Текущее время: 25 апр 2024, 16:55

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 35 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 01 дек 2012, 15:42 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 10 авг 2012, 10:01
Сообщений: 1197
Авто: Nissan X-Trail
Город: Украина
ruslan1983 писал(а):
Люди буду т приходит ьв офис ознакамливаться с материалами и делать свой выбор -подпись .

:lol: :lol: :lol: Да-да, прям так и вижу, как ленивый хохол идет туда, где ему не дадут денег. Нет, надо выставлять на улицах, в людных местах, агитпалатки.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 01 дек 2012, 15:47 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 02 фев 2010, 11:33
Сообщений: 2337
Откуда: Окраина
Авто: -
Город: -
nero писал(а):
И чем же они хуже гаев?

Я очень не хочу Вас обидеть, но вы просто говорите. Говорите не понимая сути :D


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 01 дек 2012, 15:59 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 28 дек 2010, 09:32
Сообщений: 4839
Авто: два
Город: Чернигов
ursus, Вы тоже не примите за обиду, но я, как т.с. убедительно прошу Вас покинуть тему и не возвращаться сюда со своими не несущимим никакой смысловой нагрузки сообщениями.
Примите мои извинения! Надеюсь на понимание. Спасибо.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 01 дек 2012, 16:35 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 28 дек 2010, 09:32
Сообщений: 4839
Авто: два
Город: Чернигов
ruslan1983 писал(а):
в каждом областном центре формировать "офис" ,снабжать его документацией ,разносить листовки -везде,на перекрестках,на стоянках,на вокзалах ,на рынках , с данными о проведении референдума и его модернизации.Люди буду т приходит ьв офис ознакамливаться с материалами и делать свой выбор -подпись . Ну а в глубинки можно ездить на авто с информацией по сбору подписей.
Так нельзя?


В принципе, почему нет? Вместе с предложениями nero. Но это уже на втором этапе. Поскольку первый этап самый сложный и кропотливый, как мне представляется.
Читаем ст.30 Закона.
синим в тексте мои комментарии
Сообщение, не относящиеся к теме
Стаття 30. Порядок утворення ініціативної групи всеукраїнського референдуму

1. Ініціативна група з проведення всеукраїнського референдуму утворюється на зборах громадян Українипока не вижу в законе сколько человек должно быть в инициативной группе, но вчера по телевизору проскакивала цифра 500, в яких бере участь не менш як дві тисячі громадян Україниполагаю, что даже в самом Киеве не собрать в одно время такое кол-во народа, потребуется приезд людей из регионов, и тем не менее полагаю ДК под силу собрать 2000 человек на собрание, які мають право голосу на всеукраїнському референдумі. Організаторами зборів можуть бути громадяни Українинаш случай, яким на день проведення зборів виповниться вісімнадцять років, політичні партії України, всеукраїнські громадські організації, зареєстровані відповідно до законодавства України. Забороняється проводити збори громадян щодо утворення ініціативної групи референдуму в органах державної влади, органах місцевого самоврядування.

2. Не пізніше ніж за п'ять календарних днів до дня проведення зборів громадян України щодо проведення всеукраїнського референдуму їх ініціатори повинні письмово повідомити про дату, час, місце і мету зборів Центральну виборчу комісію.
тут вроде все ясно

3. Центральна виборча комісія направляє на збори громадян України щодо проведення всеукраїнського референдуму представника (представників) для посвідчення факту проведення зборів.

4. Перед початком зборів громадян України щодо проведення всеукраїнського референдуму проводиться реєстрація учасників, складається їх список із зазначенням прізвища, імені, по батькові, дати народження, місця проживання із зазначенням адреси житла номеру та серії паспорта та даних про час та орган видачі паспорта України, відомостей про документи, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України. Кожний учасник зборів громадян України щодо проведення всеукраїнського референдуму напроти свого прізвища ставить свій підпис, який засвідчує участь у зборах.
в общем, нужно сильно постараться, что бы успеть провести собрание за один день

5. На зборах громадян України щодо проведення всеукраїнського референдуму обираються голова та секретар зборів , лічильна комісія, затверджується порядок денний зборів, до якого включаються питання про доцільність проведення всеукраїнського референдуму, формулюється питання, яке пропонується винести на всеукраїнський референдум, формується персональний склад ініціативної групи всеукраїнського референдуму.все это готовится и оговаривается заранее

6. У разі якщо більшість від присутніх учасників зборів громадян України щодо проведення всеукраїнського референдуму проголосує за проведення всеукраїнського референдуму та затвердить формулювання питання та/або тексту законопроекту, що пропонується на нього винести, обирається ініціативна групакоторая, в принципе, давно сформирована., якій доручається організація збирання підписів громадян України під вимогою про проведення всеукраїнського референдуму та здійснення інших функцій, передбачених цим Законом.

7. Ініціативна група з проведення всеукраїнського референдуму (далі - ініціативна група) складається не менш як з п'ятисот громадян Україниага, вот они 500, які на день її утворення мають право голосу. Збори утворюють лише одну ініціативну групу. На зборах складається список членів ініціативної групи із зазначенням прізвища, імені, по батькові, дати народження, місця проживання або місця перебування, відомостей про документи, що посвідчують особу та громадянство України.

8. На зборах громадян також визначається особа (далі - уповноважений представник ініціативної групи), яка буде представляти інтереси ініціативної групи, про що складається заява, яка підписується головою та секретарем зборів.

У заяві про призначення уповноваженого представника ініціативної групи зазначаються:

1) прізвище, ім'я, по батькові представника суб'єкта процесу референдуму;

2) його громадянство;

3) день, місяць і рік народження;

4) місце роботи, займана посада (заняття);

5) місце проживання, адреса житла, а також контактний номер телефону.

До заяви додається письмова згода запропонованої особи бути уповноваженим представником ініціативної групи.

Уповноважений представник ініціативної групи повинен відповідати вимогам частини другої статті 66 цього Закону.

Уповноважений представник ініціативної групи діє в межах прав, передбачених цим Законом.

9. За результатами зборів громадян України (далі - збори) оформляється протокол, в якому зазначаються дата, місце проведення, кількість їх учасників, інформація про обрання голови та секретаря зборів громадян України, хід обговорення питань порядку денного, чітке формулювання питань, які пропонується винести на всеукраїнський референдум, результати голосування з питань порядку денного, персональний склад ініціативної групи (у разі її обрання) та, відповідно до вимог частини восьмої цієї статті, дані про особу, визначену бути представником ініціативної групи. Протокол підписують голова та секретар зборів. Текст законопроекту, що пропонується винести на всеукраїнський референдум, є додатком до протоколу зборів. Списки учасників зборів, членів ініціативної групи є складовими протоколу зборів. До цих документів додається письмова згода кожної особи, включеної до ініціативної групи на входження до її складу.

10. Участь осіб на зборах громадян України щодо утворення ініціативної групи, яких пропонується ввести до складу ініціативної групи, не є обов'язковою, за умови наявності письмової згоди цих осіб бути членами ініціативної групи.

Письмова заява на згоду бути членом ініціативної групи має обов'язково містити прізвище, ім'я, по батькові такої особи, дату його народження та місця проживання із зазначенням адреси житла, відомостей про документи, що посвідчують його особу та громадянство України, згоду на відповідну участь, дату написання заяви та підпис.

11. У семиденний строк з дня проведення зборів уповноважений представник ініціативної групи, передає до Центральної виборчої комісії підписані головою і секретарем зборів документи проведених зборів, а саме:

протокол зборів;

список їх учасників;

список членів ініціативної групи з проведення всеукраїнського референдуму;

заяву про призначення уповноваженого представника ініціативної групи;

письмові заяви кожного з членів ініціативної групи з проведення всеукраїнського референдуму про згоду бути членом ініціативної групи;

письмову згоду особи бути уповноваженим представником ініціативної групи.

Список членів ініціативної групи з проведення всеукраїнського референдуму подається до Центральної виборчої комісії також в електронному вигляді.

12. Центральна виборча комісія видає уповноваженому представнику ініціативної групи, який подав документи, зазначені у частині одинадцятій цієї статті, довідку про їх прийняття. Довідка має містити перелік прийнятих документів, число, місяць і рік, а також час їх прийняття, посаду і прізвище особи, яка прийняла документи.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 01 дек 2012, 16:49 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 17 фев 2011, 17:04
Сообщений: 12501
Авто: ушатал
Город: Киев
nero писал(а):
Оформлять - страховики, регистрировать управление транспорта горисполкома.

Хочу уточнить, это те самые страховики, которые не выплачивают по очевидным страховым случаям, и те самые управления транспорта горисполкома, которые приезжает на предприятия под видом проверки за взятками? Поймите, наконец, если работников страховых компаний поменять местами с гаишниками, то ровным счетом ничего не изменится. Это в головах проблема, а не в месте работы.

Я утверждаю, что 95% людей с окладом в 3000 грн. и возможностью безнаказанно взять 20 000 — будет брать!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 01 дек 2012, 17:25 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 28 дек 2010, 09:32
Сообщений: 4839
Авто: два
Город: Чернигов
artobstrel писал(а):
Поймите, наконец, если работников страховых компаний поменять местами с гаишниками, то ровным счетом ничего не изменится. Это в головах проблема, а не в месте работы.

Я утверждаю, что 95% людей с окладом в 3000 грн. и возможностью безнаказанно взять 20 000 — будет брать!

Да не надо никого менять местами. По большому счету на мелкие ДТП уже нет необходимости вызывать гайцов, так же не будет необходимости вызывать "страховиков". Участники ДТП делают фотографии на месте этого самого ДТП и две страховые компании решают чей клиент прав, чей виноват. В случае возникновения сомнений, пусть решают свои вопросы в суде, но без своих клиентов. Несколько сот судов между страховыми компаниями быстро остудит их пыл доказывать свою правоту и компании быстро научаться находить между собой общий язык.
По поводу первой регистрации, или смене хозяина автомобиля.
Первую регистрацию должны оформлять салоны в министерстве транспорта, пусть сами петляют с чиновниками, в любом случае услуга чиновника если и будет оплачиваться, то по оптовой цене. Тр.ср. должно быть присвоен один гос. номерной знак на всю его длинную или короткую жизнь. Смена хозяина происходит на почте, где имеются соответствующие бланки, или у нотариуса, соответственно почта или нотариус фиксируют сделку и передают данные в министерство транспорта, которое по почте на адрес прописки нового хозяина автомобиля высылает новое св. о регистрации с новыми данными владельца.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 01 дек 2012, 17:50 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 17 авг 2011, 18:08
Сообщений: 3900
Авто: .
Город: Киев
Перед обговоренням я б ще радив прочитати трохи із закону
Сообщение, не относящиеся к теме
Стаття 45. Порядок утворення окружних комісій референдуму

1. Окружні комісії референдуму утворюються Центральною виборчою комісією не пізніше як за сорок днів до дня голосування на всеукраїнському референдумі у складі голови, заступника голови, секретаря та інших членів комісії з всеукраїнського референдуму.

Подання щодо кандидатур до складу окружної комісії референдуму вносяться не пізніше ніж за сорок два дні до дня всеукраїнського референдуму до Центральної виборчої комісії відповідно Головою Верховної Ради Автономної Республіки Крим, головами обласних рад, м.Києва та м.Севастополя.

2. У поданні зазначається наявність досвіду запропонованих осіб щодо участі в роботі комісій з всеукраїнського референдуму чи виборчих комісій, наявність відповідної освіти чи підготовки. До подання додаються заяви осіб, запропонованих до складу відповідної окружної комісії референдуму, про згоду на участь у її роботі.

3. Склад окружної комісії референдуму складається із п'ятнадцяти осіб.

4. Порядок проведення жеребкування, щодо призначення голови, заступника та секретаря окружної комісії референдуму визначається Центральною виборчою комісією.

5. Окружна комісія референдуму у п'ятиденний строк після її утворення публікує у місцевих засобах масової інформації з державною участю відомості про своє місцезнаходження, поштову адресу, номер телефону, режим роботи, свій склад, а також зміни у них.

6. У разі якщо у встановлений частиною першою цієї статті строк не надійшли подання щодо складу окружної комісії референдуму або якщо кількість запропонованих до складу окружної комісії референдуму осіб становить менше п'ятнадцяти, Центральна виборча комісія за сорок днів до дня голосування на всеукраїнському референдумі затверджує склад окружної комісії референдуму на підставі пропозицій, поданих відповідними державними адміністраціями.

7. До складу окружної комісії референдуму можуть входити громадяни України, які проживають у межах території України. Громадянин України може одночасно входити до складу лише однієї комісії референдуму.

8. До складу окружної комісії референдуму не можуть входити посадові та службові особи органів державної влади та органів місцевого самоврядування, а також громадяни, які утримуються в установах кримінально-виконавчої системи або мають судимість за вчинення умисного злочину, якщо ця судимість не погашена або не знята у встановленому законом порядку.

9. Членам окружної комісії референдуму Центральна виборча комісія видає посвідчення, форма яких затверджується Центральною виборчою комісією.

10. Забезпечення окружних комісій референдуму приміщеннями та іншим матеріально-технічним обладнанням покладається на органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування у порядку, визначеному Центральною виборчою комісією.

Стаття 46. Порядок утворення дільничних комісій референдуму

1. Дільнична комісія референдуму утворюється відповідною окружною комісією референдуму не пізніше як за двадцять днів до дня голосування на всеукраїнському референдумі у складі голови, заступника голови, секретаря та інших членів комісії референдуму.

Дільничні комісії референдуму утворюються за поданням виконавчих комітетів сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх створення) рад, а у разі відсутності таких органів - за пропозицією відповідно сільських, селищних, міських голів, голів районних у містах рад або посадових осіб, які відповідно до закону здійснюють їх повноваження.

Відповідні подання вносяться до окружної комісії референдуму не пізніше як за двадцять п'ять днів до дня голосування на всеукраїнському референдумі.

2. Дільнична комісія референдуму утворюється у кількості одинадцяти осіб, крім випадків, передбачених цим Законом.

На дільницях, де кількість осіб, що мають право голосу на всеукраїнському референдумі не перевищує п'ятдесяти осіб, дільнична комісія референдуму може утворюватися у складі голови, секретаря та одного - трьох членів комісії референдуму.

У поданні зазначається наявність досвіду запропонованих осіб щодо участі в роботі комісій з всеукраїнського референдуму чи виборчих комісій, наявність відповідної освіти чи підготовки. До подання додаються заяви осіб, запропонованих до складу відповідної дільничної комісії референдуму, про згоду на участь у її роботі.

3. Громадянин України може одночасно входити до складу лише однієї комісії референдуму.

4. До складу дільничної комісії референдуму не можуть входити посадові та службові особи органів державної влади та органів місцевого самоврядування, а також громадяни, які утримуються в установах кримінально-виконавчої системи або мають судимість за вчинення умисного злочину, якщо ця судимість не погашена або не знята у встановленому законом порядку.

5. Голова, заступник голови, секретар дільничної комісії референдуму визначаються шляхом проведення жеребкування. Порядок проведення жеребкування визначається Центральною виборчою комісією.

6. У разі якщо у встановлений частиною першою цієї статті строк не надійшли подання щодо складу дільничної комісії референдуму або якщо кількість запропонованих до складу дільничної комісії референдуму осіб становить менше одинадцяти, окружна комісія референдуму за двадцять днів до дня голосування на всеукраїнському референдумі затверджує склад дільничних комісій референдуму на підставі пропозицій місцевих державних адміністрацій у кількості одинадцяти осіб та призначає з цього складу голову, заступника, секретаря відповідних дільничних комісій референдуму в порядку, встановленому частиною п'ятою цієї статті.

7. Дільнична комісія референдуму спеціальної дільниці, утвореної на судні, яке в день всеукраїнського референдуму перебуває у плаванні під Державним Прапором України, на полярній станції України, утворюється окружною комісією референдуму у строк, передбачений частиною першою цієї статті, за місцем приписки судна, полярної станції України відповідно за поданням капітана судна, керівника полярної станції України, про що повідомляється технічними засобами зв'язку.

8. Дільнична комісія референдуму закордонної дільниці утворюється Центральною виборчою комісією у строк, передбачений частиною першою цієї статті, з урахуванням пропозицій Міністерства закордонних справ України.

Міністерство закордонних справ України зобов'язано забезпечити кількість подань на членів дільничних комісій референдуму закордонних дільниць, що забезпечила б склад відповідних дільничних комісій референдуму закордонних дільниць у кількості не менше одинадцяти осіб. У разі об'єктивної неможливості утворення дільничних комісій референдуму закордонних дільниць у зазначеному кількісному складі Центральна виборча комісія утворює відповідні дільничні комісії закордонних дільниць у складі голови, секретаря та одного - трьох членів комісії з всеукраїнського референдуму.

9. Рішення про утворення дільничної комісії референдуму підлягає оприлюдненню в друкованих виданнях або, у разі неможливості, в інший спосіб не пізніше як на третій день з дня її утворення.

10. Членам дільничної комісії референдуму окружна комісія референдуму видає посвідчення, форма яких встановлюється Центральною виборчою комісією.

11. Забезпечення дільничних комісій референдуму приміщеннями та іншим матеріально-технічним обладнанням покладається на органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування у порядку, визначеному Центральною виборчою комісією.

Тут якраз дуже показова тема із штрафплощадками.

_________________
Как говорит наш дорогой шеф, если человек идиот, то это надолго.

При обращении в суд нужно понимать, что судебная система не способна обеспечить объективное рассмотрение дела и что, как минимум, на уровне апелляции материалы дела даже не будут открыты.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 01 дек 2012, 20:05 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 28 дек 2010, 09:32
Сообщений: 4839
Авто: два
Город: Чернигов
aphalin писал(а):
Перед обговоренням я б ще радив прочитати трохи із закону
Сообщение, не относящиеся к теме
Стаття 45. Порядок утворення окружних комісій референдуму

1. Окружні комісії референдуму утворюються Центральною виборчою комісією не пізніше як за сорок днів до дня голосування на всеукраїнському референдумі у складі голови, заступника голови, секретаря та інших членів комісії з всеукраїнського референдуму.

Подання щодо кандидатур до складу окружної комісії референдуму вносяться не пізніше ніж за сорок два дні до дня всеукраїнського референдуму до Центральної виборчої комісії відповідно Головою Верховної Ради Автономної Республіки Крим, головами обласних рад, м.Києва та м.Севастополя.

2. У поданні зазначається наявність досвіду запропонованих осіб щодо участі в роботі комісій з всеукраїнського референдуму чи виборчих комісій, наявність відповідної освіти чи підготовки. До подання додаються заяви осіб, запропонованих до складу відповідної окружної комісії референдуму, про згоду на участь у її роботі.

3. Склад окружної комісії референдуму складається із п'ятнадцяти осіб.

4. Порядок проведення жеребкування, щодо призначення голови, заступника та секретаря окружної комісії референдуму визначається Центральною виборчою комісією.

5. Окружна комісія референдуму у п'ятиденний строк після її утворення публікує у місцевих засобах масової інформації з державною участю відомості про своє місцезнаходження, поштову адресу, номер телефону, режим роботи, свій склад, а також зміни у них.

6. У разі якщо у встановлений частиною першою цієї статті строк не надійшли подання щодо складу окружної комісії референдуму або якщо кількість запропонованих до складу окружної комісії референдуму осіб становить менше п'ятнадцяти, Центральна виборча комісія за сорок днів до дня голосування на всеукраїнському референдумі затверджує склад окружної комісії референдуму на підставі пропозицій, поданих відповідними державними адміністраціями.

7. До складу окружної комісії референдуму можуть входити громадяни України, які проживають у межах території України. Громадянин України може одночасно входити до складу лише однієї комісії референдуму.

8. До складу окружної комісії референдуму не можуть входити посадові та службові особи органів державної влади та органів місцевого самоврядування, а також громадяни, які утримуються в установах кримінально-виконавчої системи або мають судимість за вчинення умисного злочину, якщо ця судимість не погашена або не знята у встановленому законом порядку.

9. Членам окружної комісії референдуму Центральна виборча комісія видає посвідчення, форма яких затверджується Центральною виборчою комісією.

10. Забезпечення окружних комісій референдуму приміщеннями та іншим матеріально-технічним обладнанням покладається на органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування у порядку, визначеному Центральною виборчою комісією.

Стаття 46. Порядок утворення дільничних комісій референдуму

1. Дільнична комісія референдуму утворюється відповідною окружною комісією референдуму не пізніше як за двадцять днів до дня голосування на всеукраїнському референдумі у складі голови, заступника голови, секретаря та інших членів комісії референдуму.

Дільничні комісії референдуму утворюються за поданням виконавчих комітетів сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх створення) рад, а у разі відсутності таких органів - за пропозицією відповідно сільських, селищних, міських голів, голів районних у містах рад або посадових осіб, які відповідно до закону здійснюють їх повноваження.

Відповідні подання вносяться до окружної комісії референдуму не пізніше як за двадцять п'ять днів до дня голосування на всеукраїнському референдумі.

2. Дільнична комісія референдуму утворюється у кількості одинадцяти осіб, крім випадків, передбачених цим Законом.

На дільницях, де кількість осіб, що мають право голосу на всеукраїнському референдумі не перевищує п'ятдесяти осіб, дільнична комісія референдуму може утворюватися у складі голови, секретаря та одного - трьох членів комісії референдуму.

У поданні зазначається наявність досвіду запропонованих осіб щодо участі в роботі комісій з всеукраїнського референдуму чи виборчих комісій, наявність відповідної освіти чи підготовки. До подання додаються заяви осіб, запропонованих до складу відповідної дільничної комісії референдуму, про згоду на участь у її роботі.

3. Громадянин України може одночасно входити до складу лише однієї комісії референдуму.

4. До складу дільничної комісії референдуму не можуть входити посадові та службові особи органів державної влади та органів місцевого самоврядування, а також громадяни, які утримуються в установах кримінально-виконавчої системи або мають судимість за вчинення умисного злочину, якщо ця судимість не погашена або не знята у встановленому законом порядку.

5. Голова, заступник голови, секретар дільничної комісії референдуму визначаються шляхом проведення жеребкування. Порядок проведення жеребкування визначається Центральною виборчою комісією.

6. У разі якщо у встановлений частиною першою цієї статті строк не надійшли подання щодо складу дільничної комісії референдуму або якщо кількість запропонованих до складу дільничної комісії референдуму осіб становить менше одинадцяти, окружна комісія референдуму за двадцять днів до дня голосування на всеукраїнському референдумі затверджує склад дільничних комісій референдуму на підставі пропозицій місцевих державних адміністрацій у кількості одинадцяти осіб та призначає з цього складу голову, заступника, секретаря відповідних дільничних комісій референдуму в порядку, встановленому частиною п'ятою цієї статті.

7. Дільнична комісія референдуму спеціальної дільниці, утвореної на судні, яке в день всеукраїнського референдуму перебуває у плаванні під Державним Прапором України, на полярній станції України, утворюється окружною комісією референдуму у строк, передбачений частиною першою цієї статті, за місцем приписки судна, полярної станції України відповідно за поданням капітана судна, керівника полярної станції України, про що повідомляється технічними засобами зв'язку.

8. Дільнична комісія референдуму закордонної дільниці утворюється Центральною виборчою комісією у строк, передбачений частиною першою цієї статті, з урахуванням пропозицій Міністерства закордонних справ України.

Міністерство закордонних справ України зобов'язано забезпечити кількість подань на членів дільничних комісій референдуму закордонних дільниць, що забезпечила б склад відповідних дільничних комісій референдуму закордонних дільниць у кількості не менше одинадцяти осіб. У разі об'єктивної неможливості утворення дільничних комісій референдуму закордонних дільниць у зазначеному кількісному складі Центральна виборча комісія утворює відповідні дільничні комісії закордонних дільниць у складі голови, секретаря та одного - трьох членів комісії з всеукраїнського референдуму.

9. Рішення про утворення дільничної комісії референдуму підлягає оприлюдненню в друкованих виданнях або, у разі неможливості, в інший спосіб не пізніше як на третій день з дня її утворення.

10. Членам дільничної комісії референдуму окружна комісія референдуму видає посвідчення, форма яких встановлюється Центральною виборчою комісією.

11. Забезпечення дільничних комісій референдуму приміщеннями та іншим матеріально-технічним обладнанням покладається на органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування у порядку, визначеному Центральною виборчою комісією.

Тут якраз дуже показова тема із штрафплощадками.

Вот уже более двух часов я пытаюсь понять смысл этого сообщения. У меня ничего не получается. Это такой способ убивать темы?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 01 дек 2012, 20:20 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 17 авг 2011, 18:08
Сообщений: 3900
Авто: .
Город: Киев
Там все написано очевидно.
До штрафплощадок я додам іще один прозорий натяк.
Изображение

_________________
Как говорит наш дорогой шеф, если человек идиот, то это надолго.

При обращении в суд нужно понимать, что судебная система не способна обеспечить объективное рассмотрение дела и что, как минимум, на уровне апелляции материалы дела даже не будут открыты.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 01 дек 2012, 20:47 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 28 дек 2010, 09:32
Сообщений: 4839
Авто: два
Город: Чернигов
Ах вот как!
Вся эта затея не имеет никакого смысла? Итог очевиден?
Ну так итоги наших жизней тоже очевидны, а тем не менее мы для чего то же упираемся в каких то своих стремлениях?
Отчего же не попробовать что то изменить? Да даже если и ничего не получится, то шороху будет не мало, а это дополнительная реклама ДК, это значит новые пользователи форума, знающие как правильно отстаивать свои интересы с этой нечистью гаишной. Разве это не достойно попытки провести референдум?
Да ради одного того, что бы попытаться собрать в Киеве 2000 человек на собрание и показать этим хуесосамизмэвэдэ растущую силу движения, имеет смысл попытаться.
Да и потом, если удастся добиться проведения референдума, то накануне может произойти масса непредвиденного, как например какой то скандал с президентом, или смерть какого то оппозиционера с признаками насилия, да все что угодно может произойти накануне, и власть будет вынуждена пойти на ликвидацию ГАИ, ради не обострения ситуации в стране.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 01 дек 2012, 21:10 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 17 авг 2011, 18:08
Сообщений: 3900
Авто: .
Город: Киев
alexdor писал(а):
Итог очевиден?
В тому й прикол, що він не передбачуваний в гірший бік.
alexdor писал(а):
а это дополнительная реклама ДК
Реклама ДК? В чому?
І оффтопний момент: яким чином простого форумчанина стосується реклама ДК? Давайте ви порекламуєте мене - я ж такий крутий і афігєнний.
alexdor писал(а):
это значит новые пользователи форума, знающие как правильно отстаивать свои интересы с этой нечистью гаишной
Хто хоче щось відстоювати той знайде і так.
Бидлу пофігу.
Хомячки, які нібито не відносяться до бидла, чухають жопу до першого незаслуженого штрафу. Після його оскарження активність як правило стрімко прямує до нуля.
2-3% вищеописаних хомячків продовжують ситуативну боротьбу у вигляді хобі.
alexdor писал(а):
Разве это не достойно попытки провести референдум?
Мета виправдовує засоби? Чи явна невідповідність витраченої енергії виконаній роботі? Тобто при виборі автомобіля з двох варіантів, які абсолютно однакові за всіма іншими параметрами, ви надасте перевагу машині з удвічі більшою витратою пального?
alexdor писал(а):
собрать в Киеве 2000 человек на собрание и показать этим хуесосамизмэвэдэ растущую силу движения
Якщо ви уявите себе в їхній шкурі, то ви зрозумієте як їм глибоко класти на тисячу, на дві й на п*ять.

_________________
Как говорит наш дорогой шеф, если человек идиот, то это надолго.

При обращении в суд нужно понимать, что судебная система не способна обеспечить объективное рассмотрение дела и что, как минимум, на уровне апелляции материалы дела даже не будут открыты.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 04 дек 2012, 14:00 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 20 фев 2011, 19:43
Сообщений: 13934
Откуда: LVOV
Авто: ..с утра были...
Город: LVOV
alexdor,а готовы ли наши люди к этому? Ведь правильно сказано,что нашего хохла поднять,если рублём не пахнет.......! :o Трудно наверное,но идея хорошая,-сразу видно - идея адекватного человека :) !

_________________
Желание-это тысячи возможностей!
Не желание-это тысячи причин!
Изображение


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 04 дек 2012, 18:51 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 18 июл 2012, 06:03
Сообщений: 4172
Авто: старенькое
Город: уныния и мути
как дети...
не говорю,что тема абсолютно нереальная, но вы хоть представляете какой объём работ надо проделать и с чем вы столкнётесь? Этот закон очередное болото и в итоге вас всё равно обманут, ёпт. Потратите два-три года своей жизни и пусть проголосует народ за ликвидацию ГАИ, думаете - победа? Как бы не так, придумают какую-нибудь "дорожную полицию" и бодайтесь снова.
Вы не понимаете, вот тут такая фраза в подписи у форумчанина была: "ГАИ - гос.программа по трудоустройству умственно отсталых." Очень актуальна. И вот армия таких безработных, что будет делать? Удивитесь ироничности ситуации, когда вчерашние менты станут новыми бандитами. У людей психотип такой - грабить, убивать, унижать, издеваться, пресмыкатьтся. Это даже не психотип такой, а целая раса формируется.
В моём городе есть автостоянка, проходя мимо которой подмечал такую картину, как парковщик с повадками бойцовского питбуля бросался на людей, требуя свои "законные 4 гривны за парковАчку", ему давали через раз, а после и вовсе посылали. И знаете что он стал делать? (я аж прихуел, когда увидел) Он стал вежливо мурлыкать фальцетом и "по-швейцарски", услужливо, с полупоклоном, чинно и с пафосом, открывать для водителя дверь. Аццкий жополиз, ну как такой "лапушке" не дать на чай...Но вернут плату за парковки и он снова станет питбулем...
Нужны ФУНДАМЕНТАЛЬНЫЕ изменения, а до "фундамента" добраться - вариантов немного: развалить здание до основания (революция, гражданская война), иметь план здания, допуск к нему и знать что делать (смотрим на наших политиков и видим, что не очень у них это выходит), или чудо...

_________________
...А теперь седые люди помнят прежние дела : билась нечисть грудью в груди и друг друга извела.
Прекратилося навек безобразие - ходит в лес человек безбоязненно, и не страшно ничуть!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 04 дек 2012, 19:12 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 19 мар 2012, 22:22
Сообщений: 3365
Авто: москвич
Город: донецк
Rush писал(а):
alexdor,а готовы ли наши люди к этому? Ведь правильно сказано,что нашего хохла поднять,если рублём не пахнет.......! :o Трудно наверное,но идея хорошая,-сразу видно - идея адекватного человека :) !

Если разделить бюджеты ГАИ, МВД и прочих паразитов на количество работающих украинцев и разъяснять проще: ГАИ обходится каждому в средний телефон ежегодно, МВД в недорогой ноутбук, все паразиты в сборе- холодильник с телевизором?

_________________
Государство-враг народа. Власть рождает паразитов.
ВООРУЖАЙТЕСЬ! И будете сами себе властью.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 07 дек 2012, 15:54 
Не в сети
Прохожий

Зарегистрирован: 28 ноя 2012, 20:23
Сообщений: 4
Авто: 1103
Город: Харьков
alexdor писал(а):
Да ради одного того, что бы попытаться собрать в Киеве 2000 человек на собрание и показать этим хуесосамизмэвэдэ растущую силу движения, имеет смысл попытаться.


поддерживаю!!!!
в Украине - 26 областей; 2000 чел. / 26 обл = около 76 человек от области

alexdor у меня есть вопрос:
1. есть ли в законе о референдуме четкое указание географического места сбора?
2. есть ли в законе о референдуме четкое указание дня недели сбора?
3. можно ли собираться на стадионе? (думаю будет дешевле, чем в конференц-зале, но о ценах читайте ниже =)))

почему интересуюсь: сбор 2000 чел из разных городов Украины необходимо выполнить так, чтобы:
а) человек, не подгадывал отпуск к дню сбора
б) сев в пятницу(субботу) в автобус/поезд/личный_авто в субботу (воскресенье) с 10 00 утра мог начать регистрацию по месту.
в) после проведения сбора - к 9...10 утра понедельника быть дома

можно написать в областные ветки ДК, и попросить ребят прикинуть маршруты/цену/время в пути из области к точке сборки. пусть (для начала это будет киев)
могу скомпилировать данные по приезду-отъезду.
получим некое представление о стоимости доставки своего слова в этой стране.
еще не сильно длинно? ;) почти заканчиваю)))
Вы в курсе, что зал на 2000 мест - это редкость? в харькове - может быть дворец спорта (под вопросом), а оперный - 800 - малый зал и 1600 - большой
это так, к слову. гугл в помощь!

http://conference-service.com.ua/confhall/full/386/
ТОРГОВО-РАЗВЛЕКАТЕЛЬНЫЙ ЦЕНТР «ТЕРМИНАЛ» Киев
ТРАНСПОРТНЫЕ СООБЩЕНИЯ
Расстояние до объекта - км:
Ж/Д вокзал - 22
Аэропорт - 36
Автостанция - 10
Цены аренды на сайте нет, но заглянув сюда (зал на 150 чел, г. Киев, ул. Льва Толстого, 57; БЦ "Tower101"):
http://www.training.com.ua/service/hall/105
имеем
День (с 9.00-18.00)- 5500,00 грн. (на 150 чел) - 36 грн/чел т.е. если надо усадить 2000 чел: 36*2000=72 000 грн на всех
Полдня (4 часа)-3000,00 грн. (на 150 чел) - 12 грн/чел
С 18.00/1 час -1000,00 грн. (на 150 чел) - 6,7 грн/чел

пусть аренда этго чуда на 2000 мест стоит не 72 000, а 100 000 грн (дело то намечается не на завтра, а аренда может и подняться...)
100 000 грн / 2000 чел = 50 грн

ВЫВОДЫ:
- в материальном плане - аренда зала - около 50 грн с Человека (именно так, с Большой буквы)
- приезд в киев - у кого как. мой вариант: поезд 063 харьков-киев 146,03 грн (купейное место). туда и обратно 146,03*2=292,06 грн
- проезд в общественном транспорте до "ТОРГОВО-РАЗВЛЕКАТЕЛЬНЫЙ ЦЕНТР «ТЕРМИНАЛ» Киев" пусть еще 10 грн
ИТОГО: 352 грн
что скажите, коллеги? Идея РЕАЛЬНА!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 35 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3  След.

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 21


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти: