НОВОСТИ
  • В СБУ заявили, что не расследуют путч, который Порошенко готовит против Зеленского
  • Украинцы ждут ответа от президента Владимира Зеленского на требование уволить Руслана Хомчака с поста главы Генштаба ВСУ
  • Нацполиция сделала липовую справку, что буйный патрульный Сидоренко не является наркоманом (ФОТО)
  • Командир патрульной полиции Киева устроил пьяный дебош в одесском ресторане (ВИДЕО)
  • На главу ВСУ генерала Хомчака подано заявление в Пентагон США за действия в Иловайске
  • Журналист подал заявление Роберту Мюллеру о сотрудничестве Петра Порошенко и Рината Ахметова (Документ)
  • Аваков мстит организатору акции "Хто замовив Гандзюк?" за митинг возле его виллы в Италии (ФОТО)
  • На главу Национальной полиции Украины Сергея Князева подано заявление в ФБР США (Документ)
  • Арсен Аваков, который называл президента США Дональда Трампа "опасным маргиналом", летит в Вашингтон
  • Экс-комбат батальона "Днепр-1" Юрий Береза так и не был допрошен по Иловайску, - военный прокурор Матиос (ВИДЕО)
  • Сегодня проекту "Дорожный контроль" исполнилось десять лет (ВИДЕО)
  • Глава полиции Сергей Князев, который наградил террориста "ДНР" Голубана, рассказал в США о реформе МВД
  • Советник главы МВД Авакова заявил, что в Украине нет активистов, а потому и нет нападений на активистов
  • Аваков наградил часами патрульного полицейского, который незаконно избил водителя (ФОТО)
  • Сотрудник патрульной полиции купил в Киеве огромную квартиру за 8 тысяч долларов (ФОТО)
  • Опровержение: В Одессе не задерживали активиста Дорожного контроля пьяного за рулем
  • Аваков привез с собой в США фигуранта коррупционного дела по краже песка (ФОТО)
  • Дело рюкзаков: обвинительный акт против сына Авакова и экс-замглавы МВД передают в суд
  • Семья депутата Антона Геращенко уклоняется от уплаты налогов. Расследование журналистов (ВИДЕО)
  • Алексей Мочанов угрожает убить руководителя Дорожного контроля за критику полиции
  • Про-российский блогер назвал жителей Западной Украины людьми второго сорта (ВИДЕО)
  • Все новости

    Подпишись на Facebook ДК

    Правильность работы ВИЗИРя зависит от гаишника (ВИДЕО)

    Апрель 8, 2009 - 00:00
    Доверяй, но проверяй. Измеритель скорости "Визир" может ошибаться. Это канала К1 подтвердили в государственном центре стандартизации, метрологии и сертификации. Именно эта структура признала российский прибор пригодным для измерения скорости автомобилей в Украине. Подробнее в сюжете К1.


    ВИДЕОСЮЖЕТ:


    Дата эфира: 08.04.09

    Довіряй, але перевіряй. Вимірювач швидкості "Візир" може помилятися. Це каналу К1 підтвердили в державному центрі стандартизації, метрології та сертифікації. Саме ця структура визнала російський прилад придатним для вимірювання швидкості автомобілів в Україні. Однак вітчизняні контролери на практиці перевіряють лише радари, а не об'єктиви приладів. Як проходить техогляд "Візира" - бачив Маркіян Перетятко.


    Маркіян Перетятко, журналіст:

    - У цій лабораторії ще з радянських часів повіряють прилади вимірювання вібрації та швидкості. У тому числі, уже близько двох років тут контролюють технічні характеристики вимірювачів швидкості "Візир".

    Дорожня ситуація імітується за столом. У комп'ютерній програмі задають швидкість умовних автомобілів та відстань до них. Антена в цьому стенді випромінює хвилі відповідної частоти, які й сприймає радар. Із цим приладом - усе гаразд. Швидкість на моніторі "Візира" дорівнює заданій у комп'ютері.

    Андрій Іващенко, начальник відділу ДП "Укрметртестстандарт":

    - Похибка цієї установки всього одна десята кілометра на годину. А похибка цього приладу - один кілометр на годину в стаціонарному режимі. Тобто питань щодо точності не виникає.

    Щороку техогляд у державній лабораторії має пройти кожен вимірювач швидкості. Тут уже перевірили чотири сотні "ВізИрів" - і жодного несправного. Методика перевірки та й сам стенд - створені на тОму ж заводі, що й "ВІЗИР". Але вітчизняних контролерів це не бентежить. Навіть якби Україна не визнавала російської сертифікації, а проводила власні випробування - перевіряли б на цьому ж обладнанні.

    Андрій Іващенко, начальник відділу ДП "Укрметртестстандарт":

    - Прилади - і ці, і ці - виробляються в Радянському Союзі вже років сорок. І за цим самим принципом вони вироблялися, наприклад, в Запоріжжі близько двадцяти чи тридцяти років, і за цим самим принципом виробляються зараз в Петербурзі.

    Втім, стенд перевіряє коректність роботи радарів. А ось щоб з'ясувати, чи ловить локатор ту саму машину, яку знімає об'єктив "Візира", - ми вирушаємо перевірити безпосередньо на дорозі. В експерименті бере участь цей білий автомобіль - водій розганяється до шістдесяти восьми кілометрів на годину. Прилад фіксує швидкість на два кілометри нижчу.

    Андрій Іващенко, начальник відділу ДП "Укрметртестстандарт":

    - Він може зменшувати, якщо кут є між напрямком руху і напрямком зйомки . Тут є трошки кут - тому трошки може зменшувати. Але не збільшувати.

    "Візир" був налаштований на найближчу ціль. За таких умов фахівець упевнений в тому, що на екрані буде знята потрібна машина. А ось якщо працювати в режимі "найшвидша ціль" - допускається можливість помилки.

    Андрій Іващенко, начальник відділу ДП "Укрметртестстандарт":

    - Помилка при вимірюваннях може виникнути в тому випадку якщо встановлений невірний режим вимірювання. Тобто якщо виставлена, наприклад, ціль з максимальної швидкістю, а фотографує ближню машину.

    Пам'ять "Візира" зберігає тільки зображення автомобілів із вказаними датою, часом і швидкістю. Про режим зйомки відомо лише тому, хто тримає прилад у руках.

    Маркіян Перетятко, Максим Чеблін, К1

    ПОМОЧЬ ПРОЕКТУ ДК



    Комментарии
    Вторник, Август 23, 2011 - 03:42, Гость IP: 67.159.36.23

    Соберите Ростику ещё деньжат - пущай катается по Украине... Ветер в голове.

    Понедельник, Август 15, 2011 - 22:09, Гость IP: 67.159.36.19

    Вот как меня достали такие неучи, которые рассказывают что вы обязаны по ПДД им то то и то, когда в законе им этого не обязаны. Когда же Украина избавится от этих неучей