Текущее время: 28 мар 2024, 18:47

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 13 ] 
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: ГБО - регистрировать или НЕТ
СообщениеДобавлено: 20 июл 2012, 12:23 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 10 мар 2010, 09:49
Сообщений: 1464
Откуда: страна
Авто: 01
Город: ЛЬВОВ
Много знакомых сейчас ставят ГБО на своих лошадках. Сразу появляется много вопросов про регистрации ТС. За что платить своеобразный "экологический налог" ГАИ.
Вот немного покапался

1.) Правила дорожнього руху України.( http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin....001-%EF )

Пункт 32.1. З органами Державтоінспекції узгоджуються: є) переобладнання транспортних засобів.


2.) Закон України "Про дорожній рух".( http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/ ... eg=3353-12 )

Стаття 32. Основнi вимоги щодо переобладнання транспортних засобів.

Переобладнання транспортних засобів, тобто зміна типу або марки (моделі), призначення чи параметрів конструкції транспортних засобів, що перебувають в експлуатації, шляхом установки кабіни, кузова чи їх деталей, спеціального обладнання і номерних агрегатів, не передбачених нормативно-технічною документацією на даний транспортний засіб, повинно відповідати правилам, нормативам і стандартам України.
Не дозволяється без погодження з виробниками транспортних засобів та їх складових частин або іншої спеціально уповноваженої на це Кабінетом Міністрів України організації переобладнання, що призводить до зміни повної маси та її розподілу по осях, розміщення центру ваги, типу двигуна, його ваги і потужності, колісної бази чи колісної формули, системи гальмового і рульового керування та трансмісії.
.....
Переобладнання, що призвело до зміни облікових даних механічного транспортного засобу, повинно бути відображено у його реєстраційних документах.


3.) Порядок переобладнання транспортних засобів.( http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/ ... 7-2010-%EF )

Пункт 1. Цей Порядок визначає процедуру переобладнання транспортних засобів, призначених для експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування, що призводить до зміни повної маси та її розподілу по осях, розміщення центру ваги, типу двигуна, його ваги і потужності, колісної бази чи колісної формули, системи гальмового і рульового керування та трансмісії, зокрема для роботи на газовому моторному паливі та альтернативних видах рідкого і газового палива (далі - переобладнання транспортного засобу).

Пункт 3. ...Переобладнання транспортного засобу для роботи на газовому моторному паливі та альтернативних видах рідкого і газового палива проводиться суб'єктом господарювання, який має свідоцтво про погодження конструкції транспортного засобу щодо забезпечення безпеки дорожнього руху на відповідний вид переобладнання.

Пункт 4. ...Перед переобладнанням транспортного засобу для роботи на газовому моторному паливі та альтернативних видах рідкого і газового палива огляд такого засобу підрозділом Державтоінспекції МВС не проводиться.

Пункт 13. Після переобладнання транспортного засобу в індивідуальному порядку ... проведення оцінювання відповідності транспортного засобу...

Пункт 18. Перереєстрація транспортного засобу, що переобладнаний, проводиться реєстраційно-екзаменаційним підрозділом Державтоінспекції МВС відповідно до Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, ...

4.) Порядок державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, ... ( http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin....-98-%EF )

Пункт 33. Перереєстрація транспортних засобів проводиться у разі отримання свідоцтва про реєстрацію замість утраченого або не придатного для користування, зміни їх власників, місця стоянки, місцезнаходження або найменування власників - юридичних осіб, місця проживання або прізвища, імені чи по батькові фізичних осіб, які є власниками транспортних засобів, а також кольору або марки транспортного засобу внаслідок переобладнання чи заміни двигуна або кузова, інших складових частин, що мають ідентифікаційні номери.

Выводы:

1) Установка ГБО является переоборудованием автомобиля. (Порядок переобладнання транспортних засобів. П.1)

2) Переоборудование требует согласования с ГАИ (Правила дорожнього руху України. П.32.1.є) и должно соответствовать правилам, нормативам и стандартам Украины. (Закон України "Про дорожній рух". Стаття 32.)

3) Перед установкой нет необходимости получать разрешение ГАИ. (Порядок переобладнання транспортних засобів. П.4)

4) "Согласование с ГАИ" заключается в том, что необходимо обратиться к субъекту хозяйствования (СТО), который наделен (государством) правом производить установку ГБО. (Порядок переобладнання транспортних засобів. П.3). Этот субъект несет ответственность за соответствие переоборудования правилам, нормативам и стандартам Украины. По окончанию работ СТО выдает акт приёма-передачи транспортного средства с подписью заказчика и подписью и печатью исполнителя и свидетельство о согласовании конструкции транспортного средства, выданное ДП «Державтотрансндіпроект» или Центром безопасности дорожного движения МВД Украины.

5) После установки ГБО нет необходимости в проведении оценки соответствия или в проведении каких-либо других экспертиз, которые касаются переоборудования в индивидуальном порядке, чего нельзя делать с ГБО. (Порядок переобладнання транспортних засобів. П.3, п.13)

6) Перерегистрация переоборудованного автомобиля, если в этом есть необходимость, осуществляется в соответствии с "Порядок державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, ..." (Порядок переобладнання транспортних засобів. П.18).

7) В перерегистрации нет необходимости, так как установка ГБО (переоборудование) не привела к изменению учетных даных (Закон України "Про дорожній рух".Стаття 32; Порядок державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, ... П.33).

Последний вывод требует отдельного рассмотрения.
Закон України "Про дорожній рух", статья 32. Последнее предложение: "Переобладнання, що призвело до зміни облікових даних механічного транспортного засобу, повинно бути відображено у його реєстраційних документах."
Какие даные считать учетными (обліковими)?
"Порядок переобладнання транспортних засобів" и "Порядок державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, ..." являются подзаконными актами и регулируют вопросы связанные с реализацией Закона України "Про дорожній рух". И если в п.33 Порядку державної реєстрації (перереєстрації) есть исчерпывающий список причин требующих перерегистрации, то других причин быть не может. Если у меня был автомобиль "Toyota", он так "Toyota" и остался, двигатель, кузов и другие составные части, имеющие идентификационные номера я не меняю. Цвет автомобиля и другие причины вообще не имеют никакого отношения к ГБО.
В тех.паспорте моего автомобиля есть графа "Тип пального" напротив которой указано "Бензин". Может в этом и есть причина необходимости замены техпаспорта? Но о виде топлива нет ни слова в п.33 Порядку державної реєстрації (перереєстрації) и самое главное - мой автомобиль как ездил на бензине, так и продолжает его "есть" с завидным аппетитом. При установке ГБО я добавил возможность использования газа в качестве топлива, а двигатель как был бензиновым, так бензиновым и остался. Это как одеть чехлы на сиденья автомобиля. Они от этого существенно не меняются, просто дольше остаются чистыми.

Я согласен с тем, что оборудование должно быть надежным и сертифицированным. Установкой должны заниматься организации имеющие допуск к таким работам. Но что в этой цепочке делает ГАИ? Продавец отвечает за своё оборудование, установщик - за качество установки, я - за безопасность ГБО в процессе эксплуатации. За что отвечает ГАИ?
Почему я должен отдавать немалые деньги за новый тех.паспорт?
Регистрируя ГБО, ГАИ не производит никакой проверки оборудования и не может повысить безопастность на дорогах. Ни для кого не секрет, что установив ГБО самостоятельно, все необходимые документы можно купить у любого установщика за 150-200 грн.

"Порядок проведення державного технічного огляду колісних транспортних засобів" ( http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin....gkRbI1c ), при прохождении очередного технического осмотра, требует наличия документа (в народе именуется "газовый ТО"), который подтверждает проведение испытания газовой топливной системы (пункт 26.10). Наличие этого документа и талона о пройденном ТО свидетельствует о соответствии автомобиля всем нормам и стандартам.

99% протоколов, оформленных инспекторами ГАИ за незарегистрированное ГБО, ссылаются на статью 121, Кодексу України про адміністративні правопорушення (http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/m ... g=80731-10 ): "Керування водіями транспортними засобами, ... переобладнаними з порушенням відповідних правил, норм і стандартів, або такими, що своєчасно не пройшли державного технічного огляду, - тягне за собою накладення штрафу ...". Кто внимательно читал предыдущий текст должен согласиться, что такие протоколы не имеют законных оснований.

Существовала ранее "Інструкція про проведення державної реєстрації, перереєстрації та обліку транспортних засобів,..." ( http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/ ... g=z0472-02 ). В ней был пункт 4.7, в котором регламентировалась процедура регистрации ГБО.
Эта инструкция, ещё 30.01.2006 года, была признана несоответствующей Украинскому законодательству и исключена из государственного реестра нормативно-правовых актов на основании "Висновка N 2/60 про скасування рішення про державну реєстрацію нормативно-правового акта" ( http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/ ... 2_60323-06 ).
Вместо нее, по истечении пяти лет (оперативно! :P ), вступила в силу новая "Інструкцiя про порядок здійснення підрозділами Державтоінспекції МВС державної реєстрації, перереєстрації та обліку транспортних засобів ..." ( http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/m ... g=z0123-11 ).
В новой инструкции, в разделе 4."Перереєстрація транспортних засобів", уже нет прямого упоминания о ГБО, но появилась формулировка "...переобладнання ТЗ, яке призводить до зміни типу та призначення ТЗ, зміни його повної маси та її розподілу по осях, центру ваги, типу двигуна, його ваги і потужності, колісної бази чи колісної формули, систем гальмового і рульового керування та трансмісії, ..."(пункт 4.5). Эта фраза взята из второго абзаца статьи 32 Закона України "Про дорожній рух": "Не дозволяється без погодження з виробниками транспортних засобів та їх складових частин або іншої спеціально уповноваженої на це Кабінетом Міністрів України організації переобладнання, що призводить до зміни повної маси та її розподілу по осях, розміщення центру ваги, типу двигуна, його ваги і потужності, колісної бази чи колісної формули, системи гальмового і рульового керування та трансмісії".
В Законе речь идет о перечне случаев, когда требуется СОГЛАСОВАНИЕ (смотри вывод 4), а НЕ ПЕРЕРЕГИСТРАЦИЯ !

Ну и наконец, зная, что инспектора у нас в стране как Автоответчик - что им скажут то они и будут бестолково делать, т.е штрафовать по ст.121.
Решил написать инфозапрос и наконец покончить с так званым "эко-налогом", и за безопасность которого они не несут абсолютно никакой ответственности. Во всяком случае подожду ихнюю очередную отмазку (если она будет) но по моему разбирательству- мое мнение, то, что перерегистрации не должно быть при установке ГБО. И при очередной остановке и открывании капота и обнаружение невписаного ГБО они не могут составлять протокол по ст.121.
Если они напишут ответ в соответствии с законом, то его можно будет распечатать и показавать кождому инспектору, который хочет или имеет желание Вас оштрафовать.
Изображение

_________________
nothing is imposible -- нет ничего не возможного


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: ГБО - регистрировать или НЕТ
СообщениеДобавлено: 22 июл 2012, 14:27 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 10 мар 2010, 09:49
Сообщений: 1464
Откуда: страна
Авто: 01
Город: ЛЬВОВ
Вот куму интересно. Ребята с Севастопольского ДК помогли
Дали ссылку http://roadonline.info/dorozhnye-novost ... i-gbo.html

_________________
nothing is imposible -- нет ничего не возможного


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: ГБО - регистрировать или НЕТ
СообщениеДобавлено: 22 июл 2012, 14:53 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 16 июн 2010, 05:33
Сообщений: 23887
Авто: есть
Город: Elx
кстати хочу себе такую фигню наклеить на заднее стекло (у меня бензин безальтернативно)
Изображение
:D

_________________
Legio nomen mihi est, quia multi sumus
86 процентов украинцев живут в постоянном стрессе, остальные живут в Европе, Канаде и США
С некоторыми людьми, с которыми я уже перестал общаться, хочется перестать общаться еще раз.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: ГБО - регистрировать или НЕТ
СообщениеДобавлено: 09 авг 2012, 22:09 
Не в сети
Новобранец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 26 фев 2011, 21:21
Сообщений: 26
Откуда: Крым
Авто: HONDA GL1800,Lincoln
Город: Рио де Керчь
es2803, ответ пришёл?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: ГБО - регистрировать или НЕТ
СообщениеДобавлено: 10 авг 2012, 12:31 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 10 мар 2010, 09:49
Сообщений: 1464
Откуда: страна
Авто: 01
Город: ЛЬВОВ
Изображение
спрыгнули.Написал опять запрос на ул.Киевскую

_________________
nothing is imposible -- нет ничего не возможного


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: ГБО - регистрировать или НЕТ
СообщениеДобавлено: 10 авг 2012, 12:35 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 04 янв 2011, 00:47
Сообщений: 4466
Откуда: ДК Киев
Авто: Volvo
Город: Киев
es2803 писал(а):
Изображение
спрыгнули.Написал опять запрос на ул.Киевскую

А должны были переслать "за належнистю". Уроды.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: ГБО - регистрировать или НЕТ
СообщениеДобавлено: 11 авг 2012, 21:47 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 10 мар 2010, 09:49
Сообщений: 1464
Откуда: страна
Авто: 01
Город: ЛЬВОВ
согласен. До этого так всегда и было. - всегда пересылали. Наверное не знают как написать, чтобы не "соврать". Поэтому и тянут время

_________________
nothing is imposible -- нет ничего не возможного


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: ГБО - регистрировать или НЕТ
СообщениеДобавлено: 01 авг 2013, 10:39 
Не в сети
Прохожий

Зарегистрирован: 13 авг 2009, 17:12
Сообщений: 15
Так все таки интересно, получены ли ответы на инфозапросы?
Или где об этом почитать?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: ГБО - регистрировать или НЕТ
СообщениеДобавлено: 01 авг 2013, 10:45 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 03 окт 2011, 08:00
Сообщений: 8603
Авто: пешеход
Город: есть такой
Скажу так: если хочешь постоянно показывать ГАИцам их место (в том числе в судах), тогда не нужно регистрировать. Хоть они и любят кормить рассказами что это обязательно. Также нужно оценить плюсы и минусы. Я ставил установку официально - получил квитанцию и комплект документов. Зарегил установку в ГАИ (400 грн). Далее пошел в налоговую и вернул 1200 грн за установку (без записи в свидетельстве о регистрации вернуть не получиться - нужна копия свидетельства с примечанием о наличии ГБО). Так что выбирать есть с чего ))

_________________
Жизнь надо прожить так, чтобы депрессия была у других...


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: ГБО - регистрировать или НЕТ
СообщениеДобавлено: 01 авг 2013, 10:51 
Не в сети
Прохожий

Зарегистрирован: 13 авг 2009, 17:12
Сообщений: 15
Показывать место ГАИцам это хорошо, но именно для этого как раз и нужен официальный ответ от ГАИ.
Если такой документ есть, это будет намного более весомо, чем всякие рассуждения юристов.

Бороться в судах не всегда успешно получается, т.к. большинство решений не в пользу водителей, если я правильно понимаю.
Т.е. рассуждать о том что требования незаконные это одно, а выигрывать суды -это совсем другое.
Именно поэтому, положительный ответ на инфозапрос (если такой есть), был бы хорошим козырем на дороге.
Но я так понимаю, такого ответа не существует?

PS Про возврат денег из налоговой очень интересно, если можно чуть подробнее.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: ГБО - регистрировать или НЕТ
СообщениеДобавлено: 01 авг 2013, 12:59 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 03 окт 2011, 08:00
Сообщений: 8603
Авто: пешеход
Город: есть такой
alik03 писал(а):
PS Про возврат денег из налоговой очень интересно, если можно чуть подробнее.

166 статтю Податкового кодексу прочитай. Там все сказано. Лишь добавлю - нужно еще написать заявление на имя начальниха налоговой. Вернуть деньги можно лишь на протяжении года, следующего за годом установки ГБО

_________________
Жизнь надо прожить так, чтобы депрессия была у других...


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: ГБО - регистрировать или НЕТ
СообщениеДобавлено: 01 авг 2013, 21:14 
Не в сети
Прохожий

Зарегистрирован: 13 авг 2009, 17:12
Сообщений: 15
Sans писал(а):
alik03 писал(а):
PS Про возврат денег из налоговой очень интересно, если можно чуть подробнее.

166 статтю Податкового кодексу прочитай. Там все сказано. Лишь добавлю - нужно еще написать заявление на имя начальниха налоговой. Вернуть деньги можно лишь на протяжении года, следующего за годом установки ГБО

Я так понимаю предпринимателям на едином налоге это не грозит? Они НДФЛ не платят, и льготы не полагаются.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: ГБО - регистрировать или НЕТ
СообщениеДобавлено: 23 авг 2013, 10:23 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 27 янв 2011, 16:29
Сообщений: 1289
Авто: четырехколессное
Город: о'город
Державний герб України

Справа № 557/1096/13-а

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

Сообщение, не относящиеся к теме
06 серпня 2013 року

Гощанський районний суд Рівненської області в особі:

судді Чорноус Л.І.

при секретарі Зубко Є.В.

за участю позивача ОСОБА_1

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в смт.Гоща адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Гощанського РВ УМВС України в Рівненській області про визнання незаконною та скасування постанови від 25 червня 2013 року про притягнення його до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 121 КУАП та стягнення штрафу в розмірі 340 грн. ,

В С Т А Н О В И В :

ОСОБА_1 звернувся до суду з позовом до Гощанського РВ УМВС України в Рівненській області про визнання незаконною та скасування постанови від 25 червня 2013 року про притягнення його до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 121 КУАП та стягнення штрафу в розмірі 340 грн.

Посилається на те, що 25 червня 2013 року начальником ВДАІ Гощанського РВ УМВС Сидорчуком С.І. його було притягнуто до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст.121 КУАП та накладено адміністративне стягнення у виді 340 грн. штрафу.

У постанові інспектором зазначено , що 30 квітня 2013 року близько 22 год.20 хв. в в м.Київ по вул. Хрещатик ,42 позивач керував автомобілем „Чері Амулет" , державний номер НОМЕР_1, технічний стан якого не відповідає вимогам правил , норм і стандартів , що стосується безпеки дорожнього руху , а саме встановлення ГБО , чим порушив п.31.3 (а) Правил дорожнього руху України.

Вважає, що постанова є незаконною і підлягає скасуванню, так як 29 квітня 2013 на ПП „САЕР" у м.Київ на його автомобіль „Чері Амулет" , державний номер НОМЕР_1, було встановлено газове обладнання , що підтверджується актом №01352 приймання -передачі транспортного засобу , переобладнаного для роботи на зрідженому нафтовому газі. Приватне підприємство , на якому проводилися роботи по переобладнанню автомобіля , має допуск для проведення таких робіт , що підтверджується свідоцтвом за №3504 про погодження конструкції транспортного засобу щодо безпеки дорожнього руху.

А тому , 30 квітня 2013 року він керував належним йому автомобілем „Чері Амулет", державний номер НОМЕР_1 в м.Київ по вул. Хрещатик ,42 , який перебував у технічно справному стані, оскільки газове обладнання на ньому було встановлено з дотриманням вимог закону.

У постанові серії АЕ1 №313287 від 25.06.2013 року , начальником ВДАІ Гощанського РВ УМВС України в Рівненській області Сидорчуком С.І. не зазначено , яким чином установка ГБО впливає на безпеку дорожнього руху.

Крім того , законодавством передбачено термін у десять діб для реєстрації ГБО в органах ДАІ , з моменту його встановлення. Тому позивач вважає, що оскільки дані вимоги ним порушено не було , то притягнення його до адміністративної відповідальності є незаконним. Просить скасувати постанову про притягнення його до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 121 КУАП та стягнення штрафу в розмірі 340 грн.

В судовому засіданні позивач позов підтримав з підстав, викладених у позовній заяві.

Представник відповідача в судове засідання не з'явився , про причини неявки суд не повідомив , хоча був завчасно та належним чином повідомлений про час та місце розгляду справи. Заперечень на позов до суду не подавав.

Заслухавши пояснення позивача, оцінюючи докази, досліджені в судовому засіданні, суд вважає , що позов підлягає до задоволення.

Частина 1 ст.121 КУАП передбачає відповідальність за керування водієм транспортним засобом , що має несправні системи гальмового або рульового керування , тягово-зчіпного пристрою, зовнішніх світлових приладів (темної пори доби) чи інші технічні несправності , з якими відповідно до встановлених правил експлуатація його забороняється , або пере обладнаний з порушенням відповідних правил , норм та стандартів.

В судовому засіданні встановлено, що 25 червня 2013 року позивача притягнуто до адміністративної відповідальності за порушення ним п. 31.3 (а) Правил дорожнього руху України, а саме керування автомобілем , технічний стан якого не відповідає вимогам правил , норм і стандартів , що стосується безпеки дорожнього руху , а саме встановлення ГБО.

Однак дану постанову прийнято без належних на те доказів.

Згідно п. 31.3 (а) Правил дорожнього руху України забороняється експлуатація транспортних засобів згідно із законодавством: у разі їх виготовлення або переобладнання з порушенням вимог стандартів, правил і нормативів, що стосуються безпеки дорожнього руху.

Позивач заперечує факт порушення вказаного пункту Правил дорожнього руху і зазначає , що 30 квітня 2013 року він керував належним йому автомобілем „Чері Амулет" , державний номер НОМЕР_1 у м.Київ по вул. Хрещатик ,42 . Проте , Правил дорожнього руху він не порушував , оскільки належний йому автомобіль перебував у технічно справному стані. Так , 29 квітня 2013 на ПП „САЕР" у м.Київ на його автомобіль „Чері Амулет" , державний номер НОМЕР_1, було встановлено газове обладнання , що підтверджується актом №01352 приймання - передачі транспортного засобу , переобладнаного для роботи на зрідженому нафтовому газі. Приватне підприємство , на якому проводилися роботи по переобладнанню автомобіля , має допуск для проведення таких робіт , що підтверджується свідоцтвом за №3504 про погодження конструкції транспортного засобу щодо безпеки дорожнього руху. Тобто , газове обладнання на його автомобілі було встановлено з дотриманням вимог закону.

У постанові серії АЕ1 №313287 від 25.06.2013 року , начальником ВДАІ Гощанського РВ УМВС України в Рівненській області Сидорчуком С.І. не зазначено , яким чином установка ГБО не відповідає вимогам правил , норм і стандартів і впливає безпеку дорожнього руху .

У відповідності до ч.1 ст. 11 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Згідно ч. 1 ст.71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини , на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а відповідно до ч.2 ст.71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень , дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення , дії чи бездіяльності покладається на відповідача., якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Відповідачем не було надано в судове засідання доказів щодо вчинення адміністративного правопорушення позивачем.

Таким чином суд вважає, що у діях позивача відсутній склад адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 121 КУАП, а постанова від 25 червня 2013 року про притягнення його до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 121 КУАП та стягнення штрафу в розмірі 340 грн. підлягає скасуванню як незаконна.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 8 - 12, 14, 71, 72, 159, 160, 161, 171- 2 КАС України, в силу ст. 283, ст. 284 , п. 3 ч. 1 ст. 288 , 289 ,ст.293 КУАП, суд

П О С Т А Н О В И В :

Адміністративний позов ОСОБА_1 задовольнити.

Постанову серії АЕ1 № 313287 від 25 червня 2013 року про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 121 КУАП та стягнення з нього штрафу в розмірі 340 грн., винесену начальником ВДАІ Гощанського РВ УМВС України в Рівненській області - Сидорчуком Сергієм Івановичем - визнати незаконною та скасувати.

Постанова є остаточна і оскарженню не підлягає.

Суддя :


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 13 ] 

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти: