Текущее время: 19 апр 2024, 23:24

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 47 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3, 4  След.
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Re: пояснение по ДТП
СообщениеДобавлено: 15 июн 2010, 20:04 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 23 мар 2010, 09:58
Сообщений: 2147
Авто: СN GLC 4х4
Город: Кривой Рог
олег алексеевич писал(а):
Доктор_Макс
та подожди не спеши.ты хоть посмотри какие вопросы эксперт должен проработать.
нарыл у себя в цитатниках ))
Цитата:
по аналогії потрібно читати ПВСУ 23.12.2005 N 14 п.7. У випадках, коли передбачені ст. 286 КК суспільно небезпечні наслідки настали через порушення правил безпеки дорожнього руху або експлуатації транспорту двома або більше водіями транспортних засобів, суди повинні з'ясовувати характер порушень, які допустив кожен із них, а також чи не було причиною порушення зазначених правил одним водієм їх недодержання іншим і чи мав перший можливість уникнути дорожньо-транспортної події та її наслідків. При цьому треба мати на увазі, що за певних умов виключається кримінальна відповідальність особи, яка порушила Правила дорожнього руху вимушено, через створення аварійної ситуації іншою особою, котра керувала транспортним засобом.

там еще в конце цитатника посмотри,много копировать.
Установлення механізму ДТП та її елементів



спасибо...роюсь...кстати, как грамотно назвать метрологические документы и сертификаты на рулетку гайцев

_________________
Знай, паскуда, вольных!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: пояснение по ДТП
СообщениеДобавлено: 15 июн 2010, 20:07 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 29 июн 2009, 10:10
Сообщений: 3032
Откуда: КР
Авто: cdti
Город: КР
Слід нагадати, що у відповідності до ст.10-15 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», на вимірювання у сфері, у якій їх результат можуть бути використані у якості доказу по справі, розповсюджується державний метрологічний нагляд. За таких умов кожен засіб вимірювальної техніки має бути укомплектований документами про допуск даного типу засобів вимірювальної техніки для використання в Україні та про повірку даного примірника засобу вимірювальної техніки.

Абзац полностью

_________________
Любишь кататься-люби и катайся


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: пояснение по ДТП
СообщениеДобавлено: 15 июн 2010, 20:12 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 23 мар 2010, 09:58
Сообщений: 2147
Авто: СN GLC 4х4
Город: Кривой Рог
Burger писал(а):
Слід нагадати, що у відповідності до ст.10-15 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», на вимірювання у сфері, у якій їх результат можуть бути використані у якості доказу по справі, розповсюджується державний метрологічний нагляд. За таких умов кожен засіб вимірювальної техніки має бути укомплектований документами про допуск даного типу засобів вимірювальної техніки для використання в Україні та про повірку даного примірника засобу вимірювальної техніки.

Абзац полностью

принято, спасибо

_________________
Знай, паскуда, вольных!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: пояснение по ДТП
СообщениеДобавлено: 15 июн 2010, 20:42 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 23 мар 2010, 09:58
Сообщений: 2147
Авто: СN GLC 4х4
Город: Кривой Рог
У випадках, коли передбачені ст. 286 КК суспільно небезпечні наслідки настали через порушення правил безпеки дорожнього руху або експлуатації транспорту двома або більше водіями транспортних засобів, суди повинні з'ясовувати характер порушень, які допустив кожен із них, а також чи не було причиною порушення зазначених правил одним водієм їх недодержання іншим і чи мав перший можливість уникнути дорожньо-транспортної події та її наслідків. При цьому треба мати на увазі, що за певних умов виключається кримінальна відповідальність особи, яка порушила Правила дорожнього руху вимушено, через створення аварійної ситуації іншою особою, котра керувала транспортним засобом.

не катит. во первых потерпевших (людей) нет. во-вторых- обоюдки кагбэ нет, гайцы все на ланос лепят.

_________________
Знай, паскуда, вольных!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: пояснение по ДТП
СообщениеДобавлено: 15 июн 2010, 20:50 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 23 мар 2010, 09:58
Сообщений: 2147
Авто: СN GLC 4х4
Город: Кривой Рог
пока так.

ПОЯСНЕННЯ
по справі про адміністративне правопорушення від 06.05.2010 року

6 травня 2010 року інспектором ВОМ ДТП Відділу Державної автомобільної інспекції для обслуговування адміністративної території м. Кривого Рогу УМВС України в Дніпропетровської області ст. л-нтом міліції Кесіль Сергієм Васильовичем стосовно мене складено протокол серія АЕ №335802 про адміністративне правопорушення, відповідальність за яке передбачена згідно зі ст. 124 КУпАП.
Керуючись 286 КУпАП вважаю за необхідне надати пояснення щодо скоєння мною адміністративного порушення, відповідальність за яке передбачена згідно зі ст. 124 КУпАП.
6 травня 2010 р. об 11:00 годині, я керував автомобілем Деу Ланос д/н АЕ **** ВО та рухався по пров. Бульварному. На нерегульованому перехресті з вул. Космонавтів я, керуючись встановленими дорожніми знаками, переконавшись, що це буде безпечним і не створить перешкод або небезпеки іншим учасникам руху, виконував поворот ліворуч з головної дороги на другорядну. Через поганий стан дороги поворот я виконував на невеликій швидкості близько 10-15 км/год. Під час виконання маневру я побачив як з другорядної дороги не змінюючи досить високої швидкості в напрямку перехрестя прямує автомобіль ВАЗ-21063 д/н ВТ **** АО. Враховуючи стан дорожнього покриття, власну швидкість руху, та швидкість ВАЗ-21063, я зрозумів, що зараз станеться аварія я виконав екстрене гальмування згідно п.12.3. ПДР «У разі виникнення небезпеки для руху або перешкоди, яку водій об'єктивно спроможний виявити, він повинен негайно вжити заходів для зменшення швидкості аж до зупинки транспортного засобу або безпечного для інших учасників руху об'їзду перешкоди.», але технічної можливості шляхом екстреного гальмування зупинити ТЗ з моменту виникнення небезпеки для руху (коли я побачив ВАЗ), не доїжджаючи до перешкоди я вже не мав.
При оформленні протоколу АЕ ****** інспектором ВОМ ДТП Відділу Державної автомобільної інспекції для обслуговування адміністративної території м. Кривого Рогу УМВС України в Дніпропетровської області ст. л-нтом міліції Кесіль Сергієм Васильовичем (надалі по тексту - інспектором) було грубо порушено вимоги ст. 19 Конституції України «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України», ст. 5 закону України «Про міліцію», а саме: «Міліція виконує свої завдання неупереджено, у точній відповідності з законом», . Інспектор взагалі перекривив факти, викладені у протоколі. Так мені у вину він ставить порушення п.10.1 ПДР, а саме «Перед початком руху, перестроюванням та будь-якою зміною напрямку руху водій повинен переконатися, що це буде безпечним і не створить перешкод або небезпеки іншим учасникам руху» та п.10.5 ПДР: «Поворот необхідно виконувати так,щоб при виїзді з перехрещення проїзних частин транспортний засіб не опинився на смузі зустрічного руху, а у разі повороту праворуч слід рухатися ближче до правого краю проїзної частини,крім випадку виїзду з перехрестя,де організовано круговий рух,де напрямок руху
визначено дорожніми знаками чи дорожньою розміткою або де рух можливий лише в одному напрямку.»
Вважаю ці звинувачення такими, що не відповідають дійсності з наступних причин:
- Перед виконанням повороту я переконався, що мій маневр не створить небезпеки іншим учасникам руху. Назустріч по головній дорозі ніхто не рухався, а до ВАЗ-21063 було ще досить далеко, і враховуючи, що з його сторони перед перехрестям встановлено знак 2.1 ("Дати дорогу". Водій повинен дати дорогу транспортним засобам,що під'їжджають до нерегульованого перехрестя по головній дорозі) і згідно п.16.11 ПДР України «На перехресті нерівнозначних доріг водій транспортного засобу, що рухається по другорядній дорозі, повинен дати дорогу транспортним засобам, які наближаються до даного перехрещення проїзних частин по головній дорозі, незалежно від напрямку їх подальшого руху», він мав зупинитись: «У разі необхідності надання переваги в русі транспортним засобам, які рухаються по перехрещуваній дорозі,водій повинен зупинити транспортний засіб перед дорожньою розміткою 1.12 (стоп-лінією) або 1.13 (див. додаток 2)( 306а-2001-п ),світлофором так,щоб бачити його сигнали,а якщо вони відсутні - перед краєм перехрещуваної проїзної частини, не створюючи перешкод для руху пішоходів.» (п.16.3 ПДР). Згідно 1.4. ПДР «Кожний учасник дорожнього руху має право розраховувати на те, що й інші учасники виконують ці Правила», але подальші події вказують на зворотне.
- щодо порушення п.10.5 ПДР. П. 11.1. каже: «Кількість смуг на проїзній частині для руху нерейкових транспортних засобів визначається дорожньою розміткою або дорожніми знаками 5.16, 5.17.1, 5.17.2 (див. додаток 1) ( 306а-2001-п ), а за їх відсутності - самими водіями з урахуванням ширини проїзної частини відповідного напрямку руху, габаритів транспортних засобів і безпечних інтервалів між ними.» Я візуально поділив проїзну частину навпіл та виконував поворот. Враховуючи аварійний стан дорожнього покриття, відсутність взагалі якоїсь розмітки, це було зробити досить важко. До того ж виміри проводились інспектором за допомогою рулетки. У відповідності до ст.10-15 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», на вимірювання у сфері, у якій їх результат можуть бути використані у якості доказу по справі, розповсюджується державний метрологічний нагляд. За таких умов кожен засіб вимірювальної техніки має бути укомплектований документами про допуск даного типу засобів вимірювальної техніки для використання в Україні та про повірку даного примірника засобу вимірювальної техніки. Такі документи на моє прохання надані не були.
На підставі вищевикладеного вважаю, що інспектором було також порушено вимоги ст.252 КУпАП «Орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням,що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомісті», ст..280 КУпАП «Орган (посадова особа)при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов'язаний з'ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення,чи винна дана особа в його вчиненні,чи підлягає вона адміністративній відповідальності,чи є обставини,що пом'якшують і обтяжують відповідальність,чи заподіяно майнову шкоду,чи є підстави для передачі матеріалів про
адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу,а також з'ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.»
При складенні протоколу посадовою особою вимоги закону не враховані. Також інспектором були грубо порушені мої права, передбачені ст.268 КУпАП, а саме - особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, має право зокрема:
- при розгляді справи користуватися юридичною допомогою адвоката, іншого фахівця в області права, який за законом має право на надання правової допомоги особисто чи за дорученням.
Наданих мені цім законом прав я був позбавлений.
Враховуючи наведене, а також те, що інспектором при складанні протоколу не було об’єктивно розглянуто обставини справи та не було виконано вимоги п.4 ст.247 КУпАП, тому я, відповідно до ст.268 КУпАП маю право на подання пояснення.
На підставі викладеного і керуючись статтями 221,ч.4 ст.247,268,280,287-289 КУпАП,- вважаю неправомірними дії інспектора ВОМ ДТП Відділу Державної автомобільної інспекції для обслуговування адміністративної території м. Кривого Рогу УМВС України в Дніпропетровської області ст. л-нта міліції Кесіль Сергія Васильовича при складанні протоколу серія АЕ №****** про адміністративні правопорушення від 06.05.2010 року.

_________________
Знай, паскуда, вольных!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: пояснение по ДТП
СообщениеДобавлено: 15 июн 2010, 21:00 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 23 мар 2010, 09:58
Сообщений: 2147
Авто: СN GLC 4х4
Город: Кривой Рог
фотки
http://s48.radikal.ru/i122/1006/da/4664d70ec3e5.jpg и
http://s42.radikal.ru/i098/1006/f9/c953d5156a68.jpg - второстепенная знак уступи дорогу метров за 15 до перекрестка
http://s59.radikal.ru/i164/1006/df/8414fd82104e.jpg - отсюда ехал налево ланос
http://s50.radikal.ru/i129/1006/36/db5d64cd5bc9.jpg -след на ланосе

_________________
Знай, паскуда, вольных!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: пояснение по ДТП
СообщениеДобавлено: 15 июн 2010, 23:02 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 01 июл 2009, 11:10
Сообщений: 929
Доктор_Макс
про цитату из ПВСУ-это зря.даже если это не по УК,то все равно судье можно процитировать.
как то много намешано -составление протокола по ст.124 и про ст. 280.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: пояснение по ДТП
СообщениеДобавлено: 15 июн 2010, 23:38 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 23 мар 2010, 09:58
Сообщений: 2147
Авто: СN GLC 4х4
Город: Кривой Рог
олег алексеевич писал(а):
Доктор_Макс
про цитату из ПВСУ-это зря.даже если это не по УК,то все равно судье можно процитировать.
как то много намешано -составление протокола по ст.124 и про ст. 280.


пвсу уже полностью распечатал. устно процитирую, просто думаю тут не мешать его)) спасибо за мысль
по 280 понял - убрал, подправил 268, добавил ЗУ о милиции.

редактированный вариант залил в первый пост

думаю пока так оставить. завтра после суда отпишусь. спасибо всем за участие, отдельный респект олег алексеевич!

_________________
Знай, паскуда, вольных!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: пояснение по ДТП
СообщениеДобавлено: 16 июн 2010, 06:53 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 01 июл 2009, 11:10
Сообщений: 929
надеюсь еще успею быть прочитанным.
про ст.280,я мав на увазі,що не слід змішувати розгляд,якого ідпс не робив,з діями по складенню протоколу.
погано для нашого розуміння ситуації -відсутність схеми ДТП,вивчення якої дало б змогу дати більш аргументовану відповідь по питанням щодо встановлення механізму виникнення і скоєння ДТП,з чиєї сторони відбулось порушення ПДД,що призвело до ДТП.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: пояснение по ДТП
СообщениеДобавлено: 16 июн 2010, 07:49 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 23 мар 2010, 09:58
Сообщений: 2147
Авто: СN GLC 4х4
Город: Кривой Рог
олег алексеевич писал(а):
надеюсь еще успею быть прочитанным.
про ст.280,я мав на увазі,що не слід змішувати розгляд,якого ідпс не робив,з діями по складенню протоколу.
погано для нашого розуміння ситуації -відсутність схеми ДТП,вивчення якої дало б змогу дати більш аргументовану відповідь по питанням щодо встановлення механізму виникнення і скоєння ДТП,з чиєї сторони відбулось порушення ПДД,що призвело до ДТП.


по 280 убрано вчера...разобался... а по схеме, увы, "що маємо- те маємо" (с)... выдвигаюсь в суд. еще раз спасибо)

_________________
Знай, паскуда, вольных!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: пояснение по ДТП
СообщениеДобавлено: 16 июн 2010, 08:25 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 02 фев 2010, 11:33
Сообщений: 2337
Откуда: Окраина
Авто: -
Город: -
Пояснения должны быть примерно такими:

бла - бла - бла.. ******2010г, управляя технически исправным автомобилем ********* г.н. *********, двигался по улице Н-кой в направлении *****. Убедившись в отсутствии попутных и встречных ТС начал выполнять левый поворот на улицу М-кую. Выполняя поворот увидел как в мою сторону на большой скорости движется ТАЗ, после чего я применил торможение, остановился и через время почувствовал удар а/м ВАЗ в переднюю левую часть своего автомобиля. После удара мой автомобиль переместился.

После всего этого будет правильным потребовать, а возможно и самому заказать автотехнику(и сделать это желательно до суда), на основании которой, и только, можно, судить о том кто прав, а кто нет, кто располагал технической возможностью предотвратить ДТП кто не располагал.

Где то так,НО!
Важно, критически важно знать что написал другой водитель, и необходимо знать все размеры перекрестка и видеть вашу привязку на нем...


Последний раз редактировалось ursus 16 июн 2010, 23:50, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: пояснение по ДТП
СообщениеДобавлено: 16 июн 2010, 08:55 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 01 июл 2009, 11:10
Сообщений: 929
МедвеД
я бы все таки добавил к твоему совету-перед ходатайством об автотехничке-узнайте цену услуг на автотехничку.и вероятность принятия судом данных от конторы по проведению автотехнички.
а то в сети,на мой совет о проведении автотехнички,был дан ответ-лучше заплатить штраф по ст.124=340грн.,чем за автотехничку-около 1500грн.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: пояснение по ДТП
СообщениеДобавлено: 16 июн 2010, 09:44 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 02 фев 2010, 11:33
Сообщений: 2337
Откуда: Окраина
Авто: -
Город: -
Автотехника с подобными работами(имеется ввиду ситуация) стоит порядка 800 - 1500 грн, автотехнику имеет право проводить только специалист-автотехник(судебный эксперт), а следовательно его данные не могут не принять(при условии что он не напишет полного бреда, а в данном случае и не та ситуация, и не та цена вопроса) ;)
Более того - ГАЙцы не имеют права оценивать кто прав, а кто виноват, поскольку сами ГАЙцы не имеют соответствующих специальных знаний, Все что могут ГАЙцы это собрать исходники. Судьи же при принятии решений могут руководствоваться только знаниями специалистов из области рассматриваемого вопроса - автотехников)))
Но как правило ГАЙцы пишут кто виноват, а судьи просто копируют решение, при условии отсутствия в уравнении новых данных в виде занесенных дензнаков. С заключеним автотехника ни один судья не начинал спорить(во всяком случае на моей практике подобного не было).
Итого - исходники - заключение - решение. Схема работает.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: пояснение по ДТП
СообщениеДобавлено: 16 июн 2010, 10:51 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 23 мар 2010, 09:58
Сообщений: 2147
Авто: СN GLC 4х4
Город: Кривой Рог
значитсо так, походу доводы (пояснение, фото и устные ответы) судью убедили) на 30.06 вызывает второго водителя для обстоятельного разбора.
по поводу экспертизы судья предлагал, но пока острой необходимости в ней нет.
на днях выложу копию схемы и полные пояснения второго водителя.

_________________
Знай, паскуда, вольных!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: пояснение по ДТП
СообщениеДобавлено: 16 июн 2010, 11:24 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 02 фев 2010, 11:33
Сообщений: 2337
Откуда: Окраина
Авто: -
Город: -
Что вы написали в пояснениях?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 47 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3, 4  След.

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 12


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
cron