Текущее время: 19 апр 2024, 01:53

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ 1 сообщение ] 
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 30 апр 2013, 23:18 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 18 янв 2013, 18:16
Сообщений: 283
Авто: HYUnDAI
Город: Киев
К видео уроку от Vitalino: "ГАИ Одесса хотел 100 гр,а получил жалобу!".
viewtopic.php?f=76&t=32658

ПОЛОЖЕННЯ
про порядок роботи зі зверненнями громадян
і організації їх особистого прийому в
системі Міністерства внутрішніх справ України

Избранное с http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z1361-04

1.3. Громадяни України мають право звернутися до органів
внутрішніх справ, їх керівників із зауваженнями, скаргами та
пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявами або
клопотаннями про реалізацію своїх соціально-економічних,
політичних та особистих прав і законних інтересів, а також зі
скаргами про їх порушення.

1.4. Чуйне й уважне ставлення до звернень громадян кожен працівник
органів внутрішніх справ зобов'язаний уважати своїм службовим
обов'язком. У роботі зі зверненнями, а також під час особистого
прийому громадян слід уважно відноситися до їх запитів і проблем,
дотримуватися високої культури поводження і правил етикету.

1.6. До звернень громадян відносять викладені в письмовій або
усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.
Під термінами "пропозиція", "заява", "скарга" слід розуміти:
"пропозиція" (зауваження) - звернення громадян, де
висловлюється порада, рекомендація щодо діяльності органів
внутрішніх справ, а також висловлюються думки щодо врегулювання
суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової
основи державного і громадського життя, соціально-культурної та
інших сфер діяльності держави і суспільства;
"заява" (клопотання) - звернення громадян із проханням про
сприяння реалізації закріплених Конституцією ( 254к/96-ВР ) та
чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про
порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності органів
внутрішніх справ, посадових осіб, а також висловлення думки щодо
поліпшення їх діяльності. Клопотання - письмове звернення з
проханням про визнання за особою відповідного статусу, прав чи
свобод тощо;
"скарга" - звернення з вимогою про поновлення прав і захист
законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю),
рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування,
установ, організацій, об'єднань громадян, підприємств, посадових
осіб.


1.7. До рішень, дій (бездіяльності), які можуть бути
оскаржені у сфері управлінської діяльності, належать такі,
внаслідок яких:
порушено права і законні інтереси чи свободи громадянина
(групи громадян);
створено перешкоди для здійснення громадянином його прав і
законних інтересів чи свобод;
на громадянина незаконно покладено будь-які обов'язки або
його незаконно притягнуто до відповідальності.

2.1. Письмові звернення громадян, оформлені належним чином і
подані в установленому порядку, підлягають обов'язковому
прийняттю, реєстрації та первинному розгляду з метою визначення їх
належності до компетенції органів внутрішніх справ призначення
за ними конкретного виконавця.
Первинний розгляд письмових звернень громадян проводиться
керівниками органів внутрішніх справ або їх заступниками
відповідно до їх повноважень.

2.2. Звернення може бути подане як особисто окремою особою
(індивідуальне), так і групою осіб (колективне).
Кожен громадянин може подати звернення також через
уповноважену на це іншу особу, якщо ці повноваження оформлені
відповідно до чинного законодавства.

У зверненні мають бути вказані прізвище, ім'я та по батькові,
місце проживання громадянина, а також викладено суть порушеного
питання. Письмове звернення має бути надруковано або написано від
руки, розбірливо і чітко, підписано автором (групою авторів), із
зазначенням дати.
Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається
авторові з відповідними роз'ясненнями в термін не пізніш ніж через
десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених
частинами першою та другою статті 7 Закону України "Про звернення
громадян" ( 393/96-ВР ). Копія такого звернення залишається у
провадженні того органу чи установи, до яких звернувся громадянин.
Письмове звернення без зазначення місця проживання, не
підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо
встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.


3.2. Усі звернення, що надійшли від громадян, мають бути
зареєстровані в підрозділах документального забезпечення органів
внутрішніх справ у день їх надходження.

3.8.За результатами розгляду звернення громадянина на його адресу
надсилається відповідь за підписом посадової особи органу
внутрішніх справ, за резолюцією якої розглядалися викладені у
зверненні відомості чи факти, а в разі її відсутності - посадової
особи відповідно до розподілу функціональних обов'язків.

3.12.1. Звернення громадян, що містять пропозиції про суттєві
зміни в роботі органів внутрішніх справ, про усунення серйозних
недоліків та зловживань, зберігаються постійно, якщо документи цих
органів надходять до державних архівів. Якщо документи органів
внутрішніх справ не надходять до таких архівів, термін зберігання
вищезазначених звернень громадян установлюється в 10 років.

3.12.2. Звернення громадян незалежно від того, підлягають
вони надходженню до держархіву чи ні, зберігаються протягом
5 років.

4.9. Органи внутрішніх справ розглядають звернення громадян
без стягнення за це плати.

5.4. Звернення розглядаються і вирішуються в термін не більше
одного місяця від дня їх надходження, враховуючи вихідні, святкові
та неробочі дні, а ті, які не потребують додаткового вивчення та
проведення перевірки за ними, - невідкладно, але не пізніше 15
днів від дня їх отримання.


7.2. Скарга на дії чи рішення органу внутрішніх справ або
посадової особи подається в порядку підлеглості вищому органу
внутрішніх справ або посадовій особі відповідно до чинного
законодавства, а в разі незгоди громадянина з прийнятим за скаргою
рішенням - безпосередньо до суду.

7.3. Розгляд скарг громадян на дії працівників органів
внутрішніх справ проводиться в порядку, передбаченому цим
Положенням.

7.4. За кожною скаргою, в якій громадяни порушують питання
про наявність порушень чи недоліків у роботі органів внутрішніх
справ або скаржаться на дії працівників ОВС, проводиться ретельна
перевірка викладених фактів органом внутрішніх справ, до якого
звернувся громадянин. За результатами перевірки надаються
матеріали керівникові органу внутрішніх справ або його
заступникам, в яких зазначається, підтвердились чи ні наведені
відомості (факти) і які заходи вжиті для усунення виявлених
порушень чи недоліків та притягнення до відповідальності винних
осіб.
Громадянину за наслідками розгляду скарги надається письмова
або усна відповідь (за його бажанням).

7.5. Рішення за розглядом скарги громадянина приймає керівник
органу внутрішніх справ (або його заступник), у провадженні якого
перебуває скарга.

_________________
ПДД Украины. п.1.3. Участники дорожного движения обязаны знать и неукоснительно выполнять требования настоящих Правил, а также быть взаимно вежливыми.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ 1 сообщение ] 

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 12


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
cron