Текущее время: 28 мар 2024, 14:14

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 80 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 29 окт 2010, 21:07 
Не в сети
Новобранец

Зарегистрирован: 11 окт 2010, 18:46
Сообщений: 90
Откуда: Крым
Авто: ВАЗ 2106
LAVe писал(а):
надо еще посмотреть, почему там знак 4.4 стоит.
есть фотка лицом к дороге, на которую поворачиваешь?

Изображение


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 29 окт 2010, 21:09 
Не в сети
Новобранец

Зарегистрирован: 11 окт 2010, 18:46
Сообщений: 90
Откуда: Крым
Авто: ВАЗ 2106
LAVe писал(а):
gnblatt писал(а):
могла быть сплошная с моей стороны, а прерывистая с другой.

если они вытерты, значит их нет.
тож надо было щелкнуть


там прерывистая!!!!!!

Изображение


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 29 окт 2010, 21:28 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 06 окт 2010, 17:45
Сообщений: 8757
gnblatt писал(а):
...
Изображение
...
придется тебе туды с рулеткой ехать
ДСТУ 4100-2002
Цитата:
10.2.9 Відстань від нижнього краю знака (без урахування попереджувальних знаків 1.31.1—1.31.6 і табличок до дорожніх знаків) до поверхні дорожнього покриття (висота установлення) крім випадків, спеціально обумовлених стандартом, повинна становити:

— від 1,5 до 2,2 м — у разі установлення збоку від дороги поза населеними пунктами, від 2,0 до 4,0 м — у населених пунктах;
— не менш ніж 0,6 м — у разі установлення на острівцях безпеки і на проїзній частині дороги;
— від 5,0 до 6,0 м — у разі розміщення над проїзною частиною; у разі розміщення знаків на про¬гінних конструкціях штучних споруд і за відстані від поверхні дорожнього покриття до низу прогінної конструкції споруди менш ніж 5 м, знаки не повинні виступати за їхній нижній край.
Висоту установлення знаків, розміщених збоку від дороги, визначають від поверхні дорожнього покриття на краю проїзної частини.
Якщо знаки розміщено один під одним, висоту установлення визначають за нижнім знаком.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 29 окт 2010, 21:40 
Не в сети
Новобранец

Зарегистрирован: 11 окт 2010, 18:46
Сообщений: 90
Откуда: Крым
Авто: ВАЗ 2106
LAVe писал(а):
gnblatt писал(а):
...
Изображение
...
придется тебе туды с рулеткой ехать
ДСТУ 4100-2002
Цитата:
10.2.9 Відстань від нижнього краю знака (без урахування попереджувальних знаків 1.31.1—1.31.6 і табличок до дорожніх знаків) до поверхні дорожнього покриття (висота установлення) крім випадків, спеціально обумовлених стандартом, повинна становити:

— від 1,5 до 2,2 м — у разі установлення збоку від дороги поза населеними пунктами, від 2,0 до 4,0 м — у населених пунктах;
— не менш ніж 0,6 м — у разі установлення на острівцях безпеки і на проїзній частині дороги;
— від 5,0 до 6,0 м — у разі розміщення над проїзною частиною; у разі розміщення знаків на про¬гінних конструкціях штучних споруд і за відстані від поверхні дорожнього покриття до низу прогінної конструкції споруди менш ніж 5 м, знаки не повинні виступати за їхній нижній край.
Висоту установлення знаків, розміщених збоку від дороги, визначають від поверхні дорожнього покриття на краю проїзної частини.
Якщо знаки розміщено один під одним, висоту установлення визначають за нижнім знаком.



хорошо будет завтра результат. ещё правило расстановки знаков

10.2.2 В одному поперечному перетині дороги допускається встановлювати не більше як три зна¬
ки, без урахування дублюючих знаків і табличок до дорожніх знаків.
Черговість розміщення знаків різних груп на одній опорі (зверху-вниз або зліва-направо) повинна бути наступна:
— знаки пріоритету;
— попереджувальні знаки; і(
— наказові знаки;
— заборонні знаки;
— інформаційно-вказівні знаки;
— знаки сервісу.
У разі розміщення на одній опорі знаків однієї групи, їх розташовують відповідно до номера зна¬ка в групі.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 29 окт 2010, 21:59 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 06 окт 2010, 17:45
Сообщений: 8757
gnblatt писал(а):
...
10.2.2 В одному поперечному перетині дороги допускається встановлювати не більше як три зна¬
ки, без урахування дублюючих знаків і табличок до дорожніх знаків.
Черговість розміщення знаків різних груп на одній опорі (зверху-вниз або зліва-направо) повинна бути наступна:
— знаки пріоритету;
— попереджувальні знаки; і(
— наказові знаки;
...
браво! одна зацепка уже есть

посмотри, как можно попасть на нужную дорогу, если поехать по знаку (безопасность ближайшего разворота или возможность повернуть по следующим улицам)


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 31 окт 2010, 16:44 
Не в сети
Новобранец

Зарегистрирован: 11 окт 2010, 18:46
Сообщений: 90
Откуда: Крым
Авто: ВАЗ 2106
Изображение

Получается, знаки установлены не по ГОСТУ с нарушениями и прав был я, что висят слишком высоко. Как это правильно оформить и подать в суд.

Спасибо!!! Я сам так и не решился поехать померить, все думал, что в ходят от 2 до 4 метров.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 31 окт 2010, 23:08 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 06 окт 2010, 17:45
Сообщений: 8757
gnblatt писал(а):
Получается, знаки установлены не по ГОСТУ с нарушениями и прав был я, что висят слишком высоко. Как это правильно оформить и подать в суд...
высота считается от нижнего края нижнего знака, тут пролет.
примеры исковых заявлений по ссылке viewforum.php?f=37

прежде чем писать иск, нужно определиться, почему ты повернул и почему не мог не повернуть

по поводу знаков так и пишешь. знаки высоко не погосту (высоту не указываешь, фото прилагаешь) из машины их не видно. формулировка "виден из машины" имеется в дсту, надо там поискать и переписать буква в букву.
дальше по тексту, увидел знак приоритета, выше которого ничего не должно быть и поехал. кто ж мог подумать, что владелец дороги запендюрил знак черт-те куда

постанову и протокол разбираешь по косточкам. каждая буква в них должна быть на своем месте.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 01 ноя 2010, 17:59 
Не в сети
Новобранец

Зарегистрирован: 11 окт 2010, 18:46
Сообщений: 90
Откуда: Крым
Авто: ВАЗ 2106
ПОЗОВНА ЗАЯВА
НА ПОСТАНОВУ В СПРАВІ ПРО АДМІНІСТРАТИВНЕ ПРАВОПОРУШЕННЯ СЕРІЇ АК № 244055 ВІД 25.10.2010 РОКУ.
10 жовтня 2010 року о 09 годі 09 інспектором взводу ДПС ВДАІ м. Керч прапорщиком міліції Каденчуком Сергієм Володимировичем було складено протоколом про адміністративне правопорушення (серія АК1 № 076294).
25 жовтня 2010 року командиром взводу ДПС ВДАІ м. Керч капітаном міліції Влащуком Миколою Романовичем була складена постанова на моє ім’я в справі про адміністративне правопорушення (серія АК № 244055). Указаною постановою мене притягнуто до адміністративної відповідальності й накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу 255 (двісті п’ятдесят п’ять) гривень.
10.10.2010 року я, рухаючись автомобілі ВАЗ-21063, державний номер AK2080BI по вул. Ероменко-вул. Борзенко, був зупинена інспектором взводу ДПС ВДАІ м. Керч прапорщиком міліції Каденчуко Сергієм Володимировичем. Мені було пред’явлене звинувачення порушив правило регульовання дорожнього руху,а саме куруючи, ВАЗ 21063 державний номер AK2080BI не вимог знаку 4.4 ( руху прямо або направо),чим порушив вимоги пункту 8.4(г) правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 року № 1306, та частини першої статті 122 КУпАП.
Вважаю, що притягнення мене до адміністративної відповідальності за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 122 КУпАП є незаконним, неправомірним, необґрунтованим, недоведеним з наступних причин:

1) Я не порушував жодних правил дорожнього руху, як кожен водій у своїх діях я повинен керуватися тим, що бачу. Знак в умовах існуючого дорожнього руху я не бачив. Дорожній знак встановлений високо і з машини його не видно. Дорожня розмітка на даному відрізку дороги не забороняє здійснити поворот ліворуч.
В даному місті знаки установленні с порушенням ДСТУ 4100-2002 . Порушена черговість розміщення знаків різних груп на одній опорі та знаки встановлені високо(фото додається).
ДСТУ 4100-2002
10.2.2 В одному поперечному перетині дороги допускається встановлювати не більше як три зна¬
ки, без урахування дублюючих знаків і табличок до дорожніх знаків.
Черговість розміщення знаків різних груп на одній опорі (зверху-вниз або зліва-направо) повинна бути наступна:
— знаки пріоритету;
— попереджувальні знаки; і(
— наказові знаки;
— заборонні знаки;
— інформаційно-вказівні знаки;
— знаки сервісу.
У разі розміщення на одній опорі знаків однієї групи, їх розташовують відповідно до номера зна¬ка в групі.

2) На думку інспектора, було порушення мною пункту 8.4(г) Правил дорожнього руху. Проте, цей пункт ПДР нічого не забороняє, не вирішує, і не наказує. Пункт 8.4 ПДР говорить тільки про те, що дорожні знаки поділяються на групи: «Дорожні знаки поділяються на групи: а) попереджувальні знаки. Інформують водіїв про наближення до небезпечної ділянки дороги і характер небезпеки. Під час руху по цій ділянці необхідно вжити заходів для безпечного проїзду; б) знаки пріоритету. Встановлюють черговість проїзду перехресть, перехрещень проїзних частин або вузьких ділянок дороги; в) заборонні знаки. Запроваджують або скасовують певні обмеження в русі; г) наказові знаки. Показують обов'язкові напрямки руху або дозволяють деяким категоріям учасників рух по проїзній частині чи окремих її ділянках, а також запроваджують або скасовують деякі обмеження; ґ) інформаційно-вказівні знаки. Запроваджують або скасовують певний режим руху, а також інформують учасників дорожнього руху про розташування населених пунктів, різних об'єктів, територій, де діють спеціальні правила; д) знаки сервісу. Інформують учасників дорожнього руху про розташування об'єктів обслуговування; е) таблички до дорожніх знаків. Уточнюють або обмежують дію знаків, разом з якими вони встановлені.
Тобто, вимог пункту 8.4 Правил дорожнього руху я навіть теоретично не мал змоги порушити.
3) Протокол серії АК1 № 076294 заповнений нерозбірливо, а саме: прізвище інспектора прочитати неможливо. Даний факт є грубим порушенням п.11.17 Інструкції з оформлення працівниками Державтоінспекції МВС матеріалів про адміністративні порушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, затвердженої Наказом МВС України від 26.02.2009 №77 (Далі «Інструкція № 77»);
4) Прошу звернути увагу на те, що з моїми правами, а саме зі ст.63 Конституції України, ст.268 КУпАП, я був ознайомлений після складання протоколу.
5) Також маю зазначити, що при складанні протоколу про адміністративне правопорушення інспектором ДПС ДАІ було грубо порушено п.1.6 розпорядження №466 МВС України від 21.05.2009 р. в якому виключається складання відносно водіїв транспортних засобів адміністративних протоколів без доведення їхньої вини чи достатніх доказів допущення ними порушень ПДР (фото -, відеоматеріалів, показів свідків тощо)
6) Відповідно до ст.62 Конституції України, особа вважається невинуватою у вчиненні злочину доки її вину не буде доведено в законному порядку, а обвинувачення не може ґрунтуватися на доказах, одержаних незаконним шляхом, а також на припущеннях та усі сумніви щодо доведеності вини особи тлумачаться на її користь


вот мои попытки составлени пока дума и корректирую


Последний раз редактировалось gnblatt 01 ноя 2010, 21:39, всего редактировалось 2 раз(а).

Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 01 ноя 2010, 18:04 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 06 окт 2010, 17:45
Сообщений: 8757
пока что не очень, но мысли в правильном направлении. вечерком доберусь додому, мож и своих мыслей подкину


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 01 ноя 2010, 21:45 
Не в сети
Новобранец

Зарегистрирован: 11 окт 2010, 18:46
Сообщений: 90
Откуда: Крым
Авто: ВАЗ 2106
У постанові серії АХ № 286629 та матеріалах справи відсутні відомості про майновий стан особи, що притягається до адміністративної відповідальності, як того вимагає ст. 33 КУпАП, п.2.14, ч.2 п.2.16 Інструкції № 77.

необходимо ли включить?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 01 ноя 2010, 22:04 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 06 окт 2010, 17:45
Сообщений: 8757
Цитата:
Стаття 122 ч.1
Перевищення водіями транспортних засобів встановлених обмежень швидкості руху транспортних засобів більш як на двадцять кілометрів на годину, порушення вимог дорожніх знаків та розмітки проїзної частини доріг, правил перевезення вантажів, буксирування транспортних засобів, зупинки, стоянки, проїзду пішохідних переходів, ненадання переваги у русі пішоходам на нерегульованих пішохідних переходах, а так само порушення встановленої для транспортних засобів заборони рухатися тротуарами чи пішохідними доріжками,
есть правила перевозки, буксировки, остановки, стоянки, проезда переходов...
правил регулирования нет
в постановлении не указано, что штраф вынесен за нарушение знака

эти два тезиса нужно постоянно держать в разных углах:
если нарушение знака, то оштрафовали не за него.
если правила регулирования, то штраф вынесен незаконно (нет такого в ст.122 ч.1)


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 01 ноя 2010, 22:05 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 06 окт 2010, 17:45
Сообщений: 8757
gnblatt писал(а):
У постанові серії АХ № 286629 та матеріалах справи відсутні відомості про майновий стан особи, що притягається до адміністративної відповідальності, як того вимагає ст. 33 КУпАП, п.2.14, ч.2 п.2.16 Інструкції № 77.

необходимо ли включить?
не надо, щас поищу как эта фраза звучит правильнее

осьо
Цитата:
Стаття 245. Завдання провадження в справах про адміністративні правопорушення
Завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об'єктивне з'ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.
командир взводу дпс як-його-там при розгляді справи про адміністративне правопорушення не провів всебічного, повного й об`єктивного з`ясування обставин справи, чим порушив ст.245 КУпАП


Последний раз редактировалось LAVe 01 ноя 2010, 22:17, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 01 ноя 2010, 22:15 
Не в сети
Новобранец

Зарегистрирован: 11 окт 2010, 18:46
Сообщений: 90
Откуда: Крым
Авто: ВАЗ 2106
помогите с концовкой и может какие-то пункты выкинуть или почистить.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 01 ноя 2010, 22:53 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 06 окт 2010, 17:45
Сообщений: 8757
посмотри в личку


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 01 ноя 2010, 23:02 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 06 окт 2010, 17:45
Сообщений: 8757
gnblatt писал(а):
....
3) Протокол серії АК1 № 076294 заповнений нерозбірливо, а саме: прізвище інспектора прочитати неможливо. Даний факт є грубим порушенням п.11.17 Інструкції з оформлення працівниками Державтоінспекції МВС матеріалів про адміністративні порушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, затвердженої Наказом МВС України від 26.02.2009 №77 (Далі «Інструкція № 77»);
...
изложи так
Протокол серії АК1 № 076294 заповнений нерозбірливо з метою приховування інформації про особу, що склала протокол, чим порушено ст. (номер не помню, в ней речь о том, что должно содержаться в протоколе) КУпАП


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 80 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6  След.

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 19


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти: