Дорожный контроль | ФОРУМ - ГАИ - ВИДЕО - ФОТО
https://roadcontrol.org.ua/forum/

полезные ссылки
https://roadcontrol.org.ua/forum/viewtopic.php?f=28&t=8235
Страница 5 из 7

Автор:  mashi [ 24 мар 2012, 16:58 ]
Заголовок сообщения:  Re: полезные ссылки

Хороший поиск по Правилам дорожного движения
http://pddua.com/search/ (поиск по русскоязычной версии)
http://pddua.com/ua/search/ (поиск по украинской версии)

Поиск хорош тем что использует морфологию языка и поддерживает язык запросов как на яндексе

Автор:  kam [ 25 мар 2012, 12:29 ]
Заголовок сообщения:  Re: полезные ссылки

Повноваження правоохоронних органів, Коли державні органи мають право давати запити та проводити перевірки


http://proverki.at.ua/news/povnovazhenn ... 2-03-24-65

Автор:  kam [ 01 апр 2012, 15:56 ]
Заголовок сообщения:  Re: полезные ссылки

Про якість складання й оформлення судових рішень у кримінальних справах та справах про адміністративні правопорушення
Опубликовано 01.01.2004 в рубрике Обобщение судебной практики, По делам об административных правонарушениях, По уголовным делам
ВЕРХОВНИЙ СУД УКРАЇНИ
Судова палата у кримінальних справах Верховного Суду України
Управління узагальнення судової практики та аналітичної роботи
з питань застосування законодавства Верховного Суду України
Узагальнення судової практики ВСУ по кримінальним справам
Про якість складання й оформлення судових рішень
у кримінальних справах та справах про адміністративні правопорушення*
Оформлення судового рішення.............


