Текущее время: 28 мар 2024, 12:46

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 83 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 07 июл 2012, 17:57 
Не в сети
Прохожий

Зарегистрирован: 07 июл 2012, 17:50
Сообщений: 2
Авто: kia
Город: Донецк
Товарищи подскажите какая максимальная высота полицейских должна быть,а также регламентируется ли угол их?В нормативных документах мне не ясно.Кто знает,у нас в Донецке положили бетонные полицейские на "онкологии",как по мне так очень они имеют крутой подьем.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 07 июл 2012, 18:17 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 10 дек 2010, 17:40
Сообщений: 6426
Откуда: Черновцы
Авто: VW T-5
Город: Черновцы
Doneckiy писал(а):
Товарищи подскажите какая максимальная высота полицейских должна быть,а также регламентируется ли угол их?В нормативных документах мне не ясно.Кто знает,у нас в Донецке положили бетонные полицейские на "онкологии",как по мне так очень они имеют крутой подьем.

Сообщение, не относящиеся к теме
3.1 Пристрій примусового зниження швидкості дорожньо-транспортної техніки треба виробляти згідно з вимогами цього стандарту та технічною документацією, затвердженою в установленому порядку.
3.2 Пристрій примусового зниження швидкості дорожньо-транспортної техніки складається з двох кінцевих елементів та кількох основних елементів, кількість яких залежить від ширини про¬їзної частини (ширини смуг для руху в одному напрямку).
3.3 Конструкція і розміри
3.3.1 За формою та призначенням елементи примусового зниження швидкості поділяють на:
вид А — основний елемент (рисунок 1);
вид Б — кінцевий елемент (рисунок 2).
3.3.2 За своїми геометричними розмірами елементи примусового зниження швидкості поділя¬
ють на типи І, II, III.
Таблиця 1 — Види і типи елементів примусового зниження швидкості
Розміри у міліметрах

Габаритні розміри Вид А Вид Б

К L М Р K S
Тип І Тип II Тип III 300 — 600 600 — 900 900—1100 500 500 500 30—50 50 — 70 70—80 300 — 600 600—900 900—1100 150 — 300 300 — 450 450 — 550 30— 50 50— 70 70 — 80
Розміри К і Р обирають із наведеного діапазону у разі конкретного замовлення. Допустимі відхили цих розмірів мають бути ± 5 мм.









Рисунок 1

Рисунок 2


2
ДСТУ 4123:2006
3.4 Основні показники та характеристики
3.4.1 Поверхня пристрою примусового зниження швидкості повинна бути жовтого кольору і бути стійка до витирання, або жовто-чорного кольору із сумарною площею жовтого кольору не менше ніж 30 % від загальної площі поверхні конструкції з елементів примусового зниження швид-кості (рисунки 3 та 4).




Рисунок З

Рисунок 4

3.4.2 Пристрій примусового зниження швидкості треба розташовувати так, щоб його візуаль¬но добре сприймали і ідентифікували учасники дорожнього руху в світлий і темний час доби.
3.4.3 Щоб унеможливити об'їзд перешкоди смугою зустрічного руху, пристрій примусового зни¬ження швидкості монтують перпендикулярно проїзній частині на ширину смуг для руху в одному напрямку, якщо розділову смугу піднято над рівнем проїзної частини. В іншому випадку, пристрій з елементів примусового зниження швидкості встановлюють на всю ширину проїзної частини.
3.4.4 Конструкція елементів примусового зниження швидкості, а також їхня поверхня мають забезпечувати швидке стікання води та бруду.
3.4.5 Коефіцієнт зчеплення поверхні елементів примусового зниження швидкості з колесами транспортних засобів має бути не менше ніж 0,3.
3.4.6 Елементи кріплення виробу до проїзної частини повинні витримувати зсувну силу не менше ніж 4,0 т.
3.4.7 Елементи примусового зниження швидкості треба виготовляти в кліматичних виконан¬нях УХЛ, категорії розміщення 1 згідно з ГОСТ 15150.
3.4.8 Середній строк служби не менше ніж 5 років.


В памятке есть ДСТУ 4123-2006

_________________
Есть люди, в которых живёт Бог; есть люди, в которых живёт Дьявол; а есть люди, в которых живут только глисты (Фаина Раневская)


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 08 июл 2012, 14:35 
Не в сети
Прохожий

Зарегистрирован: 07 июл 2012, 17:50
Сообщений: 2
Авто: kia
Город: Донецк
спасибо.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 15 июл 2012, 19:53 
Не в сети
Прохожий

Зарегистрирован: 15 июл 2012, 13:41
Сообщений: 9
Авто: P12
Город: Донецк
загляните пожалуйста в тему viewtopic.php?f=70&t=21936 проблема схожая, но похуже... перегораживание проезда во дворе столбиками


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Попытка номер 3
СообщениеДобавлено: 30 сен 2012, 17:44 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 12 окт 2009, 01:46
Сообщений: 136
Откуда: Киев, Боярка
Авто: Рено
Город: Киев
Yuzer писал(а):
Andriy77 писал(а):

Нагадую, що, згідно ст.33 Закону України Про інформацію Термін вивчення запиту на предмет можливості його задоволення не повинен перевищувати десяти календарних днів.


Ну як там справи з демонтажем ЛП? Щось робили, чи далі відписуються? Теж хочу таке хороше діло зробити, знайомлюсь зі всіми нюансами, з якими можу стикнутись


После 3-го, или 4-го письма таки срезали...

а через несколько месяцев появились стандартные, резиновые + знаки. Все-таки лучше чем здоровенные горбы)) И вместо 5 только 2 полицая.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 12 ноя 2012, 17:10 
Не в сети
Новобранец

Зарегистрирован: 02 дек 2010, 11:38
Сообщений: 43
Авто: lanos
в ДСТУ сказано следующее
Цитата:
3.4.3 Щоб унеможливити об'їзд перешкоди смугою зустрічного руху, пристрій примусового зниження швидкості монтують перпендикулярно проїзній частині на ширину смуг для руху в одному напрямку, якщо розділову смугу піднято над рівнем проїзної частини. В іншому випадку, пристрій з елементів примусового зниження швидкості встановлюють на всю ширину проїзної частини.

У нас положили 2 полицейских под углом около 45 град. Является ли этот факт поводом для "письма счастья" в гаи?
Кроме того, положили их по моему мнению, от балды
Цитата:
5.1 Пристрій примусового зниження швидкості можна застосовувати в районі розташування дитячих та навчальних закладів, зон масового відпочинку, перед нерегульованими пішохідними переходами, розташованими поза межами перехресть, перед нерегульованими перехрестями за відповідного обґрунтування.

Елементи примусового зниження швидкості можна застосовувати в місцях інтенсивного руху транспортних засобів у житлових зонах та прилеглих до дороги територіях.

Нет там всего перечисленного, кроме перехода метрах в 40 от них. Это разве основание для укладки полицейских? Переход скромный, на пару человек в час, кстати.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 22 май 2013, 00:30 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 15 мар 2010, 18:12
Сообщений: 772
Авто: Daewoo Matiz
Шановне товариство. Підніму трохи цю тему. Прошу поради щодо наступного. Як би правильно оформити заявку, щоб поліцейського не демонтували, а привели до ладу. Поставили знак попереджаючий та зробили його не просто насипом бетону не по ДСТУ?

Дякую


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 17 июн 2013, 09:16 
Не в сети
Новобранец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 19 мар 2012, 10:19
Сообщений: 49
Авто: Белка
Город: Атлахоми
Подскажите, что делать дальше? Воз и ныне там!

ИзображениеИзображение


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 83 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 12


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти: