Текущее время: 20 апр 2024, 03:36

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 7 ] 
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 11 апр 2012, 11:44 
Не в сети
Прохожий

Зарегистрирован: 11 апр 2012, 11:37
Сообщений: 4
Авто: ВАЗ
Город: Киев
Имеет ли право ГАИ на патрулирование на трассах которые проходят через наседенные пункты?

Тоисть есть например трасса большая, но в некоторых местах она проходит через населенный пункт, или вблизи возле него. Раньше помню еду и постоянно стояли в этих местах, а последнее время вижу только в городах, а по трассе нигде нет. Это временно или им реально запрещено уже на трассе стоять, даже в населенных пунктах?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 11 апр 2012, 12:53 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 13 фев 2011, 13:08
Сообщений: 5868
Откуда: Одесса
Авто: Nissan
Приказ 118, которым дополнили 111 даст ответ

_________________
http://www.youtube.com/user/911MAXX


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 12 апр 2012, 22:47 
Не в сети
Прохожий

Зарегистрирован: 11 апр 2012, 11:37
Сообщений: 4
Авто: ВАЗ
Город: Киев
Alyans писал(а):
Приказ 118, которым дополнили 111 даст ответ


Так приказ 118 вроде только "про причины остановки", тоисть запрещено просто так останавливать. А вот про "патрулирование на трассах проходящих через населенные пункты" там ничего не нашел. Поправте если что не так понял или не увидел...


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 13 апр 2012, 07:26 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 13 фев 2011, 13:08
Сообщений: 5868
Откуда: Одесса
Авто: Nissan
131-я провтыкал малость)


12. Організація та порядок несення
дорожньо-патрульної служби

12.1. Основними формами несення служби є:
12.1.1. Патрулювання на транспортних засобах.
12.1.2. Піше патрулювання.
12.1.3. Несення служби на постах (у тому числі стаціонарних).
12.1.4. Здійснення регулювально-розпорядчих дій.
12.1.5. Супроводження транспортних засобів та ескортування посадових осіб, відносно яких здійснюється державна охорона.
12.1.6. Супроводження транспортних засобів або їх колон ( 5 і більше одиниць), організованих груп дітей, небезпечних, великовагових або великогабаритних вантажів.

12.2. Нагляд за дорожнім рухом здійснюється з використанням транспортних засобів чи в пішому порядку. { Абзац перший пункту 12.2 глави 12 в редакції Наказу Міністерства внутрішніх справ N 131 ( z0552-11 ) від 08.04.2011 }


{ Абзац другий пункту 12.2 глави 12 виключено на підставі Наказу Міністерства внутрішніх справ N 131 ( z0552-11 ) від 08.04.2011 }


{ Абзац третій пункту 12.2 глави 12 виключено на підставі Наказу Міністерства внутрішніх справ N 131 ( z0552-11 ) від 08.04.2011 }


{ Абзац четвертий пункту 12.2 глави 12 виключено на підставі Наказу Міністерства внутрішніх справ N 131 ( z0552-11 ) від 08.04.2011 }


12.3. Під час несення служби на транспортних засобах застосовуються такі тактичні способи:
12.3.1. Рух у потоці транспортних засобів з увімкненими спеціальними світловими сигнальними пристроями синього кольору (для профілактики та попередження порушень ПДР) ( 1306-2001-п ).
Указаний тактичний спосіб застосовується під час патрулювання на дорогах державного значення, у тому числі на ділянках між стаціонарними постами ДПС.
{ Підпункт 12.3.1 пункту 12.3 глави 12 в редакції Наказу Міністерства внутрішніх справ N 131 ( z0552-11 ) від 08.04.2011 }
12.3.2. Дислокація патрульного автомобіля в небезпечних за аварійністю місцях (для усунення небезпеки та з метою припинення порушень ПДР ( 1306-2001-п, 306а-2001-п ) водіями і пішоходами).
12.3.3. Дислокація патрульного автомобіля в місцях його найкращої видимості для всіх учасників дорожнього руху з одночасним пішим переміщенням працівника до найбільш напружених ділянок руху.
12.3.4. Використання працюючих в автоматичному режимі спеціальних технічних засобів, які мають функції фото-, кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, з метою фіксації порушень ПДР ( 1306-2001-п, 306а-2001-п ).
Застосування того чи іншого способу та інші конкретні завдання ставляться на інструктажах відповідно до стану аварійності та дисципліни учасників дорожнього руху, що склалися на посту, маршруті.

12.4. Піше патрулювання нарядом ДПС застосовується з метою забезпечення безпеки дорожнього руху на невеликих за протяжністю, напружених за інтенсивністю та небезпечних за аварійністю ділянках вулично-дорожньої мережі на стаціонарних постах, у населених пунктах при виконанні розпорядчо-регулювальних дій та забезпеченні спеціальних заходів. Місце несення служби при цьому вибирається за умови надання можливості працівникові підрозділу ДПС своєчасно фіксувати і припиняти адміністративні правопорушення у сфері дорожнього руху без створення аварійних обстановок чи перешкод у русі. { Абзац перший пункту 12.4 глави 12 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства внутрішніх справ N 131 ( z0552-11 ) від 08.04.2011 }


{ Абзац другий пункту 12.4 глави 12 виключено на підставі Наказу Міністерства внутрішніх справ N 131 ( z0552-11 ) від 08.04.2011 }


12.5. При несенні служби на стаціонарних постах під час проведення спеціальних операцій особлива увага приділяється:
12.5.1. Забезпеченню оперативного реагування на повідомлення про злочини.
12.5.2. Виявленню транспортних засобів, якими незаконно заволоділи, та встановленню причетних до цього осіб.
12.5.3. Затриманню транспортних засобів, що використовувалися при скоєнні злочинів, транспортних засобів, які зникли з місць ДТП.
12.5.4. Протидії нелегальній міграції.
12.5.5. Наданню всебічної практичної допомоги учасникам дорожнього руху у межах своєї компетенції.

12.6. Стаціонарні пости ДПС забезпечуються: патрульним автомобілем, радіозв'язком, комп'ютером з модемним зв'язком, телефонним зв'язком, засобами індивідуального захисту особового складу, примусового зупинення транспортних засобів, блокувальними пристроями, засобами медичної допомоги потерпілим, носилками, плащ-накидками, мобільними засобами додаткового освітлення ("світлова вежа" тощо), службовою документацією.
{ Пункт 12.6 глави 12 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства внутрішніх справ N 131 ( z0552-11 ) від 08.04.2011 }

12.7. Основними методами несення служби є:
12.7.1. Спостереження за дорожнім рухом. Під спостереженням за дорожнім рухом слід розуміти візуальний або за допомогою працюючих в автоматичному режимі спеціальних технічних засобів, які мають функції фото-, кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, контроль за дотриманням учасниками дорожнього руху встановлених правил, норм та стандартів у сфері безпеки дорожнього руху, доцільністю та ефективністю організації дорожнього руху на посту, маршруті.
12.7.2. Розпорядчо-регулювальні дії. Розпорядчо-регулювальні дії - це дії, які застосовуються з метою усунення перешкод у русі, надання можливої допомоги учасникам руху в місцях тимчасових заторів, де трапилося стихійне лихо або ДТП, при забезпеченні проведення масових та спеціальних заходів, при несправній світлофорній сигналізації тощо. До таких дій належить регулювання дорожнього руху за допомогою жестів (руками, жезлом) та свистка.
12.7.3. Застереження учасників дорожнього руху від порушень правил, норм і стандартів у сфері безпеки дорожнього руху. Застереження учасників дорожнього руху є впливом на їх поведінку самим перебуванням працівника підрозділу ДПС на найбільш напруженій ділянці маршруту, на місці пригоди або стихійного лиха, а також за допомогою роз'яснення водіям ПДР ( 1306-2001-п, 306а-2001-п ) при зупиненні транспортних засобів.
12.7.4. Втручання при правопорушеннях. Втручання при правопорушеннях полягає в реагуванні на дії громадян з метою профілактики, запобігання правопорушенням та їх припинення.
{ Підпункт 12.7.4 пункту 12.7 глави 12 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства внутрішніх справ N 131 ( z0552-11 ) від 08.04.2011 }

12.8. При несенні служби на маршруті патрулювання (посту) працівник підрозділу ДПС зобов'язаний шляхом умілого вибору форм і методів, застосування технічних засобів та приладів активно впливати на процес руху.

12.9. При контролі за дорожнім рухом працівник підрозділу ДПС активно реагує на порушення ПДР ( 1306-2001-п, 306а-2001-п ), що можуть стати причиною ДТП.
{ Пункт 12.9 глави 12 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства внутрішніх справ N 131 ( z0552-11 ) від 08.04.2011 }

12.10. При контролі за рухом транспортних засобів на патрульному автомобілі (мотоциклі) для зупинення транспортного засобу, водій якого порушив ПДР ( 1306-2001-п, 306а-2001-п ), використовуються спеціальні світлові і звукові сигнальні пристрої, жести рукою або жезлом. Водієві патрульного автомобіля (мотоцикла) при цьому потрібно дотримуватись заходів безпеки і зупинятися в безпосередній близькості позаду автомобіля-порушника, причому екіпаж повинен бути готовий до його можливих раптових маневрів.

12.11. При зупинці транспортного засобу повинна враховуватись дорожня обстановка, безпека інших учасників дорожнього руху. Для припинення правопорушення у виключних випадках (достатні підстави вважати, що водій перебуває у стані сп'яніння, підозрюється у скоєнні злочину, залишив місце ДТП, створює аварійні ситуації іншим учасникам руху) дозволяється зупинка у місцях, заборонених ПДР ( 1306-2001-п, 306а-2001-п ), крім залізничних переїздів.

_________________
http://www.youtube.com/user/911MAXX


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 15 апр 2012, 18:37 
Не в сети
Прохожий

Зарегистрирован: 11 апр 2012, 11:37
Сообщений: 4
Авто: ВАЗ
Город: Киев
Ну тут-же опять говориться про "патрулирование на ходу" в потоке. А могут ли стоять прямо и махать палкой? Или если будут стоять можно смело говорить что "не имеете права"... ?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 16 апр 2012, 19:25 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 13 фев 2011, 13:08
Сообщений: 5868
Откуда: Одесса
Авто: Nissan
SOB001 писал(а):
Ну тут-же опять говориться про "патрулирование на ходу" в потоке. А могут ли стоять прямо и махать палкой? Или если будут стоять можно смело говорить что "не имеете права"... ?

и усё, остальное в сад, остановиться нужно конечно, но сразу же звонить в 102

_________________
http://www.youtube.com/user/911MAXX


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 16 апр 2012, 23:25 
Не в сети
Прохожий

Зарегистрирован: 11 апр 2012, 11:37
Сообщений: 4
Авто: ВАЗ
Город: Киев
Alyans писал(а):
SOB001 писал(а):
Ну тут-же опять говориться про "патрулирование на ходу" в потоке. А могут ли стоять прямо и махать палкой? Или если будут стоять можно смело говорить что "не имеете права"... ?

и усё, остальное в сад, остановиться нужно конечно, но сразу же звонить в 102


Хм... интерестно выходит..
Выходит в городе или поселке имеют право стоять, а на том участке где через поселок трасса проходит не имеют права :) А если будут ездить по трассе то обязательно включены сигналы синие, а если не врубят вроде как тоже есть причина отослать их ездить дальше :) А то часто доколупуют меня тем что подедет сзади и пасет... борюсь методом снижения скорости до 20-30 км в час и у них просто терпения не хватает и сразу в обгон и ходу.. :)


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 7 ] 

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 9


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
cron