Адміністративні справи
Згідно з вимогами ст. 283 КпАП постанова судді у справі про адміністративне правопорушення повинна містити: найменування суду та прізвище й ініціали судді, який виніс постанову, дату розгляду справи; відомості про особу, щодо якої розглядається справа; викладення обставин, установлених при розгляді справи; зазначення нормативного акта, який передбачає відповідальність за дане адміністративне правопорушення; прийняте у справі рішення.
Однак судді місцевих судів при винесенні постанов у справах про адміністративні правопорушення не завжди дотримуються зазначених вимог закону. Часто ці порушення зумовлені тим, що справи розглядаються за відсутності осіб, які притягаються до адміністративної відповідальності, оскільки вони з різних причин не з’являються до суду. Трапляється, що правопорушників належним чином не повідомляють про місце і час розгляду справи судом. Тому суд не має можливості в судовому засіданні уточнити дані про особу правопорушника, правильно встановити фактичні обставини справи, а потім дати правильну юридичну кваліфікацію вчиненого винним адміністративного правопорушення.
Постанова судді про визнання особи винною у вчиненні адміністративного правопорушення має бути обгрунтована достатніми і незаперечними доказами (сукупність даних протоколу про адміністративне правопорушення, пояснення особи, яка притягається до відповідальності, свідків, висновки експерта, речові докази тощо). Але в багатьох випадках у постановах не наводяться пояснення і ставлення до вчиненого правопорушення особи, яка притягається до відповідальності, пояснення свідків та інші докази вини правопорушника, міркування і мотивовані висновки суду, а лише одним реченням зазначаються ознаки правопорушення.
У деяких постановах на підтвердження вчинення правопорушення суд посилається тільки на протокол про адміністративне правопорушення чи на те, що обставини вчинення правопорушення підтверджуються матеріалами справи, у той час як у них наявний один протокол.
Iнколи у постановах суди посилаються на докази, що оформлені з порушенням визначеного законом порядку. Зокрема, працівники органів внутрішніх справ, які складають протоколи у справах про порушення Правил дорожнього руху (затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 р. № 1306), не додержуються вимог ст. 256 КпАП щодо змісту протоколу про адміністративне правопорушення: невірно зазначають (або взагалі не зазначають) місце, час та обставини вчинення адміністративного правопорушення, не вказують адреси свідків і потерпілих та інші відомості, необхідні для вирішення справи, допускають інші недоліки. А судді у постановах також допускають помилки, повторюючи зміст такого протоколу або посилаючись на нього як на доказ.
Так, голова Апеляційного суду м. Києва скасував постанову Солом’янського районного суду м. Києва від 1 серпня 2002 р. про притягнення Н. до адміністративної відповідальності за ст. 124 КпАП у зв’язку з тим, що місцевий суд на підтвердження його вини послався на протокол про адміністративне правопорушення, який не відповідає вимогам ст. 256 КпАП, оскільки не містить пояснень порушника (у протоколі є відмітка про те, що пояснення містяться на окремому аркуші, однак цей аркуш у матеріалах справи відсутній); не зазначені прізвища й адреси свідків і потерпілих; протокол не підписаний самим Н. Крім того, у протоколі немає відмітки про роз’яснення порушникові його прав і обов’язків, передбачених ст. 268 КпАП. Постанова про відмову в порушенні кримінальної справи за фактом дорожньо-транспортної пригоди не затверджена начальником відповідного відділу міліції; у справі немає даних про направлення копій постанов Н. та іншим зацікавленим особам, а також про те, що його було повідомлено про час і місце розгляду справи; справу розглянуто за відсутності правопорушника. Iнші докази, передбачені ст.251 КпАП, у постанові не наведені і в матеріалах справи відсутні.
У деяких постановах про притягнення осіб до адміністративної відповідальності за порушення Правил дорожнього руху не зазначалися пункти цих Правил. Вимога ст. 283 КпАП щодо обов’язкового зазначення у постанові нормативного акта, що передбачає відповідальність за таке адміністративне правопорушення, спрямована на забезпечення законності рішень, які приймаються, та виключає двозначність тлумачення складу адміністративного діяння, за вчинення якого на винну особу накладається адміністративне стягнення. Але іноді при викладенні резолютивної частини постанови судді не вказують статтю КпАП, за якою правопорушника притягнуто до адміністративної відповідальності.
Висновки суду у деяких постановах істотно суперечать постановленому у справі рішенню, що є неприпустимим.
Ось показовий приклад. Постановою Котовського міського суду Одеської області від 31 січня 2003 р. закрито провадження у справі щодо М. (справа за ознаками правопорушення, передбаченого ст. 116 Митного кодексу України). Скасовуючи цю постанову, Голова Верховного Суду України зазначив, що суд у постанові вказав, що М. перетнув державний кордон України поза пунктом пропуску через державний кордон України, однак закрив провадження у справі за відсутністю події адміністративного правопорушення.
Згідно з ч. 4 ст. 283 КпАП у резолютивній частині постанови у справах про адміністративні правопорушення крім прийнятого рішення має бути зазначено, як вирішено питання про вилучення речей чи документів. Але у постановах про накладення адміністративного стягнення у вигляді штрафу з конфіскацією предмета правопорушення судді не завжди вказують вартість предмета, яку слід стягнути в разі його відсутності. Таке викладення резолютивної частини постанови у подальшому створює труднощі під час її виконання.
Стан якості складення й оформлення судових рішень у кримінальних справах та справах про адміністративні правопорушення було проаналізовано з метою вдосконалення діяльності судів та усунення причин порушення законодавства при постановленні судових рішень, утвердження принципу їх законності та остаточності. Апеляційним судам доцільно постійно провадити навчання суддів місцевих і апеляційних судів та організовувати семінарські заняття з метою вдосконалення складення й оформлення судових рішень, поліпшення їх якості.
——————
* Узагальнення опрацьоване начальником управління узагальнення судової практики та аналітичної роботи з питань застосування законодавства Верховного Суду України Ф.М. Марчуком, заступником начальника управління Г.I. Рудник та головним консультантом цього управління М.В. Шевченко.

Автор:  kam [ 04 май 2012, 11:06 ]
Заголовок сообщения:  Re: полезные ссылки

Про затвердження Інструкції з організації примусового виконання рішень

НАКАЗ

02.04.2012 № 512/5

http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0489-12

Автор:  kam [ 04 май 2012, 12:11 ]
Заголовок сообщения:  Re: полезные ссылки

http://www.ccu.gov.ua/uk/index

Автор:  kam [ 09 май 2012, 11:48 ]
Заголовок сообщения:  Re: полезные ссылки

http://mylaw.com.ua/docs/doc/26

Автор:  kam [ 17 май 2012, 19:35 ]
Заголовок сообщения:  Re: полезные ссылки

Данные, полученные незаконным путем, не могут быть доказательствами

viewtopic.php?f=21&t=12773&hilit=%D0%B4%D0%BE%D0%BA%D0%B0%D0%B7%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0+%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%83%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8B%D0%B5+%D0%BD%D0%B5%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D1%8B%D0%BC+%D0%BF%D1%83%D1%82%D0%B5%D0%BC

Автор:  kam [ 17 май 2012, 21:22 ]
Заголовок сообщения:  Re: полезные ссылки

Підстави тимчасового затримання транспортного засобу админ

http://www.minjust.gov.ua/0/23318
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1102-2008-п
http://malcavion.org.ua/index.php/law/5-law/29-law-road
http://spektor.ua/ua/news/articles/mogu ... _za_dolgi/

Скарга на незаконність затримання
http://www.legas.com.ua/docdet/3492/ska ... annya.aspx

Автор:  kam [ 18 май 2012, 19:40 ]
Заголовок сообщения:  Re: полезные ссылки

СЛУЖЕБНАЯ ИНФОРМАЦИЯ И ЗАКОН О ИНФОРМАЦИИ

Стаття 17. Правова інформація

1. Правова інформація - будь-які відомості про право, його систему, джерела, реалізацію, юридичні факти, правовідносини, правопорядок, правопорушення і боротьбу з ними та їх профілактику тощо.

http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2657-12

ст.20
2. Будь-яка інформація є відкритою, крім тієї, що віднесена законом до інформації з обмеженим доступом.

ст.21
2. Конфіденційною є інформація про фізичну особу, а також нформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб'єктів владних повноважень.

3. Порядок віднесення інформації до таємної або службової, а також порядок доступу до неї регулюються законами.

4. До інформації з обмеженим доступом не можуть бути віднесені такі відомості:

4) про факти порушення прав і свобод людини і громадянина;

5) про незаконні дії органів державної влади, органів
місцевого самоврядування, їх посадових та службових осіб;

Автор:  kam [ 18 май 2012, 20:13 ]
Заголовок сообщения:  Re: полезные ссылки

ЗАКОН УКРАЇНИ
Про доступ до публічної інформації


1. Публічна інформація - це інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень,

ст.2 1. Метою цього Закону є забезпечення прозорості та відкритості суб'єктів владних повноважень і створення механізмів реалізації права кожного на доступ до публічної інформації.

2. Цей Закон не поширюється на відносини щодо ....у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом.

ст.3 1. Право на доступ до публічної інформації гарантується:

1) обов'язком розпорядників інформації надавати та оприлюднювати інформацію, крім випадків, передбачених законом;

Стаття 6.

1. Інформацією з обмеженим доступом є:

3) службова інформація.

2. Обмеження доступу до інформації здійснюється відповідно до закону при дотриманні сукупності таких ТРЕХ вимог:

1) виключно в інтересах національної безпеки, територіальної цілісності або громадського порядку з метою запобігання заворушенням чи злочинам, для охорони здоров'я населення, для захисту репутації або прав інших людей, для запобігання розголошенню інформації, одержаної конфіденційно, або для підтримання авторитету і неупередженості правосуддя;

2) розголошення інформації може завдати істотної шкоди цим інтересам;

3) шкода від оприлюднення такої інформації переважає суспільний інтерес в її отриманні.

7. Обмеженню доступу підлягає інформація, а не документ. Якщо документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення надається інформація, доступ до якої необмежений.

Стаття 9. Службова інформація ( наказ относится к розпорядчим документам по личному составу)

1. Відповідно до вимог частини другої статті 6 цього Закону до службової може
належати така інформація:

1) що міститься в документах суб'єктів владних повноважень, які становлять внутрівідомчу службову кореспонденцію, доповідні записки, рекомендації, якщо вони пов'язані з розробкою напряму діяльності установи або здійсненням контрольних, наглядових функцій органами державної влади, процесом прийняття рішень і передують публічному обговоренню та/або прийняттю рішень;

2) зібрана в процесі оперативно-розшукової, контррозвідувальної діяльності, у сфері оборони країни, яку не віднесено до державної таємниці.

2. Документам, що містять інформацію, яка становить службову інформацію, присвоюється гриф "для службового користування". Доступ до таких документів надається відповідно до частини другої статті 6 цього Закону.

3. Перелік відомостей, що становлять службову інформацію, який складається органами державної влади, органами місцевого самоврядування, іншими суб'єктами владних повноважень, у тому числі на виконання делегованих повноважень, не може бути обмеженим у доступі.[/b]

Стаття 14. Обов'язки розпорядників інформації

6) надавати достовірну, точну та повну інформацію, а також у разі потреби перевіряти правильність та об'єктивність наданої інформації.

ст.19 2. Запитувач має право звернутися до розпорядника інформації із запитом на інформацію незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту.

Стаття 20.

1. Розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.

ст.22

1. Розпорядник інформації має право відмовити в задоволенні запиту в таких випадках:

-2) інформація, що запитується, належить до категорії інформації з обмеженим доступом відповідно до частини другої статті 6 цього Закону;

Автор:  kam [ 01 июн 2012, 22:18 ]
Заголовок сообщения:  Re: полезные ссылки

Ставки судового збору з 01 січня 2012 року по 31 грудня 2012 року.

http://court.gov.ua/sud2601/news/12510/

Автор:  kam [ 12 июн 2012, 18:47 ]
Заголовок сообщения:  Re: полезные ссылки

1. Уважати за порушення Закону України "Про міліцію" кожен факт нереагування або неналежного реагування на повідомлення про злочини, інші правопорушення і події та несвоєчасної реєстрації цих повідомлень.

За такими фактами протягом трьох днів проводити службові розслідування, за результатами яких приймати рішення про притягнення винних до суворої дисциплінарної відповідальності, включно до звільнення з органів внутрішніх справ, та направлення матеріалів до прокуратури.


2.2. Основні обов'язки працівників ОВС щодо реагування на повідомлення про правопорушення та інші події:

.. 2.2.3. Приймати і реєструвати заяви й повідомлення про злочини та адміністративні правопорушення, своєчасно приймати за ними рішення.


http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0259-04

Автор:  kam [ 22 июн 2012, 15:26 ]
Заголовок сообщения:  Re: полезные ссылки

Заява щодо неправомірної поведінки судді

http://vkksu.gov.ua/ua/distsiplinarne-p ... nki-suddi/

Автор:  kam [ 21 июл 2012, 15:21 ]
Заголовок сообщения:  Re: полезные ссылки

Про судову практику у справах про перевищення влади або службових повноважень

http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/v0015700-03

Автор:  kam [ 28 июл 2012, 17:34 ]
Заголовок сообщения:  Re: полезные ссылки

Про судову практику у справах про перевищення влади або службових повноважень

9. Болісними й такими, що ображають особисту гідність потерпілого (ч. 2 ст. 365 КК ( 2341-14 ), необхідно вважати дії, які завдають йому особливого фізичного болю чи моральних страждань.

Вони можуть полягати у протиправному застосуванні спеціальних засобів (наручники, гумові кийки, отруйні гази,

Страница 5 из 7 Часовой пояс: UTC + 2 часа
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/