Дорожный контроль | ФОРУМ - ГАИ - ВИДЕО - ФОТО
https://roadcontrol.org.ua/forum/

ГАИ имеет право залезть под капот только по решению суда
https://roadcontrol.org.ua/forum/viewtopic.php?f=9&t=14361
Страница 9 из 15

Автор:  yuralful [ 03 апр 2012, 20:05 ]
Заголовок сообщения:  Re: ГАИ имеет право залезть под капот только по решению суда

Ворона М.Д до недавнего времени был зам министра МВД: http://ord-ua.com/2012/02/17/vorona-dzh ... t/?lpage=1
замешан во многих коррупционных махинациях. одна из последних - фирма по продаже свистков для собак выиграла тендер на разработку базы данных ГАИ.
Так что ответ бывшего замминстра МВД согласован с МВД :lol:

Автор:  romchikkvn [ 04 апр 2012, 17:13 ]
Заголовок сообщения:  Re: ГАИ имеет право залезть под капот только по решению суда

olgdomovoy писал(а):
SergeyAS ответ просто гениальный!


Ха-ха-ха! В точку!!!))))))))

Автор:  kaspias [ 04 апр 2012, 23:06 ]
Заголовок сообщения:  Re: ГАИ имеет право залезть под капот только по решению суда

Здравствуйте!!!
Я сразу извеняюсь что мой вопрос не по теме!!! Если где-то есть такая ветка или ответ на этот вопрос, пожалуйста перенаправьте!!!
В общем, знакомый рассказал, что у них в Красноперекопске (Крым), кто "сильно умничает", то есть отстаивает свои права, - то таких припугивают, что мол проедемте на Станцию Тех. Обслуживания!!!!

В общем хочу спросить -
Имеет ли право соотрудник ГАИ требовать, что бы я проехал на Станцию Тех. Обслуживания для выявления неполадок???!!

И еще один вопрос

Имеет ли право соотрудник ГАИ допустим при остановке проверять ручник????
где-то читал, что проверять тех.состояние авто имеют право только инспектора АТИ??????
Так ли это????

Заранее огромное спасибо!!!!!!!!!

Автор:  legionary [ 04 апр 2012, 23:50 ]
Заголовок сообщения:  Re: ГАИ имеет право залезть под капот только по решению суда

kaspias писал(а):
В общем хочу спросить - Имеет ли право соотрудник ГАИ требовать, что бы я проехал на Станцию Тех. Обслуживания для выявления неполадок???!!

не нужно ставить столько знаков препинания, тебя и так слышат :)
права не имеет, такой процедуры как "проедемьте" нет

kaspias писал(а):
Имеет ли право соотрудник ГАИ допустим при остановке проверять ручник????
где-то читал, что проверять тех.состояние авто имеют право только инспектора АТИ??????
Так ли это????

не имеет, исключили из ПДД уже давно
2. У підпункті "б" пункту 2.4 слова "технічний стан," виключити.
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/395-2009-%D0%BF

Автор:  Lukas [ 06 апр 2012, 03:24 ]
Заголовок сообщения:  Re: ГАИ имеет право залезть под капот только по решению суда

legionary
хорошо, тогда перефразирую вопрос kaspias
Согласно закону Украины ,,Про дорожній рух,, зупиняти транспортні засоби лише в разі:
...
4. наявності ознак, що свідчать про технічну несправність транспортного засобу;
(остановили)
Стаття 37. Підстави для заборони експлуатації транспортних засобів
Забороняється експлуатація незареєстрованих (неперереєстрованих) транспортних засобів, ідентифікаційні номери складових частин яких не відповідають записам у реєстраційних документах, знищені чи підроблені, без номерного знака або з номерним знаком, що не належить цьому засобу чи не відповідає вимогам стандартів, або з номерними знаками, які закріплені у не встановлених для цього місцях, закриті іншими предметами чи забруднені, що не дозволяє чітко визначити символи номерного знака
з відстані 20 метрів, перевернуті чи не освітлені...
Експлуатація транспортних засобів також забороняється в разі:
{ Абзац перший частини другої статті 37 із змінами, внесеними
згідно із Законом N 3565-VI ( 3565-17 ) від 05.07.2011 }
порушення вимог щодо їх переобладнання;
порушення порядку встановлення і використання спеціальних світлових і звукових сигнальних пристроїв;
виявлення технічних несправностей і невідповідності вимогам правил, норм та стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, а також неукомплектованості відповідно до призначення.
( предьявили)
а дальше по Н А К А З у 30.12.2008 N 697 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15 січня 2009 р. за N 16/16032 ( действующий) где
"6. У разі виявлення технічних несправностей складових частин КТЗ, перелічених у підпунктах a, c, d, e, g, h пункту 14 Акта перевірки, працівник ДАІ робить відповідну відмітку в пункті 16 Акта перевірки, а також складає протокол про адміністративне
правопорушення.".
и Н А К А З ( действующий) 13.10.2008 N 534 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 17 листопада 2008 р. за N 1107/15798 Про затвердження Порядку здійснення контролю за технічним станом колісних транспортних засобів
из которого
I. Загальні положення
1. Цей Порядок визначає процедуру проведення працівниками Державтоінспекції (далі - ДАІ) перевірок технічного стану колісних транспортних засобів (далі - КТЗ) під час їх експлуатації в період між державними технічними оглядами, які здійснюються у випадку наявних ознак, що свідчать про технічну несправність КТЗ або забруднення ним навколишнього середовища, відповідно до вимог абзацу першого пункту 21 статті 11 Закону України "Про міліцію"
2. На автомобільних дорогах і вулицях можуть бути перевірені КТЗ незалежно від їх призначення, місця реєстрації та належності, крім автомобілів: швидкої медичної допомоги, оперативних та аварійно-рятувальних служб, військових і дипломатичних представництв, консульських установ іноземних держав, а також тих,
що рухаються в колонах.
3. За результатами перевірки складається Акт перевірки технічного стану колісного транспортного засобу (далі - Акт перевірки) за формою, наведеною у додатку до цього Порядку, копія якого надається водієві КТЗ.
2. Перевірка технічного стану КТЗ здійснюється в місцях, де їх зупинка і стоянка не заборонені ПДР та вони не створюють перешкоди в дорожньому русі іншим учасникам.
3. Зупинення і перевірка КТЗ здійснюється у випадку наявних ознак, що свідчать про їх технічну несправність або забруднення ними навколишнього середовища, відповідно до вимог абзацу першого пункту 21 статті 11 Закону України "Про міліцію" ( 565-12 ) та з
дотриманням заходів особистої безпеки відповідно до вимог наказу МВС від 13.11.2006 N 1111 ( z1243-06, za243-06 ) "Про затвердження Інструкції з діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС України", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.11.2006 за N 1243/13117. { Абзац перший пункту
3 розділу II в редакції Наказу Міністерства внутрішніх справ N 697
( z0016-09 ) від 30.12.2008 }
Час на проведення перевірки одного КТЗ не повинен перевищувати 20 хв.
4. Технічний стан та обладнання КТЗ під час їх експлуатації перевіряється візуально та з використанням засобів вимірювальної техніки відповідно до ДСТУ 3649-97 "Засоби транспортні дорожні. Експлуатаційні вимоги безпеки до технічного стану та методи
контролю" без втручання в роботу (розбирання) вузлів та агрегатів КТЗ, які перевіряються.
У разі незгоди водія з результатами перевірки КТЗ, а також перевірки КТЗ, які належать іноземцям, застосовуються засоби фото- і кінозйомки, відеозйомки для збереження результатів цієї перевірки.

Суть вопроса- ПДД- в топку ПДД, это всего лишь подзаконный акт, закон о дорожном движении рулит ( ПДД - условно как сокращённая версия закона) , но тогда как быть с законами про милицию и приказами, которые приведены в соответствие с законами ? Что-то я совсем запутался. И дайте ссыль на то, что вот составили акт или протокол о несоответствии или неисправности. Дальше? каким образом меня отправят на экспертизу или ТО? Написано запрещена эксплуатация - как запретят? постановой? - нет.

Ну и ещё вопрос, ну каким образом я могу отказать, если конкретно в законе написано что я не имею права отказать? Что-то я не врубаюсь...

Стаття 53. Відповідальність за порушення законодавства про дорожній рух
Юридичні та фізичні особи, винні в порушенні законодавства про дорожній рух, відповідних правил, нормативів і стандартів,несуть відповідальність згідно з законодавством України.

Автор:  legionary [ 06 апр 2012, 07:51 ]
Заголовок сообщения:  Re: ГАИ имеет право залезть под капот только по решению суда

Lukas
погодите, во-первых где написано что вы должны куда-то там проехать? приказы по МВД вас касаются не более чем приказы по любой другой конторе к которой вы отношения не имеете :)
во-вторых причины должны быть явные, чадит машинка или еще что, никаких ручников так проверить нельзя, ответственность предусмотрена за неработающий ручник, а не за непрохождение какой-то там процедуры, это понятно? вот мы и не показываем никаких ручников, не хвастаемся и не оправдываемся. ничего демонстрировать мы ему тоже не должны, никуда проезжать тоже, пусть составляет протокол, если у него там чуйка, за эту чуйку мы его и взуем потом по первое :)

Цитата:
Ну и ещё вопрос, ну каким образом я могу отказать, если конкретно в законе написано что я не имею права отказать? Что-то я не врубаюсь...

где это такое написано? :) там написано следующее: "мент проверяет, мент составляет"... ты-то тут причем? ну пусть проверяет кого хочет, составляет что хочет, вы не видите разницы между ЕГО обязанностями и своими? :)

Автор:  Lukas [ 06 апр 2012, 14:43 ]
Заголовок сообщения:  Re: ГАИ имеет право залезть под капот только по решению суда

Не тролю, просто хочу понять :|
Стаття 4. Правова основа діяльності міліції
Правовою основою діяльності міліції є: Конституція України ( 254к/96-ВР ), цей Закон, інші законодавчі акти України, постанови Верховної Ради України, укази Президента України, постанови Кабінету Міністрів України, нормативні акти Міністерства внутрішніх справ України, Загальна декларація прав людини, міжнародні правові норми, ратифіковані у встановленому порядку.
Міліція виконує свої завдання неупереджено, у точній відповідності з законом. Ніякі виняткові обставини або вказівки службових осіб не можуть бути підставою для будь-яких незаконних дій або бездіяльності міліції. Для забезпечення громадського порядку працівники міліції зобов'язані вживати заходів незалежно від свого підпорядкування.
Міліція тимчасово, в межах чинного законодавства, обмежує права і свободи громадян, якщо без цього не можуть бути виконані покладені на неї обов'язки, й зобов'язана дати їм пояснення з цього приводу.
використовувати передбачені нормативно-правовими актами технічні засоби, в тому числі засоби фото- і відеоспостереження, для виявлення та фіксування порушень правил дорожнього руху ( 1306-2001-п ), а у випадках, передбачених законом, тимчасово затримувати і доставляти на спеціальні майданчики чи стоянки для
зберігання транспортні засоби, експлуатація яких не допускається або забороняється законом;
21-1) зупиняти транспортні засоби лише в разі: порушення правил дорожнього руху водіями; відсутності номерного знака на транспортному засобі або наявності номерного знака, який не відповідає встановленим вимогам, закріплений у не встановленому для цього місці, закритий іншими предметами чи забруднений, що не
дозволяє чітко визначити символи номерного знака з відстані двадцяти метрів; наявності ознак, що свідчать про технічну несправність транспортного засобу;
Стаття 13. Застосування засобів впливу
Працівники міліції мають право застосовувати заходи фізичного впливу, в тому числі прийоми рукопашного бою, для припинення правопорушень, подолання протидії законним вимогам міліції, яка здійснюється із застосуванням сили щодо працівників міліції або інших осіб, якщо інші способи були застосовані та не забезпечили
виконання покладених на міліцію обов'язків.

Мне не понятен алгоритм действий ( противодействия), есть понятие законные требования милиции. Есть прописанные в законах обстоятельства , которые дают основания работничкам действовать. Я не вижу, что можно противопоставить?
Я не знаю, что происходит после составления акта\протокола , о допустим несоответствия нормам и стандартам ТС. Но ужасно не хочется оказаться в этой ситуации.
ничего демонстрировать мы ему тоже не должны
ну как же не должны- из того что на цитировал- должны.

Автор:  legionary [ 06 апр 2012, 18:20 ]
Заголовок сообщения:  Re: ГАИ имеет право залезть под капот только по решению суда

Lukas
у ментов много прав, но вы опять путаете их права со своими обязанностями, маленький пример, у мента есть право применить оружие, но это совсем не значит что гражданин должен взять у него пистолет и застрелиться :)

Цитата:
Мне не понятен алгоритм действий ( противодействия), есть понятие законные требования милиции. Есть прописанные в законах обстоятельства , которые дают основания работничкам действовать. Я не вижу, что можно противопоставить?

ну вот пусть и действуют, отстраняют вас от управления (на каком основании?), отгоняют машину на проверку (угоняют ее, по факту) и т.п., вы делать ничего не должны :) и даже если это есть в ПДД, то ничего за это не бывает

Автор:  makssav [ 07 апр 2012, 00:16 ]
Заголовок сообщения:  Re: ГАИ имеет право залезть под капот только по решению суда

Обратите внимание, есть видимые неисправности, с которыми эксплуатация запрещена (например, ночью не работает левая фара ближнего света), а есть те которые они при всем желании в ходе движения авто увидеть не могут (например, ручник).

Изображение

Что касается 534 Приказа МВД, то как я уже когда-то писал, там есть колоссальный ляп, связанный с внесением в него изменений. Вот его последняя редакция на сайте Верховной Рады:
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z1107-08

Есть 2 момента:

Читаем внимательно:
Цитата:
Цей Порядок визначає процедуру проведення працівниками Державтоінспекції (далі - ДАІ) перевірок технічного стану колісних транспортних засобів (далі - КТЗ) під час їх експлуатації в період між державними технічними оглядами, які здійснюються у випадку наявних ознак, що свідчать про технічну несправність КТЗ або забруднення ним навколишнього середовища, відповідно до вимог абзацу першого пункту 21 статті 11 Закону України "Про міліцію".


Итак, открываем п.21 ст.11 ЗУ "О милиции". Про проведение ТО там нет ни слова. А почему? А потому, что в этот пункт были внесены изменения Законом N586-VI от 24.09.2008. Вот они:
3) у пункті 21 частини першої статті 11:

Цитата:
в абзаці першому слово "шляхів" замінити словом "доріг", а слова "страхового поліса (сертифіката), про укладення договору обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів; проводити технічний огляд автомототранспорту" замінити словами "поліса обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (страхового сертифіката "Зелена картка"), а у випадках, передбачених законодавством, ліцензійної картки на транспортний засіб";


Теперь есть еще один момент. Недаром в цитате из приказа я выделил фразу працівниками Державтоінспекції (далі - ДАІ) . В первой редакции приказа эта функция возлагалась не на ГАИ, а на АТИ (Автомобильно-техническая инспекция). Потом в приказе АТИ заменили на ГАИ. Но в одном месте они проглядели и оставили АТИ 8-)
Цитата:
(особистий підпис працівника АТІ, П.І.Б. та особистий штамп)


Поэтому приказ противоречит сам себе. В нем говорится, что акт осмотра составляет инспектор ГАИ, и подписывает его инспектор АТИ, что само по себе абсурд )))

Не забываем также, что согласно Конституции:

Цитата:
Стаття 19. Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.

Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.


Ни одним законом не предусмотрено проведение ТО на дороге.

Автор:  makssav [ 07 апр 2012, 01:16 ]
Заголовок сообщения:  Re: ГАИ имеет право залезть под капот только по решению суда

SergeyAS писал(а):
Запрос:
Сообщение, не относящиеся к теме
Кабинет Министров Украины
Адрес: 01008, м.Київ, вул. Грушевського, 12/2
Заявитель:
Адрес:
Почтовый адрес:
Информационный запрос.
Пользуясь своими правами, гарантированными Заявителю Конституцией и Законами Украины, а также пользуясь тем, что «У відповідності з Коституцією України, іншими законами правом тлумачити нормативні акти володіє Верховна Рада, Президент України, Кабінет Міністрів у відношенні до актів, які вони видають»
Согласно ст. 30 Конституции Украины: “Не допускається проникнення до житла чи до іншого володіння особи, проведення в них огляду чи обшуку інакше як за вмотивованим рішенням суду. У невідкладних випадках, пов'язаних із врятуванням життя людей та майна чи з безпосереднім переслідуванням осіб, які підозрюються у вчиненні злочину, можливий інший, встановлений законом, порядок проникнення до житла чи до іншого володіння особи, проведення в них огляду і обшуку.”
Согласно п.11 Постановления Пленума Верховного суда Украины №2 от 28.03.2008 як "інше володіння" слід розуміти такі об'єкти, які за своїми властивостями дають змогу туди проникнути і зберегти або приховати певні предмети (речі, цінності). Ними можуть бути, зокрема, земельна ділянка, сарай, гараж, інші господарські будівлі та інші будівлі побутового, виробничого та іншого призначення, камера сховища вокзалу, індивідуальний банківський сейф, автомобіль, тощо.
Согласно постановлению от 10 октября 2001г № 1306 (с правками) «Про правила дорожного движения» п.2.4 «На вимогу працівника міліції водій повинен зупинитися з дотриманням вимог цих Правил, а також: б) дати можливість перевірити номери агрегатів і комплектність транспортного засобу; { Підпункт "б" пункту 2.4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 395 ( 395-2009-п ) від 22.04.2009 }»

ПРОШУ
дать Заявителю письменную информацию о следующем:
1. В случае, когда номера агрегатов находятся внутри транспортного средства (под капотом или внутри салона автомобиля) должен ли работник милиции предоставлять мотивированное решения суда для проведения проверки (осмотра) номеров агрегатов в подкапотном пространстве или внутри салона автомобиля.
2. Письменный ответ прошу отослать на почтовый адрес Заявителя, который указан в данном запросе.
08-02-2012

Ответ типа по существу :lol: :lol:
Изображение
Изображение


Тебя МинЮст перенаправляет на МВД, а у меня было наоборот. Слал запрос в МВД. Ответ пришел из Департамента ГАИ МВД:
Изображение

Я ради интереса запрос вместе с ответом из Деп. ГАИ СВД направил таки по их совету в МинЮст. И получил еще более поразительный ответ:

Изображение

Автор:  Lukas [ 07 апр 2012, 04:20 ]
Заголовок сообщения:  Re: ГАИ имеет право залезть под капот только по решению суда

Про проведение ТО там нет ни слова. Всё верно, про ТО там нет ни слова - там есть
,,наявності ознак, що свідчать про технічну несправність транспортного засобу; ,,

В то же время, ознакомившись с данным законом, он перебросил нас на ст УК
Стаття 291. Порушення чинних на транспорті правил
Порушення чинних на транспорті правил, що убезпечують рух, а також правил, норм і стандартів виготовлення, переобладнання, ремонту транспортних засобів, якщо це спричинило загибель людей або інші тяжкі наслідки, -
карається штрафом від двохсот до п'ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправними роботами на строк до двох років, або обмеженням волі на строк до п'яти років, або позбавленням волі на строк до п'яти років.{ Стаття 291 із змінами, внесеними згідно із Законом N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008 }

а следом , на Админ Кодекс ( если честно- я даже не знал , что всё так плохо)
Стаття 1211. Експлуатація водіями транспортних засобів, ідентифікаційні номери складових частин яких не відповідають записам у реєстраційних документах
Експлуатація водіями транспортних засобів, ідентифікаційні номери складових частин яких не відповідають записам у реєстраційних документах, знищені або підроблені, -

тягне за собою накладення штрафу від п'ятнадцяти до двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
{Кодекс доповнено статтею 1211 згідно з Указом ПВР № 1369-12 від 29.07.91; із змінами, внесеними згідно з Указом ПВР № 1818-12 від 15.11.91; Законами № 3785-12 від 23.12.93, № 210/95-ВР від 02.06.95, № 55/97-ВР від 07.02.97, № 1981-III від 21.09.2000; в редакції Закону № 586-VI від 24.09.2008}

Про Конституцию , ( то что встретил в своей практике- это так , информация к размышлению...) КСУ в п3 решения от 3 октября 1997 №4-зп ( справа про набуття чинності Констітуцією) http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/v004p710-97

Конкретна сфера суспільних відносин не може бути водночас врегульована однопредметними нормативними правовими актами однакової сили, які за змістом суперечать один одному. Звичайною є практика, коли наступний у часі акт містить пряме застереження щодо повного або часткового скасування попереднього.
Загальновизнаним є й те, що з прийняттям нового акта, якщо інше не передбачено самим цим актом, автоматично скасовується однопредметний акт, який діяв у часі раніше.
- Поэтому противоречия к сожалению нет. Более того, они действительно постарались, и привели всё в соответствие.
Они не проводят ТО ( ошибочно ожидать от них этого, так как им этого теперь и не надо), они просто визуально осматривают , фиксируют ( фото\видео) , и на основании ( перевірки) составляют протокол с приложениями. Всё по закону. Мы конечно же возражаем, требуем защиты, о чём делаем запись, и пытаемся обжаловать в суде ( я думаю, что это, всё же возможно (( есть парочка мыслей на этот счёт) )
Но опять же ( мысли вслух) кто определяет, что эксплуатация ТС запрещена , и когда наступает запрет? Я так понимаю по решению суда и только (-или нет?)

Про Вашу переписку. Так не прокатит. Не те, не те, не обязаны к сожалению давать нам толкование законов и подзаконных актов и их взаимодействие. Они не уполномочены это делать. Я вообще удивлён, что Вы получили столь развёрнутые ответы. Кстати ответы верны, и на мой взгляд - комар носа не подточит. Тут надо через подання в КСУ и получить тлумачення.
Про ляп. Тут, мне кажется, бабка на двое сказала это либо действительно ляп который изменят ( как вещал г-н Ефремов будут передвижные лаборатории и ати заменят на лаборатории ( так по смыслу документа выходит)) , либо исправят как опечатку ( что не сложно прицепить в каком-нибудь пакете).
А ещё мысли-доводы есть? ( что-то, чем глубже я в эту тематику погружаюсь- тем грустней...)

Автор:  makssav [ 07 апр 2012, 10:54 ]
Заголовок сообщения:  Re: ГАИ имеет право залезть под капот только по решению суда

Не совсем понял, при чем тут УК? Там есть квалифицирующий признак - якщо це спричинило загибель людей або інші тяжкі наслідки.

Далее, по поводу ТО. Приказ 534 ссылается именно на абзац 1 пункту 21 ЗУ О Милиции, откуда фразу про ТО убрали. Право сотрудников милиции останавливать авто по причине: "наявності ознак, що свідчать про технічну несправність транспортного засобу" не является правом проведения тех.осмотра. Повторюсь - какие могут быть признаки тех.неисправности, которые они могут увидеть в движении? Например, неработающая левая фара ближнего света в темное время суток. Но не может быть причиной остановки - "У вас люфт руля не соответствует норме, давайте проверим". По какому такому признаку (ознаке) они определили это в ходе движения?

Далее - ідентифікаційні номери складових частин яких не відповідають записам у реєстраційних документах.

Какие еще номера составляющих частей есть в вашем свидетельстве о регистрации ТС, кроме номера кузова?

Идем дальше. 534 Приказ. Это ляп с упоминанием АТИ висит там с 2008 года. Кроме того: Цей Порядок визначає процедуру проведення працівниками Державтоінспекції (далі - ДАІ) перевірок технічного стану колісних транспортних засобів (далі - КТЗ) під час їх експлуатації в період між державними технічними оглядами.

Кроме того, что частные авто теперь вообще ТО не проходят, также напоминаю, что обязанность водетеля дать возможность проверить тех. состояние авто была исключена.
Цитата:
2. У підпункті "б" пункту 2.4 слова "технічний стан," виключити.


Цитата:
Они не проводят ТО ( ошибочно ожидать от них этого, так как им этого теперь и не надо), они просто визуально осматривают , фиксируют ( фото\видео) , и на основании ( перевірки) составляют протокол с приложениями. Всё по закону.


Вы невнимательно читали 534 приказ.

4. Технічний стан та обладнання КТЗ під час їх експлуатації перевіряється візуально та з використанням засобів вимірювальної техніки.

4.1. Візуально перевіряються складові частини КТЗ, перелічені в підпунктах b, f, g, h, і пункту 14 Акта перевірки.{

4.2. З використанням засобів вимірювальної техніки перевіряються складові частини КТЗ, перелічені в підпунктах a, c, d, e, f пункту 14 Акта перевірки.

А именно, с помощью измерительной техники проверяется - (а) гальмова система та її складники; (с) вміст СН/димність випускних газів дизельного двигуна; (d) вміст СО (паливо: бензин, природний газ або зріджений нафтовий газ); (e) рульове керування та його складники; (f) зовнішні світлові прилади та сигналізації.

Повторюсь, ни один документ не обязывает водителя дать возможность проверить техническое состояние. Эта обязанность была исключена.

Если вам так хочется исполнять нормы "мертвого" приказа - это ваше право. Но не нужно вводить людей в заблуждение относительно обязательности его исполнения.

Автор:  Lukas [ 07 апр 2012, 16:42 ]
Заголовок сообщения:  Re: ГАИ имеет право залезть под капот только по решению суда

makssavУК привёл, как довод того, что правки внесены во все законодательные документы. В законе есть сразу ссылки куда вносятся изменения, Вы не обратили внимание?
Квалифицирующий признак ,,або інші тяжкі наслідки ,, нигде нет пояснения что это ( трактуй как хочешь).
Прочтите внимательней с ,,другой колокольни,, , написанное мной выше про ТО! Законодатель, на мой взгляд, конечно же убрал это понятие вообще, но ввёл более размытые (драконовские) , выгодные конечно же не нам, причём прописал и продублировал их везде.
Опять же согласно ст 37. Експлуатація транспортних засобів також забороняється в разі:
{ Абзац перший частини другої статті 37 із змінами, внесеними згідно із Законом N 3565-VI ( 3565-17 ) від 05.07.2011 } порушення вимог щодо їх переобладнання;порушення порядку встановлення і використання спеціальних світлових і звукових сигнальних пристроїв;виявлення технічних несправностей і невідповідності вимогам правил, норм та стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, а також неукомплектованості відповідно до призначення.
Про приказ 534. Несколько некорректно сообщать о невнимательности, если сами бегло прочитали месадж. Для меня это как раз и вопрос, ибо на данный момент я не нашёл этот пробел ( процедуру которая нигде не описана, а если описана- то для меня неизвестно где), а именно : осмотрели, выявили, составили - и что дальше если я не согласен?! Всё, что Вы написали ниже про 534 - просто опустим ( вы меня не до поняли...)
Ну и последнее.
Повторюсь, ни один документ не обязывает водителя дать возможность проверить техническое состояние. Эта обязанность была исключена.
Ну прочтите же выше!
Если вам так хочется исполнять нормы "мертвого" приказа - это ваше право. Но не нужно вводить людей в заблуждение относительно обязательности его исполнения.

Первое- я не имею умысла кого-либо вводить в заблуждение, напротив, пытаюсь разобраться сам, поэтому не стоит даже намекать мне про это. Я спрашиваю, к сожалению, мне не могут дать пока исчерпывающий ответ.
Я привык если уже и рубиться - то до конца, и простите , мне попросту нечем будет крыть , кроме как ,, я на одном форуме прочитал... или , там меня заверили...
Прочтите всё же доводы ( выложенные мной выше ) немного внимательней, и если сможете, дайте столь исчерпывающие ответы, которые я смог бы использовать для защиты своих прав ( к сожалению, на данный момент, я таких пока не нашёл), благодарность за это будет исходить,уверен, не только от меня.
С уважением Lukas.

Автор:  legionary [ 07 апр 2012, 16:55 ]
Заголовок сообщения:  Re: ГАИ имеет право залезть под капот только по решению суда

Lukas
вы просто изначально путаете права и обязанности мента со своими обязанностями, а ответственность за нарушение с порядком его выявления, о чем дальше можно говорить? их приказы - для них и только для них, вы не обязаны их исполнять, ответственность за нарушения есть, но она не говорит о том что выявлять эти нарушения должен сам водитель путем демонстрации работоспособности своей техники каждому встречному менту, или путем предоставления "владения лица" в распоряжение ему же :)

Автор:  Lukas [ 07 апр 2012, 20:11 ]
Заголовок сообщения:  Re: ГАИ имеет право залезть под капот только по решению суда

legionary писал(а):
Lukas
вы просто изначально путаете права и обязанности мента со своими обязанностями,

Видимо мы не понимаем друг друга, есть чётко прописанные обязанности работников, в перечне которых , а также выявление несоответствий нормам, гостам и стандартам. Наши же права законодатель на данный момент ограничил правом содержать ТС в идеальном состоянии, с заводскими комплектующими в строгом тех.соответствии завода изготовителя и не препятствовать законным требованиям этих работников.
legionary писал(а):
Lukasа ответственность за нарушение с порядком его выявления, о чем дальше можно говорить? их приказы - для них и только для них, вы не обязаны их исполнять,

Міліція тимчасово, в межах чинного законодавства, обмежує права і свободи громадян, якщо без цього не можуть бути виконані покладені на неї обов'язки, й зобов'язана дати їм пояснення з цього приводу.
використовувати передбачені нормативно-правовими актами технічні засоби, в тому числі засоби фото- і відеоспостереження, для виявлення та фіксування порушень правил дорожнього руху ( 1306-2001-п ), а у випадках, передбачених законом, тимчасово затримувати і доставляти на спеціальні майданчики чи стоянки для
зберігання транспортні засоби, експлуатація яких не допускається або забороняється законом;
legionary писал(а):
ответственность за нарушения есть, но она не говорит о том что выявлять эти нарушения должен сам водитель путем демонстрации работоспособности своей техники каждому встречному менту, или путем предоставления "владения лица" в распоряжение ему же :)

А разве кто-либо утверждает, что автовладелец при виде каждого мента (обязан, должен, - любое другое слово) , в порыве чувств, самостоятельно распахивать капот или салон? Разговор о том, что при ,,наявності ознак, що свідчать про технічну несправність транспортного засобу; ,, требования сотрудника, получаются, абсолютно законны, на данный момент, и визуального осмотра с фото\видео фиксацией для составления протокола про административное правонарушение - вполне достаточно. Вас будут уговаривать не препятствовать законным требованиям, переубеждать, процитируют то же что и я цитировал на этой странице, ну а далее, не случится ли
,,Міліція тимчасово, в межах чинного законодавства, обмежує права і свободи громадян, якщо без цього не можуть бути виконані покладені на неї обов'язки, й зобов'язана дати їм пояснення з цього приводу.
використовувати передбачені нормативно-правовими актами технічні засоби, в тому числі засоби фото- і відеоспостереження, для виявлення та фіксування порушень правил дорожнього руху ( 1306-2001-п ), а у випадках, передбачених законом, тимчасово затримувати і доставляти на спеціальні майданчики чи стоянки для
зберігання транспортні засоби, експлуатація яких не допускається або забороняється законом; ,,
или
Працівники міліції мають право застосовувати заходи фізичного впливу, в тому числі прийоми рукопашного бою, для припинення правопорушень, подолання протидії законним вимогам міліції, яка здійснюється із застосуванням сили щодо працівників міліції або інших осіб, якщо інші способи були застосовані та не забезпечили
виконання покладених на міліцію обов'язків.

( есть одна мысль- сломался механизм открытия капота- извените, рад бы но...! :lol: . Это и не нарушение, и не препятствие)

На данный момент мне больше сказать нечего, есть вопросы которые волнуют меня, но нет вразумительных ответов.
P.S. Попробуйте представить себя добросовестным сотрудником ДАИ при исполнении c вполне законными требованиями ( у вас вся нормативно правовая база на руках - а Вам , кто-то, что - то втирает невразумительное), или же Вы оказались в зале заседаний - Ваши пояснения суду?

Страница 9 из 15 Часовой пояс: UTC + 2 часа
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/