|
Постоялец |
|
Зарегистрирован: 07 июл 2011, 20:52 Сообщений: 315
Авто: Чорне
Город: Хмельницький
|
Не знав куди написати свою історію, і не хотів створювати нову тему, то знайшов цю і напишу тут. Захотілось мені отримати офіційну відповідь від Управління Охорони Здоров'я (далі - УОЗ), нашого міста, на питання, які я висвітлив у наступному інформаційному запиті:
Сообщение, не относящиеся к теме
Начальнику управління охорони здоров'я Хмельницької обласної державної адміністрації. м. Хмельницький, вул. Шевченка 46 29000
Мої дані
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЗАПИТ
Згідно ст. 49 Конституції України кожен має право на охорону здоров'я, медичну допомогу та медичне страхування. Охорона здоров'я забезпечується державним фінансуванням відповідних соціально-економічних, медико-санітарних і оздоровчо-профілактичних програм. Держава створює умови для ефективного і доступного для всіх громадян медичного обслуговування. У державних і комунальних закладах охорони здоров'я медична допомога надається безоплатно; існуюча мережа таких закладів не може бути скорочена. Держава сприяє розвиткові лікувальних закладів усіх форм власності. Згідно ст. 64 Конституції України конституційні права і свободи людини і громадянина не можуть бути обмежені, крім випадків, передбачених Конституцією України. Відповідно до ст. 40 Конституції України, ст. 5, 20 Закону України "Про інформацію", ст. 5, 10, 14, 19, 20 Закону України "Про доступ до публічної інформації", прошу на адресу заявника надати вичерпну відповідь на такі питання:
1. Прошу надати повний перелік медичних закладів міста Хмельницький до яких уповноважена особа Державтоінспекції МВС має право доставляти водіїв транспортних засобів з метою забезпечення достовірності стану алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або перебування під впливом лікарських препаратів? 2. Чи визначено наказом по Управлінню охорони здоров'я (якщо так, то яким саме) пункти закладів в місті Хмельницький і області в яких будь-який громадянин має право за власною ініціативою, пройти (платний або безкоштовний) огляд у нарколога з метою виявлення особистого стану алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або перебування під впливом лікарських препаратів. Прошу надати повний перелік таких закладів. 3. Чи визначено перелік необхідного обладнання та препаратів для таких пунктів, якщо так, то яким документом та яких саме ? Прошу надати повний перелік маючого обладнання. 4. Яка документація повинна вестися у такому пункті обстеження? Як фіксуються результати обстеження? 5. Чи передбачена можливість для громадян України бути обстеженими незалежно від пори доби у всіх цих закладах? 6. Які документи, що підтверджують право медичного спеціаліста на проведення обстеження, на відповідність (повірку, сертифікацію) обладнання можуть бути надані громадянину за його вимогою ? 7. Чи встановлено тарифи за проведення обстеження? Якщо так, то чиїм наказом затверджено і на підставі яких саме розрахунків? Прошу навести існуючі тарифи для обстеження.
18.02.2012р.
Із дозволених 5-ти робочих днів, пройшов місяць, але відповіді так і не було. Подумав, можливо розглядають у розрізі ЗУ "Про звернення громадян", тоді вже місяць календарний треба почекати. Але і місяць пройшов і півтора, 27.03.2012р. вирішив написати скаргу до прокуратури.
Сообщение, не относящиеся к теме
До прокуратури м. Хмельницького м. Хмельницький, вул. Пилипчука, 28 29000 Мої даніЗАЯВА (про вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 212-3 КУпАП) 18.02.2012р., до начальника управління охорони здоров'я Хмельницької обласної державної адміністрації, був направлений інформаційний запит, щодо надання письмової інформації (копія додається). Станом на 27.03.2012р. на зазначений запит відповіді в строки, установлені статтею 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», я не отримав. Відповідно до частини 1 статті 212-3 КУпАП неправомірна відмова в наданні інформації, несвоєчасне або неповне надання інформації, надання інформації що не відповідає дійсності, у випадках, коли така інформація підлягає наданню на запит громадянина чи юридичної особи відповідно до законів України «Про інформацію», «Про звернення громадян», «Про доступ до судових рішень», - тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб від п’ятнадцяти до двадцяти п’яти неоподатковуваних мінімумів громадян. Згідно з п.11 частини 1 ст. 255 Кодексу України про адміністративне правопорушення (КУпАП) у справах про правопорушення, передбачені статтею 212-3 КУпАП, протоколи про правопорушення мають право складати прокурор або уповноважена ним особа з числа працівників прокуратури. На підставі вищевикладеного, та керуючись ст.ст. 212-3, 255 Кодексу України про адміністративне правопорушення, статтями 23, 24 Закону України «Про прокуратуру», - ПРОШУ: 1. Скласти протокол (про адміністративне правопорушення) за ст. 212-3 КУпАП України, направити його до суду та надіслати мені копію вказаного протоколу про адміністративне правопорушення. 2. Винести припис про усунення порушень Законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації» і зобов’язати управління охорони здоров'я Хмельницької обласної державної адміністрації, розглянути інформаційний запит від 18.02.2012р. по суті, та надати відповідь в найкоротший термін. 3. Письмово повідомити мене про результати, та вчинені прокуратурою міста Хмельницького дії, на виконання цієї заяви за вищевказаною адресою. Додатки: 1.Копія інформаційного запиту від 18.02.2012р. (1 арк) 2.Копія квитанції від 18.02.2012р. (1 арк) 27.03.2012р.
Потім перенаправили на область:
Сообщение, не относящиеся к теме
І буквально через кілька днів додому прийшов дільничний із наступним викликом:
Сообщение, не относящиеся к теме
Мені порадили налаштуватись стояти на своєму, оскільки ситуації можуть бути різні. Пішов я до прокуратури, відсидів там хвилин 40, відбирали у мене пояснення по справі, а все було наступним чином:
Сообщение, не относящиеся к теме
Прийшов я в ту прокуратуру, почекав чергу і зайшов у кабінет до заступника начальника відділу прокуратури (далі. прокурор), він сказав, що має до мене кілька питань. Першим питанням було: яка ціль написання мого запиту до УОЗ? - Він подумав, що я вже суджусь з ДАІ, і в такому разі він допоможе направити всі документи до суду. Але я сказав, що це "для себе", а у поясненнях розписав це більше "по-юридичному". Наступним питанням було: Чи задовольняє мене відповідь, а саме зміст, чи висвітлені всі питання, які я ставив у запиті? - Я сказав, що ні, оскільки ставив 6 питань, з них на 1 неповна відповідь, а на 5 взагалі відповідей немає. Потім питався, чи буду я підтверджувати свої слова у суді (це, як виявилось потім, було перевіркою). Я відповів: Авжеж! Далі цей прокурор показав документи, з канцелярії УОЗ міста, що мені відправили листа вчасно типу, після чого я дістаю цей конверт, де є штамп з відповідною датою, і він сказав: "Ага, навіть так, тоді я візьму копію". І зробив копію конверту. Це все було у друкованій формі, потім я дав свої дані, він друканув пояснення і я під кожною відповіддю підписався. Далі я пояснив, що я питався про заклади міста, куди можна прийти на перевірку стану сп'яніння, а мені відписались з посиланнями на Інструкцію 400/666, що є в свою чергу незаконним, оскільки у запиті не було жодного питання по "процесу проведення перевірки на стан сп'яніння". Це також було висвітлено у поясненнях, тільки більш грамотно. Потім, я запитався, як просувається справа, які перспективи і т.д. Виявилось, він вже сам зрозумів як діяти і як бути, сам почав документи оформляти і на меті не було "срєзатись". Тобто він сам навіть подумав, що відписали мені вчасно (судячи з довідок канцелярії УОЗ), і тому хотів "допомогти" мені нагнути їх за надання інфи не в повному обсязі, за що йому плюс. В кінці кінців сказав, що вже почав оформляти протокол, потім щось почав морозитись, що вони вже не виписують постанов чи що, і це не підпадає під 212-3 КУпАП, оскільки там має бути мотив, чи щось ще, я це якось не запам'ятав, прослухав, тому там буде постанова і пов'язані ці документи будуть з корупцією, КПК, як я зрозумів, бо там не начальник УОЗ буде відповідати, а сам нарколог, який давав відповідь на запит мені. І коли я вже виходив з кабінету, запитався, коли мені до суду, щоб орієнтуватись на ці дні, то він сказав, що сам все відправить (тут я зрозумів, що питання про суд, було принципове раніше), і запитав мене: Чи треба тобі точно ту копію протоколу, чому тобі не вистачить висновку прокуратури і т.д. Тут я не знав, що казати, тому сказав, що якщо я маю право отримати копію, я почав цю справу і її я доведу, тому це для себе потрібно. Авжеж не дуже грамотно відповів, але вже як є. І це все так він підводив, що він заставить відповісти УОЗ мені так, як треба, на всі питання, а копії протоколу, щоб мені не давати вже. Але на відповіді я настояв до кінця, а на рахунок протоколу трохи не впевнено. Але він сказав, що на тижні він направить все до суду, а потім дасть відповідь.
Ось така штука була сьогодні. Усім дякую за поради, нічого, як виявилось страшного немає (принаймні у ролі заявника, а не відповідача), ну і + доля везіння також є, могли б і грузити. Я прийшов, а там не з ціллю відмазатись, а навпаки пригрузити той УОЗ, чим був здивований.
У чомусь затупив, щось забув написати, але суть зрозуміла думаю.
І ось пройшло ще трохи часу і вчора (18.04.2012р.) отримав повну відповідь від УОЗ міста на всі поставлені питання у моєму запиті:
Сообщение, не относящиеся к теме
Це все було авжеж не на стільки важливо, але принципово для мене. Залишилось дочекатись відповіді з прокуратури, чим все закінчилось.
|
|