Текущее время: 29 мар 2024, 12:21

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 67 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 30 янв 2011, 15:42 
Не в сети
Новобранец

Зарегистрирован: 23 янв 2011, 21:03
Сообщений: 63
Маніфест Київського Водія – 2011

http://blogs.korrespondent.net/users/bl ... ty2/a10031
Україна має приблизно 8 мільйонів водіїв, з них щонайменше 600 тисяч Киян, які є найбільш продуктивною частиною населення міста Києва, сплачуючи левову частку прибуткового податку що становить майже 80% доходної частини бюджету міста. З транспортних сборів та реєстраційних платежів утримуються також міське ДАІ та Київавтодор. Це все десятки мільярдів гривень, які щорічно сплачують Київські водії, отримуючи у відповідь безконтрольне, безвідповідальне та халатне розбазарювання коштів та якість муніципальних послуг щодо транспортної їнфраструктури та поведінки ДАІ, що заслуговує великої жирної «двійки».

Наступні питання та проблеми Київських водіїв повинні бути вирешені в 2011 році, якщо керівники міста Києва, інфраструктурних муніціпальних підприємств та ДАІ хочуть зберегти свої робочі місця.

Дороги. Вимагаємо ідеального стану київських доріг, без жодних вибоїн, нерівностей, виступаючих люків і т.д. Ми платимо достатьно грошей (якщо не переплачуємо в рази) для отримання і користування дорогами Європейскої якості, а не те що маємо сьогодні, що важко назвати дорогами.

Сьогоднішні київські дороги це щоденне нагадування до чого доводить халатність, коррупція та відсутність дійсної конкуренції в будівництві та утриманні доріг міста. Система що залишилася з радянських часів абсолютно не працює, з’їдаючи безслідно кожний рік мільярди наших грошей. Поки не буде змінена мотивація дорожних служб на утримування доріг в ідеальному стані, проти існуючої мотиваціїї – ремонтувати і отримувати гроші з міського бюджету на це як можна частіше, нормальних доріг в Києві не буде.

Розмітка. Чомусь в Києві розмітку потрібно обновлювати кожні 3 місяці, бо вона повністью зникає. Для когось це дуже вигідний, постійний бізнес, але для київських водіїв, відсутність видимої і ефективної (включаючої світловідбивні елементи) розмітки – є значним фактором щоденного ризику на дорозі. Вимагаємо зупинити практику постійних перефорбовувань, підфорбовувань розмітки дешевими фарбами, які в кінцевому підрахунку значно дорожчі за якісні фарби, що служать роками. Також потребуємо стандартизації маркування і розміщення «лежачих поліцейських» по кількості (не більше двох), висоті та маркуванню (незмиваємою жовтою краскою, або резиною).

Знаки. Вже щонайменше четвертий рік у Києві проводиться «експеримент» з постійним дозволом правого повороту на перехрестях за умови постуступлення іншому транспорту та пішоходам. Потребуємо закінчити цей затягнувшийся експеримент (насправді за таким правилом їздить вся Європа та Америка), та ввести можливість такого повороту на всіх перехрестях без вішання якихось доповнюючих зелених стрілок. Також потребуємо добавити можливість повороту з другої полоси там де крайня полоса разрішає тільки лівий або правий поворіт. На деяких перехрестях така можливість вже існує. Вимагаємо до кінця 2009 року привести всі перехрестя до єдиного стандарту, щодо можливості таких поворотів, які є дуже актуальними особливо в час пік.

Штрафи. Вимагаємо зменшити існуючі штрафи в 4 рази, а за відсутності аварії, або будь-яких ушкоджень – замінити штрафи письмовим або устним попередженням. Існуючі штрафи абсолютно не відповідають екомічній дійсності 90% київських водіїв, особливо враховуючи ті умови та дороги по яких вони їздять кожен день, обминаючі ями і вибоїни, автівки яким нема де припаркуватися крім обочини, міський транспорт, що зупиняеться посеред дороги, бо зупинки не мають карманів, маневрючи між іншими водіями, що обїзжають тіж самі перешкоди, та багато іншого.

Безпека руху. Вимагаємо встановити відбійники на всіх мостах а також на дорогах, що мають три ряди руху в одному напрямку або більше. Скільки ще повинно загинути людей, щоби сьогоднішні керівники дорожніх служб зрозуміли свою 100% відповідальність за такі трагедії. Також встановлення великих секундомірів на світлофорах для водіїв (так само як це робиться для пішоходів), дасть можливість водіям зменшити кількість проскакувань та екстренного гальмування на перехрестях, що змешить загальну аварійність на таких участках дороги та подовжить експлуатацію автомобіля.

Парковка. Вимагаємо зменшити їснуючі ціни на парковку в місті до 4 гривень за годину, максимум 20 гривень за цілий день. Місячний абонент на всі зони повинен коштувати не більше 150 гривень, а річний не більше 1000 грн. Ціни на приватні парковки не повинні перевищувати 25% від муніціпальної ціни, а також кількість приватних парковок не повина бути більшою за 20% від загальної кількості платних паркомісць у районі. Тарифи за охороняємі, нічні парковки в спальних районах не повинні бути більше 5 гривень за ніч. Вимагаємо заборонити євакуацію, окрім ситуації коли авто блокує в’їзд або виїзд іншого транспорту, та встановити максимальний штраф та евакуацію у розмірі 100 гривень. Вимагаємо заборонити блокування коліс авто, та замінити його штрафними парковочними талонами по 20 гривень.

Бензин. Вимагаємо зупинити та ошрафувати на значну суму (щонайменше 2% від суми річного оберту) картельний зговір крупних мережевих власників автозаправних станцій в Києві, щодо цін на бензин. Дуже легко відслідкувати зміни цін співпадаючих копійка-в-копійку та день-в-день на багатьох заправках міста, хоча всі вони належать різним властникам. Ціни на бензин в Києві реагують практично на слідуючий день при зростанні світових цін на нафту, а коли вона падає то нам місяцями продають бензин за старою ціною, хоча у кожного властника заправок запас палива не перевищує більше 2 тижнів.

Правила. Вимагаємо відмінити наявність штрафного талона при користуванні авто. Ця норма правил є дискримінаційною для українських водіїв проти будь-якого іноземного водія в Україні, який може їздити у нас без будь-яких штрафних талонів.

Статистика ДАІ. Вимагаємо публічності методології та незалежну перевірку статистики ДАІ, яка на сьогоднішній день є нічим як механізмом маніпуляції громадською думкою. Це особливо стосується статистики ДТП. В ДАІшних репортах ніколи не говорится про стан дорожнього полотна на місті аварії (а знаючи наші дороги, цей фактор в багатьох випадках є майже не вирішальним). Також коли говорять про алкогольне сп’яніння водія, ніколи не говорять про ступінь сп’яніння. І якщо ця ступінь є не великою, і абсолютно прийнятною по законодаству багатьох західних країн, то причини аварії стають зовсім іншими, а не тими в які ДАІ хоче щоб ми вірили.

Водійське посвідчення. Властність кожного водія захищена конституцією України. Водійське посвідчення та інші документи водія є приватною властністью і можуть бути відібрані тільки рішенням суду. Вимагаємо заборонити будь-яке (включаючи тимчасове) утримання та\або вилучення документів водія співробітниками ДАІ, та ввести адміністративну та службову відповідальність за порушення таких правил як заволодіння чужою властністью з використанням службових привілеїв.

Професійність. Київські водії сплачують величезні кошти щорічно в бюджет міста. Такі суми та маштаб діяльності міста потребують професійного досвіду і управління кожною ланкою муніципальних служб. Вимагаємо загальної атестації всіх керівників та перших замів основних муніципальних служб міста на професійну придатність. Кожен керівник служби повинен мати вищу освіту за фахом, та 10 років професійного стажу, в тому числі щонайменше 3-роки на керівній позиції. Перші зами повинні мати також вищу освіту за фахом, та щонайменше 6 років професійного стажу. Всі вийнятки з таких правил повинні бути прийняті загальною більшістью Київради, та не перебільшувати четвертини існуючих керівничих посад служб міста.

Ремонти. Вимагаємо оперативного інформування киян через веб сторінки адміністрації та дорожних служб, про всі дорожні ремонти зі строком виконання більше тижня, а також їхними замовниками, виконавцями, потреби, строком закінчення та витраченим бюджетом.

Аудит. Вимагаємо проведення щорічного міждародного аудиту однією із компаній «Великої Четвірки», основних муніципальних служб міста та всіх компаній що отримують щонайменше як 100 млн.гривень на рік з києвського бюджету.

Інтерактивне спілкування. Вимагаємо встановлення можливості інтерактивного спілкування на веб сторінці міста між водіями та службами міста для покращення транспортної ситуації в місті Києві. Це стосується знаків, розмітки, парковки, перехресть та багато чого іншого повязаного з транспортною інфраструктурою міста та її покращення. Вимагаємо також створення в місті муніціпального радіоканалу для 24-годиної трансляції ситуації на дорогах міста.

Страховка та дрібні аварії. Вимагаємо привести місцеве страхове та ДАІшне регулювання щодо оформлення дрібних аварій без людських жертв та значних ушкоджень до сучасних норм врегулювання таких конфліктів (без присутності ДАІ та подальшим відшодуванням збитків між двома страховими компаніями).

Присутність ДАІ на дорозі. Вимагаємо встановлення чітких правил находження робітників ДАІ на дорозі, якими повинні бути: 1) оформлення ДТП 2) регулювання руху 3) находження біля стаціонарного поста ДАЇ або 4) перевірка швидкості визначенними приладами. Всі інші «потреби» наявності ДАІ на дорозі повинні бути заборонені.

Страховка та дрібні аварії. Вимагаємо привести місцеве страхове та ДАІшне регулювання щодо оформлення дрібних аварій без людських жертв та значних ушкоджень до сучасних норм врегулювання таких конфліктів (без присутності ДАІ та подальшим відшодуванням збитків між двома страховими компаніями).

Розв’язки. Значна кількість київских розв’язок є шедеврами сюреалізму та абстрактного мистецтва. Таке враження, що проектанти міста починаючи з далеких радянськів часів вирішили зробити кожну розв’язку неповторною, добавляючи до них головоломки проїздів, що не можна розгадати навіть з другого або третього проїзду. Вимагаємо виправити всі попередні інженерні помилки та привести всі київські розвязки до єдиних міждародних стандартів.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 30 янв 2011, 15:44 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 10 дек 2010, 17:40
Сообщений: 6426
Откуда: Черновцы
Авто: VW T-5
Город: Черновцы
И зачем клонируешь? Выложил в своей теме - сюда кинь только ссылку!

_________________
Есть люди, в которых живёт Бог; есть люди, в которых живёт Дьявол; а есть люди, в которых живут только глисты (Фаина Раневская)


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 30 янв 2011, 16:15 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 13 янв 2011, 08:37
Сообщений: 1543
Предлагаю включить амнистию по неоплаченным протоколам,и естественно снизить штрафы.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 31 янв 2011, 19:05 
Не в сети
Новобранец

Зарегистрирован: 23 янв 2011, 21:03
Сообщений: 63
VeterS писал(а):
Предлагаю включить амнистию по неоплаченным протоколам,и естественно снизить штрафы.


Амнистия по неоплаченным протоколам идея в принципе хорошая, но слишком неудобная. Думаю что там не так все однозначно. Лучше посмотреть из чего состоят неуплаченные протоколы (категории нарушений) и потом определиться что отменять, а что нет.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 17 фев 2011, 17:33 
Не в сети
Прохожий

Зарегистрирован: 17 сен 2010, 09:20
Сообщений: 11
Авто: ваз-2107
Всё таки надо обратить внимание и на кадровую работу в плане безграмотности 70% инспекторов находящихся на дорогах.... О самоподготовке и речи не может быть.....да и когда им...... + сговор с судьями и наркологами.....грабеж в МРЭО, отдельная тема...(я бы отразил если бы умел).


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 18 фев 2011, 15:30 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 28 дек 2010, 09:32
Сообщений: 4839
Авто: два
Город: Чернигов
Мне представляется что "дважды не судимый проффесор" не обратит на это внимание. Ему на страну, на Конституцию, на весь народ насрать, а тут какие-то автомобилисты? со своим нежеланием жить по его поняткам? Извините, не подпишусь. Не окажу этому насильнику такую честь.
http://www.youtube.com/watch?v=FivEamyP__A&NR=1 Не услышит он нас.
А вот здесь тот кого он без сомнения услышит http://www.youtube.com/watch?v=-90a9dbYjc4


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 18 фев 2011, 23:08 
Не в сети
Прохожий

Зарегистрирован: 18 фев 2011, 09:55
Сообщений: 11
Откуда: Кривой Рог, пр-т 200 лет Кривому Рогу
Авто: TOYOTA Camry 3,5
Уменьшение суммы штрафов необходимо однозначно. Штраф это воспитательная мера и не должна быть карательной... Ведь известно всем, что сумма штрафа переходящая определенные границы перестает выполнять свою функцию... Но вот за пьянку за рулем однозначно увеличить вплоть до изъятия автомобиля и пожизненного нафиг заключения!!!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 20 фев 2011, 14:17 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 30 дек 2010, 15:12
Сообщений: 167
Откуда: Закарпатье
Авто: Митсу Х
Город: Виноградов
Флеш-моб до роковин Януковича
Feb. 17th, 2011 at 4:43 PM

Громадянський рух Спільна Справа звертається до громадян із закликом відзначити 25 лютого, річницю інаугурації В.Януковича, як День Жалоби з усіма належними атрибутами трауру, зокрема, з чорними стрічками на національних прапорах, автомобілях та одязі.

_________________
Не так страшен чёрт, как его брат - гаишник!

Lincoln Navigator - Черный Пофигатор


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 20 фев 2011, 14:19 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 10 дек 2010, 17:40
Сообщений: 6426
Откуда: Черновцы
Авто: VW T-5
Город: Черновцы
А каким боком , мы относимся к политикам?

_________________
Есть люди, в которых живёт Бог; есть люди, в которых живёт Дьявол; а есть люди, в которых живут только глисты (Фаина Раневская)


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 20 фев 2011, 19:56 
Не в сети
Новобранец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 01 фев 2011, 22:34
Сообщений: 98
Откуда: глубинка на Южном Буге
Авто: делонебевиль
25-го числа, наш демократичный Президент, в прямом эфире собираэтся отвечать на вопросы сограждан. Звонить просят уже сейчас ( чтобы успеть подготовить ответы). Можна воспользоваться моментом и сформулировать несколько проблем. Если из пяти выберут хоть один, интересно будет послушать. Нужно создать эффект присутствия в стране общественной организации ДК, которая БОРЕТСЯ с коррупцией ГАИ. Он же (Президент) призывает к этому. За одно послать "Обращение"... Мысли на эту тему?

_________________
Милиция призвана следить за порядком - беспорядки ее не интересуют(Фоменко)


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 21 фев 2011, 09:18 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 30 дек 2010, 15:12
Сообщений: 167
Откуда: Закарпатье
Авто: Митсу Х
Город: Виноградов
MAXIMUSGo писал(а):
А каким боком , мы относимся к политикам?


А мы их кормим!... и поим!

_________________
Не так страшен чёрт, как его брат - гаишник!

Lincoln Navigator - Черный Пофигатор


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 21 фев 2011, 09:19 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 30 дек 2010, 15:12
Сообщений: 167
Откуда: Закарпатье
Авто: Митсу Х
Город: Виноградов
daifob писал(а):
25-го числа, наш демократичный Президент, в прямом эфире собираэтся отвечать на вопросы сограждан. Звонить просят уже сейчас ( чтобы успеть подготовить ответы). Можна воспользоваться моментом и сформулировать несколько проблем. Если из пяти выберут хоть один, интересно будет послушать. Нужно создать эффект присутствия в стране общественной организации ДК, которая БОРЕТСЯ с коррупцией ГАИ. Он же (Президент) призывает к этому. За одно послать "Обращение"... Мысли на эту тему?


Уже отправил тройку вопросов в разных блоках - интересно, теперь вечером ждать "гостей"?

_________________
Не так страшен чёрт, как его брат - гаишник!

Lincoln Navigator - Черный Пофигатор


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 23 фев 2011, 10:34 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 04 фев 2011, 09:54
Сообщений: 10522
Авто: ?
Город: КиЁв
Политика - политикой, а 25-го черный пакет для мусора ( и в прямом и в переносном смысле ) повешу на антенну!

_________________
Шара и Жаба - Национальная черта!!!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 25 фев 2011, 00:30 
Не в сети
Новобранец

Зарегистрирован: 22 фев 2011, 20:16
Сообщений: 47
Авто: Camry
Предлагаю в открітое письмо президенту или министру МВД включить следующий пункт:

Утвердить на законодательном уровне фиксацию нарушений скоростного режима только устройствами, работающими в полном автоматическом режиме, к которым не имеет доступа сторудник ДПС. (Чтоб считать действительными показания только тех автоматов, которые стоят в бронированных ящиках у дороги или на мостах висят, и не давать их в руки гаишникам, потому как и поломать могут и проблем людям подкинуть от ствоей жалности).

Объяснение писал на тойотовском форуме в теме про лазерную камеру ГАИ TrueCam, полностью автоматическую и т.д., и которая не акупается массово, потому как очень дорогая. Много писать не охота просто скопирую:

Если он так хорош и самостоятельно с пудовой верностью определяет нарушителя, то его вполне можно утвердить как полностью автоматическое устройство фиксации нарушений. Закупаешь 300-10000 шт. устанавливаешь по всей стране, где надо и тока рассылаешь квитанции... Так это работает во всем мире. А если его правильно протестировать, сертифицировать и установить в нужном месте, то такой трюк как отмена писем счастья от Визира не пройдет, и штрафы реально придется платить - за реальные нарушения, ведь девайс будет работать исправно как бы...
Но я думаю у нас в стране и дальше будет этот truecam в одном экземпляре... это ж реальное попадалово отдельных ГАИовых слоев на бабки, если этот девайс по назначению использовать....
Стоимость его реально завышена, но даже если он и стоит 100К грн., то установив его на Набережной или на Воссоединения, или на Ватутина можно тока засекать время... вложенные деньги налогоплательщиков вернутся в течение первых двух-трех дней. Со временем большинство водителей привыкнут и будут ездить "принимая во внимание новые обстоятельства".
Но это только так кажется... реально этого никому не надо, потому как вложенные деньги вернутся в казну, а не в карман...
С визирем была та же каша... как бы плохо он не работал, но 70-90% фиксаций были правдой, и большинство водителей оплачивали выписанные на основании данных с Визира штрафы. А оплата штрафа в банке исключает прямое "взаимодействие" инспектора и нарушителя, соответственно и "капало" меньше, хоть и работы по оформлению протоколов стало больше... ГАИцам реально обидно стало - работы больше а бабла меньше, вот и согласились отменить эту "бумажную неэффективную волокиту". Не будет у нас массового использования этих камер, тока так... показухи разные по зомбоящику буду крутить


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 05 мар 2011, 01:21 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 08 фев 2011, 01:09
Сообщений: 1349
Откуда: Odessa
Авто: LEADER FOX
Город: Odessa
верная цель ДК!

эти требования не только к Президенту нужны их еще надо и депутуам двигать......

_________________
Алексей из Одессы!
"Горсвет" .... "Ночной дозор - всем выйти из ТЕМНОТЫ!"
https://www.youtube.com/user/ActivistDK
[email protected]


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 67 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5  След.

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 12


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти: