Текущее время: 29 мар 2024, 07:51

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Правила форума


ВНИМАНИЕ!! РАЗДЕЛ С ЖЕСТКОЙ МОДЕРАЦИЕЙ!

1. В этом разделе Вы можете создавать темы с просьбой о помощи в составлении исков, жалоб, заявлений.
2. Тема не должна дублировать уже существующую тему. Обязательно пользуйтесь поиском перед созданием темы.
3. Название темы должно коротко, но подробно описывать проблему.
4. Бессмысленные названия тем (eg. "Помогите", "Спасите", "Нужна помощь" строго запрещены.
5. При создании темы, максимально подробно опишите Вашу проблему с указанием детальной хронологии событий. Также, прикрепите все документы, которые имеются у Вас (копии протоколов, постановлений, актов и т. д.
5. Строго запрещено написание сообщений, не относящихся к теме. Писать можно только прямые вопросы и ответы правового характера в рамках темы.
6. После решения Вашего вопроса, если тема исчерпана, автор темы должен нажать кнопку "Принять ответ" в виде зеленой галочки в сообщении, в котором максимально подробно описан ответ на Ваш вопрос.

ТЕМЫ И СООБЩЕНИЯ, НАРУШАЮЩИЕ ДАННЫЕ ПРАВИЛА, БУДУТ УДАЛЯТЬСЯ БЕЗ ПРЕДУПРЕЖДЕНИЯ!



Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 34 ]  На страницу 1, 2, 3  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 30 ноя 2015, 13:55 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 08 фев 2011, 01:09
Сообщений: 1349
Откуда: Odessa
Авто: LEADER FOX
Город: Odessa
обратился мужчина!

История:

выезжает с двора, поворачивает налево.... всех пропустил, или не было помех вовсе....
проезжает перекресток и по середине следующего квартала его останавливают и вменяют пересечение дорожной разметки 1.3
водитель не согласен, Полицейский удерживает водителя около 35 минут, в ожидании "старшого".
я так понял что приехал старший и составил постановление.

на руки постановление не дали.
помогите обжаловать действия сотрудника Полиции!

_________________
Алексей из Одессы!
"Горсвет" .... "Ночной дозор - всем выйти из ТЕМНОТЫ!"
https://www.youtube.com/user/ActivistDK
[email protected]


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 30 ноя 2015, 13:59 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 08 фев 2011, 01:09
Сообщений: 1349
Откуда: Odessa
Авто: LEADER FOX
Город: Odessa
фото с места события...

https://plus.google.com/u/0/photos/+ActivistDKOdessa/albums/6222912379622714017


в день оформления было немного пасмурно, облака черные и солнце

_________________
Алексей из Одессы!
"Горсвет" .... "Ночной дозор - всем выйти из ТЕМНОТЫ!"
https://www.youtube.com/user/ActivistDK
[email protected]


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 30 ноя 2015, 14:02 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 08 фев 2011, 01:09
Сообщений: 1349
Откуда: Odessa
Авто: LEADER FOX
Город: Odessa
уже был отправлен в Полицию Запрос.....

уже неделю ждем ответ! хотим увидеть Постановление!

Начальнику



вул.
м.Одеса
65000


вул.
м.
65000
тел.

Запит на інформацію
__.__.2015 р. Коли я рухався по вулиці _______________ у місті Одеса мене було зупинено співробітником Поліції, який мене звинуватив у скоєні адміністративного правопорушення.
Станом на __.__.2015 р. мені не відомо чи було на мене накладено будь яке адміністративне стягнення.
Відповідно до ст. 40 «Конституції України» усі мають право особисто звертатись до органів державної влади, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.
Відповідно до ст. 10 Закону України «Про інформацію» право на інформацію забезпечується зокрема: обов'язком органів державної влади, інформувати про свою діяльність та прийняті рішення.
Закон України «Про доступ до публічної інформації» у ст. 1 визначає, що публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень та інших розпорядників публічної інформації.
Згідно ст. 14 Закону України «Про доступ до публічної інформації» розпорядники інформації зобов'язані надавати достовірну, точну та повну інформацію, а також у разі потреби перевіряти правильність та об'єктивність наданої інформації.
Згідно ст. 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації» запит на інформацію – це прохання особи до розпорядника інформації надати публічну інформації, що знаходиться у його володінні. Запитувач має право звернутися до розпорядника інформації із запитом на інформацію незалежно від того, стосується ця інформація його чи ні, без пояснення причини подання запиту.
Відповідно до ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.
Відповідно до ст. 212 -3 КУпАП України неправомірна відмова в наданні інформації, несвоєчасне або неповне надання інформації, надання інформації, що не відповідає дійсності тягне за собою притягнення посадової особи до адміністративної відповідальності.
Управління Поліції є розпорядником інформації який створює та зберігає певну інформацію. Так співробітники Поліції складають матеріали про адміністративні правопорушення, адміністративна практика при Управлінні Поліції зберігає та веде провадження по адміністративним справам.
Таким чином я маю на меті отримати інформацію відносно себе стосовно тієї інформації котра може бути лише у Поліції.
На підставі вищевикладеного, керуючись Законом України "Про інформацію", Законом України "Про доступ до публічної інформації",
ПРОШУ:
- Чи було складено відносно мене (_________________________________) постанову про адміністративне правопорушення саме __.__.15 р.
- Надати мені копію постанови про адміністративне правопорушення відносно мене (_______________________________) саме за __.__.15 р.
- Згідно статті 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п'яти робочих днів.
- Відповідь надати мені особисто, попереднє повідомивши на телефон ___ ___ __ __. Я в свою чергу зобов’язуюсь з’явитися у назначений час, та отримати відповідь.

_________________ __.__.2015 р. _____________________

Додатки:
Копія паспорту.

_________________
Алексей из Одессы!
"Горсвет" .... "Ночной дозор - всем выйти из ТЕМНОТЫ!"
https://www.youtube.com/user/ActivistDK
[email protected]


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 30 ноя 2015, 14:09 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 08 фев 2011, 01:09
Сообщений: 1349
Откуда: Odessa
Авто: LEADER FOX
Город: Odessa
пока что Истец только небольшие изменения внес и у него получилось что то вроде вот такого Иска -



До Маліновського районного суду міста Одеса

Позивач :

м. Одеса
65033
тел.

Відповідач : полицейский
Янголенко Алексей Сергеевич
інспектором патрульної служби 1 роти 3
батальону міста Одесса
Вул. А. Корольова 5
М. Одеса
Засоби зв'язку не відомі



АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ
(про скасування постанови про адміністративне правопорушення)
Цей позов підлягає розгляду в судах згідно ст.288 ч. 3 КУпАП, яка прямо передбачає право оскаржити постанову по справі про адміністративне правопорушення, яку винесено посадовою особою, до районного суду, а також стаття передбачає звільнення від сплати державного мита.
09.11.2015 р. інспектором патрульної служби 1 роти 3 батальону міста Одесса Яницкий Игорь Сергеевич було винесено постанову …………………….. про притягнення ………………………. до адміністративної відповідальності за ч. ….. ст. …… КУпАП, та накладено стягнення у вигляді штрафу …….. грн.
Обставини справи:
09.10.2015 р. я керуючи своїм автомобілем (Шевроле Авео гос номер ВН…………АН) рухався з прилеглої території будинку №42 по вул. ген. Петрова виїжджаючи на проїзну частину, на вулицю ген. Петрова зробив поворот на ліво та продовжив рух в бік вулиці Ицхака Рабина.
Через хвилину мене зупинив інспектор патрульної служби Медведев Алексей Михайлович, і повідомив мене про те, що я пересік двоїну суцільну смугу дорожньої розмітки. Тобто порушив п._____ ПДД за що передбачено відповідальність згідно ст. _______ КУАП.
Під час винесення постанови, поліцейській не ознайомив мене з моїми правами, не запитав мене чи маю я бажання скористатися правовою допомогою, чи є у мене будь які клопотання. Навпаки, всіляко намагався мене заплутати. Всі мої доводи ігнорував. Як свідка використовував людину, яка їхала з ним в автомобілі. Переконував мене, що я не маю права давати свої пояснення в письмовому вигляді, а зобов'язаний підписати постанову, навіть якщо я не згоден з її змістом а потім оскаржити її в суді. Інспектор Медведєв намагався фіксувати мої персональні дані в блокнот не встановленого зразка. Коли я поцікавився на якій підставі він це робить, він пояснив, що збирає інформацію для себе особисто. З невизначеною метою, поліцейські на 35 хвилин обмежили моє право на вільне пересування. Стверджували що я не затриманий, але при цьому не дозволяли мені вільно пересуватися, шляхом блокування мого автомобіля. Яку мету вони переслідували такими діями, пояснювати не стали, за винятком багато разів виголошеній репліки "Мы ждем старшего" Навіщо саме я повинен був чекати їхнього старшого, залишається незрозумілим. Тим більше, що реєстраційні документи на автомобіль і свої права я надав їм для складання адміністративного матеріалу на початку нашої бесіди. У мене в машині плакала маленька налякана дитина. Коли я запитав дозволу відвезти дитину з мамою і повернутися, інспектор Медведев Алексей Михайлович цинічно сказав, що може тільки викликати швидку допомогу для дитини.
Із зазначеною постановою я не погоджуюсь, оскільки в моїх діях відсутній склад адміністративного правопорушення, постанова винесена з порушенням норм права, є незаконною, у зв’язку з чим підлягає скасуванню з наступних підстав:
Відповідно до п. 2 ст. 19 Конституції України, органи державної влади і їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень і в спосіб, передбачений Конституцією і законами України.
Поліцейський зазначив, що він не складає протокол про адміністративне правопорушення згідно ст. 258 КУАП, але ця стаття не надає йому право виносити постанову на вулиці, і не надаючи особі котра підозрюється в скоєні правопорушення всіх прав згідно КУАП.
У статті 276 КУАП зазначено, що - справа про адміністративне правопорушення розглядається за місцем його вчинення.
26 травня 2015 р. Конституційний суд виніс рішення (№5-рп/2015) за яким розглянув звернення уповноваженого Верховної Ради України з прав людини із питання, чи порушуються права громадянина у випадку коли посадова особа виносить постанову про адміністративне правопорушення в сфері дорожнього руху на місці винесення протоколу тобто на вулиці, там де було скоєно правопорушення. Зараз протокол на місці правопорушення вже можуть не складати, але винесення постанови на місці правопорушення продовжують виносити.
Конституційний суд звертає увагу на те що у статті 258 КУАП визначено випадки, коли протокол про вчинення адміністративного правопорушення не складається і стягуються на місці вчинення правопорушення , якщо особа не оспорює допущеного нею правопорушення.
Я себе винним у скоєні правопорушення не визнаю. У мене не було наміру порушувати вимоги ПДР, мною не було заподіяно шкоди а ні фізичним особам, а ні юридичним особам. Мною не було створено перешкод для руху іншого транспорту.
Конституційний суд зазначив що розгляд справ про адміністративне правопорушення безпосередньо на місці його вчинення, а не за місцем знаходження органу уповноваженого законом розглядати справу про таке правопорушення, призводить до порушення процесуальних прав особи яка притягається до адміністративної відповідальності, закріплених у статтях 257, 268, 277, 278, 279, 280 Кодексу.
Таким чином судом було встановлено що Справи про адміністративне правопорушення повинно розглядатися НЕ за місцем його вчинення, а саме за місцем знаходження органу уповноваженого законом розглядати справу про адміністративне правопорушення.
У випадку якщо би Відповідач мене запросив до Управління Поліції для розгляду справи відносно порушення у котрому мене звинуватили, то я би мав змогу надати свої пояснення, зауваження, свої докази, скористатися правовою допомогою, та іншими правами згідно Конституції та КУАП.
Тим що відповідач виніс постанову відносно мене на вулиці, він позбавив мене правом довести свою невинність, або правом обмеженням усним зауваженням.
Відповідачем не було з’ясовано мій майновий стан, чи маю я на утриманні когось, чи є я інвалідом певної групи або інші обставини.
Відповідач при винесені постанови підійшов до розгляду справи формально, та стисло.
Під час керування транспортним засобом я не порушив правила дорожнього руху, та інші закони України, а також у інспектора не було доказів мого порушення. Стаття 251 КУпАП.
«Доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом випадках посадова особа встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.»

Як водій , у своїх діях я повинен керуватися тим, що бачу (дорожніми обставинами). А дану розмітку в умовах існуючої дорожньої обстановки я не бачив, тим більше що її там дійсно не було. Неналежний стан дорожньої розмітки зобов'язує до вчинення дій насамперед дорожні служби, а не апелює до обов'язків водіїв транспортних засобів, оскільки нерозрізненість дорожньої розмітки перешкоджає безпечному руху транспорту. І саме співробітники поліції зобов'язані стежити за її станом , і вчасно доповідати у відповідні служби про всі дефекти, щоб допомагати в організації дорожнього руху. А вони не тільки ігнорують свої обов'язки, а й прикриваючись своєю халатністю і некомпетентністю звинувачують водіїв у адміністративних порушеннях. На ділянках доріг, де дорожня розмітка, визначаюча режим руху, важко помітна: сніг, бруд і т.п., або не може бути відновлена, повинні бути встановлені відповідні за значенням дорожні знаки. Яких теж не було. Україна приєдналася до вимог міжнародної Конвенції і зобов'язалася їх виконувати. Отже, дорожні знаки, розмітка і світлові знаки ( світлофори ) повинні відповідати вимогам міжнародного документа .

У справі відсутній протокол про адміністративне правопорушення, відсутні пояснення свідків, чи потерпілих, жодного фото або відео доказу мого правопорушення, це ще раз підтверджує безпідставні і не законні дії Відповідача. Хочу зазначити, що інспектор ґрунтував своє обвинувачення лише на припущені, а відповідно до ч.3 ст. 62 Конституції України
«обвинувачення не може ґрунтуватися на припущеннях і всі сумніви щодо доведеності вини особи тлумачаться на її користь.»

3. Під час винесення постанови поліцейський не ознайомив мене з моїми правами , чим порушив ст. 256 КУпАП,
«особі, яка притягається до адміністративної відповідальності, роз'яснюються його права і обов'язки, передбачені статтею 268 цього Кодексу, про що робиться відмітка»
Порушення при винесення постанови

2. Інспектором під час розгляду справи була порушена Ст. 278 КУпАП,

Орган (посадова особа) при підготовці до розгляду справи про адміністративне правопорушення вирішує такі питання:

5) чи підлягають задоволенню клопотання особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілого, їх законних представників і адвоката.

Хочу зазначити, що матеріали справи не були детально досліджені та перевірені інспектором, . Все це свідчить про некомпетентність і необізнаність інспектора який розглядав цю справу.

3. Згідно 280 КУпАП,
«Посадова особа при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов'язаний з'ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з'ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.»

Оскільки Відповідач порушив низьку моїх прав при винесені постанови яку виніс не об’єктивно вважаю, що для поновлення моїх порушених прав – провадження згідно ч. 3 ст. 284 КУАП має бути закритим.

Згідно ст. 71 КАС в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Враховуючи наведене вище, керуючись ст. 55 Конституції України ст.ст.247, 268, 288, 293 КУпАП, ст.ст. 6, 18, 19, 102, 104, 105, КАС України,

ПРОШУ:

• Поновити строк
• Прийняти адміністративний позов до розгляду та відкрити провадження у справі.
• Визнати протиправними дії Відповідача під час винесення постанови ……………… 09.11 .2015 р. котрими було позбавлено мене моїх прав згідно КУпАП.
• Скасувати постанову інспектора патрульної служби 1 роти 3 батальону міста Одеса Яницкий Игорь Сергеевич про притягнення до адміністративної відповідальності ……………………
Додатки:
• Копія постанови ………………………………. 09.11 .2015р – 2 прим;
• Копія Паспорту – 2 прим;
• Копія позивної заяви на ___ аркушах – 2 прим.

__.__.20__ р. _______________ _______________

_________________
Алексей из Одессы!
"Горсвет" .... "Ночной дозор - всем выйти из ТЕМНОТЫ!"
https://www.youtube.com/user/ActivistDK
[email protected]


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 30 ноя 2015, 14:16 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 08 мар 2012, 14:59
Сообщений: 23304
Авто: Chery QQ ГБО-4
Город: Украина
Alek2000

добавить

Цитата:
8.5-1. Дорожня розмітка застосовується відповідно до цих Правил і повинна відповідати вимогам національного стандарту.

Дорожня розмітка повинна бути видимою учасникам дорожнього руху як у світлу, так і в темну пору доби на відстані, що забезпечує безпеку руху.
На ділянках доріг, на яких є труднощі для видимості учасниками дорожнього руху дорожньої розмітки (сніг, бруд тощо) або дорожня розмітка не може бути відновленою, установлюються відповідні за змістом дорожні знаки.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 30 ноя 2015, 14:18 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 08 фев 2011, 01:09
Сообщений: 1349
Откуда: Odessa
Авто: LEADER FOX
Город: Odessa
я думаю что в данном случае необходимо исходить из двух факторов!

0. правильно ли сделал Коп, то что лишил гражданина который пытается себя защитить, и вынес постановление на месте на улице, и не перенес рассмотрение данного факта, дела на другой день.
0.1 Один Коп остановил и видел, а второй Коп (я так думаю) не видел но оформил.
1 . соответствие Дорожной разметки того фрагмент который на выезде с данного двора.... ГОСТам или ДБМам или ДСТУ
2 . на сколько опасно совершил маневр водитель, при повороте налево.


1 .нарушение требования разметки, которая не соответствует ГОСТам является ли нарушением????
2. если водитель ни кому не создал помехи, ни кому не причинил ущерба, не совершил угрозы ...... почему не применена более мягкое так сказать наказание - устное замечание!!!!

_________________
Алексей из Одессы!
"Горсвет" .... "Ночной дозор - всем выйти из ТЕМНОТЫ!"
https://www.youtube.com/user/ActivistDK
[email protected]


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 30 ноя 2015, 14:20 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 08 фев 2011, 01:09
Сообщений: 1349
Откуда: Odessa
Авто: LEADER FOX
Город: Odessa
freeman john писал(а):
Alek2000

добавить

Цитата:
8.5-1. ...................



спасибо! я думаю Водитель это добавит в Иск! и перед тем как Иск направить в СУД мы новую редакцию прочтем и покритикуем

_________________
Алексей из Одессы!
"Горсвет" .... "Ночной дозор - всем выйти из ТЕМНОТЫ!"
https://www.youtube.com/user/ActivistDK
[email protected]


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 30 ноя 2015, 14:22 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 08 фев 2011, 01:09
Сообщений: 1349
Откуда: Odessa
Авто: LEADER FOX
Город: Odessa
че то я подозреваю что или я ошибся или там постанова будет по ст. 122 ч.1 ..... а я в теме написал 121 ч. 1

: (

_________________
Алексей из Одессы!
"Горсвет" .... "Ночной дозор - всем выйти из ТЕМНОТЫ!"
https://www.youtube.com/user/ActivistDK
[email protected]


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 30 ноя 2015, 14:55 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 08 мар 2012, 14:59
Сообщений: 23304
Авто: Chery QQ ГБО-4
Город: Украина
Alek2000 писал(а):
0. правильно ли сделал Коп, то что лишил гражданина который пытается себя защитить, и вынес постановление на месте на улице, и не перенес рассмотрение данного факта, дела на другой день.
!


они ст.59 Конституции Украины не изучали, а действуют так как им рассказали "инструкторы"
нет в КУпАПе прямой нормы что при заявлении КЛОПОТАННЯ про перенесення розгляду справи про адміністративні правопорушення за місцем проживання особи, що притягується до адміністративної відповідальності патрульный полицейский обязан его удовлетворить...

Alek2000 писал(а):
0.1 Один Коп остановил и видел, а второй Коп (я так думаю) не видел но оформил.


вот пусть принесёт свои сертифицированные глаза в суд...
запрос в полицию направить о наличии в материалах дела фото видеофиксации, как с патрульного автомобиля так и с нагрудной видеокамеры ну и документы на эти технические средства пусть тоже предоставят в суд...

Alek2000 писал(а):
1 . соответствие Дорожной разметки того фрагмент который на выезде с данного двора.... ГОСТам или ДБМам или ДСТУ


вот на этот вопрос должны отвечать например Відділ організаціі дорожнього руху ДАІ з обслуговування Маліновського та Суворовського районів м. Одеси при УДАІ ГУМВС України

Alek2000 писал(а):
почему не применена более мягкое так сказать наказание - устное замечание!!!!


в чужую черепную коробку ума не добавишь...


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 30 ноя 2015, 16:09 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 08 фев 2011, 01:09
Сообщений: 1349
Откуда: Odessa
Авто: LEADER FOX
Город: Odessa
http://aktivist.in.ua/

ДСТУ 2587:2010
5.2.8 Білизна розмітки повинна бути не менше ніж 0,6 на дорожніх покриттях
з чорними в'яжучими і не менше ніж 0,7 на цементобетонних покриттях згідно з
ДБН В.2.3-4
6.2 Відхилення розмірів від нормативних значень
не повинно перевищувати 10 %
6.8 Основним показником розмітки є фактична (5.3.3) відстань її видимості.
Цей показник використовують для експрес-контролю розмітки..
6.8.2 Для визначення відстані видимості горизонтальної розмітки за номерами
1.1, 1.2 і 1.3 (див. таблицю 1) з місця водія легкового автомобіля візуально визнача-
ють місце, за яким розмітки не видно (межа видимості розмітки). Межу видимості
фіксують стосовно якихось об'єктів або суб'єктів. Далі визначають візуально або
вимірюють на дорозі відстань від автомобіля до межі видимості розмітки.



если честно то я еще так и не нашел ни чего конкретного по стандарту разметки 1,3

_________________
Алексей из Одессы!
"Горсвет" .... "Ночной дозор - всем выйти из ТЕМНОТЫ!"
https://www.youtube.com/user/ActivistDK
[email protected]


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 30 ноя 2015, 17:47 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 11 авг 2010, 13:34
Сообщений: 4840
Откуда: Одесса
Авто: Skoda Fabia
Да это дело выигрывается как 2 пальца об асфальт. Берешь 4-ю фотку (где видна тень фотографа). Там невозможно определить ширину разрыва двойной сплошной. А то по третьей видно, что разрыв небольшой. Третью вообще судье нельзя показывать. Приобщаешь ее к иску. Основной аргумент - правил не нарушал.

Но я бы не спешил подавать иск, пока на руках нет постановления. Наверняка и там есть какие-то аргументы, на основании которых постанова отменяется. Сроки на обжалование исчисляются с момента ее получения.

На данный момент иск откровенно слабый. Похож на причитания, как у нас плохо жить. Так что давай так. Получаете постанову, сканируете, выкладываете сюда, а вот тогда я вам забабахаю отменный иск.

_________________
Изображение


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 30 ноя 2015, 22:17 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 08 фев 2011, 01:09
Сообщений: 1349
Откуда: Odessa
Авто: LEADER FOX
Город: Odessa
Ок! спс!


постанова есть! просто водитель ее еще не получил на руки! по этому я и говорю водителю, что бы он уже готовил Иск, что бы не терять времени.
по поводу нарушений при составлении постановы, я согласен, может и там будут нарушения! Но это не протокол, так что там нарушения минимальны, и очень редки.

самое ключевое по Постанове ,как по моему, это если подтвердится тот факт, что ее вынес Коп с другого экипажа.

тогда его показания в суде могут быть первыми и последними : )
суду будет этого достаточно - вы видели? вы уверены? вы можете доказать?

_________________
Алексей из Одессы!
"Горсвет" .... "Ночной дозор - всем выйти из ТЕМНОТЫ!"
https://www.youtube.com/user/ActivistDK
[email protected]


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 30 ноя 2015, 22:30 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 08 фев 2011, 01:09
Сообщений: 1349
Откуда: Odessa
Авто: LEADER FOX
Город: Odessa
от Зефира:

необходимо переписать или сформулировать под свою проблему,

...

Відповідно до ст.9 КУпАП Адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.

Позивач правила дорожнього руху не порушував, протиправні дії умисно або необережно не вчиняв, в зв’язку з чим протокол за відсутністю в діях позивача складу адміністративного правопорушення не складався.

...

Пункту 8.7.3 ПДР я не порушував, оскільки з займаної мною смуги для руху, не видно зазначеного світлофору, що суперечить вимогам ст.ст. 22-25, 27 Закону України «Про дорожній рух».
Також на зазначеному перехресті дорожній рух організовано з порушенням ст.38 Закону України «Про дорожній рух», а саме:
- зазначений світлофор встановлено з порушенням п.7.20 ДСТУ 4092-2002 «Світлофори дорожні. Загальні технічні вимоги, правила застосовування та вимоги безпеки»;
- відсутні дублюючі світлофори, що суперечить вимогам п. 7.27 ДСТУ 4092-2002 «Світлофори дорожні. Загальні технічні вимоги, правила застосовування та вимоги безпеки»;
- перед світлофором відсутня дорожня розмітка 1.12 (стоп-лінія), що суперечить вимогам п. 3.2.13 ДСТУ 2587-94 «Розмітка дорожня. Технічні вимоги. Методи контролю. Правила застосування.»;
- відсутня будь-яка розмітка, що суперечить вимогам п.1.1.4 ДСТУ 2587-94 «Розмітка дорожня. Технічні вимоги. Методи контролю. Правила застосування.».
Згідно п. 2.3 б) ПДР водій повинен стежити за дорожньою обстановкою та відповідно реагувати на її зміну, проте зазначені порушення ст. 38 Закону України «Про дорожній рух» не дали мені можливості визначити наявність світлофору, встановленого на відстані близько 11 метрів від мене, до того ж закритого гілками дерев.
Таким чином, порушенням вимог ст.ст. 22-25, 27 Закону України «Про дорожній рух» власником дороги створено умови для порушення ПДР.
-
Відповідно до ч. 1 ст.9 КУпАП
«Адміністративним правопорушенням (проступком) визнається
протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність,
яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи
громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом
передбачено адміністративну відповідальність».
Я не мав наміру порушувати ПДР, але невідповідність встановлення світлофору згідно вімог ДСТУ 4092-2002, та відсутність дорожноі розмітки, що невідповідає вимогам ДСТУ 2587-94, не дозволило мені виконати п.п 8.7.3 ПДР, тобто я навіть і не знав, що на той момент я його не виконую. Таким чином, в моіх діях немає вини ні в формі умислу, ні в формі необережності, та вони не утворюють складу адміністративного правопорушення.

...

_________________
Алексей из Одессы!
"Горсвет" .... "Ночной дозор - всем выйти из ТЕМНОТЫ!"
https://www.youtube.com/user/ActivistDK
[email protected]


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 30 ноя 2015, 23:00 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 11 авг 2010, 13:34
Сообщений: 4840
Откуда: Одесса
Авто: Skoda Fabia
У Андрюхи как всегда другой взгляд на написание исков )))

_________________
Изображение


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 15 дек 2015, 23:21 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 08 фев 2011, 01:09
Сообщений: 1349
Откуда: Odessa
Авто: LEADER FOX
Город: Odessa
Начальнику



вул.
м.Одеса
65000


вул.
м.
65000
тел.

Запит на інформацію
__.__.2015 р. Коли я рухався по вулиці _______________ у місті Одеса мене було зупинено співробітником Поліції, який мене звинуватив у скоєні адміністративного правопорушення.
Станом на __.__.2015 р. мені не відомо чи було на мене накладено будь яке адміністративне стягнення.
Відповідно до ст. 40 «Конституції України» усі мають право особисто звертатись до органів державної влади, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.
Відповідно до ст. 10 Закону України «Про інформацію» право на інформацію забезпечується зокрема: обов'язком органів державної влади, інформувати про свою діяльність та прийняті рішення.
Закон України «Про доступ до публічної інформації» у ст. 1 визначає, що публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень та інших розпорядників публічної інформації.
Згідно ст. 14 Закону України «Про доступ до публічної інформації» розпорядники інформації зобов'язані надавати достовірну, точну та повну інформацію, а також у разі потреби перевіряти правильність та об'єктивність наданої інформації.
Згідно ст. 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації» запит на інформацію – це прохання особи до розпорядника інформації надати публічну інформації, що знаходиться у його володінні. Запитувач має право звернутися до розпорядника інформації із запитом на інформацію незалежно від того, стосується ця інформація його чи ні, без пояснення причини подання запиту.
Відповідно до ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.
Відповідно до ст. 212 -3 КУпАП України неправомірна відмова в наданні інформації, несвоєчасне або неповне надання інформації, надання інформації, що не відповідає дійсності тягне за собою притягнення посадової особи до адміністративної відповідальності.
Управління Поліції є розпорядником інформації який створює та зберігає певну інформацію. Так співробітники Поліції складають матеріали про адміністративні правопорушення, адміністративна практика при Управлінні Поліції зберігає та веде провадження по адміністративним справам.
Таким чином я маю на меті отримати інформацію відносно себе стосовно тієї інформації котра може бути лише у Поліції.
На підставі вищевикладеного, керуючись Законом України "Про інформацію", Законом України "Про доступ до публічної інформації",
ПРОШУ:
- Чи було складено відносно мене (_________________________________) постанову про адміністративне правопорушення саме __.__.15 р.
- Надати мені копію постанови про адміністративне правопорушення відносно мене (_______________________________) саме за __.__.15 р.
- Згідно статті 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п'яти робочих днів.
- Відповідь надати мені особисто, попереднє повідомивши на телефон ___ ___ __ __. Я в свою чергу зобов’язуюсь з’явитися у назначений час, та отримати відповідь.

_________________ __.__.2015 р. _____________________

Додатки:
Копія паспорту.

_________________
Алексей из Одессы!
"Горсвет" .... "Ночной дозор - всем выйти из ТЕМНОТЫ!"
https://www.youtube.com/user/ActivistDK
[email protected]


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 34 ]  На страницу 1, 2, 3  След.

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 18


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти: