Текущее время: 28 мар 2024, 19:42

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 68 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 06 дек 2013, 21:21 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 16 май 2012, 21:28
Сообщений: 282
Авто: Opel Vectra С
Город: Львов
Прийшла відповідь на мій запит. Зразу питання - скільки офіційно коштує "огляд транспортного засобу"?
Сообщение, не относящиеся к теме
Изображение

Изображение


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 29 дек 2013, 15:32 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 16 май 2012, 21:28
Сообщений: 282
Авто: Opel Vectra С
Город: Львов
Полетів новий запит
Сообщение, не относящиеся к теме
Изображение


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 17 янв 2014, 22:08 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 16 май 2012, 21:28
Сообщений: 282
Авто: Opel Vectra С
Город: Львов
Є відповідь
Сообщение, не относящиеся к теме
Изображение
Изображение
Изображение


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 09 апр 2014, 20:23 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 26 янв 2010, 18:01
Сообщений: 10498
400 грн хабара у МРЕВ – і авто зареєстроване. Як очистити ДАІ від корупції?
Кілька років тому журналісти провели гучний експеримент, аби показати корумпованість структури ДАІ – МРЕВ: завдяки хрустким купюрам техогляд пройшов старий «Запорожець» – без гальм, із несправним двигуном та спущеними шинами. Відомо, що роками справи у МРЕВ – чи то реєстрація авто, чи отримання водійських прав – вирішували завдяки хабарям і через так званих «рішал». Так було до Майдану. А як є нині? Власники авто розповідають: нічого не змінилося, окрім назви структури: 300-400 гривень «потрібним людям» – і необхідний документ готовий за кілька годин.

Програма журналістських розслідувань «Народний контроль» в оновленому форматі продовжує показувати корумповані схеми, що діяли практично у кожній сфері нашого життя. А головне, за допомогою фахових та активних людей шукає дієві кроки для зміни системи. Тож чи справді й досі у МРЕВ процвітає хабарництво? Як зробити діяльність цієї структури та ДАІ в цілому прозорою? Саме про це йтиметься сьогодні, 9 квітня, о 22:00 у «Народному контролі» на телеканалі ZIK.

Те, що працівникам МРЕВ – а нині це Центр надання послуг, пов’язаних із використанням автотранспортних засобів, – жилося непогано, доводили й попередні розслідування журналістів ZIKу. Для прикладу, екс-керівник МРЕВ Ігор Клепач, як з’ясували журналісти ще у програмі розслідувань «Хто тут живе?», – дуже підприємливий. Ще 2011 року Клепач будував у Жовкві нічний клуб «Парк». Щоправда, офіційно заклад належав колишній дружині даівця Наталії. Екс-подружжя навіть після розлучення продовжувало вести спільний бізнес.

У 2011-му Клепача з кабінетного крісла перевели у СІЗО. Йому інкримінували перевищення службових повноважень – незаконну видачу водійських посвідчень 20 громадянам України з інших областей і понад 700 – іноземцям. Вироком Шевченківського районного суду у 2013 році Клепача засудили до позбавленні волі на 3 роки і 6 місяців. Та чи став гіркий досвід колеги уроком для його наступників? Чи змінили вони підходи до роботи?

Журналісти запропонують ознайомитися з методом, який успішно на практиці вже випробувала інша країна: його тепер називають не інакше, як грузинським дивом. Масові звільнення, реформа самої міліцейської системи стали справжнім очищенням для грузинських правоохоронців, котрих раніше, як тепер українських, вважали одними із найкорумпованіших осіб у країні. Так, відомий журналіст, автор і ведучий програми «Історична правда» на телеканалі ZIK Вахтанг Кіпіані став свідком змін у Грузії. Зокрема, історія його друга про отримання водійських прав за 3 хвилини (!!!) в українських реаліях видається казкою.

Та чи можуть реформи по-грузинськи стати ефективними і в Україні?

У студію «Народного контролю» прийдуть експерти, які мають власні думки та напрацювання щодо того, як викоренити корупцію з лав ДАІ. До слова, цікавий момент: після експерименту журналістів із «Запорожцем» фахівці запропонували одразу кілька варіанті вирішення проблем із ДАІ та МРЕВ. Ішлося навіть про необхідність ліквідувати цю структуру. Втім, жодної з ініціатив так і не підтримали на офіційному рівні. Чому? Чи можна почати втілювати їх зараз? Про це сьогодні о 22:00 у «Народному контролі».

«ДАІ – і журналісти це неодноразово доводили – одна з найбільш корумпованих структур у країні. Водії відкупляються від даівців на дорозі, платять хабарі за отримання довідок, дозволів, водійських прав, – каже автор та ведучий програми Дмитро Добродомов. – Сьогодні ми вкотре покажемо схеми заробітків працівників ДАІ. Покажемо для того, щоби розуміти, з чим маємо справу, і вирішити, як із цим боротися. Саме конкретні дії та ініціативи для очищення української міліції пропонуватимуть у нашій студії. Адже наша мета сьогодні – не лише викрити зловживання, а й дати відповідь на запитання, що робити, аби звести до мінімуму існування корупційних схем».

Нагадаємо, «Народний контроль» оголошує про пошук активних, самоорганізованих людей, які мають ідеї, бачення того, як повинна розвиватися країна, перевірили дієвість тих чи інших кроків на власному досвіді . Так, кожен охочий долучитися до змін у державі може зареєструватися та приєднатися до групи «Прозора країна» через електронну адресу: [email protected]. У відповідь отримає листа і можливість подати свої ідеї та пропозиції. Найцікавіші, найбільш конструктивні з них (а визначати це будуть не лише журналісти, а й учасники групи обговорення) ставатимуть темою для дискусій у прямих ефірах «Народного контролю». Авторів ідей для аргументації їхніх думок запрошуватимуть на програму як експертів.



http://zik.ua/ua/news/2014/04/09/400_gr ... sii_477863

_________________
ДАЙвінг(Гайвінг)-вид інтелектуально –фізичного спорту;боротьба- основною ціллю якої є відстоювання прав і свобод громадян,які порушуються неродовими, та корумпованими працівниками Державтоінспекції .


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 10 апр 2014, 07:18 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 26 янв 2010, 18:01
Сообщений: 10498
там в чора по Тв засвітився Харабара.....гнати його в шию і то подальше від Даї..............чувак хоче нові схеми застосувати.

_________________
ДАЙвінг(Гайвінг)-вид інтелектуально –фізичного спорту;боротьба- основною ціллю якої є відстоювання прав і свобод громадян,які порушуються неродовими, та корумпованими працівниками Державтоінспекції .


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 03 июл 2014, 16:44 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 16 май 2012, 21:28
Сообщений: 282
Авто: Opel Vectra С
Город: Львов
Вчора відправив інформаційний запит в Департамент ДАІ на адресу [email protected], а також з аналогічним змістом запит відіслав поштою в УДАІ Львівщини. Подивимось, що вони понаписують.
Изображение


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 08 июл 2014, 17:49 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 16 май 2012, 21:28
Сообщений: 282
Авто: Opel Vectra С
Город: Львов
Сьогодні вже прислали відповідь з Департаменту. Здивувався їхній оперативності. Робимо висновок - ел.пошта для запитів працює!
Сообщение, не относящиеся к теме
Изображение

Изображение

Изображение


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 08 июл 2014, 18:14 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 16 май 2012, 21:28
Сообщений: 282
Авто: Opel Vectra С
Город: Львов
От ніяк не можу зрозуміти, які саме документи треба подавати для ОБМІНУ посвідчення водія старого зразка на новий.. В Постанові № 340 написано:
паспорт громадянина України;
ідент. код;
посвідчення водія;
мед. довідка;
дві фотографії.

А читаю далі ту відповідь і там вже посилаються на Наказ МВС № 515, в якому вже трохи інший перелік документів, де крім вищенаписаних ще треба для обміну подавати - картку водія або довідку Центру про підтвердження факту видачі посвідчення водія; документ, що підтверджує керування транспортним засобом (у разі потреби); квитанції про сплату коштів за бланкову продукцію та послуги Державтоінспекції.

Тобто в Постанові №340 нічого не сказано про ці три документи. Як це розуміти?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 68 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 3


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти: