Текущее время: 28 мар 2024, 16:20

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 127 ]  На страницу Пред.  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 22 апр 2013, 17:31 
Не в сети
Новобранец

Зарегистрирован: 23 ноя 2012, 17:38
Сообщений: 47
Авто: ланос
Город: Харьков
http://censor.net.ua/photo_news/239846/ ... t_dokument


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 27 апр 2013, 11:29 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 15 окт 2010, 09:02
Сообщений: 121
Авто: Opel
up. Новости?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 06 май 2013, 17:43 
Не в сети
Новобранец

Зарегистрирован: 23 ноя 2012, 17:38
Сообщений: 47
Авто: ланос
Город: Харьков
"... Если денег и план по протоколам не принес, и не поставил автомобиль на штрафплощадку, то быстро продлевается смена и инспектора дорабатывают пока будет и то и другое."
http://politikan.com.ua/1/0/0/66245.htm


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 13 май 2013, 14:17 
Не в сети
Новобранец

Зарегистрирован: 11 дек 2012, 14:30
Сообщений: 43
Авто: Lanos
Город: Харьков
По АМК, к сожалению, отправили материалы на дорасследование.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 14 июн 2013, 16:02 
Не в сети
Новобранец

Зарегистрирован: 23 ноя 2012, 17:38
Сообщений: 47
Авто: ланос
Город: Харьков
Поздравляю!!!

"Адміністративна колегія Харківського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України визнала дії ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ "ІНФОРМ-РЕСУРСИ" В ОСОБІ ХАРКІВСЬКОЇ ФІЛІЇ, які полягають у встановленні та застосуванні економічно необгрунтованих тарифів на послуги з тимчасового зберігання затриманих транспортних засобів на спеціальних майданчиках за рахунок встановлення завищеного рівня рентабельності, порушенням законодавства про захист економічної конкуренції", - говорится в решении АМКУ.

"Згідно з частинами п'ятою та шостою статті 52 Закону України "Про захист економічної конкуренції"" за порушення законодавства про захист економічної конкуренції до ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ "ІНФОРМ-РЕСУРСИ" В ОСОБІ ХАРКІВСЬКОЇ ФІЛІЇ застосовані штрафні санкції, а також зобов'язання щодо припинення порушення", - пишет Антимонопольный комитет.

http://roadcontrol.org.ua/node/1814?page=1
Я тоже получил такой ответ.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 13 фев 2014, 06:57 
Не в сети
Новобранец

Зарегистрирован: 23 ноя 2012, 17:38
Сообщений: 47
Авто: ланос
Город: Харьков
Очень интересная информация!
http://vilnyi-prostir.org/pro-dekotri-t ... -znahidky/
АМК є самопроголошеною організацією, на доказ чому вже існує прецедент у вигляді виграної у суді справи.

т.е. все эти заигрывания АМК с штрафплощадкой - блеф!
Да и вообще - вся, абсолютно вся власть в Украине незаконна!!!


Почитайте, напишите запрос ... про свой суд я уже это сделал. Жду ответа.
Нами правят психопаты, мародеры, уголовники ... но самое главное, что все эти организации, которые оккупированы ими - МИФ! ... хотя они из этого мифа получают реальные деньги и очень большие!

Ссылка на сайт
http://pravoprostir.com/dobralis-do-svy ... i-groshej/

посмотрите видео
http://www.youtube.com/watch?v=7OJPPzsZtPU
Заместитель министра МВД Дубовик, признал, что милиция в Украине незаконная


Рішення, що прийняті юридичними особами які мають назви районних, міських судів - є незаконними, бо практично жоден з зазначених суб'єктів не створено у визначений законодавством спосіб, а від цього юридичними особами що називають себе судами районної, міської загальної юрисдикції відбувається привласнення функцій, які є виключним правом незалежних та безсторонніх судів, утворених згідно із законом ... а зазначені дії мають визначення Кримінальним кодексом України як злочин...
влада і політики знають що органи виконавчої і судової гілок влади є не легітимними...АЛЕ МОВЧАТЬ БО ЇМ ТАК ЗРУЧНО! А народ для них лише обслуговуюча біомаса - РАБИ! Практично жоден місцевий суд не створено у відповідність до чинного законодавства, а саме:
- Згідно Конституції України від 28.06.1996 № 254к/96-ВР Статті 124. Правосуддя в Україні здійснюється виключно судами. Делегування функцій судів, а також привласнення цих функцій іншими органами чи посадовими особами не допускаються;
- Конституція України Стаття 106. Президент України: п. 23) утворює суди у визначеному законом порядку;
- Конституція України Розділ XV ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ ч.1. Закони та інші нормативні акти, прийняті до набуття чинності цією Конституцією, є чинними у частині, що не суперечить Конституції України;
- Відповідно до Закону України "Про судоустрій і статус суддів" від 07.07.2010 № 2453-VI Стаття 1. Судова влада, ч. 1. Судова влада в Україні відповідно до конституційних засад поділу влади здійснюється незалежними та безсторонніми судами, утвореними згідно із законом. Стаття 19. Порядок утворення і ліквідації судів загальної юрисдикції , ч.1. Суди загальної юрисдикції утворюються і ліквідовуються Президентом України за поданням Міністра юстиції України на підставі пропозиції голови відповідного вищого спеціалізованого суду.
{ Положення частини першої статті 19 щодо права Президента України ліквідовувати суди загальної юрисдикції, визнано конституційним згідно з Рішенням Конституційного Суду N 7-рп/2011 ( v007p710-11 ) від 21.06.2011 }. Стаття 34. Голова вищого спеціалізованого суду
ч.1. Голова вищого спеціалізованого суду: п.6) вносить відповідно до цього Закону пропозиції щодо утворення відповідних місцевих та апеляційних судів, зміни їх територіальної юрисдикції, а також щодо кількості суддів у них;
- В Рішенні Конституційного Суду N 7-рп/2011 ( v007p710-11) від 21.06.2011 зазначено що Відповідно до міжнародно-правових актів (пункт 4 розділу I Додатку до Рекомендацій Комітету Міністрів Ради Європи державам-членам щодо суддів: незалежність, ефективність та обов'язки ( 994_a38 ), від 17 листопада 2010 року) незалежність суддів гарантується незалежністю судової влади взагалі, що є одним з принципів правової держави. З метою забезпечення дії цього принципу в системі судоустрою та реальних засад незалежності суддів і самостійності судів державна функція утворення судів закріплена за Президентом України. Згідно з пунктом 23 частини першої статті 106 Конституції України ( 254к/96-ВР ) саме глава держави утворює суди у визначеному законом порядку. Повноваження ліквідовувати суди органічно пов'язане зі створенням юридичної особи. У Рішенні Конституційного Суду України від 11 березня 2010 року N 7-рп/2010 ( v007p710-10 ) (справа про фінансове забезпечення діяльності судів) визначено, що суди всіх юрисдикцій та рівнів є юридичними особами публічного права. Відповідно до частини першої статті 110 Цивільного кодексу України ( 435-15 ) правом ліквідовувати юридичну особу наділений суб'єкт її створення.
Конституційний Суд України враховує також те, що Президент України має право ліквідовувати суди виключно за поданням Міністра юстиції України на підставі пропозиції голови відповідного вищого спеціалізованого суду.
Отже, закладений у частині першій статті 19 Закону N 2453 ( 2453-17 ) порядок утворення, ліквідації судів Президентом України відповідає визначеному законодавцем механізму щодо реалізації принципів створення і ліквідації юридичних осіб публічного права та конституційним засадам здійснення державної влади в Україні, передбаченим частиною другою статті 19, пунктами 23, 31 частини першої статті 106 Конституції України$
- Цивільний кодекс України від 16.01.2003 № 435-IV Стаття 81. Види юридичних осіб ч.2. Юридичні особи, залежно від порядку їх створення, поділяються на юридичних осіб приватного права та юридичних осіб публічного права. абз.3. Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Стаття 87. Створення юридичної особи ч. 4. Юридична особа вважається створеною з дня її державної реєстрації.
- Цивільний кодекс України від 16.01.2003 № 435-IV ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ ч.4. Цивільний кодекс України застосовується до цивільних відносин, що виникли після набрання ним чинності. Щодо цивільних відносин, які виникли до набрання чинності Цивільним кодексом України, положення цього Кодексу застосовуються до тих прав і обов'язків, що виникли або продовжують існувати після набрання ним чинності.

Практично жоден місцевий суд не утворено у законний спосіб!
Замислитись слід кожному з нас - а судді ХТО?

Те ж саме і з центральними органами виконавчої влади, місцевого самоврядування, МВС, прокуратури тощо...

Щоб зробити висновки, в якій державі ми живемо, навіть не потрібно юридичної освіти...


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 15 фев 2014, 10:48 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 17 авг 2011, 18:08
Сообщений: 3900
Авто: .
Город: Киев
valerchik писал(а):
Практично жоден місцевий суд не утворено у законний спосіб!
З чого такий висновок?

_________________
Как говорит наш дорогой шеф, если человек идиот, то это надолго.

При обращении в суд нужно понимать, что судебная система не способна обеспечить объективное рассмотрение дела и что, как минимум, на уровне апелляции материалы дела даже не будут открыты.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 127 ]  На страницу Пред.  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 5


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти: