Дорожный контроль | ФОРУМ - ГАИ - ВИДЕО - ФОТО
https://roadcontrol.org.ua/forum/

Спецоперация МВД: "Как ДК помочился на пост ГАИ" (ВИДЕО)
https://roadcontrol.org.ua/forum/viewtopic.php?f=89&t=32298
Страница 2 из 2

Автор:  Віталій80 [ 15 апр 2013, 22:21 ]
Заголовок сообщения:  Re: Спецоперация МВД: "Как ДК помочился на пост ГАИ" (ВИДЕО)

бляха абсурд у всій своїй красі.... і біда в тому що вони там всі дол....би як гаманець, і коли вони преведуться з цього світу.

Автор:  road [ 15 апр 2013, 22:27 ]
Заголовок сообщения:  Re: Спецоперация МВД: "Как ДК помочился на пост ГАИ" (ВИДЕО)

Сегодня написал и отправил))

Цитата:
До Окружного адміністративного суду м. Києва
01014, вул. Командарма Каменєва,8, корп. 1

Позивач: Шапошніков Ростислав Сергійович

Відповідач: Міністерство внутрішніх справ України
01024, Київ, вул. Академіка Богомольця, 10


ПОЗОВНА ЗАЯВА
про визнання дій протиправним

Предметом даного позову є протиправні дії МВС України щодо порушення порядку розгляду звернення визначеного Законом України «Про звернення громадян».

Суть справи:

23.06.2012 року від МВС України надійшов лист №Ш-8913 від 18.06.2012 року за підписом першого заступника міністра МВС України Черних С.П. згідно якого було прийнято рішення не приносити публічні вибачення Шапошнікову Р.С. за протиправні дії інспектора ДПС спецзагону ДПС при МВС України Гетманцева Г.В.

21.07.2012 року, не погоджуючись з прийнятим заступником міністра МВС України Черних С.П. рішенням, Шапошніков Р.С. направив на ім’я міністра внутрішніх справ України Захарченка В.Ю. скаргу з проханням скасувати рішення першого заступника міністра МВС України Черних С.П. №Ш-8913 від 18.06.2012 року та публічно вибачитися за протиправні дії інспектора спецзагону ДПС МВС України Гетманцева Г.В.

13.08.2012 року, Шапошніков Р.С. отримав відповідь від МВС на подану скаргу від 21.07.2012 року. Згідно наданого листа, №6\6-Ш-1314 від 10.08.2012 року скаргу було розглянуто заступником начальника ДКЗ МВС України Б.В.Лизогубом, яким надано відповідь, що будь яких підстав для скасування рішення першого заступника міністра МВС України Черних С.П. не встановлено. Тобто, юридичну оцінку рішенню заступника міністра МВС надав заступник начальника Департаменту кадрового забезпечення МВС України , що є порушенням Закону України «Про звернення громадян».

12.09.2012 року, Шапошніков Р.С. направив на ім’я міністра внутрішніх справ України Захарченка В.Ю. скаргу в якій зокрема попрохав провести перевірку щодо неналежного розгляду скарги від 21.07.2012 року та притягнути винних осіб до дисциплінарної відповідальності з порушення Закону України «Про звернення громадян».

15.10.2013 року Шапошніков Р.С. отримав лист (дата відправки 13.10.2013 р.) №6\6-Ш-1629 від 11.10.2012 року за підписом заступника начальника Департаменту В.І.Мякота у якому зазначено, що оскільки Шапошніков Р.С. звернувся до суду з позовом до МВС, у зв’язку з чим на даний момент скарга по суті розглядатись не буде.

Обставини справи:

Як вбачається з матеріалів справи, Шапошніков Р.С. отримав відповідь від заступника міністра МВС України Черних С.П. з приводу того, що міліція не буде приносити публічні вибачення за протиправні дії інспектора ДПС спецзагону ДПС при МВС України Гетманцева Г.В. Керуючись Законом України «Про звернення громадян», Шапошніков Р.С. оскаржив рішення Черних С.П. його безпосередньому керівнику – міністру МВС Захарченку В.Ю.

Ст. 16 Закону України «Про звернення громадян» - скарга на дії чи рішення органу державної влади, посадової особи подається у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі,

Проте, в порушення чинного законодавства, скарга на рішення заступника міністра МВС України Черних С.П. було розглянуто та надано відповідь заступником начальника Департаменту кадрового забезпечення МВС України Б.В.Лизогубом. Оскільки такими діями МВС України порушило право Шапошнікова Р.С. на розгляд його звернення у встановленому законом порядку, Шапошніков Р.С. звернувся з черговою скаргою до міністра МВС Захарченку В.Ю. з проханням вжити відповідних заходів.

У скарзі від 12.09.2012 року були заявлені такі вимоги:

Відповідно до чинного законодавства розглянути скаргу від 21.07.2012 року та скасувати рішення першого заступника міністра МВС України Черних С.П. №Ш-8913 від 18.06.2012 року.
Провести службову перевірку щодо неналежного розгляду скарги Шапошнікова Р.С. від 21.07.2012 року на рішення першого заступника міністра МВС України Черних С.П. №Ш-8913 від 18.06.2012 року, притягнути винних осіб до дисциплінарної відповідальності та скасувати рішення Б.В.Лизогуба №6\6-Ш-1314 від 10.08.2012 року
Публічно вибачитися за протиправні дії інспектора спецзагону ДПС МВС України Гетманцева Г.В. в місцевому засобі масової інформації.
Завчасно повідомити про випуск номеру видання, в якому будуть висловлені публічні вибачення.
Письмо повідомити про результати розгляду даної скарги та вжиті заходи.

Згідно поштового повідомлення, МВС України отримало скаргу 18.09.2012 року, а відповідь була підписана 11.10.2012 року, тобто скарга розглядалась згідно тридцятиденного терміну. Як вбачається з наданої МВС України відповіді від 11.10.2012 року, скарга Шапошнікова Р.С. від 12.09.2012 року не була розглянута по суті, так як Шапошніков Р.С. звернувся до суду з аналогічними вимогами.

Дійсно, на той час в провадженні Окружного адміністративного суду м. Києва перебувала справа №2а-16204\11\2670 за позовом Шапошнікова Р.С. до міністра МВС України Захарченка В.Ю. та МВС України з приводу неналежного розгляду скарги від 21.07.2012 року. Таким чином, єдиною підставою МВС України не розглядати по суті скаргу Шапошнікова Р.С. від 12.09.2012 року було те, що в проваджені суду перебуває розгляд позову Шапошнікова Р.С. до МВС України з цієї є справи.

Дії МВС України є незаконними за таких підстав:

Відповідно до ст. 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

Отже, Шапошніков Р.С. мав конституційне право звернутися до МВС України зі скаргою щодо неналежного розгляду його попередньої скарги, а саме порушення порядку розгляду скарг визначеного Законом України «Про звернення громадян». Шапошніков Р.С. має конституційне право отримати обґрунтовану відповідь на свою скаргу.

Посилання МВС України на те, що скарга Шапошнікова Р.С. від 12.09.2012 року не була розглянута по суті так як є судова справа з цього приводу, не ґрунтується на законі та матеріалах даної справи, що підтверджується наступним.

Відповідно до ст. 3 Закону України «Про звернення громадян» скарга - звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, посадових осіб.

Відповідно до ст. 16 Закону України «Про звернення громадян» скарга на дії чи рішення органу державної влади, посадової особи подається у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі відсутності такого органу або незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням - безпосередньо до суду.

Отже, Законом України «Про звернення громадян» надано право громадянину одночасно подати скаргу щодо порушення своїх прав до органу державної влади та до суду. При цьому, розгляд скарги в суді, ніяким чином не звільняє орган державної влади від обов’язку розглянути скаргу та надати обґрунтовану відповідь як це зазначено у ст. 40 Конституції України.

В даному випадку, Шапошніков Р.С. зазначаючи про те, що з боку МВС України було порушене його право на встановлений законом поряд розгляду звернення, а саме порушений порядок розгляду скарги від 21.07.2012 року, звернувся одночасно до Окружного адміністративного суду м. Києва та до МВС України.

Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Таким чином, зазначаючи про те, що скарга від 12.09.2012 року не буде розглянута по суті, так як ці питання розглядаються в суді, МВС України повинно було зазначити: а) підставу, б) межу повноважень та в) спосіб в який було прийнято таке рішення.

Чинне законодавство України не визначає підставу, межу повноважень та спосіб в який орган державної влади, зокрема МВС України має право не розглядати по суті отриману скаргу, так як зазначені питання також розглядаються у суді.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про звернення громадян» у зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз'ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 цього Закону.

Відповідно до ст. 7 Закону України «Про звернення громадян» якщо питання, порушені в одержаному органом державної влади, або посадовими особами зверненні, не входять до їх повноважень, воно в термін не більше п'яти днів пересилається ними за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що повідомляється громадянину, який подав звернення. У разі якщо звернення не містить даних, необхідних для прийняття обгрунтованого рішення органом чи посадовою особою, воно в той же термін повертається громадянину з відповідними роз'ясненнями.

Отже, статтями 5 та 7 Закону України «Про звернення громадян» чітко визначено в яких саме випадках звернення може бути не розглянуто та повернуто особі. Проте, як вбачається з матеріалів справи, отримавши скаргу від 12.09.2012 року, МВС України не повертала її Шапошнікову Р.С. у встановлені ст. 5 та 7 даного Закону строки, як таку, що не підлягає розгляду.

Згідно ст. 7 Закону України «Про звернення громадян» звернення, оформлені належним чином і подані у встановленому порядку, підлягають обов'язковому прийняттю та розгляду.

З цього вбачається, що отримавши скаргу Шапошнікова Р.С. 12.09.2012 року, МВС України визнало її такою, що відповідає ст. 5 та 7 Закону України «Про звернення громадян», а отже почало її повноцінний розгляд і відповідь була підписана в межах тридцятиденного строку, а саме – 11 жовтня 2012 року. Проте, розглянувши скаргу, МВС України надало лист згідно якого відповіді по суті скарги не надано, що явно є порушенням чинного законодавства, оскільки чинним законодавством не надано МВС України повноважень порушувати вимоги ст. 40 Конституції України.

Крім того, слід звернути увагу на таке. У своїй відповіді МВС України зазначає, що питання зазначені у скарзі 12.09.2012 року є предметом судового розгляду. Проте, це не відповідає дійсності.

В адміністративній справі №2а-16204\11\2670 оскаржувались тільки дії МВС України щодо неналежного розгляду скарги від 21.07.2012 року, оскаржувалось рішення прийняте заступником начальника ДКЗ МВС України Б.В.Лизогубом та бездіяльність міністра МВС щодо відмови розгляди скаргу.

А як вбачається зі змісту скарги від 12.09.2012 року, Шапошніков Р.С. висловив зокрема наступні прохання:
скасувати рішення першого заступника міністра МВС України Черних С.П. №Ш-8913 від 18.06.2012 року.
провести службову перевірку щодо неналежного розгляду скарги Шапошнікова Р.С. від 21.07.2012 року, та притягнути винних осіб до дисциплінарної відповідальності
публічно вибачитися за протиправні дії інспектора спецзагону ДПС МВС України Гетманцева Г.В. в місцевому засобі масової інформації.

Зазначені питання не були предметом розгляду в справі №2а-16204\11\2670, а отже твердження МВС України про те, що всі питання є предметом розгляду справи в суді є недостовірною інформацією.

Отже, отримавши скаргу Шапошнікова Р.С. від 12.09.2012 року, МВС України повинно було керуватись наступними положеннями законодавства:

Відповідно до ст. 19 Закону України «Про звернення громадян» органи державної влади, їх керівники та інші посадові особи в межах своїх повноважень зобов'язані:
об'єктивно, всебічно і вчасно перевіряти заяви чи скарги;
скасовувати або змінювати оскаржувані рішення у випадках, передбачених законодавством, якщо вони не відповідають закону або іншим нормативним актам;
невідкладно вживати заходів до припинення неправомірних дій, виявляти, усувати причини та умови, які сприяли порушенням;
забезпечувати поновлення порушених прав, реальне виконання прийнятих у зв'язку з заявою чи скаргою рішень;
письмово повідомляти громадянина про результати перевірки заяви чи скарги і суть прийнятого рішення;
у разі визнання заяви чи скарги необгрунтованою роз'яснити порядок оскарження прийнятого за нею рішення;
не допускати безпідставної передачі розгляду заяв чи скарг іншим органам;

Відповідно до наказу п.4.4 Наказу МВС № 1177 від 10.10.2004 рішення, які приймаються за зверненнями, повинні бути мотивованими та ґрунтуватися на нормах чинного законодавства. Відповідь за результатами розгляду звернення в обов'язковому порядку дається тим органом, який його отримав і до компетенції якого входить розв'язання порушених у зверненні питань, за підписом керівника або його заступника. Рішення про відмову в задоволенні вимог, викладених у зверненні, доводиться до відома громадянина в письмовій формі з посиланням на закон і викладенням мотивів відмови, а також із роз'ясненням порядку оскарження прийнятого рішення.

Згідно Указу Президента № 109/2008 від 7 лютого 2008 року державні органи влади зобов’язано забезпечити реалізацію конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, обов'язкове одержання обгрунтованої відповіді, неухильного виконання норм Закону України «Про звернення громадян», упорядкування роботи зі зверненнями громадян, зокрема, щодо:
недопущення надання неоднозначних, необгрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням строків, установлених законодавством, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам;
викоренення практики визнання заяв чи скарг необгрунтованими без роз'яснення заявникам порядку оскарження прийнятих за ними рішень;
з'ясування причин, що породжують повторні звернення громадян, систематичного аналізу випадків безпідставної відмови в задоволенні законних вимог заявників, проявів упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень;
притягнення винних осіб у встановленому порядку до відповідальності, в тому числі до дисциплінарної відповідальності за невиконання чи неналежне виконання службових обов'язків щодо розгляду звернень громадян;

Відмова МВС України розглянути по суті скаргу Шапошнікова Р.С. від 12.09.2012 року є порушенням законних прав та інтересів Шапошнікова Р.С., яке полягає у порушенні права на отримання обґрунтованої і законної відповіді відповідно до ст.40 Конституції України, Закону України «Про звернення громадян» та інших нормативно-правових актах.

На підставі викладеного, керуючись ст. 6, 17, 18, 104, 105, 106 КАС України,

ПРОШУ:

1. Визнати протиправними дії МВС України щодо нерозгляду по суті скарги Шапошнікова Р.С. від 12.09.2012 року, яка була отримана МВС України 18.09.2012 року.

2. Зобов’язати МВС України розглянути по суті скаргу Шапошнікова Р.С. від 12.09.2012 року, яка була отримана МВС України 18.09.2012 року та надати Шапошнікову Р.С. обґрунтовану відповідь відповідно до вимог ст.40 Конституції України та Закону України «Про звернення громадян».

Додатки:
1. Копія відповіді від 11.10.12 та конверту (2 арк.)
2. Копія скарги від 12.09.12(6 арк.)
3. Копія відповіді від 10.08.2012 року (2 арк.)
4. Копія скарги на від 21.07.2012 року (5 арк.)
5. Копія відповіді від 18.06.2012 (3 арк.)
6. Копія позову для сторони


15.04.2013 ШАПОШНІКОВ Р.С.

Автор:  Віталій80 [ 15 апр 2013, 22:30 ]
Заголовок сообщения:  Re: Спецоперация МВД: "Как ДК помочился на пост ГАИ" (ВИДЕО)

хотів би замітити що майже в кожній компанії яка надає послги в різних напрямках , в службі безпеки компанії працюють бивші або діючі працівники МВД та інших силових органів на посадах начальників охорон , тому і не дивно що мвд може отримати різну їх цікавлячу інформацію...

Автор:  piggy [ 16 апр 2013, 00:25 ]
Заголовок сообщения:  Re: Спецоперация МВД: "Как ДК помочился на пост ГАИ" (ВИДЕО)

Віталій80 писал(а):
мвд може отримати різну їх цікавлячу інформацію...
Ну мозг-то надо иметь. и не приходить в суд с оригиналами.

Автор:  ironic [ 16 апр 2013, 07:23 ]
Заголовок сообщения:  Re: Спецоперация МВД: "Как ДК помочился на пост ГАИ" (ВИДЕО)

piggy писал(а):
Ну мозг-то надо иметь. и не приходить в суд с оригиналами.
Мозг!? У ГАЙдона и мусора? Не читайте на ночь фантастику ))

Автор:  AbdreiP [ 16 апр 2013, 07:32 ]
Заголовок сообщения:  Re: Спецоперация МВД: "Как ДК помочился на пост ГАИ" (ВИДЕО)

road писал(а):
Сегодня написал и отправил))

Цитата:

15.10.2013 року Шапошніков Р.С. отримав лист (дата відправки 13.10.2013 р.) №6\6-Ш-1629 від 11.10.2012 року за підписом заступника начальника Департаменту В.І.Мякота у якому зазначено, що оскільки Шапошніков Р.С. звернувся до суду з позовом до МВС, у зв’язку з чим на даний момент скарга по суті розглядатись не буде.



в дате точно нет ошибки?

Автор:  road [ 16 апр 2013, 10:22 ]
Заголовок сообщения:  Re: Спецоперация МВД: "Как ДК помочился на пост ГАИ" (ВИДЕО)

AbdreiP писал(а):
road писал(а):
Сегодня написал и отправил))

Цитата:

15.10.2013 року Шапошніков Р.С. отримав лист (дата відправки 13.10.2013 р.) №6\6-Ш-1629 від 11.10.2012 року за підписом заступника начальника Департаменту В.І.Мякота у якому зазначено, що оскільки Шапошніков Р.С. звернувся до суду з позовом до МВС, у зв’язку з чим на даний момент скарга по суті розглядатись не буде.



в дате точно нет ошибки?


ошибка..бывает..но это не важно...в додатках копии документов есть

Автор:  Юрий_Taurus [ 16 апр 2013, 12:56 ]
Заголовок сообщения:  Re: Спецоперация МВД: "Как ДК помочился на пост ГАИ" (ВИДЕО)

Мое мнение чтобы навести порядок в стране нужно:
1. Сменить существующий на сегодня режим
2. Полная замена руководящего состава МВД, ГАИ, СБУ и др.(без выполнения п.1 считаю это невозможно)
3. Министром МВД - Шапошникова
4. Министрами других управлений - Самых активных людей, борющихся с беспределом в этих управлениях.
5. Ликвидировать все Посты ГАИ.
6. Распустить старое ГАИ, возобновить новую структуру, в основном из молодых людей, привлечь на службу незамаранных опытных старых специалистов.
7. Напомнить что главная функция милиции - не карать, а обеспечивать защиту прав граждан, качественную и безопасную инфраструктуру в дорожном движении, помагать водителям в прямом смысле этого слова.
Как пример тому - США.

А с быдлотой - только наказание.

Автор:  Юрий_Taurus [ 16 апр 2013, 13:06 ]
Заголовок сообщения:  Re: Спецоперация МВД: "Как ДК помочился на пост ГАИ" (ВИДЕО)

Обеспечить свободный и беспрепятственный доступ любому журналисту СМИ в любой гос. Орган, на любое заседание, совещание, тендерные мероприятия. Постоянно мониторить любые действия власти.
И !, и удаление статьи из УК о запрещении брелков и прочей фигни с камерами, диктофонами и пр. Пусть люди снимают весь беспредел во всех сферах своей жизни и распространяют все это.
Нерадивые чиновники повылетают оттуда быстро

Это и есть демократия.

Страница 2 из 2 Часовой пояс: UTC + 2 часа
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/