Текущее время: 18 апр 2024, 13:43

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 7 ] 
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 01 мар 2012, 22:21 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 25 янв 2011, 13:16
Сообщений: 555
Откуда: Львів
Декілька днів бачу патруль по вул.Городоцька(за азс Окко). Сьогодні мав трохи часу ,тому вирішив підїхати. Після двох тел. дзвінків нерви у інспектора здали і він вирішив підійти поборотись за "точку". Місце досить хлібне,зупиняють досить часто. Саме цікаве ,напочатку відео видно авто даі(біла шкода),яке стоїть ще "краще" ніж жигулі. Так це керівництво з перевіркою,чи непорушує часом патруль пдр. Через годину їхав назад ,знову стояли там. Впевнений ,що і завтра там будуть.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 01 мар 2012, 22:29 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 20 фев 2012, 18:32
Сообщений: 280
Откуда: Ц-Гор
Авто: Mitsubishi
Город: Кривой Рог
Вот тебе и служба доверия... Только доверия кому? Вместо того, чтобы устранить правонарушение, сказали своему псу "фас"


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 01 мар 2012, 23:35 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 18 янв 2011, 20:35
Сообщений: 372
Откуда: Львів
ст. сержант Русяк Роман Григорович


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 01 мар 2012, 23:53 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 26 авг 2010, 00:43
Сообщений: 6578
Откуда: Черкаська обл.
Авто: Лунтик
Город: N
Такі "качелі" з телефоном довіри будуть до тих пір поки їх не взують за неналежне реагування,ось наказ
Цитата:
МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ

НАКАЗ

від 9 серпня 2010 року N 372

Про затвердження Положення про функціонування "телефонів довіри" в органах і підрозділах внутрішніх справ
На виконання рішення засідання Національного антикорупційного комітету України від 22.04.2010, яке відбулося під головуванням Президента України, з метою покращання стану взаємодії міліції з населенням у боротьбі з корупційними та іншими протиправними діями, забезпечення захисту прав і свобод громадян, суспільства і держави від протиправних посягань, охорони громадського порядку, а також зміцнення законності в діяльності органів і підрозділів внутрішніх справ наказую:

1. Затвердити Положення про функціонування "телефонів довіри" в органах і підрозділах внутрішніх справ (далі - Положення), що додається.

2. Керівникам структурних підрозділів центрального апарату МВС України, начальникам Головних управлінь, управлінь МВС України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві, Севастополі, на залізницях, командирам військових частин та з'єднань внутрішніх військ, начальникам науково-дослідних установ, підприємств і установ забезпечення, ректорам вищих навчальних закладів МВС забезпечити:

2.1. Виконання підпорядкованими підрозділами вимог цього наказу.

2.2. Приймання і реєстрацію повідомлень у журналі обліку інформації, що надходить "телефоном довіри" (додаток 1 до Положення); аналіз та передачу отриманої інформації до відповідних виконавців з урахуванням розмежування функцій органів і підрозділів внутрішніх справ у виявленні правопорушень.

2.3. Розміщення в доступних для громадян місцях "скриньок довіри". Інформацію, що надходитиме, реєструвати відповідно до вимог Положення.

2.4. Організацію якісної перевірки отриманої інформації, дієве реагування на повідомлення громадян про корупційні та інші протиправні дії, а також порушення прав і законних інтересів громадян, у тому числі й працівниками правоохоронних органів.

2.5. Призначення відповідальної особи за організацію роботи "телефонів довіри" та "скриньок довіри".

2.6. Приведення в місячний термін власних нормативних документів у відповідність до цього наказу.

2.7. Періодичне висвітлення через засоби масової інформації, листівки, плакати, іншу наглядну агітацію, на офіційних сайтах в інтернет-мережі даних про номери "телефонів довіри" та місця розміщення "скриньок довіри".

2.8. Цілодобове чергування працівників на "телефонах довіри". Заборонити використання автовідповідачів. Розмову вести в режимі діалогу.

2.9. Щорічне направлення в річному звіті до Департаменту зв'язку номерів "телефонів довіри" для внесення змін до електронної версії телефонного довідника МВС. У випадку зміни, скасування номерів "телефонів довіри" протягом трьох діб подавати відповідну інформацію до Департаменту зв'язку.

2.10. Вивчення вимог цього наказу в системі службової підготовки.

3. Заступнику Міністра Вороні Д. М. забезпечити встановлення "телефону довіри" в черговій частині Міністерства.

4. Начальникам головних управлінь, управлінь МВС України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, на залізницях забезпечити встановлення та функціонування в чергових частинах апаратів ГУМВС, УМВС "телефонів довіри" в кількості не менше трьох, з використанням службових номерів телефонів мережі зв'язку загального користування, а також визначитися щодо введення або скасування (у разі необхідності) "телефонів довіри" структурних підрозділів.

5. Командирам військових частин та з'єднань внутрішніх військ, керівникам науково-дослідних установ, підприємств і установ забезпечення, ректорам вищих навчальних закладів системи МВС забезпечити встановлення або скасування (у разі необхідності) "телефонів довіри" згідно з рішенням керівництва.

6. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра - начальника Головного штабу полковника міліції Лазарева А. А.

7. Наказ оголосити особовому складу органів і підрозділів внутрішніх справ України.



Міністр
генерал-майор міліції

А. В. Могильов





Додаток
до наказу МВС України
09.08.2010 N 372




Положення
про функціонування "телефонів довіри" в органах і підрозділах внутрішніх справ

1. Загальні положення
1.1. Положення про функціонування "телефонів довіри" в органах і підрозділах внутрішніх справ (далі - Положення) регулює питання функціонування "телефонів довіри" та встановлює єдиний для органів і підрозділів внутрішніх справ України (далі - ОВС) порядок приймання, реєстрації та розгляду інформації про корупційні та інші протиправні дії, а також порушення прав і законних інтересів громадян, яка надійшла зазначеними телефонами.

1.2. Посадові особи ОВС, які забезпечують функціонування "телефонів довіри", у своїй діяльності керуються Конституцією України, Законами України "Про міліцію", "Про організаційно-правові основи боротьби з організованою злочинністю", "Про боротьбу з корупцією", "Про інформацію", актами Президента України та Кабінету Міністрів України, цим Положенням, іншими відомчими нормативно-правовими актами.

1.3. Телефонні апарати "телефонів довіри" (без номеронабирачів) встановлюються в чергових частинах ОВС та структурних підрозділах центрального апарату МВС, апаратів ГУМВС, УМВС. На телефонних апаратах прикріплюється табличка з написом "телефон довіри".

1.4. Інформація, що надходить "телефоном довіри", фіксується за допомогою існуючих цифрових реєстраторів документування мовленнєвої інформації і використовується для подальшого зміцнення правопорядку й законності, удосконалення діяльності органів внутрішніх справ. Термін її зберігання - 30 діб.

1.5. Для забезпечення обліку інформації, яка надходить по "телефонах довіри" до структурних підрозділів МВС, ГУМВС, УМВС, у зазначених підрозділах (крім чергових частин МВС, ГУМВС, УМВС) ведеться журнал обліку інформації телефонів довіри (далі - ЖОІТД, додається).

1.6. ЖОІТД - є документ суворої звітності і знаходиться в структурних підрозділах МВС, ГУМВС, УМВС. Журнал повинен бути пронумерований, прошитий, опечатаний мастичною печаткою і зареєстрований у підрозділі документального забезпечення та режиму.

Реквізити граф ЖОІТД заповнюються черговими по "телефону довіри" структурних підрозділів МВС, ГУМВС, УМВС. Відповідальність за повноту та достовірність зареєстрованої інформації покладається на керівника структурного підрозділу, у якому встановлено "телефон довіри".

1.7. Закінчені ЖОІТД передаються до підрозділу документального забезпечення та режиму для зберігання. Термін їх зберігання - 5 років.

1.8. У структурних підрозділах, де встановлені телефони довіри, наказами керівників цих підрозділів закріпляються три - чотири працівники, які безпосередньо повинні забезпечувати прийом відповідної інформації, згідно типової Інструкції з організації роботи чергового по "телефону довіри" структурних підрозділів МВС, ГУМВС, УМВС (додається).

2. Приймання та реєстрація інформації

2.1. Інформація, яка надходить по "телефонах довіри" структурних підрозділів МВС, ГУМВС, УМВС обліковується в ЖОІТД та передається для реєстрації до чергової частини МВС, ГУМВС, УМВС.

2.2. Інформація, яка надходить по "телефонах довіри" до чергових частин МВС, ГУМВС, УМВС, а також, від чергових по "телефонах довіри" структурних підрозділів МВС, ГУМВС, УМВС, цілодобово реєструється в журналі реєстрації інформації про злочини та інші події, що надійшла по телефонній лінії чи за допомогою інших засобів зв'язку (далі - ЖРІЗ), додаток 6 до Інструкції про порядок приймання, реєстрації та розгляду в органах і підрозділах внутрішніх справ України заяв і повідомлень про злочини, що вчинені або готуються, затвердженої наказом МВС України від 14.04.2004 N 400 "Про порядок приймання, реєстрації та розгляду в органах і підрозділах внутрішніх справ України заяв і повідомлень про злочини, що вчинені або готуються", зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 06.05.2004 за N 571/9170.

2.3. Інформація про злочини, що вчинені або готуються, передається до відповідного територіального ОВС для реєстрації до журналу реєстрації заяв і повідомлень про злочини, що вчинені або готуються (далі - ЖРЗПЗ), відповідно до вимог наказу МВС України від 14.04.2004 N 400, та реагування, відповідно до вимог наказу МВС України від 04.10.2003 N 1155. Інформація про реєстрацію в ЖРЗПЗ територіального ОВС вноситься до графи 7 ЖРІЗ чергової частини МВС, ГУМВС, УМВС.

2.4. Інформація про корупційні дії та інші протиправні дії з боку посадових осіб органів державної влади, органів внутрішніх справ, а також порушення ними прав і законних інтересів громадян передається до чергових частин підрозділів боротьби з організованою злочинністю, для реєстрації та реагування. Інформація про реєстрацію в ЖРЗПЗ підрозділу боротьби з організованою злочинністю вноситься до графи 7 ЖРІЗ чергової частини МВС, ГУМВС, УМВС.

2.5. Анонімна інформація, яка не потребує негайного реагування, по закінченню чергування доповідається рапортом на ім'я керівника органу, реєструється в режимно-секретному підрозділі (далі - РСП) і передається до відповідних структурних підрозділів для використання при розкритті злочинів або запобіганні їм.

2.6. Інформація про реєстрацію в РСП та визначення керівництвом ОВС безпосереднього виконавця, якому передана інформація, негайно передається до чергової частини для внесення відповідних даних до ЖРІЗ.

2.7. При зверненні громадян з питань роботи ОВС надається необхідна довідкова інформація в обсязі, передбаченому розділом XII Інструкції з організації діяльності чергових частин органів і підрозділів внутрішніх справ України, направленої на захист інтересів суспільства і держави від протиправних посягань, затвердженої наказом МВС України від 28.04.2009 N 181, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 20.08.2009 за N 786/16802. Такі звернення також обліковуються та реєструються в ЖОІТД та ЖРІЗ, при цьому у графах 9 ЖОІТД та 6, 7 ЖРІЗ робиться запис "надано консультаційну допомогу".

3. Розгляд інформації

3.1. Розгляд інформації про злочини, що вчинені або готуються, корупційні та інші протиправні дії з боку посадових осіб органів державної влади, управління та органів внутрішніх справ, а також порушення ними прав і законних інтересів громадян, здійснюється відповідно до вимог розділу 4 Інструкції про порядок приймання, реєстрації та розгляду в органах і підрозділах внутрішніх справ України заяв і повідомлень про злочини, що вчинені або готуються, затвердженої наказом МВС України від 14.04.2004 N 400 "Про порядок приймання, реєстрації та розгляду в органах і підрозділах внутрішніх справ України заяв і повідомлень про злочини, що вчинені або готуються", зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 06.05.2004 за N 571/9170.

3.2. Розгляд інформації, яка не містить явних ознак злочинів, здійснюється відповідно до вимог Положення про порядок роботи зі зверненнями громадян і організації їх особистого прийому в системі Міністерства внутрішніх справ України, затвердженого наказом МВС України від 10.10.2004 N 1177 "Про затвердження Положення про порядок роботи зі зверненнями громадян і організації їх особистого прийому в системі Міністерства внутрішніх справ України", зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 26.10.2004 за N 1361/9960.

3.3. Анонімна інформація про злочини та правопорушення, яка не потребує негайного реагування, використовується відповідними структурними підрозділами, як оперативна, для використання при розкритті злочинів або запобіганні їм.

4. Контроль за дотриманням порядку прийняття, реєстрації та розгляду інформації

4.1. У ГУМВС, УМВС:

4.1.1. Організація роботи за дотриманням вимог, установлених цим Положенням, покладається на керівників ГУМВС, УМВС або посадових осіб, які виконують їх обов'язки.

4.1.2. Контроль за реєстрацією інформації про корупційні дії та інші протиправні дії, а також порушення прав і законних інтересів громадян покладається на комісії ОВС з контролю за станом обліково-реєстраційної дисципліни, створених відповідно до вимог Типового положення про комісію головних управлінь МВС України в Автономній Республіці Крим, місті Києві, Київській області, управлінь МВС України в областях, місті Севастополі та на залізницях з контролю за станом обліково-реєстраційної дисципліни в галузевих службах та підрозділах і міськ-, рай-, лінорганах внутрішніх справ, затвердженого наказом МВС України від 14.04.2004 N 400 "Про порядок приймання, реєстрації та розгляду в органах і підрозділах внутрішніх справ України заяв і повідомлень про злочини, що вчинені або готуються", зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 06.05.2004 за N 571/9170.

4.2. У МВС:

4.2.1. Організація роботи за дотриманням вимог, установлених цим Положенням, покладається на заступників Міністра за напрямками роботи.

4.2.2. Контроль за обліком інформації про корупційні дії та інші протиправні дії, а також порушення прав і законних інтересів громадян, яка надходить по "телефонах довіри" структурних підрозділів МВС, здійснюється комісіями зазначених структурних підрозділів. Склад цих комісій затверджується наказами керівників структурних підрозділів. Головою призначається один із заступників керівника структурного підрозділу. Члени комісії зобов'язані не рідше двох раз на тиждень прослуховувати на цифровому реєстраторі документування мовленнєвої інформації записи переговорів, що велися по "телефону довіри" структурного підрозділу, й звіряти їх з даними, облікованими у ЖОІТД, про що складається відповідний акт. У разі виявлення незареєстрованої інформації негайно доповідати рапортом голові комісії для вжиття мір реагування. Засідання комісії повинні проводитися не рідше одного разу на місяць. Рішення та висновки комісії затверджуються протоколом. Про підсумки роботи комісії щоквартально інформується заступник Міністра, який курирує структурний підрозділ.

4.2.3. Контроль за обліком інформації про корупційні дії та інші протиправні дії, а також порушення прав і законних інтересів громадян, яка надходить по "телефону довіри" чергової частини МВС, здійснюється комісією Головного штабу. Склад цієї комісії затверджується наказом по Головному штабу. Головою призначається один із заступників начальника Головного штабу, членами комісії - працівники інспекторського та оперативного управлінь Головного штабу. Члени комісії зобов'язані не рідше двох раз на тиждень прослуховувати на реєстраторі мовленнєвої інформації записи інформації, що надійшла по "телефону довіри" чергової частини, й звіряти її з інформацією, облікованою у ЖРІЗ, про що складати акт. У разі виявлення незареєстрованої інформації негайно доповідати рапортом голові комісії для вжиття відповідних заходів реагування. Засідання комісії повинні проводитися не рідше одного разу на місяць. Рішення та висновки комісії затверджуються протоколом. Про підсумки роботи комісії щоквартально інформується заступник Міністра - начальник Головного штабу.

4.3. Відповідальність за дотримання законності при розгляді інформації про корупційні та інші протиправні дії, а також про порушення прав і законних інтересів громадян покладається на керівників структурних підрозділів, працівниками яких безпосередньо здійснюється розгляд цієї інформації.

5. Типові обов'язки чергового по "телефону довіри"

5.1. Загальні обов'язки:

5.1.1. При спілкуванні з громадянами черговий зобов'язаний чуйно й ввічливо ставитися до них, уважно відноситися до їх запитів і проблем, дотримуватися високої культури поводження і правил етикету.

5.1.2. Вислуховувати всю інформацію, що надається заявником, й намагатися отримати максимальний обсяг інформації про обставини події, причетних осіб тощо. При небажанні заявника надавати дані про себе або будь-які інші дані, черговий не має права їх вимагати.

5.1.3. Категорично забороняється надавати оцінку поглядам, обговорювати або критикувати думку абонента, а також першим переривати розмову.

5.1.4. Якщо в заяві (повідомленні) йдеться про питання, яке не належить до компетенції органів внутрішніх справ, слід ввічливо роз'яснити заявнику, куди саме він має звернутися.

5.1.5. При зверненні громадян із питань роботи ОВС надавати необхідну довідкову інформацію в обсязі, передбаченому розділом XII Інструкції з організації діяльності чергових частин органів і підрозділів внутрішніх справ України, направленої на захист інтересів суспільства і держави від протиправних посягань, затвердженої наказом МВС України від 28.04.2009 N 181, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 20.08.2009 за N 786/16802.

5.2. Обов'язки чергового по "телефону довіри" структурних підрозділів центрального апарату МВС, ГУМВС, УМВС:

5.2.1. Внести всю отриману інформація у ЖОІТД.

5.2.2. Відповідно до оперативного підпорядкування доповісти в чергову частину МВС, ГУМВС, УМВС для організації подальшого реагування та отримати номер реєстрації ЖРІЗ відповідної чергової частини.

5.2.3. Якщо отримана інформація стосується компетенції його структурного підрозділу, доповісти її керівництву підрозділу, отримати вказівки щодо забезпечення реагування, довести їх до безпосередніх виконавців, повідомити про них чергову частину та забезпечити контроль за реагуванням.

5.2.4. У випадках отримання анонімної інформації, яка не потребує негайного реагування, по закінченню чергування доповідає рапортом на ім'я керівника органу, якому підпорядкований його структурний підрозділ, та реєструє його в режимно-секретному підрозділі, а номер реєстрації повідомляє до відповідної чергової частини.

5.2.5. Черговий по "телефону довіри", який заступає на зміну, повинен прийняти від чергового, що здає чергування, ЖОІДТ, перевірити наявність у ньому всіх необхідних відміток, справність телефонного апарату "телефону довіри" та доповісти про заступання на чергування керівнику структурного підрозділу і в чергову частину.

5.2.6. Постійно знаходитися на робочому місці, відлучатися лише з дозволу керівника для прийняття їжі в межах адміністративного розташування приміщення, а також в інших виняткових випадках. Забороняється залучати чергових по "телефону довіри" під час їх чергування, до виконання інших службових завдань.

5.3. Обов'язки головного інспектора - чергового чергової частини МВС, оперативного чергового чергової частини ГУМВС, УМВС при отриманні інформації по "телефону довіри":

5.3.1. Інформацію, отриману по "телефону довіри" або від чергових по "телефону довіри" підпорядкованих структурних підрозділів, зареєструвати у ЖРІЗ.

5.3.2. При отриманні інформації про злочини, що вчинені або готуються, забезпечує її передачу до відповідного територіального ОВС для реєстрації до ЖРЗПЗ, відповідно до вимог наказу МВС України від 14.04.2004 N 400, та реагування, відповідно до вимог наказу МВС України від 04.10.2003 N 1155.

5.3.3. При отриманні інформації про корупційні дії та інші протиправні дії з боку посадових осіб органів державної влади та управління, а також порушення ними прав і законних інтересів громадян забезпечує її передачу до чергових частин підрозділів боротьби з організованою злочинністю, для реєстрації та реагування.

5.3.4. При отриманні інформації про корупційні дії та інші протиправні дії з боку посадових осіб органів внутрішніх справ, а також порушення ними прав і законних інтересів громадян забезпечує її передачу до чергових частин підрозділів боротьби з організованою злочинністю, для реєстрації та інформує про це чергового та керівництво підрозділів внутрішньої безпеки для реагування.

5.3.5. У випадках отримання анонімної інформації, яка не потребує негайного реагування, по закінченню чергування доповідає рапортом на ім'я керівника органу та реєструє його в режимно-секретному підрозділі.

5.3.6. По закінченню чергування в режимно-секретному підрозділі витребувати номера реєстрації рапортів чергових по "телефону довіри" структурних підрозділів МВС, ГУМВС, УМВС про анонімну інформацію, яка не потребує негайного реагування, та внести відповідні данні до ЖРІЗ (після накладення відповідних резолюцій керівниками ОВС та визначення безпосереднього виконавця, якому передана інформація працівники РСП повинні негайно повідомити чергову частину).



Заступник начальника
Головного штабу МВС України -
начальник оперативного управління
полковник міліції



М. В. Андруньків

Начальник Департаменту
зв'язку МВС України
полковник міліції


С. О. Деконенко





Додаток 1
до Положення про функціонування "телефонів довіри" в органах і підрозділах внутрішніх справ




Журнал
обліку інформації, що надходить "телефоном довіри"

N з/п
Дата, час надходження інформації
П. І. Б. заявника
Зміст повідомлення
П. І. Б.
особи, що прийняла повідомлення
Куди направлено для реєстрації
Дата, час, N реєстрації
П. І. Б. чергового
Куди направлено для реагування, реєстраційний N ЖРЗПЗ, ЖРІЗ, ЖОІ, вхідний секретаріату ОВС
Примітка

1
2
3
4
5
6
7
8
9

1.













Заступник начальника
Головного штабу МВС України -
начальник оперативного управління
полковник міліції



М. В. Андруньків

Начальник Департаменту
зв'язку МВС України
полковник міліції


С. О. Деконенко







Карточка документа
Название: Наказ Міністерства внутрішніх справ України від 09.08.2010 № 372 Про затвердження Положення про функціонування "телефонів довіри" в органах і підрозділах внутрішніх справ

Выдавший орган: Міністерство внутрішніх справ України


.

_________________
Голосование за бан провокаторов на форуме http://roadcontrol.org.ua/forum/viewtopic.php?f=113&t=40636


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 02 мар 2012, 21:38 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 26 янв 2010, 18:01
Сообщений: 10498
гарно,чітко.
а за свої слова,що не стосуються службової діяльності нехай відповідають з понеділка.

_________________
ДАЙвінг(Гайвінг)-вид інтелектуально –фізичного спорту;боротьба- основною ціллю якої є відстоювання прав і свобод громадян,які порушуються неродовими, та корумпованими працівниками Державтоінспекції .


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 19 мар 2012, 23:26 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 27 авг 2010, 13:45
Сообщений: 165
Авто: Aveo
Ну і що цей борзий отримав скаргу в ДАІ?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 01 апр 2012, 09:45 
Не в сети
Новобранец

Зарегистрирован: 30 мар 2012, 19:32
Сообщений: 31
Авто: пежо
Город: lviv
молодчина водій


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 7 ] 

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 7


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
cron