Текущее время: 29 мар 2024, 13:14

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 41 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 23 янв 2012, 12:39 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 26 янв 2010, 18:01
Сообщений: 10498
хлопці це є просто-Розпорядження,і вони самі як факіри пишуть незнати що,в коматозному стані.
Є офіційний 400-666 спільний з МОЗ-НАКАЗ,І ЗАРЕГЕНИЙ В МІНЮСТІ,а реша все від лукавого,от через такі їхні розпорядження гайці і бикують.

_________________
ДАЙвінг(Гайвінг)-вид інтелектуально –фізичного спорту;боротьба- основною ціллю якої є відстоювання прав і свобод громадян,які порушуються неродовими, та корумпованими працівниками Державтоінспекції .


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 08 фев 2012, 16:06 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 10 апр 2011, 17:53
Сообщений: 646
Авто: Kia Cerato K3
Город: Черновцы
Воно то так, але в тому розпорядженні більше неясного ніж ясного! На днях також писали запити. Зокрема, цікавили відповіді на такі питання:
Цитата:
1. Чи має право інспектор ДПС при відсутності належно сертифікованих спеціальних технічних засобів для проведення огляду водіїв транспортних засобів з метою виявлення стану алкогольного сп’яніння вимагати водія їхати відразу до найближчого закладу охорони здоров'я, якому надано право на проведення такого огляду. Якщо так, якими НПА це підтверджено?
2. Чи може інспектор не відсторонювати від керування ТЗ особу, щодо якої є підозра на перебування у стані алкогольного сп’яніння і пропонувати самостійно керувати ТЗ, щоб доїхати до найближчого закладу охорони здоров’я для проведення експертизи? Якщо так, якими НПА це підтверджено?
3. Які документи повинен скласти ІДПС, якщо він підозрює водія на перебування у стані алкогольного сп’яніння до того, як відсторонить від керування ТЗ та доставить до найближчого закладу охорони здоров’я. Аргументуйте відповіді відповідними посиланнями на НПА.
4. Опишіть, будь-ласка, як саме повинна відбуватись процедура направлення водія до медичного закладу, якщо огляд на виявлення ознак сп’яніння на місці зупинки ТЗ інспектором не проводився. Які документи повинен скласти ІДПС, якщо він тільки підозрює водія на перебування у стані алкогольного сп’яніння до того, як відсторонить від керування ТЗ та до того, як доставить його до найближчого закладу охорони здоров’я. Аргументуйте відповіді відповідними посиланнями на НПА.
5. Як документально повинно проводитись відсторонення водія, щодо якого є підозра на перебуванні у стані алкогольного сп’яніння, від керування ТЗ?

На жодну відповідь ні обласне ДАІ, ні Управління київське не дало розумної відповіді.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 03 мар 2012, 21:34 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 07 июл 2011, 20:52
Сообщений: 315
Авто: Чорне
Город: Хмельницький
Надсилав такий самий запит, як і автор теми(за що йому окрема подяка), тільки різниця у тому, що українською, і відповідь можна сказати схожа:
Сообщение, не относящиеся к теме
Цитата:
Начальнику Управління ДАІ МВС
України
вул. Лук'янiвська, 62, м. Київ, 04171

*Мої данні*


ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЗАПИТ


Користуючись своїми правами, гарантованими Заявникові Конституцією і Законами України, а також користуючись ч. 1 ст. 20 Закону України "Про доступ до публічної інформації", а також згідно Закону про міліцію, ст. 3 «Принципи діяльності міліції», абзац 2 «Діяльність міліції є гласною. Вона інформує органи влади і управління, трудові колективи, громадські організації, населення і засоби масової інформації про свою діяльність, стан громадського порядку та заходи щодо його зміцнення.»

Згідно з переліком технічних засобів в наказі № 33 МВС України "Про затвердження Переліку технічних засобів, що використовуються в підрозділах Державтоінспекції МВС для виявлення та фіксування порушень правив дорожнього руху", в підрозділах ДАІ МВС України використовуються спеціальні технічні засоби для проведення огляду водіїв транспортних засобів з метою виявлення стану алкогольного сп'яніння, а саме:
• газоаналізатор "AlcoQuant 6020";
• газоаналізатор "Alcotest 6510";
• газоаналізатор "Alcotest 6810";
• газоаналізатор "Alcotest 7410 Plus com";
• прилад спеціалізований визначення концентрації парів етанолу в повітрі, що видихається, "Алконт 01".

Активні виміри газу, що видихаються водієм, робляться за допомогою одноразових мундштуків, які згідно інструкції мають бути в наявності до вказаних приладів.

ПРОШУ
не пізніше за п'ять робочих днів з дня отримання цього запиту дати Заявникові мотивовану відповідь:

1. Чи повинні одноразові мундштуки бути упаковані в індивідуальну стерильну упаковку при зберіганні і транспортуванні вказаних технічних засобів для проведення огляду?
2. Яким чином водій може упевнитися, що пропонований йому мундштук для активного виміру газу, що видихається, стерильний і не використовувався раніше?
3. Чи являється проведення огляду водія транспортного засобу з метою виявлення стану алкогольного сп'яніння з використанням мундштука без індивідуальної стерильної упаковки порушенням інспектора ДАІ, що проводить огляд?
Изображение


І ще надсилав запит з питанням, чи зобов`язаний водій надавати свій ТЗ іДАІ, щоб той доставив його до закладу охорони здоров`я. Відповідь, то очевидна, але бували випадки, коли іДАІ самі сідали та везли.
Сообщение, не относящиеся к теме
Цитата:
Начальнику Управління ДАІ МВС
України
вул. Лук'янiвська, 62, м. Київ, 04171

*Мої данні*

ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЗАПИТ

Згідно Наказу МВС МОЗ України №400/666 “Інструкція про виявлення у водіїв транспортних засобів ознак алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції”, а саме п. 2.9.: “З метою забезпечення достовірності результатів огляду водіїв транспортних засобів, які мають бути оглянуті в закладах охорони здоров'я, уповноважена особа Державтоінспекції МВС забезпечує доставку цих осіб до найближчого закладу охорони здоров'я не пізніше ніж протягом двох годин з моменту виявлення підстав для його проведення.”

Враховуючи викладене, керуючись ст. 40 Конституції України, ст. ст. 2, 5, 10, 20, Закону України “Про інформацію”, ст. ст. 3, 4, 5, 10, 14, 20 Закону України “Про доступ до публічної інформації”, ст. ст. 1, 15 Закону України “Про звернення громадян”,

ПРОШУ:
надати письмову відповідь,

1. Чи зобов`язаний водій надавати свій транспортний засіб працівникам ДАІ, для Доставлення його у заклад охорони здоров`я задля перевірки водія на стан алкогольного, наркотичного чи іншого виду сп’яніння?

2. Яким чином водія має бути доставлено до закладу охорони здоров`я і як його має бути повернено на місце зупинки?

І прийшла відповідь:
Изображение


Можливо комусь буде корисним :roll:


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 23 мар 2012, 22:54 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 19 мар 2012, 22:22
Сообщений: 3365
Авто: москвич
Город: донецк
На многие вопросы ответ есть в «инструкции о порядке освидетельствования водителей, относительно которых...», являющимся приложением к совм.приказу МОЗ/МВД 400/666. В частности, освидет проводится на месте остановки ТС, сертиф и поверенными тестерами, с 2 понятыми(понятыми не могут быть сотрудники милиции или ЛИЦА, ОТНОС КОТОРЫХ, ИМЕЮТСЯ СОМНЕНИЯ В ИХ НЕПРЕДУБЕЖДЕННОСТИ). Больница- только в случае отказа от освид на месте или несогласия с результатами и много интересного. Но самое главное- любые отступления от данного порядка делают результаты недействительными. То же продублировано в ст.266 КоАП.

_________________
Государство-враг народа. Власть рождает паразитов.
ВООРУЖАЙТЕСЬ! И будете сами себе властью.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 03 июл 2012, 14:07 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 02 июн 2010, 07:56
Сообщений: 378
Откуда: Николаев
Авто: Giant Rock SE
doslidnik писал(а):
Розпізнав Наказ №500 від 01.07.2010
Скачати можна тут http://www.ex.ua/view_storage/333682974042
Сообщение, не относящиеся к теме
Цитата:
МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
01.07.2010 м.Київ № 500
Про єдиний порядок огляду водіїв для встановлення стану алкогольного сп'яніння із використанням технічних засобів
У зв'язку з необхідністю введення єдиного порядку використання підрозділами Державтоінспекції МВС спеціальних технічних засобів для встановлення стану алкогольного сп'яніння у водіїв транспортних засобів
ВИМАГАЮ:
1. Затвердити Методичні рекомендації щодо єдиного порядку огляду водіїв для встановлення стану алкогольного сп'яніння із використанням технічних засобів (далі - Методичні рекомендації), які додаються.
2. Начальникам ГУМВС, УМВС України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі:
2.1. Забезпечити єдиний порядок огляду водіїв для встановлення стану алкогольного сп'яніння із використанням технічних засобів згідно з Методичними рекомендаціями, що додаються.
2.2. Для встановлення та документування фактів керування транспортними засобами в стані алкогольного сп'яніння за допомогою спеціальних технічних засобів використовувати виключно спеціальні технічні засоби, затверджені наказом МВС від 01.03.2010 № 33.
2.3. Вийти з пропозиціями до органів місцевого самоврядування щодо фінансування закупівлі спеціальних технічних засобів для встановлення стану алкогольного сп'яніння за рахунок коштів, що надходять до місцевих бюджетів від сплати штрафів.
2.4. Забезпечити вивчення Методичних рекомендацій особовим складом підпорядкованих підрозділів ДАІ МВС.
2.5. Організувати проведення зустрічей з представниками ЗМІ, громадськими організаціями, у тому числі спілками автомобілістів, під час яких надати останнім вичерпні роз'яснення стосовно правових підстав використання працівниками Державтоінспекції МВС спеціальних технічних засобів для встановлення та документування випадків перебування водіїв у стані алкогольного сп'яніння.
А.А. Лазарев
3. Контроль за виконанням розпорядження покласти на Департамент Державтоінспекції (Лозовий В.М) МВС.
Заступник Міністра полковник міліції
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження МВС України 01.07.2010 №500
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
щодо єдиного порядку огляду водіїв для встановлення стану алкогольного сптяніння із використанням технічних засобів
1. Загальні положення
1.1. Методичні рекомендації визначають єдиний порядок дій працівника Державтоінспекції МВС під час проведення огляду на стан алкогольного сп'яніння з використанням технічних засобів.
1.2. Відповідно до вимог статті 266 Кодексу України про адміністративні правопорушення особи, що керують транспортними засобами, відносно яких є достатні підстави вважати, що вони перебувають в стані алкогольного сп'яніння, підлягають відстороненню від керування цими транспортними засобами.
1.3. Установлення працівниками Державтоінспекції у водія транспортного засобу стану алкогольного сп'яніння за допомогою технічних засобів здійснюється на підставі його огляду, який проводиться відповідно до вимог статті 266 КУпАП, спільного наказу МВС та МОЗ № 400/666-2009 та в порядку, визначеному цими рекомендаціями.
1.4. Проведення огляду водія транспортного засобу для встановлення стану алкогольного сп'яніння здійснюється з використанням технічних засобів, включених до Переліку технічних засобів, допущених до використання підрозділами Державтоінспекції МВС, який затверджено наказом МВС
№ 33-2010.
1.5. Відповідно до пункту 1.3 спільного наказу МВС та МОЗ № 400/666-2009, ознаками алкогольного сп'яніння є:
- запах алкоголю з рота;
- порушення координації рухів;
- порушення мовлення;
- виражене тремтіння пальців рук;
- різка зміна забарвлення шкіряного покрову обличчя;
- поведінка, що не відповідає обстановці.
1.6. Підставою для проведення огляду може бути заява громадян про вживання водієм спиртних напоїв, а також зізнання в цьому самої особи.
1.7. Іноземці й особи без громадянства підлягають огляду на загальних підставах. Огляд іноземців, які користуються дипломатичним імунітетом, здійснюється, за їх згодою, у закладах охорони здоров'я.
1.8. У разі, коли водій транспортного засобу з ознаками алкогольного сп'яніння з отриманими травмами (ДТП тощо) доставляється до медичного закладу, адміністративний протокол за статтею 130 КУпАП складається на підставі проведених досліджень біологічного середовища (кров, слина, сеча).
1.9. В усіх випадках огляду водія на встановлення стану алкогольного сп'яніння, крім відмови від проведення тесту з допомогою технічних засобів, огляд проводиться з дотриманням цих рекомендацій.
1.10. Під час проведення огляду працівники Державтоінспекції МВС повинні діяти тактовно, не принижуючи честі й гідності особи, яка оглядається.
. Порядок організації огляду водив транспортних засобів на встановлення стану алкогольного сп'яніння з використанням спеціальних
технічних засобів
2.1. Відповідно до розділу 20 наказу МВС № 111-2009 працівниками Державтоінспекції МВС повинні використовуватись технічні засоби та прилади для документування порушень правил дорожнього руху, які пройшли відповідну сертифікацію в Україні, мають метрологічну повірку в установленому порядку та відповідно до наказу МВС № 33-2010 включені до Переліку технічних засобів, що використовуються в підрозділах Державтоінспекції.
2.2. Для ефективного використання спеціальних технічних засобів начальник У(В)ДАІ своїм розпорядженням уповноважує посадову особу ДАІ здійснювати контроль за роботою з приладом, відповідати за його збереження, цілісність, видачу та прийом після використання, ведення журналу обліку використання технічного засобу (далі - журналу) (додаток 7 наказу МВС
№ 111-2009).
2.3. При визначенні наряду ДПС ДАІ для роботи з приладом слід ураховувати територіальне розміщення закладів охорони здоров'я, які мають ліцензії на проведення оглядів для встановлення стану алкогольного сп'яніння (додаток 1), відстань до них від маршруту патрулювання чи їх відсутність.
2.4. Працівник ДАІ, заступаючи на службу із засобом, повинен досконало знати порядок роботи з ним, технічні характеристики та використовувати для роботи, за наявності достатніх підстав про те, що особа яка проходить тест, знаходиться в стані алкогольного сп'яніння. Контроль за дотриманням вимог цих рекомендацій покладається на командира стройового підрозділу або особу,
о
що його заміщає.
2.5. Уповноважена посадова особа при видачі засобу оглядає його цілісність, справність, робить відмітку в журналі видачі, інструктує працівника, який буде працювати з ним.
2.6. Працівник ДАІ, визначений керівником для роботи з приладом, перед заступленням на зміну отримує його в уповноваженої особи, перевіряє
його технічнии стан, цілісність та ставить підпис про отримання в журналі обліку використання технічних приладів та технічних засобів.
2.7. При роботі з приладом працівник ДАІ повинен мати при собі копії сертифікатів, свідоцтво про повірку.
2.8. До проведення огляду особи для встановлення стану алкогольного сп'яніння із використанням спеціальних технічних засобів допускаються уповноважені працівники Державтоінспекції МВС, які мають спеціальні звання і пройшли відповідну підготовку в системі службового навчання.
2.9. Забороняється використовувати прилади, які мають недостатньо заряджену батарею живлення, минув строк повірки, за відсутності стерильного мундштука, при температурі, указаній на дисплеї технічного засобу нижче -5С, а також тоді, коли засіб не включено до Переліку технічних засобів, що використовуються в підрозділах Державтоінспекції МВС для фіксування порушень Правил дорожнього руху, затвердженого наказом МВС № 33-2009.
2.10. Тестування водія на стан алкогольного сп'яніння, працівником Державтоінспекції проводиться в присутності двох свідків. При цьому працівник Державтоінспекції одержує згоду особи на її огляд з використанням спеціального технічного засобу. У разі відсутності такої згоди, або незгоди з показниками технічного засобу огляд за згодою особи проводиться в закладах охорони здоров'я.
2.11. Перед початком огляду працівник ДАІ в усній формі знайомить особу, яка проходить тест, та свідків з порядком проведення огляду з використанням технічних засобів, з'ясовує в особи, яка проходить тест, чи вживав водій протягом останніх 15 хвилин ароматичні напої, аерозолі для освіження рота, ліки на спиртовій основі, а також чи була в нього рвота. У випадку стверджувальної відповіді тест відтерміновується на 15 хвилин.
2.12. При отриманні згоди працівник Державтоінспекції МВС в присутності особи, яку оглядає, і свідків, розірвавши один бік герметичного пакета з мундштуком, вставляє його в отвір приладу, дотримуючись заходів гігієни, приводить прилад у стан готовності до тесту, після чого знімає пакет з мундштука та, тримаючи прилад у руці, дає продути особі, яка тестується.
2.13. Прилад продувається до звукового сигналу, загорання індикатора, що свідчить про достатню кількість отриманих парів повітря для проведення аналізу приладом.
2.14. Після завершення тесту працівник Державтоінспекції знайомить з результатами свідків та особу, яка тестується.
2.15. При наявності відповідного обладнання працівником Державтоінспекції МВС роздруковуються показники приладу на паперовому носію, де вказуються місце проведення тесту, місто (село) вулицю, номер будинку, прізвище, ім'я по батькові та рік народження особи, яка тестується, зазначаються свої реквізити (посаду, звання, прізвище) ставить підпис та дає на підпис особі, яка оглядалася.
2.16. При позитивному результаті, коли показник приладу після проведення тесту у видихуваному повітрі має цифрове значення більше 0,21 проміле алкоголю в крові, з урахуванням похибки, складається адміністративний протокол про порушення водієм пункту 2.9 Правил дорожнього руху, відповідальність за яке передбачена частиною 1 статті 130 КУпАП. Водій транспортного засобу на підставі статті 266 КУпАП відстороняється від керування транспортним засобом у порядку, визначеному постановою КМУ № 1086-2008, наказами МВС № 111-2009, 77-2009. Завірені
копії сертифікатів на технічний засіб, акти повірки залучаються до адміністративної справи для передачі до суду.
2.17. При цьому у фабулі правопорушення вказується, що "...водій керував транспортним засобом у стані алкогольного сп'яніння...".
2.18. Під час складання адміністративного протоколу його копії разом копією роздруківки показника приладу вручається правопорушнику.
2.19. Якщо після проведення тесту, коли технічний засіб має цифровий показник менше 0,21 проміле алкоголю в крові, протокол про адміністративне порушення Правил дорожнього руху не складається, водію пропонується пройти медичний огляд у закладі охорони здоров'я.
2.20. Працівник Державтоінспекції МВС заповняє роздруківку відповідно до пункту 2.14. цих рекомендацій та разом з рапортом доповідає командирові.
2.21. Якщо водій після проведення тесту, який показав позитивний результат, не погоджується з показниками приладу, за його згодою він доставляється до медичного закладу для проведення відповідного огляду, при цьому роздруківка показників приладу додається до протоколу про адміністративне правопорушення разом з висновком медичного працівника та рапортом працівника ДАІ.
2.22. У разі підозри на наявність в особи, яку оглядають, захворювання, зовнішні ознаки якого схожі на ознаки алкогольного сп'яніння, або травматичних ушкоджень, перевірка цієї особи з допомогою спеціальних засобів технічних засобів не проводиться. Цій особі, у разі необхідності, надається перша медична допомога, після чого вона доставляється до лікувального закладу з метою надання медичної допомоги і огляду на стан алкогольного сп'яніння.
2.23. Після закінчення роботи із технічним засобом працівник Державтоінспекції МВС здає його уповноваженій за зберігання та видачу особі, яка у свою чергу, перевіряє його цілісність, забезпечує зарядку батареї живлення та робить відмітки в журналі (додаток 7 до наказу МВС № 111-2009).
2.24. Рапорти та долучені до них роздруківки показників приладів зберігаються в командира підрозділу в накопичувальній справі.
2.25. Щотижнево комісією в складі командира підрозділу, начальника районного ДАІ, інспектора адміністративної практики за допомогою програмного забезпечення проводиться звірка показників приладу з кількістю складених протоколів, кількістю рапортів про проведені тести, які мають негативні показники, про що складається відповідний акт.
В.М. Лозовий
2.26. Журнали, рапорти про негативні тести, акти звірок роботи приладу зберігаються в підрозділі адміністративної практики протягом 3 (трьох) років.
Начальник Департаменту ДАІ МВС України
•••
полковник МІЛІЦІЇ


_________________
4 постанови відминило ДАІ, одну суд


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 06 июл 2012, 14:33 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 26 мар 2012, 12:32
Сообщений: 169
Авто: Авто
Город: Kyiv
Цитата:
2.10. Результати огляду на стан сп'яніння водія транспортного
засобу зазначаються у відповідних графах протоколу про
адміністративне правопорушення.

Может в таком случае стоит написать информ.запрос и спросить МВС в какой протокол вносятся показания <0.2 промиле? Ведь <0.2 тоже является результатом освидетельствования.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 06 июл 2012, 14:44 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 18 фев 2011, 18:59
Сообщений: 746
Откуда: Оттуда
Авто: Москвич 412
Город: Одесса
SergeyAS писал(а):
И так мы "победили". Сегодня получил 500-й приказ. Довольно много интересного в нем :)

Так что это за секретный документ такой, которого нигде найти ельзя, только через запрос? И имеет ли он какую-то силу? Я думал 666 это и есть то что нам нужно.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 06 июл 2012, 15:08 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 04 май 2012, 15:26
Сообщений: 3372
Авто: BYD Flyer
Город: Адіс-абеба
2.16. При позитивному результаті, коли показник приладу після проведення тесту у видихуваному повітрі має цифрове значення більше 0,21 проміле алкоголю в крові, з урахуванням похибки, складається адміністративний протокол про порушення водієм пункту 2.9 Правил дорожнього руху, відповідальність за яке передбачена частиною 1 статті 130 КУпАП. Водій транспортного засобу на підставі статті 266 КУпАП відстороняється від керування транспортним засобом у порядку, визначеному постановою КМУ № 1086-2008, наказами МВС № 111-2009, 77-2009. Завірені
копії сертифікатів на технічний засіб, акти повірки залучаються до адміністративної справи для передачі до суду.


Виникає колізія, даний пункт чітко говорить, що спочатку результат тесту, а потім складання протоколу.

_________________
-


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 06 июл 2012, 15:30 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 26 мар 2012, 12:32
Сообщений: 169
Авто: Авто
Город: Kyiv
vit092 писал(а):
2.16. При позитивному результаті, коли показник приладу після проведення тесту у видихуваному повітрі має цифрове значення більше 0,21 проміле алкоголю в крові, з урахуванням похибки, складається адміністративний протокол про порушення водієм пункту 2.9 Правил дорожнього руху, відповідальність за яке передбачена частиною 1 статті 130 КУпАП. Водій транспортного засобу на підставі статті 266 КУпАП відстороняється від керування транспортним засобом у порядку, визначеному постановою КМУ № 1086-2008, наказами МВС № 111-2009, 77-2009. Завірені
копії сертифікатів на технічний засіб, акти повірки залучаються до адміністративної справи для передачі до суду.


Виникає колізія, даний пункт чітко говорить, що спочатку результат тесту, а потім складання протоколу.

Да. И вообще нет никакого документа, на основании какого производится освидетельствование. То есть даже первичные признаки опъянения никуда не пишутся. Вот об этом и нужно написать запрос.
А вообще, как иерархически стоят "Наказ" и "Розпорядження"? Это ж не одно и то же? В НПА есть главенство в конфликтующих моментах. Как тут?

Edit:
Походу таки "Наказ" и "Розпорядження" - это одно и то же. Тогда не ясно, почему выпускается "Розпорядження" явно противоречащее приказу 400/666


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 06 июл 2012, 16:08 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 26 мар 2012, 12:32
Сообщений: 169
Авто: Авто
Город: Kyiv
Смотрите что я нашел.
Если гайдон говорит, что он не может составлять протокол по статье 130 до задувки по причине того, что само админнарушение еще не установлено - это не правда.
Согласно Приказа №77 от 26.02.2009 п.2.10.1:
2.10. Відповідно до статті 247 КУпАП ( 80732-10 ) провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за таких обставин:
...
2.10.1. Відсутність події і складу адміністративного правопорушення.

То есть такое предусмотренно. Гайдон должен открыть дело об административном правонарушении согласно статьи 130, вписать свидетелей, вписать показания алкотестера/результаты анализа в медучреждении и после, если подозрения не подтвердились, закрыть дело согласно п.2.10.1 их приказа по отсутствию состава админправонарушения.


Я прав?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 06 июл 2012, 16:52 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 26 мар 2012, 12:32
Сообщений: 169
Авто: Авто
Город: Kyiv
+ везде в 500м приказе фигурирует, что это "рекомендации". То есть они не переопределяют порядок, указанный в приказе 400/666, а носят лишь рекомендательный характер. Пример:
Цитата:
1.9. В усіх випадках огляду водія на встановлення стану алкогольного сп'яніння, крім відмови від проведення тесту з допомогою технічних засобів, огляд проводиться з дотриманням цих рекомендацій.


Цитата:
1. Затвердити Методичні рекомендації щодо єдиного порядку огляду водіїв для встановлення стану алкогольного сп'яніння із використанням технічних засобів (далі - Методичні рекомендації), які додаються.
2. Начальникам ГУМВС, УМВС України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі:
2.1. Забезпечити єдиний порядок огляду водіїв для встановлення стану алкогольного сп'яніння із використанням технічних засобів згідно з Методичними рекомендаціями, що додаються.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 41 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 16


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти: