ними порядку за їхнім бажанням відповідно до передбачених ними умов.

Згідно п. 1 Положення про Міністерство внутрішніх справ України, затвердженого Указом Президента №383/2011 від 06.04.2011 МВС України є центральним органом виконавчої влади, а, отже, не може обмежувати доступ до інформації на підставі ст. 7 Закону.

Згідно ст. 8 Закону таємна інформація - інформація, доступ до якої обмежується відповідно до частини другої статті 6 цього Закону, розголошення якої може завдати шкоди особі, суспільству і державі. Таємною визнається інформація, яка містить державну, професійну, банківську таємницю, таємницю слідства та іншу передбачену законом таємницю.

Розголошення інформації про підстави, територіальні межі проведення цільових заходів, посадових осіб, які оголошують про проведення цільових заходів, належність нормативних документів про проведення цільових до публічної інформації з обмеженим доступом, наявність підтвердних документів у працівників міліції, які здійснюють зупинки транспортних засобів та тривалість зупинки транспортного засобу з причин проведення цільових заходів не може завдати шкоди особі, суспільству і державі та не становить таємницю, оскільки стосується не проведення конкретного цільового заходу, а загального порядку проведення таких заходів.

У ст. 9 Закону зазначено, що відповідно до вимог частини другої статті 6 цього Закону до службової може належати така інформація:
1) що міститься в документах суб'єктів владних повноважень, які становлять внутрівідомчу службову кореспонденцію, доповідні записки, рекомендації, якщо вони пов'язані з розробкою напряму діяльності установи або здійсненням контрольних, наглядових функцій органами державної влади, процесом прийняття рішень і передують публічному обговоренню та/або прийняттю рішень;
2) зібрана в процесі оперативно-розшукової, контррозвідувальної діяльності, у сфері оборони країни, яку не віднесено до державної таємниці.

Запитувана інформація не стосується внутрівідомчої кореспонденції, доповідних записок, рекомендацій, пов'язаних з розробкою напряму діяльності установи або здійсненням контрольних, наглядових функцій органами державної влади, процесом прийняття рішень і передують публічному обговоренню та/або прийняттю рішень чи інформації, зібраної в процесі оперативно-розшукової, контррозвідувальної діяльності, у сфері оборони країни та не задовольняє вимогам частини другої статті 6 Закону, а, отже, не може бути відмовлено в задоволенні запиту на інформацію на підставі ст. 9 Закону.

Таким чином, запитувана інформація не відноситься до інформації з обмеженим доступом та може бути надана для ознайомлення.

На підставі викладеного, керуючись ст. 6, 17, 18, 104, 105, 106 Кодексу адміністративного судочинства України,

ПРОШУ:

1. Визнати відповідь Міністерства внутрішніх справ України від 05.08.2011 на запит на інформацію від 26.07.2011такою, що не відповідає суті запиту. (Уточнено Визнати протиправними дії Міністерства внутрішніх справ України щодо надання інформації Позивачу на запит від 26.07.2011 не в повному обсязі)
2. Зобов’язати Міністерство внутрішніх справ України надати повну та ґрунтовну відповідь на питання, зазначені у запиті на інформацію від 26.07.2011.

Додатки:
1. Копія запиту на інформацію від 26.07.2011 (2 арк).
2. Копія відповіді МВС від 05.08.2011 (1 арк).
.











«___»_____2011

_________________
Как говорит наш дорогой шеф, если человек идиот, то это надолго.

При обращении в суд нужно понимать, что судебная система не способна обеспечить объективное рассмотрение дела и что, как минимум, на уровне апелляции материалы дела даже не будут открыты.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 19 янв 2012, 10:28 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 май 2010, 19:58
Сообщений: 3641
Откуда: Украина
Авто: КАМАЗ-Прадо
Город: Донецк
постановление суда третий снизу лист, абзац где указано о правовом статусе гаи ( о положении гаи -пкму)

в отзыве на апелляцию гаи если есть желание попробуй вот это: выбери что нужно.



( постанова кму - не устанавливает права и обязанности гаи, по закону о милиции пкму - утверждает структуру и штатную численность, ) и ВСЕ.





Був зупинений….фабула

Після зупинки т\з працівник даі\дпс , в обгрунтування правомірності своїх дій по зупинці, (………….) посилався на наказ мвс № 111 2009 року, та Закон Про міліцію.

Але погодитись з таким твердженням ДАІ\ДПС - не можна тому, що існуючі права та обов’язки даі\ дпс встановлені з порушенням порядку передбаченого законодавством.

Тобто даі\дпс, як суб'єкт владних повноважень, керуючись ч.2 ст.19 Конституції України повинен
-вчиняти дії, не виходячи за межі прав та обов'язків, встановлених законами.
-
Ст.20 Закону України Про Міліцію
Працівник міліції при виконанні покладених на нього обов'язків керується тільки законом, діє в його межах…

ст.25. Працівник міліції у межах повноважень, наданих цим Законом та іншими законодавчими актами, самостійно приймає рішення і несе за свої протиправні дії або бездіяльність дисциплінарну чи кримінальну відповідальність.
При порушенні працівником міліції прав і законних інтересів громадянина міліція зобов'язана вжити заходів до поновлення цих прав, відшкодування завданих матеріальних збитків, на вимогу громадянина публічно вибачитися.

Стаття 68. Кожен ( міліцію це положення теж стосується )зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей.

Обґрунтування позовних вимог.

Закон «Про Міліцію» вiд 20.12.1990 № 565-XII.
Ст. 2. Основні завдання міліції:
- забезпечення безпеки дорожнього руху;

Стаття 3. Принципи діяльності міліції :
-Діяльність міліції будується на принципах законності,



ст.7 Міліція є єдиною системою органів,міліція складається з підрозділів:
кримінальної міліції;
міліції громадської безпеки;
державної автомобільної інспекції;
міліції охорони;

Стаття 5. Діяльність міліції та права громадян
Міліція виконує свої завдання неупереджено, у точній відповідності з законом.

Закон України про Міліцію встановлює саме такий точний спосіб визначення прав і обов'язків підрозділів міліції.

Даний спосіб вказаний у ч.5 ст.7 ., Закону України "Про міліцію" де передбачено, що Права і обов'язки, організація роботи та структура підрозділів міліції визначаються положеннями, які затверджуються Міністром внутрішніх справ України відповідно до цього Закону.

Прикладом встановлення ( у спосіб передбачений законом про міліцію ) прав та обов'язків підрозділу міліціє –
Є Н А К А З МВС від 11.11.2010 р., N 550 Про затвердження Положення про службу дільничних інспекторів міліції в системі Міністерства внутрішніх справ України
З посиланням на те що він прийнятий - відповідно до частини п'ятої статті 7 Закону України "Про міліцію".

У оскаржуваному випадку, підрозділ - ДПС є одним з підрозділів (Державтоінспекції) - ДАІ .

ДАІ, у свою чергу, є одним з підрозділів МВС України.

На даний період часу серед нормативно-правових актів України регламентуючих діяльність ДАІ, ДПС існують :

П О С Т А Н О В А КМ України від 14 квітня 1997 р. N 341
Яка затверджує «ПОЛОЖЕННЯ про Державну автомобільну інспекцію Міністерства внутрішніх справ» .
Згідно даної Постанови :

1. Державна автомобільна інспекція (Державтоінспекція) є головним органом, на який покладається забезпечення безпеки дорожнього руху в Україні, що входить до системи органів Міністерства внутрішніх справ України.

Абзацом 2 пункту 1 Положення передбачено, що до складу Державтоінспекції входять :
- департамент Державтоінспекції МВС,
- спеціальний підрозділ дорожньо-патрульної служби особливого призначення при департаменті Державтоінспекції МВС,
-відділи (відділення) Державтоінспекції з обслуговування адміністративних територій міст,районів, районів у містах,
-підрозділи дорожньо-патрульної служби.

Отже, дорожньо-патрульна служба УДАІ ГУ МВС України є територіальним підрозділом міліції - державного органу, на яку розповсюджується дія Закону України "Про міліцію".

Згідно з ч.1 ст.5 Закону України "Про міліцію" від 20.12.90 N 565-XII:
- міліція виконує свої завдання неупереджено, у точній відповідності з законом.
- ніякі виняткові обставини або вказівки службових осіб не можуть бути підставою для будь-яких незаконних дій або бездіяльності міліції.


ч.5 ст.7 ., Закону України "Про міліцію" передбачено, що Права і обов'язки, організація роботи та структура підрозділів міліції визначаються:
1) положеннями,
2) які затверджуються Міністром внутрішніх справ України
3) відповідно до цього Закону.
( тобто, згідно вимог закону, має бути наказ МВС, з посиланням як на підставу прийняття - на ч.5 ст.7 Закону України Про Міліцію , затверджуючий Положення про встановлення прав та обв*язків такого підрозділу МВС як – ДАІ.)

ч.4 ст.7 Закону України "Про міліцію" передбачено, що Організаційна структура і штатна чисельність міліції визначаються в порядку, встановлюваному Кабінетом Міністрів України.

Таким чином , на даний час, є Положення Про ДАІ , але воно затверджене КМУ, а не наказом МВС України , як того вимагае закон.

І є наказ МВС від 27.03.2009 N 111 . Але даний наказ Про затвердження Інструкції з питань діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби - ДПС, затверджує не права та обов*язки такого підрозділу як ДАІ вцілому, а тільки Під\підрозділу одного з підрозділів даі – ДПС.
До того ж у преамбулі даного наказу МВС № 111 , вказано що він прийнятий відповідно до зовсім іншого закону - Закону від 24 вересня 2008 року N 586-VI ( 586-17 ) "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення регулювання відносин у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху" , але не на підставі частини п'ятої статті 7 Закону України "Про міліцію" ( 565-12 ), як того вимагає закон.

Стаття 19 Конституції України зобов'язує орган влади діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією та законами України.
Отже «на підставі» означає, що суб'єкт владних повноважень повинний бути утворений у порядку, визначеному Конституцією та законами України та зобов'язаний діяти на виконання закону, за умов та обставин, визначених ним.
«У межах повноважень» означає, що суб'єкт владних повноважень повинен вчиняти дії, не виходячи за межі прав та обов'язків, встановлених законами.
«У спосіб» означає, що суб'єкт владних повноважень зобов'язаний дотримуватися встановленої законом процедури вчинення дії, і повинен обирати лише встановлені законом способи правомірної поведінки при реалізації своїх владних повноважень.

Згідно з Ст. 7 КАСУ

1. Принципами здійснення правосуддя в адміністративних судах
є: 1) верховенство права;

Згідно з Ст. 9КАСУ .
1. Суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого:
1) суд вирішує справи відповідно до Конституції та законів України, …

ПЛЕНУМ ВЕРХОВНОГО СУДУ УКРАЇНИ забов*язує суди:
( П О С Т А Н О В А N 9 від 01.11.96)
«Про застосування Конституції України при здійсненні правосуддя»

П. 2. Оскільки Конституція України, як зазначено в її ст.8, має найвищу юридичну силу, а її норми є нормами прямої дії, суди при розгляді конкретних справ мають оцінювати зміст будь-якого закону чи іншого нормативно-правового акта з точки зору його відповідності Конституції і в усіх необхідних випадках застосовувати Конституцію як акт прямої дії. Судові рішення мають грунтуватись на Конституції, а також на чинному законодавстві, яке не суперечить їй.


Стаття 162. Повноваження суду при вирішенні справи

8) визнання наявності чи відсутності компетенції (повноважень) суб'єкта владних повноважень.

Згідно ч.3 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України) у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони:

- на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією України та законами України;

- з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано;

- обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії);

- безсторонньо, (неупереджено);

- добросовісно;

- розсудливо;

- з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації;

- пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія);

- з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення;

- своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до статті 159 КАС України судове рішення повинно бути законним і обґрунтованим.

Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права.

Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з'ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні.

Згідно зі статтею 18 КАС України місцевим загальним судам як адміністративним судам підсудні усі адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності.

На підставі викладеного,керуючись ст.8, ст..19, ст.55,Конституції України,ст..2,3,7, 9,18,159 КАСУ, Постанови Пленуму Верховного суду України N 9 від 1 листопада 1996 року,
реалізуючи своє конституційне право на захист ( ст..55 ч.4 …. кожен має право будь-якими не забороненими законом засобами захищати свої права і свободи від порушень і протиправних посягань

Прошу:

1.Прийняти до провадження та розглянути дану позовну заяву.

2. Визнати відсутність компетенції (повноважень) суб'єкта владних повноважень інспектора ДАІ\ДПС ____ при реалізації владних повноважень , за відсутністю встановлених у законний спосіб, прав та обов*язків даного підрозділу міліції- даі\дпс.

viewtopic.php?f=28&t=8889&p=202572#p202572


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 29 янв 2012, 21:47 
Не в сети
Прохожий

Зарегистрирован: 06 мар 2011, 19:50
Сообщений: 19
Авто: zaz 1102
aphalin Скиньте пожайлуста позов в личку , хочется всё таки от министерства получить вразумительный ответ. Хочу с моим юристом это сделать.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 30 янв 2012, 08:44 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 04 ноя 2010, 11:10
Сообщений: 8089
Авто: Даибахтунг
kam писал(а):
постановление суда третий снизу лист, абзац где указано о правовом статусе гаи ( о положении гаи -пкму)

kam!
позвольте высказать респект!
практически готовый иск, а главное ментам крыть нечем

_________________
Если ДК по пути с ВО "Сволотой" (и прочей политической хернёй),
ТО МНЕ НЕ ПО ПУТИ!

пока ситуация не прояснится - объявляю забастовку!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 30 янв 2012, 13:36 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 май 2010, 19:58
Сообщений: 3641
Откуда: Украина
Авто: КАМАЗ-Прадо
Город: Донецк
догоню тебя по папандосам и нетакое еще придумаю :lol:


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 30 янв 2012, 13:39 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 май 2010, 19:58
Сообщений: 3641
Откуда: Украина
Авто: КАМАЗ-Прадо
Город: Донецк
KotykPooh писал(а):
kam писал(а):
постановление суда третий снизу лист, абзац где указано о правовом статусе гаи ( о положении гаи -пкму)


практически готовый иск, а главное ментам крыть нечем


а Артобстрел - не согласен, надеюсь пока.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 30 янв 2012, 14:15 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 04 ноя 2010, 11:10
Сообщений: 8089
Авто: Даибахтунг
kam писал(а):
а Артобстрел - не согласен, надеюсь пока.

в споре рождается истина!

_________________
Если ДК по пути с ВО "Сволотой" (и прочей политической хернёй),
ТО МНЕ НЕ ПО ПУТИ!

пока ситуация не прояснится - объявляю забастовку!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 31 янв 2012, 17:30 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 17 авг 2011, 18:08
Сообщений: 3898
Авто: .
Город: Киев
Вибив в апеляційному суді таку писульку:
Изображение
Запасаємся поп-корном :lol:

_________________
Как говорит наш дорогой шеф, если человек идиот, то это надолго.

При обращении в суд нужно понимать, что судебная система не способна обеспечить объективное рассмотрение дела и что, как минимум, на уровне апелляции материалы дела даже не будут открыты.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 31 янв 2012, 21:03 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 17 фев 2011, 17:04
Сообщений: 12501
Авто: ушатал
Город: Киев
kam писал(а):
а Артобстрел - не согласен, надеюсь пока.

С чем не согласен artobstrel?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 03 фев 2012, 13:57 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 май 2010, 19:58
Сообщений: 3641
Откуда: Украина
Авто: КАМАЗ-Прадо
Город: Донецк
artobstre.............Ваше расследование наводит на мысль, что все действия ГАИ незаконные, так как министр не расписал их права и обязанности. Но потом вы с этой темы плавно перемещаетесь в какой-то развод инспектором, действия которого можно обжаловать. А что мешает это делать сейчас? В случае незаконных действий инспектора я и сейчас могу обратиться с иском и мне плевать, есть ли где-то положение, подписанное министром или нет.

viewtopic.php?f=28&t=8889&hilit=%D0%B4%D1%96%D1%8F%D1%82%D0%B8+%D0%BF%D0%BE+%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%82%D1%83%D1%86%D1%96%D1%97+%D0%B0+%D0%BD%D0%B5+%D0%BD%D0%B0%D0%BA%D0%B0%D0%B7%D0%B0%D0%BC+%D0%BC%D0%B2%D1%81&start=45


правда это было полгода назад


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 04 окт 2012, 17:50 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 17 авг 2011, 18:08
Сообщений: 3898
Авто: .
Город: Киев
Апеляція МВС...
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

_________________
Как говорит наш дорогой шеф, если человек идиот, то это надолго.

При обращении в суд нужно понимать, что судебная система не способна обеспечить объективное рассмотрение дела и что, как минимум, на уровне апелляции материалы дела даже не будут открыты.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 04 окт 2012, 19:44 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 25 янв 2011, 09:47
Сообщений: 2791
Откуда: УКРАЇНА
aphalin писал(а):
Апеляція МВС...

документу майже рік, а віз і нині там :o
у мене одну апеляційну скаргу розглянули через 1.5 року, я вже й надію втратив що справу взагалі хтось буде розглядати
проте згадали, щоправда питання вже було неактуальне бо розрулив іншим чином

_________________
дайте нам бути такими якими ми є,
дайте нам спокій від ваших щоденних атак...
Славко Вакарчук.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 04 окт 2012, 19:53 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 11 мар 2011, 19:29
Сообщений: 455
Авто: СHERY + KIA вод
Город: в Ровенской обл
aktivist писал(а):
документу майже рік, а віз і нині там :o
у мене одну апеляційну скаргу розглянули через 1.5 року, я вже й надію втратив що справу взагалі хтось буде розглядати

Не у тебя одного такие мутки с законом ;)

_________________
Люблю Родину - ненавижу государство


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 07 окт 2012, 08:12 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 27 фев 2011, 21:27
Сообщений: 413
Авто: Hyundai
Город: Киев
aphalin писал(а):
Апеляція МВС...

На яке число призначили розгляд справи?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 75 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5  След.

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: Bing [Bot] и гости: 10


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти: