Текущее время: 29 апр 2024, 00:06

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 216 ]  На страницу Пред.  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 29 янв 2011, 11:15 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 30 дек 2010, 15:12
Сообщений: 167
Откуда: Закарпатье
Авто: Митсу Х
Город: Виноградов
Изображение


«Не умеешь управлять - вон от руля!», - это водительский лозунг.

Не работает у меня прога, нужно изменить надпись "Ні гаїшному свавіллю!" или что-то похожее

Изображение

_________________
Не так страшен чёрт, как его брат - гаишник!

Lincoln Navigator - Черный Пофигатор


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 29 янв 2011, 11:18 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 30 дек 2010, 15:12
Сообщений: 167
Откуда: Закарпатье
Авто: Митсу Х
Город: Виноградов
Изображение


Изображение


Еще варианты?

_________________
Не так страшен чёрт, как его брат - гаишник!

Lincoln Navigator - Черный Пофигатор


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 29 янв 2011, 18:12 
Не в сети
Новобранец

Зарегистрирован: 23 янв 2011, 21:03
Сообщений: 63
Требований к президенту слишком мало, и почему только к президенту, а не ко всей верховоной раде, а также к лидерам всех политических партий в раде.

Предлагаю расширить требования пунктами перечисленными в Маніфесте Київського Водія – 2011
http://blogs.korrespondent.net/users/bl ... ty2/a10031

Дороги. Вимагаємо ідеального стану київських доріг, без жодних вибоїн, нерівностей, виступаючих люків і т.д. Ми платимо достатьно грошей (якщо не переплачуємо в рази) для отримання і користування дорогами Європейскої якості, а не те що маємо сьогодні, що важко назвати дорогами.

Сьогоднішні київські дороги це щоденне нагадування до чого доводить халатність, коррупція та відсутність дійсної конкуренції в будівництві та утриманні доріг міста. Система що залишилася з радянських часів абсолютно не працює, з’їдаючи безслідно кожний рік мільярди наших грошей. Поки не буде змінена мотивація дорожних служб на утримування доріг в ідеальному стані, проти існуючої мотиваціїї – ремонтувати і отримувати гроші з міського бюджету на це як можна частіше, нормальних доріг в Києві не буде.

Розмітка. Чомусь в Києві розмітку потрібно обновлювати кожні 3 місяці, бо вона повністью зникає. Для когось це дуже вигідний, постійний бізнес, але для київських водіїв, відсутність видимої і ефективної (включаючої світловідбивні елементи) розмітки – є значним фактором щоденного ризику на дорозі. Вимагаємо зупинити практику постійних перефорбовувань, підфорбовувань розмітки дешевими фарбами, які в кінцевому підрахунку значно дорожчі за якісні фарби, що служать роками. Також потребуємо стандартизації маркування і розміщення «лежачих поліцейських» по кількості (не більше двох), висоті та маркуванню (незмиваємою жовтою краскою, або резиною).

Знаки. Вже щонайменше четвертий рік у Києві проводиться «експеримент» з постійним дозволом правого повороту на перехрестях за умови постуступлення іншому транспорту та пішоходам. Потребуємо закінчити цей затягнувшийся експеримент (насправді за таким правилом їздить вся Європа та Америка), та ввести можливість такого повороту на всіх перехрестях без вішання якихось доповнюючих зелених стрілок. Також потребуємо добавити можливість повороту з другої полоси там де крайня полоса разрішає тільки лівий або правий поворіт. На деяких перехрестях така можливість вже існує. Вимагаємо до кінця 2009 року привести всі перехрестя до єдиного стандарту, щодо можливості таких поворотів, які є дуже актуальними особливо в час пік.

Штрафи. Вимагаємо зменшити існуючі штрафи в 4 рази, а за відсутності аварії, або будь-яких ушкоджень – замінити штрафи письмовим або устним попередженням. Існуючі штрафи абсолютно не відповідають екомічній дійсності 90% київських водіїв, особливо враховуючи ті умови та дороги по яких вони їздять кожен день, обминаючі ями і вибоїни, автівки яким нема де припаркуватися крім обочини, міський транспорт, що зупиняеться посеред дороги, бо зупинки не мають карманів, маневрючи між іншими водіями, що обїзжають тіж самі перешкоди, та багато іншого.

Безпека руху. Вимагаємо встановити відбійники на всіх мостах а також на дорогах, що мають три ряди руху в одному напрямку або більше. Скільки ще повинно загинути людей, щоби сьогоднішні керівники дорожніх служб зрозуміли свою 100% відповідальність за такі трагедії. Також встановлення великих секундомірів на світлофорах для водіїв (так само як це робиться для пішоходів), дасть можливість водіям зменшити кількість проскакувань та екстренного гальмування на перехрестях, що змешить загальну аварійність на таких участках дороги та подовжить експлуатацію автомобіля.

Парковка. Вимагаємо зменшити їснуючі ціни на парковку в місті до 4 гривень за годину, максимум 20 гривень за цілий день. Місячний абонент на всі зони повинен коштувати не більше 150 гривень, а річний не більше 1000 грн. Ціни на приватні парковки не повинні перевищувати 25% від муніціпальної ціни, а також кількість приватних парковок не повина бути більшою за 20% від загальної кількості платних паркомісць у районі. Тарифи за охороняємі, нічні парковки в спальних районах не повинні бути більше 5 гривень за ніч. Вимагаємо заборонити євакуацію, окрім ситуації коли авто блокує в’їзд або виїзд іншого транспорту, та встановити максимальний штраф та евакуацію у розмірі 100 гривень. Вимагаємо заборонити блокування коліс авто, та замінити його штрафними парковочними талонами по 20 гривень.

Бензин. Вимагаємо зупинити та ошрафувати на значну суму (щонайменше 2% від суми річного оберту) картельний зговір крупних мережевих власників автозаправних станцій в Києві, щодо цін на бензин. Дуже легко відслідкувати зміни цін співпадаючих копійка-в-копійку та день-в-день на багатьох заправках міста, хоча всі вони належать різним властникам. Ціни на бензин в Києві реагують практично на слідуючий день при зростанні світових цін на нафту, а коли вона падає то нам місяцями продають бензин за старою ціною, хоча у кожного властника заправок запас палива не перевищує більше 2 тижнів.

Правила. Вимагаємо відмінити наявність штрафного талона при користуванні авто. Ця норма правил є дискримінаційною для українських водіїв проти будь-якого іноземного водія в Україні, який може їздити у нас без будь-яких штрафних талонів.

Статистика ДАІ. Вимагаємо публічності методології та незалежну перевірку статистики ДАІ, яка на сьогоднішній день є нічим як механізмом маніпуляції громадською думкою. Це особливо стосується статистики ДТП. В ДАІшних репортах ніколи не говорится про стан дорожнього полотна на місті аварії (а знаючи наші дороги, цей фактор в багатьох випадках є майже не вирішальним). Також коли говорять про алкогольне сп’яніння водія, ніколи не говорять про ступінь сп’яніння. І якщо ця ступінь є не великою, і абсолютно прийнятною по законодаству багатьох західних країн, то причини аварії стають зовсім іншими, а не тими в які ДАІ хоче щоб ми вірили.

Водійське посвідчення. Властність кожного водія захищена конституцією України. Водійське посвідчення та інші документи водія є приватною властністью і можуть бути відібрані тільки рішенням суду. Вимагаємо заборонити будь-яке (включаючи тимчасове) утримання та\або вилучення документів водія співробітниками ДАІ, та ввести адміністративну та службову відповідальність за порушення таких правил як заволодіння чужою властністью з використанням службових привілеїв.

Професійність. Київські водії сплачують величезні кошти щорічно в бюджет міста. Такі суми та маштаб діяльності міста потребують професійного досвіду і управління кожною ланкою муніципальних служб. Вимагаємо загальної атестації всіх керівників та перших замів основних муніципальних служб міста на професійну придатність. Кожен керівник служби повинен мати вищу освіту за фахом, та 10 років професійного стажу, в тому числі щонайменше 3-роки на керівній позиції. Перші зами повинні мати також вищу освіту за фахом, та щонайменше 6 років професійного стажу. Всі вийнятки з таких правил повинні бути прийняті загальною більшістью Київради, та не перебільшувати четвертини існуючих керівничих посад служб міста.

Ремонти. Вимагаємо оперативного інформування киян через веб сторінки адміністрації та дорожних служб, про всі дорожні ремонти зі строком виконання більше тижня, а також їхними замовниками, виконавцями, потреби, строком закінчення та витраченим бюджетом.

Аудит. Вимагаємо проведення щорічного міждародного аудиту однією із компаній «Великої Четвірки», основних муніципальних служб міста та всіх компаній що отримують щонайменше як 100 млн.гривень на рік з києвського бюджету.

Інтерактивне спілкування. Вимагаємо встановлення можливості інтерактивного спілкування на веб сторінці міста між водіями та службами міста для покращення транспортної ситуації в місті Києві. Це стосується знаків, розмітки, парковки, перехресть та багато чого іншого повязаного з транспортною інфраструктурою міста та її покращення. Вимагаємо також створення в місті муніціпального радіоканалу для 24-годиної трансляції ситуації на дорогах міста.

Страховка та дрібні аварії. Вимагаємо привести місцеве страхове та ДАІшне регулювання щодо оформлення дрібних аварій без людських жертв та значних ушкоджень до сучасних норм врегулювання таких конфліктів (без присутності ДАІ та подальшим відшодуванням збитків між двома страховими компаніями).

Присутність ДАІ на дорозі. Вимагаємо встановлення чітких правил находження робітників ДАІ на дорозі, якими повинні бути: 1) оформлення ДТП 2) регулювання руху 3) находження біля стаціонарного поста ДАЇ або 4) перевірка швидкості визначенними приладами. Всі інші «потреби» наявності ДАІ на дорозі повинні бути заборонені.

Страховка та дрібні аварії. Вимагаємо привести місцеве страхове та ДАІшне регулювання щодо оформлення дрібних аварій без людських жертв та значних ушкоджень до сучасних норм врегулювання таких конфліктів (без присутності ДАІ та подальшим відшодуванням збитків між двома страховими компаніями).

Розв’язки. Значна кількість київских розв’язок є шедеврами сюреалізму та абстрактного мистецтва. Таке враження, що проектанти міста починаючи з далеких радянськів часів вирішили зробити кожну розв’язку неповторною, добавляючи до них головоломки проїздів, що не можна розгадати навіть з другого або третього проїзду. Вимагаємо виправити всі попередні інженерні помилки та привести всі київські розвязки до єдиних міждародних стандартів.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 29 янв 2011, 18:17 
Не в сети
Новобранец

Зарегистрирован: 23 янв 2011, 21:03
Сообщений: 63
Стоит прежде всего похвалить организаторов сайта за его создание и поддержку и ту работу которая уже сделана в защиту прав водителей Украины.

Судя по регестрированным пользователям на форуме на сегодняшний день активная аудитория составляет всего лишь несколько тысяч человек. Учитывая что в Украине более 8 милионов водителей, и как минимум половина из них должна иметь доступ к интернету, то охват сайтом целевой аудитории просто мизерный.

Пару идей как можно привлеч к своему сайту минимум 100,000 пользователей.

1. Создать груповой список требований водителей Украины. Почему именно груповой, вместо того чтобы обращаться к госорганам с требованиями по мере их поступления? Во-первых, включая определенное количество требований в переговорах является классической тактикой ведения любых переговоров (такая тактика дословно называеться «катание бревна» - log-rolling). Эт тактика дает переговорщику возможность торговаться с другой стороной. Для примера, Дорожный Контроль выставляет 10 требований, 5 из них возможно будут приняты другой стороной сразу, а остальные 5 будут отвергнуты или приняты с условиями. То есть в данном случае у Дорожного Контроля уже 50% успеха, и если в вашей организации есть хорошие переговорщики, то вторая половина будет принята с каким-то выгодным компромисом для вас. Таким образом организация добивается гораздо больше чем выставляя единичные требования. Во –вторых, списком требований Дорожный Контроль может привлечь к себе и своим требованиям внимание сразу всей национальной прессы и общественности, заставив тем самым государственные органы вступить с организацией в диалог.

Если говорить о списке требований то прототипом можно взять манифест киевского водителя, уже опуликованный на форуме.
http://blogs.korrespondent.net/users/bl ... ty2/a10031
Для большей обективности и приоритетности требований водителей нужно провести голосование участников форума по каждому предложенному пункту, поставив по каждому оценку от 1 до 10 и получив таким образом рейтинг наиболее актуальных требований.

Отобранные таким образом 10 - 15 пунктов, думаю больше выбирать не надо, чтобы не распыляться, нужно уже расписывать дальше с привлечением юристов. Каждый пункт требований должен содержать требование изменить или добавить то или иное законодательство, регулирующее данный вопрос.

Услуги юристов, особенно хороших стоят денег и немалых, но среди юристов есть много автолюбителей, так что на призыв форума помочь бесплатной юр консультацией отозвется какое-то количество, чтобы составить свои требования более менее грамотно. Как еще один вариант можно предложить Игоря Шевченко. http://www.shevchenko.ua/ У него там уже 4600 волонтеров, включая юристов и думаю помощь такому форуму как ваш было бы в интересах Игоря и его общественных амбиций. Плюс есть смысл привлечь Украинский Хельсинский союз по правам человека http://www.helsinki.org.ua/ru/index.php, у которого очень много опыта по помощи общественным организациям.

Кроме манифеста, есть смысл инициировать ряд груповых исков к государству и дорожным службам за преступную халатность приведшую к смертям, инвалидности (например не надлежащее состояние дорожного полотна, отсутствие разметки, незаконные штрафы, и т.д. и т.п.) Для примера, подайте иск на 100 млн. гривен от семей погибших не по своей вине водителей, предложите юристам с этого 10-15%, плюс оставьте себе процентов 10 в ввиде благотворительных взносов от выигравших семей и будет у вас и общественное уважение и деньги на содержание офиса.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 31 янв 2011, 14:54 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 30 дек 2010, 15:12
Сообщений: 167
Откуда: Закарпатье
Авто: Митсу Х
Город: Виноградов
Ну, какие мысли по поводу?

_________________
Не так страшен чёрт, как его брат - гаишник!

Lincoln Navigator - Черный Пофигатор


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 01 фев 2011, 10:43 
Не в сети
Новобранец

Зарегистрирован: 21 дек 2010, 14:16
Сообщений: 84
Откуда: Киев
Авто: Волга!
Galactica писал(а):
1. Создать груповой список требований водителей Украины. Почему именно груповой, вместо того чтобы обращаться к госорганам с требованиями по мере их поступления? Во-первых, включая определенное количество требований в переговорах является классической тактикой ведения любых переговоров (такая тактика дословно называеться «катание бревна» - log-rolling). Эт тактика дает переговорщику возможность торговаться с другой стороной. Для примера, Дорожный Контроль выставляет 10 требований, 5 из них возможно будут приняты другой стороной сразу, а остальные 5 будут отвергнуты или приняты с условиями. То есть в данном случае у Дорожного Контроля уже 50% успеха, и если в вашей организации есть хорошие переговорщики, то вторая половина будет принята с каким-то выгодным компромисом для вас. Таким образом организация добивается гораздо больше чем выставляя единичные требования. Во –вторых, списком требований Дорожный Контроль может привлечь к себе и своим требованиям внимание сразу всей национальной прессы и общественности, заставив тем самым государственные органы вступить с организацией в диалог.


Отличное предложение!
Давайте плясать от того, что уже написано есть на форуме уже - обращение к автомобилистам и к президенту.
Взять требования оттуда, к ним добавить из манифеста киевского водителя. Подключайтесь! ;)


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 01 фев 2011, 17:05 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 30 дек 2010, 15:12
Сообщений: 167
Откуда: Закарпатье
Авто: Митсу Х
Город: Виноградов
Угу, уже 01.02.2011... Специально для тех, кто думает отсидеться в окопе или блиндаже, не моё, но по теме
Цитата:

Жизнь показала, что есть такие, которые наблюдают за происходящим со стороны, придумывая для себя в оправдание разного рода отговорки – то, мол, некогда мне, работаю; то, типа, я ж не предприниматель и не студент, чего я там забыл и т.п.

Обращаясь именно к таким самоотстраняющимся, хочу сказать…

Знаете, это напоминает картину, когда надвигается цунами, а кто-то в это время вместо борьбы за себя и своё спасение пытается урвать ещё хоть чего нить с гиблого места. Как не талдыч им, что таким поведением они обрекают себя, до них это не доходит.

Так вот, сегодня в 15.00 дома или на работе остаются именно такие ОБРЕЧЁННЫЕ.

P.S. Но ладно б это касалось только лично их. Так ведь нет же! Их обречённость априори перейдёт на их детей.

_________________
Не так страшен чёрт, как его брат - гаишник!

Lincoln Navigator - Черный Пофигатор


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 02 фев 2011, 07:42 
Не в сети
Новобранец

Зарегистрирован: 21 дек 2010, 14:16
Сообщений: 84
Откуда: Киев
Авто: Волга!
Пофигатор писал(а):
Угу, уже 01.02.2011... Специально для тех, кто думает отсидеться в окопе или блиндаже, не моё, но по теме
Цитата:

[color=#4000BF]Жизнь показала, что есть такие, которые наблюдают за происходящим со стороны, придумывая для себя в оправдание разного рода отговорки – то, мол, некогда мне, работаю; то, типа, я ж не предприниматель и не студент, чего я там забыл и т.п.


Замечание принимается! :roll: Сёдня займусь рисованием плаката, выложу на сайт.
Кстати, хорошо бы Ростислава подключить...


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 02 фев 2011, 18:01 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 07 июл 2010, 12:03
Сообщений: 370
Откуда: Штат Вышгород
Авто: Шкода
Я вот читаю читаю.... но что то так нихрена и не допер... будет акция какая то в Киеве или нет? В смысле массовое скопление водителей или машин? Или эта акция чисто на бумаге??? Сори за тупость или не внимательность :roll:

_________________
В раю хорошо, а в аду знакомых больше))))


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 05 фев 2011, 10:26 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 30 дек 2010, 15:12
Сообщений: 167
Откуда: Закарпатье
Авто: Митсу Х
Город: Виноградов
FuCkm@N писал(а):
Я вот читаю читаю.... но что то так нихрена и не допер... будет акция какая то в Киеве или нет? В смысле массовое скопление водителей или машин? Или эта акция чисто на бумаге??? Сори за тупость или не внимательность :roll:


Вот теперь уже и я нифига не понимаю...

_________________
Не так страшен чёрт, как его брат - гаишник!

Lincoln Navigator - Черный Пофигатор


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 07 фев 2011, 16:46 
Не в сети
Прохожий

Зарегистрирован: 31 янв 2011, 17:33
Сообщений: 20
Авто: рено
подписался!!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 08 фев 2011, 21:49 
Не в сети
Прохожий

Зарегистрирован: 06 фев 2011, 12:01
Сообщений: 16
Откуда: Планета земля, Европа, Украина, Киев.
Пофигатор писал(а):
FuCkm@N писал(а):
Я вот читаю читаю.... но что то так нихрена и не допер... будет акция какая то в Киеве или нет? В смысле массовое скопление водителей или машин? Или эта акция чисто на бумаге??? Сори за тупость или не внимательность :roll:


Вот теперь уже и я нифига не понимаю...


Я бы с радостью присоединился. Только скажите когда!?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 13 фев 2011, 11:46 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 30 дек 2010, 15:12
Сообщений: 167
Откуда: Закарпатье
Авто: Митсу Х
Город: Виноградов
Ахтунг! Атеншен! Увага! Внимание!

Кто в курсе этого?

Цитата:
АНОНС:

УВАГА – АВТОПРОБІГ!
До уваги усіх бажаючих прийняти участь!

АВТОПРОБІГ, як захід громадянського впливу на владу з метою демонстрації єдності підприємців малого та середнього бізнесу України у своїх вимогах сприяти розвитку підприємницької діяльності для зростання економіки країни.


АВТОПРОБІГ одночасно розпочнуть 28 лютого (понеділок) з майданів Львова та Луганська дві колони автомобілів, які за тиждень зустрінуться на майдані Києва.

У містах слідування АВТОПРОБІГУ будуть відбуватись зустрічі з підприємцями, круглі столи та майдани .
З усіх питань, що до участі у АВТОПРОБІГУ, звертатись за тел. 067-3346108, або за i-net адресою [email protected]

Повернемо Україну громадянам, заберемо Україну в олігархів!

Вдаримо підприємницьким автопробігом по чиновницькому свавіллю!











Основні організаційні моменти:

1 Дата початку проведення 28 лютого 2011 ( необхідно максимально пришвидшити підготовку у проведенні цього заходу у безпосередній прив”язці до об”явлених акцій протесту, розпочатих 01 лютого, узгодивши проведення зустрічей,майданів та круглих столів з відповідальними членами КР у містах слідування АВТОПРОБІГУ).

«Повернемо Україну громадянам, заберемо Україну в олігархів!


Мысли и мнения по поводу?

_________________
Не так страшен чёрт, как его брат - гаишник!

Lincoln Navigator - Черный Пофигатор


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 14 фев 2011, 16:40 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 30 дек 2010, 15:12
Сообщений: 167
Откуда: Закарпатье
Авто: Митсу Х
Город: Виноградов
Эй луганчане и львовяне, поделитесь инфой!

_________________
Не так страшен чёрт, как его брат - гаишник!

Lincoln Navigator - Черный Пофигатор


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 15 фев 2011, 11:23 
Не в сети
Новобранец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 08 ноя 2010, 18:01
Сообщений: 56
Откуда: Харьков
Авто: BMW-525
Город: Харьков
Подписался!!!

_________________
Если сила соединится со справедливостью, то что может быть сильнее этого союза?
Видеть несправедливость и молчать - это значит самому участвовать в ней.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 216 ]  На страницу Пред.  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  След.

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 2


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти: