Текущее время: 19 апр 2024, 06:10

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 20 ]  На страницу Пред.  1, 2
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Re: Визир - видео нет...
СообщениеДобавлено: 13 фев 2013, 12:23 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 30 ноя 2012, 20:30
Сообщений: 242
Авто: Lanos 1.6
Город: Kyiv
От сука! Руденко РІ це той мудак, який на мене напав, коли я їх з тієї нички на Гречка зганяв. Є відос на форумі.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Визир - видео нет...
СообщениеДобавлено: 13 фев 2013, 13:25 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 08 апр 2011, 14:34
Сообщений: 917
Авто: Калинка
Город: Киев
закидывай сюда видос ;) будем катать - иск уже подан ... :!:

_________________
А менты НАМ не кенты!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Визир - видео нет...
СообщениеДобавлено: 25 мар 2013, 14:53 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 08 апр 2011, 14:34
Сообщений: 917
Авто: Калинка
Город: Киев
а вот и результат: Изображение
Изображение

http://s019.radikal.ru/i644/1303/83/77e9ecfc95a6.jpg
http://s018.radikal.ru/i521/1303/8a/22aa713ac5b1.jpg
оригинал понятное дело через две недели
П.С. у кого есть мысли по нагибу ИДПСа :?: :mrgreen:

_________________
А менты НАМ не кенты!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Визир - видео нет...
СообщениеДобавлено: 25 мар 2013, 16:44 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 13 дек 2010, 18:20
Сообщений: 4210
Откуда: ХЕРСОН
Юрген!

сначала вот так:
Цитата:
До УДАІ УМВС України в Херсонській області
73034 м. Херсон, пр-т. Сенявіна, 128, т.(0552) 43-25-36

Корольова Дмитра Васильовича
73008, м. Херсон, вул..

Скарга

13.03.2012 р. посадовою (службовою) особою – Інспектором ДПС взводу з ОСП №1 ДАІ Херсонської обл.. сержантом міліції Романенко Віталієм Віталійовичем, винесено постанову ВТ1 №082981 у справі про адміністративне правопорушення, передбачене ст..122 ч.1 щодо Корольова Дмитра Васильовича.

Виходячи з того, що постанову було скасовано Суворовським районним судом (копія додається), та Наказу «Про затвердження Інструкції з оформлення працівниками Державтоінспекції МВС матеріалів про адміністративні порушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху» Наказ Міністерства внутрішніх справ України від 26 лютого 2009 року N 77 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 24 квітня 2009 р. за N 374/16390.

А саме п. 2.22. У разі скасування постанови в справі про адміністративне правопорушення внаслідок її неправомірного винесення за даним фактом проводиться службова перевірка. Стосовно винної посадової особи відповідно до положень Закону України "Про Дисциплінарний статут органів внутрішніх справ України" вживаються заходи дисциплінарного впливу, відомості про які додаються до матеріалів перевірки.

Згідно ч. 2 ст. 25 Закону Україні «Про міліцію» При порушенні працівником міліції прав і законних інтересів громадянина, міліція зобов'язана вжити заходів до поновлення цих прав, відшкодування наданих матеріальних збитків, на вимогу громадянина публічно вибачитися.

Згідно з ст.ст. 18, 19, 20 Закону України «Про звернення громадян», ст. 40 Конституції України,






ПРОШУ:

1. Публічно вибачитися на мою адресу через місцевий засіб масової інформації
2. Провести повну на всебічну перевірку за фактами викладеними у скарзі.
3. Стосовно винної посадової особи вжити заходів дисциплінарного впливу.
4. Провести позачергову перевірку знань інспектора ДПС взводу з ОСП №1 ДАІ Херсонської обл.. сержанта міліції Романенка Віталія Віталійовича, законодавства України та нормативно-правових документів, яким він має керуватися при виконанні своїх службових обов’язків;
5. Розглянути питання про доцільність подальшого перебування інспектора ДПС взводу з ОСП №1 ДАІ Херсонської обл.. сержанта міліції Романенка Віталія Віталійовича на посаді, пов’язаній з правом накладати адміністративні стягнення.
6. Надати ґрунтовну та вмотивовану відповідь про результати розгляду скарги.


Додаток:

Копія постанова Суворовського районного суду м. Херсона від 03.04.2012 року.




10.04.2012 _____________КОРОЛЬОВ Д.В.


а потом вот так:
Цитата:
Херсонський окружний адміністративний суд
Фактична адреса: 73027, м. Херсон, вул. Філатова, 27-а
Юридична адреса: 73027, м. Херсон, ул. Робоча, 66
тел. (0552) 48-51-90; факс 48-51-94

Позивач:
Косінцев Костянтин Вікторович
73001, м. Херсон,

Відповідач:
УДАІ УМВС України в Херсонській обл..
73034, м. Херсон, пр-т. Адмірала Сенявіна, 128.
тел.(0552) 43-25-36


АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ

24.05.2011р до УДАІ МВС України в Херсонській обл.. мною було направлено скаргу (копія в додатках), яка згодом була розглянута УДАІ МВС України в Херсонській обл.. та 19.08.2011 року я отримав відповідь №6/4-К-256 від 24.06.11 (копія в додатках) про відмову вживання заходів дисциплінарного впливу до інспектора ДПС БДПС м. Херсон, старшого сержанта міліції Шумельчука Олега Сидоровича.

У скарзі містилась вимога, передбачена ч. 2 ст. 25 ЗУ «Про міліцію» - публічного вибачення на мою адресу.

Скарга була подана у зв’язку з задоволенням мого позову Комсомольським районним судом м. Херсон «про визнання протиправною та скасування постанови серії ВТ №026392» по справі про адміністративне правопорушення від 17.02.2011 р., якою було скасовано постанову ВТ №026392 по справі про адміністративне правопорушення від 17.02.2011 року та закрите провадження в справі (копія постанови в додатках). Вище зазначена постанова набрала законної сили у день винесення. Але у задоволенні скарги мені було відмовленно без жодного обгрунтування.

Не погодившись з таким рішенням мною була подана скарга на рішення УДАІ Херсонської обл.. до УДАІ МВС України. (копія в додатках)

За дорученням Управління ДАІ МВС України мою скаргу від 22.08.11 було розглянуто УДАІ УМВС України в Херсонській обл.. У задоволенні цієї скарги мені було відмовлено. (копія у додатках)

Вважаю бездіяльність відповідача протиправною з наступних причин:

Згідно ч. 2 ст. 25 ЗУ «Про міліцію» «При порушенні працівником міліції прав і законних інтересів громадянина міліція зобов’язана вжити заходів до поновлення цих прав, відшкодування завданих матеріальних збитків, на вимогу громадянина публічно вибачитися»;

Постановою Комсомольського районного суду м. Херсон від 28.03.2011 року було визнано постанову винесену інспектором незаконною та скасовано.

У моєму зверненні до відповідача (скарга від 24.05.2011 року) була зазначена вимога щодо публічного вибачення на мою адресу відповідача, яку він проігнорував винісши рішення 24.06.2011.

Отже, УДАІ УМВС України в Херсонській обл. вчинила дії, які визнані протиправними Комсомольським районним судом м. Херсон. Мою вимогу про вибачення відповідач проігнорував, чим суттєво порушив мої права, передбачені ст. 25 ЗУ "Про міліцію".

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 2, 6, 17, 18, 19, 104, 105, 106 КАС України,

ПРОШУ:

1. Розглянути справу у порядку скороченого провадження;

2. Визнати протиправною бездіяльність УДАІ УМВС України в Херсонській обл., щодо не принесення публічних вибачень на мою адресу;

3. Зобов’язати УДАІ УМВС України в Херсонській обл. публічно вибачитися на мою адресу, завчасно повідомивши мене про дату і назву засобу масової інформації, в якому будуть принесені (опубліковані) публічні вибачення;









Додатки:

1. Копія адміністративного позову (1- прим. на 3-арк.)
2. Квитанція про сплату судового збору (1 арк.);
3. Копія постанови Комсомольського районного суду м. Херсон від 28.03.2011 року (1арк.).
4. Копія скарги до УДАІ УМВС України у Херсонській обл.. від 24.05.2011 року (1арк.).
5. Копія відповіді УДАІ УМВС України у Херсонській обл.. від 24.06.2011 року (1 арк.).
6. Копія скарги на рішення УДАІ УМВС України у Херсонській обл.. від 24.06.2011 року до УДАІ МВС України від 22.08.2011 року (1 арк.)
7. Копія відповіді УДАІ УМВС України у Херсонській обл.. від 14.09.2011 року (1 арк.)


" 03 " жовтня 2011р. _____________Косінцев К.В.


вот результат:
http://reyestr.court.gov.ua/Review/18851481?Liga=True

Цитата:
Державний герб України

ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

73027, м. Херсон, вул. Робоча, 66, тел. 48-51-90

____________________________________________________________________

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"17" жовтня 2011 р. Справа № 2-а-4859/11/2170

Херсонський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді: Анісімова О. В.,

при секретарі: Бєрьозка Ю.В.,

за участю:

позивача - ОСОБА_1,

представника відповідача - Марковської М.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до управління Державної автомобільної інспекції УМВС України в Херсонській області <3-я особа >про визнання протиправною бездіяльності та зобов'язання вчинити певні дії,

встановив:

ОСОБА_1 (далі по тексту позивач або ОСОБА_1.) звернувся до адміністративного суду з позовом до управління Державної автомобільної інспекції УМВС України в Херсонській області (далі по тексту відповідач або УДАІ) про визнання протиправною бездіяльності щодо не принесення публічних вибачень та зобовязання публічно вибачитися, завчасно повідомивши про дату і назву засобу масової інформації, в якому будуть принесені (опубліковані) публічні вибачення.

Позовні вимоги позивач обґрунтував наступним.

Так, рішенням Комсомольського районного суду м. Херсона скасована постанова інспектора ДПС БДПС м. Херсона Шумельчука О.С. по справі про адміністративне правопорушення від 17.02.2011 року про накладення адміністративного стягнення за ч.1 ст.126 КУпАП у вигляді штрафу в розмірі 850 грн. відносно ОСОБА_1 У звязку з цим, позивачем 24.05.2011 року до УДАІ подано скаргу в якій містилась вимога про публічне вибачення на його адресу та щодо вжиття заходів дисциплінарного впливу інспектора ДПС БДПС м. Херсона Шумельчука О.С. 19.08.2011 року позивач від УДАІ отримав відповідь №6/4-К-256 від 24.06.2011 року про відмову у вживанні заходів дисциплінарного впливу до інспектора ДПС БДПС м. Херсона Шумельчука О.С., жодних відомостей щодо вирішення вимоги про публічне вибачення перед позивачем вона не містила. Не погоджуючись з таким рішенням УДАІ, позивач подав скаргу до Управління ДАІ України, яка для повторного розгляду була спрямована до УДАІ. У задоволенні цієї скарги позивачу також відмовлено.

Вважає бездіяльність УДАІ щодо не принесення йому публічних вибачень протиправною, так як відповідно до ч.2 ст.25 Закону України «Про міліцію» від 20.12.1990 року, №565-ХІІ (далі по тексту Закон №565) при порушенні працівником міліції прав і законних інтересів громадянина міліція зобовязана вжити заходів до поновлення цих прав, відшкодування завданих матеріальних збитків, на вимогу громадянина публічно вибачитися. Його скарга до УДАІ від 24.05.2011 року містила вимогу щодо публічного вибачення, однак ця вимога УДАІ була проігнорована.

В судовому засіданні позивач позовні вимоги підтримав у повному обсязі та обґрунтував їх відповідно до змісту позову. Крім цього, пояснив суду, що порушення працівником міліції його прав і законних інтересів полягає в тому, що відносно нього було винесено цим працівником міліції постанову по справі про адміністративне правопорушення від 17.02.2011 року про накладення адміністративного стягнення за ч.1 ст.126 КУпАП у вигляді штрафу в розмірі 850 грн., яка як незаконна була скасована судом.

Представник відповідача проти задоволення позову заперечила, суду пояснила, що УДАІ у звязку з скасуванням Комсомольським районним судом м. Херсона постанови інспектора ДПС БДПС м. Херсона Шумельчука О.С. по справі про адміністративне правопорушення від 17.02.2011 року про накладення на ОСОБА_1 адміністративного стягнення за ч.1 ст.126 КУпАП у вигляді штрафу в розмірі 850 грн. проведено службову перевірку. Перевіркою встановлено, що інспектор ДПС БДПС м. Херсона Шумельчук О.С. при винесенні зазначеної постанови по справі про адміністративне правопорушення діяв законно, постанова, на думку УДАІ, є законною та обґрунтованою, у звязку з чим відсутні підстави для притягнення до дисциплінарної відповідальності Шумельчук О.С., а також відсутні підстави для публічного вибачення перед позивачем. Крім цього, представник УДАІ суду пояснила, що судами загальної юрисдикції щоденно скасовуються як незаконні постанови по справі про адміністративне правопорушення, винесенні працівниками УДАІ, однак УДАІ при цьому ні перед ким публічно не вибачається. На питання суду, чому у відповідях УДАІ на скарги позивача не вирішено питання щодо публічного вибачення перед позивачем, представник відповідача пояснила суду, що відповісти на дане питання не може, так як вона особисто не готувала ці відповіді, однак наявність такої вимоги у скарзі не заперечила. Також, представник відповідача повідомила суду, що представник УДАІ не був присутній при розгляді та вирішенні Комсомольським районним судом м. Херсона справи №2а-1818/11 за позовом ОСОБА_1 до інспектора ДПС БДПС м. Херсона Шумельчука О.С. про оскарження постанови по справі про адміністративне правопорушення, у звязку з чим не міг викласти свою правову позицію.

Дослідивши наявні матеріали справи та заслухавши думку сторін, суд вважає, що позов ОСОБА_1 до УДАІ підлягає задоволенню у повному обсязі, виходячи із наступного.

Згідно змісту позову позивачем оскаржується бездіяльність субєкта владних повноважень, яким є УДАІ щодо невиконання його законних вимог. Тобто у розумінні КАС України зазначена справа є справою адміністративної юрисдикції, яка має розглядатися відповідно до положень ст.ст.18-20 КАС України в Херсонському окружному адміністративному суді.

Так, відповідно до ст.124 Конституції України судові рішення ухвалюються судами іменем України і є обовязковими до виконання на всій території України. При цьому, виходячи із змісту ч.2 ст.14 КАС України обовязковим до виконання є рішення суду, яке набрало законної сили.

Рішення суду є юридичною формою акту застосування права, яке містить індивідуальне владне розпорядження, винесене судом унаслідок вирішення конкретної справи. Таке рішення може встановлювати, змінювати, припиняти права та обовязки субєктів правовідносин внаслідок вирішення конкретної юридичної справи.

Відповідно до ч.1 ст.2 КАС України завданням адміністративного судочинства в т.ч. є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, їхніх посадових і службових осіб шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ, а відповідно до ч.2 цієї статті КАС України до адміністративних судів можуть бути оскаржені будь-які рішення, дії чи бездіяльність субєктів владних повноважень, крім випадків, коли щодо таких рішень, дій чи бездіяльності Конституцією чи законами України встановлено інший порядок судового провадження.

Виходячи з викладеного слідує, що на адміністративні суди покладено в т.ч. обовязок перевіряти законність рішень, прийнятих субєктами владних повноважень. Висновки адміністративних судів, які викладені у формі постанови яка набрала законної сили, є обовязковими для субєктів владних повноважень та підлягають безумовному виконанню. При цьому, суд зазначає, що будь-яке рішення суду є законним доки воно не буде скасоване в установленому законодавством порядку.

28.03.2011 року Комсомольським районним судом м. Херсона по адміністративній справі №2а-1818/11 за позовом ОСОБА_1 до інспектора ДПС БДПС м. Херсона УДАІ УМВС України в Херсонській області Шумельчука О.С., УДАІ про оскарження постанови по справі про адміністративне правопорушення прийнято постанову, якою позов задоволено та визнано незаконною та скасовано постанову інспектора ДПС БДПС м. Херсона Шумельчука О.С. по справі про адміністративне правопорушення від 17.02.2011 року про накладення на ОСОБА_1 адміністративного стягнення за ч.1 ст.126 КУпАП у вигляді штрафу в розмірі 850 грн. Зазначена постанова набрала законної сили з моменту її оголошення і в силу положень ч.2 ст.171-2 КАС України оскарженню не підлягає. Доказів про перегляд постанови Комсомольського районного суду м. Херсона по адміністративній справі №2а-1818/11 від 28.03.2011 року за нововиявленими обставинами представник УДАІ суду не надав.

Аналізуючи викладене слідує, що суд визнав незаконність дій інспектора ДПС БДПС м. Херсона УДАІ УМВС України в Херсонській області Шумельчука О.С. при винесенні постанови по справі про адміністративне правопорушення від 17.02.2011 року про накладення на ОСОБА_1 адміністративного стягнення за ч.1 ст.126 КУпАП у вигляді штрафу в розмірі 850 грн. У звязку з набранням постанови законної сили вона отримала статус документа який підлягає обовязковому виконанню та містить індивідуальне владне розпорядження.

Отже з викладеного слідує, що інспектор ДПС БДПС м. Херсона УДАІ УМВС України в Херсонській області Шумельчук О.С. незаконно притягнув до адміністративної відповідальності ОСОБА_1

При цьому, суд не приймає до уваги позицію представника УДАІ відповідно до якої службовою перевіркою УДАІ визнано правомірними дії інспектора ДПС БДПС м. Херсона УДАІ УМВС України в Херсонській області Шумельчука О.С. при винесенні зазначеної постанови по справі про адміністративне правопорушення від 17.02.2011 року про накладення на ОСОБА_1 адміністративного стягнення за ч.1 ст.126 КУпАП, так як висновки службової перевірки суперечать постанові суду по справі №2а-1818/11 від 28.03.2011 року. З даного приводу суд зазначає, що УДАІ, будучи підрозділом виконавчої гілки влади, при наданні оцінки тим чи іншим обставинам, зобовязане керуватися рішенням суду, яким ці обставини частково встановлені. Прийняття УДАІ альтернативних рішень, які суперечать рішенню суду, що набрало законної сили порушує баланс системи «стримувань» та «противаг», яка існує та діє в Україні. Рішення суду, яке набрало законної сили, субєктами владних повноважень не обговорюється, а виконується.

Також, суд не приймає до уваги позицію відповідача щодо прийняття 28.03.2011 року Комсомольським районним судом м. Херсона рішення по адміністративній справі №2а-1818/11 без участі представника УДАІ, так як відповідно до описової частини цього рішення представник УДАІ та інспектор ДПС БДПС м. Херсона УДАІ УМВС України в Херсонській області Шумельчук О.С. до суду викликались, однак в судове засідання вони не зявились, що свідчить про їх небажання доводи в судовому засіданні законність оскарженої до суду постанови по адміністративній справі.

У звязку з визнанням Комсомольським районним судом м. Херсона незаконною постанови інспектора ДПС БДПС м. Херсона Шумельчука О.С. по справі про адміністративне правопорушення від 17.02.2011 року про накладення на ОСОБА_1 адміністративного стягнення за ч.1 ст.126 КУпАП у вигляді штрафу в розмірі 850 грн., ОСОБА_1 подав до УДАІ скаргу в який за порушення інспектором ДПС БДПС м. Херсона Шумельчуком О.С. його прав та законних інтересів просив публічного вибачення на його адресу через місцевий засіб масової інформації та вжити заходів дисциплінарного впливу до останнього.

На зазначену скаргу ОСОБА_1 УДАІ надало відповідь від 24.06.2011 року, №6/4-К-256, якою у задоволенні скарги відмовило. Аналізом зазначеної відповіді на скаргу встановлено, що підставою для відмови в задоволені скарги стало те, що на думку УДАІ рішення суду є незаконним. У звязку з відмовою у задоволенні первинної скарги ОСОБА_1 подав скаргу на таке рішенні УДАІ до Управління ДАІ України, яка для повторного розгляду була спрямована до УДАІ. Повторним розглядом УДАІ скарги ОСОБА_1 питання щодо публічного вибачення на його адресу через місцевий засіб масової інформації не вирішено.

Відповідно до ст.1 Закону №565 міліція в Україні є державним озброєним органом виконавчої влади, який захищає життя, здоровя, права і свободи громадян, власність, природне середовище, інтереси суспільства і держави від протиправних посягань. Діяльність міліції відповідно до ст.3 Закону №565 будується на принципах законності, гуманізму, поваги до особи, соціальної справедливості, взаємодії з трудовими колективами, громадськими організаціями й населення.

Згідно ст.5 Закону №565 міліція виконує свої завдання неупереджено, у точній відповідності з законом. Ніякі виняткові обставини, в тому числі провокації з боку особи порушника, або вказівки службових осіб не можуть бути підставою для будь-яких незаконних дій або бездіяльності міліції. Міліція поважає гідність особи і виявляє до неї гуманне ставлення, захищає права людини незалежно від її соціального походження, майнового та іншого стану, расової та національної належності, громадянства, віку, мови та освіти, ставлення до релігії статі, політичних та інших переконань.

Міліція по своїй правовій природі є правозахисним органом, на який перш за все покладено обовязок захищати природні та позитивній права людини. Працівники міліції, в силу своїх обовязків зобовязані бути носіями високої правової культури та правової свідомості. При цьому, виходячи з положень ст.19 Конституції України, міліція та її посадові особи зобовязані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

УДАІ є структурним підрозділом Управління Міністерства внутрішніх справ України в Херсонській області, а його працівники міліціонерами які в т.ч. зобовязані в своїй діяльності керуватися вимогами Закону №565.

Постановою Комсомольського районного суду м. Херсона від 28.03.2011 року по справі №2а-1818/11 встановлено, що інспектор ДПС БДПС м. Херсона Шумельчук О.С. всупереч зазначеним положень Закону №565, незаконно, постановою по справі про адміністративне правопорушення від 17.02.2011 року про накладення адміністративного стягнення за ч.1 ст.126 КУпАП притягнув до адміністративної відповідальності ОСОБА_1

Суд вважає, що у звязку з незаконним притягненням інспектором ДПС БДПС м. Херсона ОСОБА_3 до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 були порушенні права та законні інтереси останнього. При цьому, суд зазначає, що під порушеними правами ОСОБА_1 суд має на увазі його особисті (громадські) та економічні права.

Відповідно до ст.25 Закону №565 при порушенні працівником міліції прав і законних інтересів громадянина міліція зобовязана вжити заходів до поновлення цих прав, відшкодування завданих матеріальних збитків, на вимогу громадянина публічно вибачатися.

Зазначена норма містить імперативний характер, тобто є обовязковою для міліції.

В своїй скарзі до УДАІ ОСОБА_1 вимагав публічного вибачення за незаконні дії, які виразились в незаконному притягненні його до адміністративної відповідальності. Однак УДАІ зазначена законна вимога ОСОБА_1 не була задоволена.

За таких обставин, аналізуючи вищевикладене суд вважає, що УДАІ при розгляді та вирішенні скарги ОСОБА_1 в частині принесення йому публічних вибачень діяло протиправно.

При цьому, суд вважає, що позивач обрав належний спосіб захисту своїх інтересів, який є достатнім для задоволення його моральних потреб.

Таким чином, враховуючи викладене суд вважає, що позов ОСОБА_1 до управління Державної автомобільної інспекції УМВС України в Херсонській області про визнання протиправною бездіяльність щодо не принесення публічних вибачень та зобовязання публічно вибачитися, завчасно повідомивши про дату і назву засобу масової інформації, в якому будуть принесені (опубліковані) публічні вибачення підлягає задоволенню у повному обсязі.

Згідно ч.1 ст.94 КАС України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету.

На підставі викладеного сплачений позивачем судовий збір у сумі 3,40 грн., який підтверджується квитанцією №12614.21.3 від 03.10.2011 року, підлягає стягненню на користь останнього з Державного бюджету.

У судовому засіданні проголошено вступну та резолютивну частину постанови.

Керуючись ст.ст. 158 - 163, 167 КАС України, суд -

постановив:

Позов ОСОБА_1 до Управління Державної автомобільної інспекції УМВС України в Херсонській області про визнання протиправною бездіяльність та зобов'язання вчинити певні дії задовольнити.

Визнати протиправною бездіяльність Управління Державної автомобільної інспекції УМВС України в Херсонській області щодо не принесення публічних вибачень на адресу ОСОБА_1.

Зобовязати Управління Державної автомобільної інспекції УМВС України в Херсонській області публічно вибачитись перед ОСОБА_1, завчасно повідомивши його про дату та назву засобу масової інформації, в якому будуть опубліковані публічні вибачення.

Стягнути з Державного бюджету України на користь ОСОБА_1 документально підтверджені судові витрати, сплачені як судовий збір у розмірі 3 (три) 40 коп.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Одеського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі апеляційної скарги в 10-денний строк з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 КАС України чи прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Повний текст постанови виготовлений та підписаний 21 жовтня 2011 р.

Суддя Анісімов О.В.

кат. 2

_________________
Є книжки, які треба тільки скуштувати,
є такі, які краще проковтнути і лише
деякі варто розжувати і переварити.
Френсіс Бекон


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Визир - видео нет...
СообщениеДобавлено: 29 мар 2013, 12:19 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 08 апр 2011, 14:34
Сообщений: 917
Авто: Калинка
Город: Киев
2-а/754/101/13

Справа № 754/2332/13-а

ПОСТАНОВА

Іменем України

25.03.2013 року Деснянський районний суд м. Києва у складі:

головуючого - судді Грегуль О.В.

при секретарі - Гавриш Д.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Києві справу за адміністративним позовом ОСОБА_3 до старшого інспектора СОМДТП ВДАІ Подільського РУ ГУ МВС України в м. Києві Руденка Романа Івановича про скасування постанови про адміністративне правопрушення,

ВСТАНОВИВ:

Позивач, звернувшись до суду з вищевказаним адміністративним позовом, не погоджується із постановою про притягнення його до адміністративної відповідальності.

У судовому засіданні позивач позов підтримав і просив про його задоволення.

Відповідач у судове засідання не з'явився і доказів про поважність причин своєї неявки, суду не надав, хоча про час і місце розгляду справи, неодноразово повідомлявся належним чином, що підтверджується наявними в матеріалах справи, письмовими доказами.

Позивач не заперечував проти розгляду справи по суті за відсутності відповідача.

З урахуванням положень ст. 128 КАС України та з метою уникнення затягування розгляду справи, суд вважає, що в матеріалах справи, є достатньо даних про права та взаємовідносини сторін по справі, для її розгляду по суті у відсутність відповідача.

Вислухавши пояснення позивача, дослідивши наявні в матеріалах справи докази, суд у судовому засіданні встановив наступне.

Відповідно до протоколу та постанови про адміністративне правопорушення складених відносно позивача за ч. 1 ст. 122 КУпАП, останній 03.02.2013 року, біля 14 год. 04 хв., керуючи автомобілем по вул. Гречка в м. Києві, перевищив обмеження швидкості руху на 29 км/год.

Заперечуючи вину у вчиненні зазначеного правопорушення, позивач пояснив, що його вина у вчиненні адміністративного правопорушення, не доведена. Так, він дійсно керував автомобілем і рухався у зазначений час по вул. Гречка в м. Києві в потоці машин та не перевищував обмеження швидкості руху, а з наданого інспектором приладу вимірювання швидкості руху, не вбачалось, що цим приладом зафіксована саме швидкість керованого ним автомобіля.

Відповідно до положень ст. 251 КУпАП, доказами в справі про адміністративне правопорушення є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

У постанові про адміністративне правопорушення, складеної відносно позивача, відсутні дані у спростування доводів позивача і які б у свою чергу свідчили про наявність у діях позивача, складу адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 122 КУпАП.

Відповідно до ч. 2 ст. 71 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Відповідач не надав суду конкретних правових доказів правомірності свого рішення у заперечення адміністративного позову.

За таких обставин, позов підлягає задоволенню.

Керуючись ст. ст. 4-16, 158-164, 171-2 КАС України,

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов ОСОБА_3 задовольнити.

Скасувати постанову в справі про адміністративне правопорушення старшого інспектора СОМДТП ВДАІ Подільського РУ ГУ МВС України в м. Києві Руденка Романа Івановича серії ВК1 № 106068 від 05.02.2013 року про притягнення ОСОБА_3 до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 122 КУпАП у вигляді адміністративного штрафу в сумі 255 грн..

Постанова є остаточною і оскарженню не підлягає.

СУДДЯ:
http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/30242562

_________________
А менты НАМ не кенты!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 20 ]  На страницу Пред.  1, 2

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 2


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
cron