поправте Прокурору Хмельницької області
29000, м. Хмельницький
провул. Військоматський, 3
26.09.2013 року Хмельницьке обласне територіальне відділення Антимонопольного Комітету України за заявою Шкварського В.С., повідомили прокуратуру Хмельницької області про можливе порушення Податкового кодексу Кам’янець-Подільським МВК.
Посилання:http://piccy.info/view3/5252547/7c27d34f3e1e331434fd0bbeb724857a/orig/
У зв’язку з чим Прокуратура Хмельницької області звернулась із судовим позовим про скасування рішення Кам’янець-Подільського МВК від 18 липня.
12.02.2014 Окружний Адміністративний суд задовільнив позов Хмельницької транспортної прокуратури, щодо скасування рішення Кам’янець-Подільської міської ради від 18 липня 2013 року, щодо встановлення плати за проїзд вул. Замкова.
Посилання на Єдиний державний реєстр судових рішень:
http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/37208619а 15 квітня Вінницький Апеляційний Суд залишив апеляційну скаргу Кам'янець-Подільської міської ради Хмельницької області без задоволення, а постанову Хмельницького окружного адміністративного суду від 11 лютого 2014 року - без змін.
Посилання ЄДРС:
http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/3856236212 травня в м.Кам’янець-Подільський на позачерговій сесії міської ради був винесений новий проект, щодо справляння плати за проїзд з транспортних засобів.
“Проект 1
Кам’янець-Подільська міська рада
VІ скликання
Р І Ш Е Н Н Я
ШІСТДЕСЯТ ТРЕТЬОЇ (ПОЗАЧЕРГОВОЇ) СЕСІЇ
12.05.2014 № __
Про організацію роботи Кам’янець-Подільського державного історичного музею-заповідника з урахуванням просторово-функціонального зонування його території
Відповідно до статті 25, пункту 22 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 11 Закону України «Про музейну справу», враховуючи межі Кам’янець-Подільського державного історичного музею-заповідника згідно історико-архітектурного опорного плану, затвердженого рішенням 22 сесії Кам’янець-Подільської міської ради від 28.02.2012 р. №75, просторово-функціональне зонування території Кам’янець-Подільського державного історичного музею-заповідника згідно його Статуту та наказу від 25.04.2014 р. №23, погоджені Міністерством культури України межі зон охорони пам’яток Старого та Нового Замків, погоджену ДАІ план вулиці Замкової з організацією дорожнього руху, з метою забезпечення режиму збереження історико-архітектурної спадщини та утримання в належному стані територій Національного історико-архітектурного заповідника «Кам’янець» та Кам’янець-Подільського державного історичного музею-заповідника, збільшення їх туристичної привабливості, оптимізації руху транзитного та туристичного автотранспорту територією Кам’янець-Подільського державного історичного музею-заповідника, на підставі звернення Національного історико-архітектурного заповідника «Кам’янець» від 05.05.2014 р. №01-17/171, зважаючи на скасування рішення сесії Кам’янець-Подільської міської ради від 05.03.2013 р. № 87 «Про організацію руху автотранспорту по вулиці Замковій» та відповідне збільшення транспортного навантаження в історичній частині міста, міська рада вирішила:
1. Погодити визначене Статутом та наказом Кам’янець-Подільського державного історичного музею-заповідника від 25.04.2014 р. № 23 просторово-функціональне зонування території музею в межах, встановлених історико-архітектурним опорним планом міста Кам’янця-Подільського.
2. Встановити плату за в’їзд транспортних засобів на територію частини Кам’янець-Подільського державного історичного музею-заповідника - комплексу Старого та Нового Замків згідно історико-архітектурного опорного плану міста Кам’янця-Подільського та просторово-функціонального зонування музею.
3. Департаменту економіки та розвитку інфраструктури міста спільно з адміністрацією Кам’янець-Подільського державного історичного музею-заповідника провести розрахунок вартості в’їзного квитка на територію частини музею-заповідника – комплексу Старого та Нового Замків з урахуванням типу транспортних засобів та подати її на затвердження виконавчому комітетові з дотримання процедури, визначеної Законом України «Про засади державної регуляторної політики».
4. Кам’янець-Подільському державному історичному музею-заповіднику укласти договір з КП «Крок Плюс» про квитково-розрахункове обслуговування музею та утримання і благоустрій рекреаційної зони частини музею-заповідника – комплексу Старого і Нового Замків з використанням існуючих пунктів пропуску на вулицях Замковій та Папаніна.
5. Кам’янець-Подільському державному історичному музею-заповіднику розробити та подати на затвердження виконавчому комітетові диференційований графік роботи музею з урахуванням просторово-функціонального зонування його території.
6. Департаменту житлово-комунального господарства підготувати зміни до рішення виконавчого комітету від 17.11.2011 р. № 1647 «Про зміни руху транспортних засобів через Замковий міст» з урахуванням графіку роботи Кам’янець-Подільського державного історичного музею-заповідника та просторово-функціонального зонування його території, яким передбачити дозвіл на транзитний проїзд транспортних засобів через територію частини музею-заповідника – комплексу Старого та Нового Замків в неробочий час музею-заповідника відповідно до встановлених дорожніх знаків.
7. Контроль за виконанням даного рішення покласти на міського голову Сімашкевича М.Є.
Міський голова М. Сімашкевич”
рішенням 63 (позачергової) сесії Кам’янець-Подільської міської ради VI скликання від 15.02.2014 № 1/63 «Про організацію роботи Кам’янець-Подільського державного історичного музею-заповідника з урахуванням просторово-функціонального зонування його території» було прийнято
Згідно ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ст. 27 Закону України "Про автомобільні дороги" віднесення автомобільних доріг загального користування та окремих їх ділянок, у тому числі мостових переходів, до розряду платних здійснюється з урахуванням державної стратегії розвитку мережі автомобільних доріг України на підставі окремого закону. Подання до Кабінету Міністрів України про віднесення автомобільної дороги загального користування до розряду платних здійснює орган державного управління автомобільними дорогами за погодженням з органами місцевого самоврядування, по території яких проходить ця автомобільна дорога, на підставі техніко-економічного обґрунтування та/або проектно-кошторисної документації. Автомобільні дороги відносять до розряду платних лише за умови їх суттєвого удосконалення та забезпечення альтернативного проїзду транспортних засобів безоплатними автомобільними дорогами.
Згідно зі ст. 29 Закону України "Про автомобільні дороги" автомобільна дорога загального користування може бути платною як по всій довжині, так і на окремих її ділянках. Плата за проїзд платними автомобільними дорогами загального користування справляється з усіх транспортних засобів, що проїжджають такими дорогами. Максимальний розмір плати та порядок її справляння встановлюються Кабінетом Міністрів України. На період надзвичайних ситуацій та стихійного лиха, катастроф, епідемій і епізоотій то що плата за проїзд не справляється. Справляння плати за проїзд припиняється та відновлюється за рішенням Кабінету Міністрів України. Плата за проїзд спрямовується до Державного бюджету України, має виключно цільовий характер і використовується в першу чергу на погашення залучених кредитних ресурсів та витрати, пов'язані з ремонтом та утриманням платної дороги, а також на фінансування будівництва, реконструкції, ремонту та утримання інших автомобільних доріг загального користування.
Відповідно до п.6.2 ст.6 ПК України, збором (платою, внеском) є обов'язковий платіж до відповідного бюджету, що справляється з платників зборів, з умовою отримання ними спеціальної вигоди, у тому числі внаслідок вчинення на користь таких осіб державними органами, органами місцевого самоврядування, іншими уповноваженими органами та особами юридично значимих дій.
Виключний перелік місцевих зборів встановлений п.п.10.2 ст.10 ПК України, зокрема, до місцевих зборів належать: збір за провадження деяких видів підприємницької діяльності; збір за місця для паркування транспортних засобів; туристичний збір.
Пункт 10.5 ст.10 ПК України містить імперативну норму, відповідно до якої забороняється установлення місцевих податків та зборів, не передбачених цим Кодексом.
Таким чином, прийняті міською радою та її виконавчим комітетом рішення, які спрямовані на встановлення плати за в’їзд на вул. Замкову у місті Кам'янець-Подільському, на мою думку, суперечать чинному законодавству України
Прошу
1) провести відповідну перевірку, щодо законності рішення 63 (позачергової) сесії Кам’янець-Подільської міської ради VI скликання від 15.02.2014 № 1/63 «Про організацію роботи Кам’янець-Подільського державного історичного музею-заповідника з урахуванням просторово-функціонального зонування його території».
2) у зв’язку з чим відкрите кримінальне провадження за фактом вчинення злочинів, передбачених ст.ст.364,365,367 Кримінального кодексу України(“Зловживання владою або службовим становищем, перевищення влади або службових повноважень, службова недвабілсть”